Say wutquote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]`
Minstens 11 punten los op nr 2 Vitesse
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]`
Minstens 11 punten los op nr 2 Vitesse
Je kan er 32 keer mee kampioen worden en nog wat Europeese en Wereld bekers mee veroveren...Dacht ik zoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrij gangbare filosofie dacht ik zo
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je kan er 32 keer mee kampioen worden en nog wat Europeese en Wereld bekers mee veroveren...Dacht ik zo
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
1-2 uit tegen City34ste min spannend
[ afbeelding ]lekker schoppen haha
1-2 gebleven
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Laat zijn stats eens zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Barbosa komt in Juni transfervrij over
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
Maar ik heb hen ook nog:Dan zou ik 'm sowieso verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Barbosa komt in Juni transfervrij overWat een spitsen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Die laatstequote:Op donderdag 5 december 2013 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm sowieso verkopen.Wat een spitsen.
Rafael?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
En Barbosa komt in Juni transfervrij over
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
Maar ik heb hen ook nog:Worden ze niet ontevreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Barbosa komt in Juni transfervrij over
Mijn spitsen: Jackson, Morata, Barbosa, 'de nieuwe Michael Owen'
Gabrielquote:
Ja, ik koop net deze baas en begint Bazoer te huilenquote:
75k per week. Bij mij verdient hij 31kquote:Op donderdag 5 december 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, ik koop net deze baas en begint Bazoer te huilen![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb hem van Leverkusen moeten kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
75k per week. Bij mij verdient hij 31k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |