quote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
InteressantIdd nog genoeg te ontdekken.
Fijn dat ze wel erkenning voor Fire! Orchestra! hebben, één van mijn favorieten dit jaar
Ja, die ga ik ook zeker nog beluisteren.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
The Quietus heeft altijd wel een goeie jaarlijst waar ik meestal een groot gedeelte van ken...
Grumbling Fur is een lekkere plaat, 2 weken geleden heb ik ze live gezien en dat was prima.
Mooi plaatje inderdaad, maar kon niet echt mijn aandacht vasthouden, helaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook zeker nog beluisteren.
-
Kolere, dit is echt lekker:
Een keer eerder besproken ja, maar je kan moeilijk alles beluisteren wat er gepost wordtquote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef Felagund het volgende:
Luisteren jullie de filmpjes niet? Die is volgens mij wel eens voorbij gekomen hier.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Arn0 het volgende:
Oké, ontopic, indie:
[..]
Jazeker, meer indie kan het haast niet. Weinig aandacht voor deze band maar het nieuwe album, Field of Reeds, (vandaag gelekt maar ondergesneeuwd) is erg prachtig. Bijzonder sfeervol (sferisch zou Norrage zeggen), eigenlijk echt iets dat je volledig moet luisteren en geen individuele tracks. Al is iets als Organ Eternal echt briljant.
Maar vooruit, voor de aandachtige lezer, een nummer:
Eigenlijk niet echt representatief maar argh, ik vind geen ander nummer. Maar in ieder geval de moeite waard. Lastig te omschrijven.
Ik zie dat je jezelf al een review hebt gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Over INDIE gesproken.... * Spezza19 gaat op eigen label een album uitgeven
Het betreft het album van Lonesound.
CD versie bestaat al (ook voor luisteren van nummers) http://www.limitedvinyl.nl/nl/lonesound-the-great-outdoors.html
Release vinyl versie staat gepland voor maart 2014
Dat is niet mijn review...quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie dat je jezelf al een review hebt gegeven![]()
Dat klopt...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat je dit nummer dan wel eerder hier gepost moet hebben
Op mijn werk meestal wel, kuch, maar thuis vaak niet omdat ik dan mijn stereo al aan hebquote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef Felagund het volgende:
Luisteren jullie de filmpjes niet? Die is volgens mij wel eens voorbij gekomen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |