Fiets je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, maar dan wel in het weekend graag.
Dat vind ik dus écht niet leuk. Ik was eens in Den Helder, met windkracht 7 en ik vond toen het al doodeng op die dijk, dacht ieder moment in zee te kunnen belanden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef aloa het volgende:
[..]
En daar respect voor hebben. Mensen die echt stormkracht willen ervaren, ga naar het strand of de dijk bij Harlingen. Je wordt weggeblazen
En dat is het dus, ik voel me dan absoluut onveilig. Het idee dat je benen onder je vandaan geblazen worden. Of idee? Het gebeurt letterlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Lijkt mij - mits veilig - eigenlijk best eens gaaf
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht niet leuk. Ik was eens in Den Helder, met windkracht 7 en ik vond toen het al doodeng op die dijk, dacht ieder moment in zee te kunnen belanden.
Ik ben als binnenlander niks gewend, qua wind...
Ik heb in de Alpen vaak genoeg sporten en andere dingen gedaan die best onveilig kunnen worden dus wat dat betreft zou ik me best wel ok voelen zolang ik op straat o.i.d staquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat is het dus, ik voel me dan absoluut onveilig. Het idee dat je benen onder je vandaan geblazen worden. Of idee? Het gebeurt letterlijk.
Ik heb ook op richeltjes in de bergen gelopen en over sneeuwhellingen geklauterd, dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb in de Alpen vaak genoeg sporten en andere dingen gedaan die best onveilig kunnen worden dus wat dat betreft zou ik me best wel ok voelen zolang ik op straat o.i.d sta
Hebben ze daar geen hekken staan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht niet leuk. Ik was eens in Den Helder, met windkracht 7 en ik vond toen het al doodeng op die dijk, dacht ieder moment in zee te kunnen belanden.
Ik ben als binnenlander niks gewend, qua wind...
Dat is vaak het lastige... In de afgelopen weken meermaals een retourtje naar IJmuiden en Wijk aan Zee gedaan, elke keer vast gestaan. En dat was nog bij normaal weerquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk en ik ben donderdag vrij. Maarja als ik dan vanuit het Oosten ergens heen ga met de trein of auto dan kom ik 's middags niet terug door alle files of uitvallende treinen.
keertje met een dikke 9 op het strand gestaan in Zeeland, dat was lachenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]met 7bft praat je over snelheden van 51km/h tot 61km/h
![]()
Ik heb 1 keer een 9bft bijna 10bft mogen mee maken op de pier (Eigen metingen) en dat voelde best wel lekker![]()
11bft wil ik nog wel eens op het strand mee maken, alleen even tripje naar Ameland zit er niet in
Hagel met 9bft is wel het laatste wat je wilquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
keertje met een dikke 9 op het strand gestaan in Zeeland, dat was lachentot het ging hagelen, dat was wel pijnlijk....
ach, hadden ze vorige maand ook, boringquote:
Heeft het vorige maand nog gestormd dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hadden ze vorige maand ook, boring
Het is maar iets meer dan een maand geleden, de laatste zware storm was eind oktober.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Heeft het vorige maand nog gestormd dan?
Ja en dat heeft toen de top van de kerktoren op Terschelling gekostquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hadden ze vorige maand ook, boring
Niet vorige maand dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is maar iets meer dan een maand geleden, de laatste zware storm was eind oktober.
een NW komt idd hard aan daar, zal ook flinke golven op de Noordzee gaan geven ten noorden van de Wadden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en dat heeft toen de top van de kerktoren op Terschelling gekost
Dit keer een NW en dat is gewoon vooral voor het noorden een hele puist wind![]()
man, ik leef nog in november. ik zal zo mn snor afscheren.quote:
Yep en dat zal hier alleen maar meer spoken gezien het bijna direct vanaf de rand van Dokkum komt, bij een west/ZW komt het eerst deel over de stad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
een NW komt idd hard aan daar, zal ook flinke golven op de Noordzee gaan geven ten noorden van de Wadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |