SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook goede morgenquote:
moet je me echt zo de grond in trappen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ze hebben een kachel, geen open haard, ze krijgen een dochter en volgens mij mep je zo aan het eind van een zwangerschap niet meer op een bolle buik als je geen ros voor je muil wilt krijgen.
En dan natuurlijk wel meteen de hele 150 km he, zodat je een écht rondje om het groene hart heen doet. Ik heb m nu 2x gedaan, vind het een leuke tocht. Goeie verzorging onderweg, en leuk om nog een glimp van Joop op te vangen, ouwe baasquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vanochtend weer op de hometrainer in de sportschhool gezeten, met wat andere dwazen. Vind het nu jammer dat ik het fietsen zo heb laten liggen deze zomer, maar ja, niets meer aan te doen. Vooruit kijken, trainen...een werkmaat wil graag samen de Joop Zoetemelk doen dit voorjaar, is natuurlijk wel een goede manier om het voorjaar te beginnen!
Is dat bij Oksel thuisquote:
is een hele mooie tocht in Almelo..quote:
Kijk, dat zijn amibities.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
- Sneller dan iedereen uit dit forum fietsen. (heuvel/berg op)
Daar woont die oom van me die paar maanden geleden onder uit ging in de Ardennen, ik zou daar vanaf het begin dat ik een racefiets heb nog altijd een keer naar toe fietsen dus dat staat al 2 jaar in de planning en dat moet er volgend jaar dan maar een keer van komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn amibities.
Hoezo Den haag-Veendam?
Hoe gaat 't eigenlijk met die oom? Hij was er slecht aan toe toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Daar woont die oom van me die paar maanden geleden onder uit ging in de Ardennen, ik zou daar vanaf het begin dat ik een racefiets heb nog altijd een keer naar toe fietsen dus dat staat al 2 jaar in de planning en dat moet er volgend jaar dan maar een keer van komen.
Dat stuk vanaf Amsterdam naar Den Haag fietsen lijkt me ook leuk en dan zoveel mogelijk door het centrum van de steden, dat fietst misschien niet heel snel maar vind ik wel altijd leuk om te doen.
Hij mag nog niet auto rijden en werkt ook nog steeds niet, maar gelukkig knapt hij wel aardig op en onthoud ook de meeste dingen weer, maar het komt in ieder geval wel weer goed gelukkig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't eigenlijk met die oom? Hij was er slecht aan toe toch?
Ik moet ook al 2 jaar fietsen met mijn neefje. Moet ook nog ff gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:17 schreef SuperWeber het volgende:
Mijn doel voor volgend jaar:
-Stok in het wiel van KolonelBroodje steken, zodat hij niet sneller is dan ik...
Dan neem ik een spanbandje mee en bind ik die aan je zadelpen en mijn stuur, kan ik je wiel tenminste houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]Volgend jaar ook een Groningen meet toch?
Waarom dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Oksel het volgende:
Ja, Hel van Twente ga ik sowieso weer rijden. En ik nodig iedereen hier uit om die ook te rijden. Klein detail; hij's op een doordeweekse dag.
Ik doe wel mee. Toch om de hoek.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigelijk zouden we gewoon een Fok team moeten maken voor die 24 uurs tocht. Voor de lol.
Af en toe een uurtje snurken? Als je met 3/4 man meedoet heb je rustig 6 uur de tijd om te snurke. Dan ff 1.5-2 uur fietsen en dan weer plat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk er serieus over...als we het er over eens zijn dat we het doen voor de lol. Ik wil best eens zien hoe m'n lichaam op zoiets reageert. Tentje daar neerzetten, en af en toe een uurtje snurken, Koffie en Dextro. Of zoiets.
Lees ik goed dat het 150¤ kost per persoon, of is dat alleen voor bedrijven zo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
team Fab-Muzas-Freddeh-Kano zou natuurlijk geen snelheidsformatie zijn, maar wel aan elkaar gewaagd
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
team Fab-Muzas-Freddeh-Kano zou natuurlijk geen snelheidsformatie zijn, maar wel aan elkaar gewaagd
O, "gelukkig"quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die is 2 weken later.
Kan madamme niet masseren dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef muzas het volgende:
Ha MadammeMuus en masseren. Nou ik sla over
Dan ben ik er ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
En dan mevrouwmuzas voor de massage's, Puala voor de foto's en de kinderen van freddeh en c_F voor de aanmoediging?
Redbullquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef muzas het volgende:
Slapen? Fietsen! En tussendoor koffie, redbull en harde housemuziek. En natuurlijk #TeamManboobs aanmoedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb liever een massage vanDie komt natuurlijk met prof patroon mee, maar nu heb je het geheim verklapt en zul je zien dat Okkie, gripper, kaas, jan, kees en marco ook met ons mee willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik ben 18.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef luc.sken het volgende:
Lijk mij leuk zo'n meet, dan zal ik het gemiddelde leeftijd (20) aardig naar beneden halen.. of valt dat wel mee?
Ik kom aanmoedigen als jullie het gaan doen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef muzas het volgende:
Slapen? Fietsen! En tussendoor koffie, redbull en harde housemuziek. En natuurlijk #TeamManboobs aanmoedigen.
Zo wat een mooie bak man!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:02 schreef Oksel het volgende:
Oh, ja, morgen, eindelijk!
[ afbeelding ]
Een Opel.
Dat zijn de echte 24 uurs racen, solo neem ik aan? Dat wil ik ook nog wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb eens een 24hour race gedaan van 512km in een uur of 18, start 's middags om een uur of 2 en finishen de andere morgen rond 10 of 11 als ik me wel herinner. Nou het lachen vergaat je dan wel hoor.
Enfin de pijn vergeet je weer, het heldendom is voor eeuwig.
Ik had een collega op het werk die ochtends vanuit Groningen met de trein naar Leeuwarden ging en na zijn werkdag hardlopend weer naar huis ging a 60km.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Bizar hoor, een broer van een kennis van me deed ultra hardlopen, hij deed mee aan 12uurs, 24uurs, spartathlon, wat geloof ik 250km hardlopen is ofzo. Hij woonde in Den Haag en ging dan als training hardlopend van Den Haag naar Utrecht, liep daar een hele marathon en liep dan weer terug naar Den Haag om aan zijn km's te komen, hij hoorde een beetje bij de wereldtop maar daaar hoor je natuurlijk al snel bij in zo'n sport als je dat aankan.
Die kennis van me ging dan wel mee naar wedstrijden en dan stonden ze met krap 15 man in een tentje bijeen.
Die ultraloper is btw overleden tijdens een wedstrijd (ergens in Z. Amerika geloof ik),. Hij is van een richel gestort in het donker tijdens een ultra loop over onverharde paden in de bergen.
True story.
De Mersey rij je helemaal solo. Het is een officiele tijdrit dus om de minuut starten en niet stayeren. Ik reed 'm in 2000, kwam toen op 328,77 mijl. Dat jaar was het mijn seizoensdoel. Heb toen ook wat snelheidstraining gedaan. Zoals de 1e 400km van Bordeaux-Parijs met een te snelle groep meegaan en Gent-Wevelgem rijden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zo wat een mooie bak man!
[..]
Dat zijn de echte 24 uurs racen, solo neem ik aan? Dat wil ik ook nog wel een keer proberen.
Raar is dat he? Sowieso dat er mensen zijn die 20 km per uur kunnen rennen voor een paar uur. Laatst via strava op de website van zo'n ultrarenner uitgekomen. Met verbazing zitten lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Bizar hoor, een broer van een kennis van me deed ultra hardlopen, hij deed mee aan 12uurs, 24uurs, spartathlon, wat geloof ik 250km hardlopen is ofzo. Hij woonde in Den Haag en ging dan als training hardlopend van Den Haag naar Utrecht, liep daar een hele marathon en liep dan weer terug naar Den Haag om aan zijn km's te komen, hij hoorde een beetje bij de wereldtop maar daaar hoor je natuurlijk al snel bij in zo'n sport als je dat aankan.
Die kennis van me ging dan wel mee naar wedstrijden en dan stonden ze met krap 15 man in een tentje bijeen.
Die ultraloper is btw overleden tijdens een wedstrijd (ergens in Z. Amerika geloof ik),. Hij is van een richel gestort in het donker tijdens een ultra loop over onverharde paden in de bergen.
True story.
Lijkt me echt een mooie ervaring, maar als ik dat filmpje kijk dan zie ik veel mensen zonder helm, is dat niet verplicht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De Mersey rij je helemaal solo. Het is een officiele tijdrit dus om de minuut starten en niet stayeren. Ik reed 'm in 2000, kwam toen op 328,77 mijl. Dat jaar was het mijn seizoensdoel. Heb toen ook wat snelheidstraining gedaan. Zoals de 1e 400km van Bordeaux-Parijs met een te snelle groep meegaan en Gent-Wevelgem rijden.
Schitterend stukquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.ultraned.org/n_item/f3517.php
Bij de RTTC hoef je geen helm op, mag natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lijkt me echt een mooie ervaring, maar als ik dat filmpje kijk dan zie ik veel mensen zonder helm, is dat niet verplicht?
Misschien wel een doel voor over een paar jaar, niet volgend jaar in ieder geval.
En wordt het gemeten met een transponder of gps of iets dergelijks?
Ik eet nu alleen nog brood (meestal volkorenbrood) met kipfilet. soms meergranen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef Oksel het volgende:
Ik ben trouwens weer zwaarder aan 't wordenDus weer beter op voeding letten. Grr. Hagelslag > kipfilet.
Speltbrood is meestal een hoax. Echt speltbrood is moeilijk te maken en wordt maar door 1 bakkerij in massa gemaakt. Speltbrood bij de supermartken enzo is vaak brood met een toevoeging waardoor het spelt mag heten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef Oksel het volgende:
Tip: spelt. Piekt je bloedspiegelgedoe minder van.
En anders crackers.
En veel eieren. En nog meer kwark met muesli.
Ben daar te schraal voorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef Oksel het volgende:
Moet je dure crackers kopen, die zijn wel te kanen.
Wat eet je dan? Alleen nog maar die vlokken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Patroon het volgende:
Ik eet nu paar weken geen brood meer en het vet laagje rond mijn middel wordt steeds minder.
En het belangrijkste van alles, heb niet meer zo'n opgeblazen gevoel en minder trek in tussendoortjes of avonds laat extreem honger.
Komt omdat de bloedsuikerspiegel minder piekt.
Ik ontbijt (al jaren) met een kom havermout.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Alleen nog maar die vlokken?
Uiteraard. Dat moet je ook willen en ga je niet bereiken als je 'normaal' eet. Dan ben je idd toegewezen op rekening houden met voedingswaarden en 'nieuwe inzichten' om dat hipstervoer maar een andere term te geven. Maar voor veel mensen is dat onnodig.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef Patroon het volgende:
Moeilijker is het eecht droog worden als je rond 12% vet zit.
Keuze genoeg hierquote:Op woensdag 4 december 2013 09:06 schreef Oksel het volgende:
Goed dieet Patroon.. !!!! Gvd, dat moet ik ook doen. Ik hoop voor jullie dat me dat niet lukt, anders moeten jullie iemand anders pesten met dikzak
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat beelden van de MErsey 24 dit jaar:
ik ken 24 uur alleen van skaten maar in het begin is kort aflossen wel slim omdat iedereen staat te trappelen om ook ff eens stukje te rijden tweede beurt kun je dan wat langer makenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@Ivo, jij rijdt natuurlijk non-stop, maar in jouw ervaring, wat zou bij zo'n 24 uur vermoeiender zijn. Etappes van anderhalf uur, of kun je beter bijvoorbeeld drie uur aan 1 stuk rijden?
Hoe langer de aflossingsbeurten, hoe meer rust je tussendoor kan pakken, maar het zullen toch hazeslaapjes van een half uur tot een uur worden denk ik omdat je in de eerste helft van de zaterdag niet snel zal gaan slapen wegens gezellig enzo, en 's nachts niet de tijd hebt voor een volledige nachtrust. En als je niet een voledige nacht kan hebben, zijn korte dutjes toch beter geloof ik.
@kaas : doe jij soms wel eens een dutje tussen een ochtend en avond dienst ofzo?
Ik zou eerder kijken naar het systeem dat ik zag tijdens de 24 uur van Baselga (24 uur schaatsen). Daar had je teams van 6 man. 3 waren er in rotatie op de baan, 3 waren aan het rusten. Om de paar uur gingen de 3 van de baan rusten en kwamen er verse krachten in het spel. Op de momenten dat het er echt om spande was het een echte koppelkoers, 1 mannetje in de tent naast de baan en de andere twee wisselden om de 2 ronden. En dat ging loeihard. De beste teams reden allemaal boven de 800km, een A-rijders team als ik me niet vergis zelfs boven de 900km. Ter vergelijking, maar 1 man is ooit als solo boven de 600 gekomen. Lijkt me duidelijk wie dat wasquote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@Ivo, jij rijdt natuurlijk non-stop, maar in jouw ervaring, wat zou bij zo'n 24 uur vermoeiender zijn. Etappes van anderhalf uur, of kun je beter bijvoorbeeld drie uur aan 1 stuk rijden?
Hoe langer de aflossingsbeurten, hoe meer rust je tussendoor kan pakken, maar het zullen toch hazeslaapjes van een half uur tot een uur worden denk ik omdat je in de eerste helft van de zaterdag niet snel zal gaan slapen wegens gezellig enzo, en 's nachts niet de tijd hebt voor een volledige nachtrust. En als je niet een voledige nacht kan hebben, zijn korte dutjes toch beter geloof ik.
Dat klopt, het was een echte close battle. Bij de solorijders zat er 43km tussen de 1e en 2e. 24 uur schaatsen is niet te vergelijken met 24 uur fietsen, 24 uur schaatsen is qua spierbelasting zwaarder dan PBP. Met name je heupen gaan helemaal vastzitten, je rijdt de helft van de tijd rondjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:47 schreef Tommeke het volgende:
Maar 2 km verschil. Dat is echt niets! 24 uur schaatsen lijkt me veel zwaarder dan fietsen btw.
quote:AFZIEN IN HET KWADRAAT
Zondagmiddag 2 maart, 15.00uur. Eindelijk mag ik van het ijs af. 24 uur lang heb ik zoveel mogelijk rondjes gedraaid. De laatste uren ging dat heel moeizaam. Een enkele keer zakte de rondetijd tot boven de 2 minuten! De vraag was niet meer hoe snel iedere deelnemer reed, maar wie er überhaupt nog op het ijs stond.
Deze taferelen en gedachten zijn absoluut normaal tijdens de 24 uur van Baselga. Een enkeling zal tijdens het lezen van de aankondiging van deze wedstrijd in een eerder nummer van 'de IJsbode' gedacht hebben dat dit echt gekkenwerk is. Ik kan deze mensen geruststellen. Het is geen gekkenwerk, alleen een enorme portie afzien. De klus is geklaard, en ik denk er nog altijd met veel plezier aan terug.
Aanvankelijk ging de wedstrijd heel goed. De eerste uren lag ik aan kop, met meer dan 70 rondjes per uur. Na ruim drie uur ging het echter mis. Ik werd binnendoor gepasseerd door de 4 estafette-teams, dat dacht ik tenminste. De laatste van de vier vond het echter nodig om net op dat punt buitenom weg te demarreren. Hij schoffelde mij dus zowat onder de baan. Met mijn kin op het ijs gleed ik verder. Even dacht ik dat de wedstrijd voorbij was. Een hersenschudding is niet ondenkbaar als je zo van het ijs geschaatst wordt. Een kwartiertje rust deed echter wonderen, en het uur daarna reed ik weer als vanouds. De moeizaam opgebouwde voorsprong van een kleine 20 ronden was echter verloren gegaan.
Na een uur of vijf begonnen mijn benen toch al wat minder te worden. De macht was er nog steeds, maar het continue rondjes schaatsen ging toch in mijn linkerbeen zitten. Gelukkig waren er uitstekende masseurs. De grote snelheid was er inmiddels af, maar tijdens de gehele nacht kon ik toch nog aardig rondjes blijven draaien. De latere winnaar, Ton Rueck uit Wassenaar had inmiddels zijn ritme gevonden. Deze 57-jarige stoomtrein uit Wassenaar denderde maar door. Pas na 12 uur moest hij voor het eerst gaan zitten. Ik heb hem niet binnen gezien.
Bij het ingaan van de nacht moest ik al overstappen op twee voorbereide hulpmiddelen; cola tegen de slaap en muziek tegen de verveling. Met een stevige dreun op de oren kon ik nog acceptabele rondes draaien. Alleen bij een aantal anderen wekte het verbazing als ik zachtjes meezong in voor hen onbekende talen. Mijn favoriete muziek is niet zo bekend, bands als Persone (Zweedse Esperanto-band) en Hyperbole (Litouwse underground muziek). Vooral Andrzey keek even op bij de laatstgenoemde muziek, dit klonk toch enigsinds bekend voor hem.
In de vroege ochtenduren brandde de strijd echt los. Ton Rueck lag eenzaam op kop, maar Andrzey Pikciun uit Polen begon langzaam in te lopen op de tweede dame, Marja de Ridder uit Amsterdam. Hij slaagde er echter niet in om haar nog in te halen. Marja was snel vertrokken, maar rustte regelmatig. Haar basissnelheid was echter zo hoog dat zij goed vooraan kon blijven. Een absoluut klasse prestatie. Zij verbeterde het oude dames wereldrecord van Svetlana Titova met meer dan 100km! Svetlana Titova zelf lag op dat moment in strijd met ondergetekende. Uiteindelijk trok zij aan het langste eind, en finishte met 15km voorsprong. Haar sterke punt was haar techniek. Zelfs na 23 uur hoorde ik haar nooit krassen! Zij heeft echter amper kopwerk gedaan en profiteerde zo van het vele werk van Ton, Marja, Andrzej en ikzelf. Volgens de geruchten hoort zij echter tot de Wit-Russische kernploeg en heeft zij al EK-s en WK-s gereden. Mijn vijfde plaats kwam niet meer in gevaar. Twee mannen die mij in de eerste uren gevolgd waren moesten dit duur bekopen, Genadi Semenov uit Wit-Rusland moest vaak naar de kant, terwijl de Zwitser Bernard Gaillard na 200 rondes moest opgeven met voetproblemen.
Het grootste probleem voor mij was de spierbelasting tijdens de bochten. Voor volgende keer moet ik mij toch een iets andere bochtentechniek aanleren, speciaal voor deze wedstrijd. Het meest gebruikelijke probleem, logistiek, trad niet op. Ik had drie inwoners van Trento gevonden om mij te begeleiden. Geen van hen kende ik van tevoren, en zij hadden allen nog nooit een sporter begeleid. Dit lijkt op een rampscenario, maar het ging perfect. Zij voelden goed aan wat ik nodig had, zelfs het overgeven van materiaal op volle snelheid lukte goed. Persoonlijk klikte het met hen heel goed.
Bij de teams was het tot het eind toe spannend. De twee eerste teams, het KNSB-team en het Marathon-team Nederland braken beide het oude wereldrecord. Uiteindelijk finishte het KNSB-team (Touber, Lissenberg, Sikma, v. Opzeeland, Schmitz en Hagedoorn) met 4 ronden voorsprong en bereikten ze een afstand van 908km.
De sfeer tijdens de race was steeds heel goed. De kleine groep verzorgers en toeschouwers bleef de hele nacht wakker. Zondagsmiddags liep het hele dorp uit om de finish te zien. Het laatste uur werd zelfs muzikaal begeleid door de plaatselijke harmonie. Voor mij is vooral de sfeer een reden om nog eens terug te keren naar de 24 uur van Baselga, hopelijk in gezelschap van een regionaal estafette-team.
Heel vet! Maar niet voor mijquote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat klopt, het was een echte close battle. Bij de solorijders zat er 43km tussen de 1e en 2e. 24 uur schaatsen is niet te vergelijken met 24 uur fietsen, 24 uur schaatsen is qua spierbelasting zwaarder dan PBP. Met name je heupen gaan helemaal vastzitten, je rijdt de helft van de tijd rondjes.
Het verslag dat ik daarna schreef is denk ik duidelijk:
[..]
Zelden, al werkt het wel. Een kwartiertje de oogjes toe kan al voldoende zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@kaas : doe jij soms wel eens een dutje tussen een ochtend en avond dienst ofzo?
Vergeet een krat pils, een goede radio en wat dikke tunes niet. Moet vooral een feestje zijn toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb een tent met twee slaapafdelingen, een kampeertafeltje en een gasplaatje, dus gewoon een paar dozen bevroren spaghetti mee in een koeltas, biefstukje voor het ontbijt bakken, roze koeken en een goede instelling..en het kan hartstikke leuk worden. En je gaat gegarandeerd als je midden in de nacht over dat circuit gaat je afvragen of je gek bent, maar dat dit toch wel heel erg gaaf is.
Mjah, ik denk dat bier tijdens een 24uurs race niet zo'n goed idee is, achteraf wel als hersteldrank.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Vergeet een krat pils, een goede radio en wat dikke tunes niet. Moet vooral een feestje zijn toch?
Haha ik bedoelde ook idd als bekronging na de prestatie. Niet tijdens de warmingup of in de bidonsquote:Op woensdag 4 december 2013 18:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat bier tijdens een 24uurs race niet zo'n goed idee is, achteraf wel als hersteldrank.
Och, ik ben wel eens samen met een Belgisch clubje wezen fietsen, en die mannen zitten gewoon halverwege een toertocht aan de trappist, hoor. In plaats van koffie met appelgebak....quote:Op woensdag 4 december 2013 18:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde ook idd als bekronging na de prestatie. Niet tijdens de warmingup of in de bidons
Als je bij het eten drinkt kan het geen kwaad. Ik heb met Ivo's 300km vorig jaar en 't jaar ervoor 1 of 2 biertjes gedronken bij de warme lunch halfweg de rit. Geen last van gehad.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:48 schreef cafca het volgende:
Dat snap ik. Maar als je na 10 uur fietsen een pilsje pakt en daarna weer op de fiets stapt, ga je hem echt wel voelen denk ik
Misschien had je daarom de stop bij het benzinestation zo hard nodig :pquote:Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je bij het eten drinkt kan het geen kwaad. Ik heb met Ivo's 300km vorig jaar en 't jaar ervoor 1 of 2 biertjes gedronken bij de warme lunch halfweg de rit. Geen last van gehad.
Doe je dat op een nuchtere maag ga je wel voor gaas uiteraard. Dan lopen je benen leeg.
17 mei geloof ik. Google zandvoort, fietsen en 24 uur maar even :-)quote:Op woensdag 4 december 2013 19:07 schreef janatwork het volgende:
Wanneer is dat hele gebeuren eigenlijk?
Dit is ook wel een lekker biertje anders: http://www.brewdog.com/product/tactical-nuclear-penguinquote:Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef muzas het volgende:
Gewoon een De Molen Rasputin Bruichladdich Barrel Aged tussen de ritjes door.
Dat is de Sink the Bismark. Die met 41%.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:32 schreef muzas het volgende:
Nee die is echt smerig en heeft maar weinig met bier te maken. Soort prestige-ding is het geworden om die te 'drinken'.
Smaakt ook meer naar whiskey eigenlijk. Maar dan word je er misselijk van.
Ik moet er nog ff over nadenken. Lijkt me wel tof.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou,, Muzas lijkt goesting te hebben, Janatwork heeft zin, nu moet alleen Kano nog durven![]()
Of had iemand anders zich al gemeld?
@Oksel, heb jij eigenlijk een idee hoeveel man mee gaan doen?
Halverwege? Dan ken je de Union Audax Tournai niet. Daar geldt de 'Challenge Pelforth'. De eerste controle van een brevet moet altijd in een café zijn dat Pelforth schenkt. Een kilometer of 10 voor die controle roept er iemand 'Challenge Pelforth!' en de zaak ontploft. Ook als het de 1e controle van een 600 betreft. Ooit riep eens iemand dat op een voor mij goed moment, vlak voor het begin van een technische afdaling. Ik me vol de afdaling instorten op jacht naar deze Challenge. Onderaan hing er nog een mannetje aan mijn wiel. Formaat Jerommeke. Ik draai met dik 40 de hoofdstraat van het dorp in waar het café gevestigd is, kom dat Jerommeke vol uit m'n wiel kletsen....quote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, ik ben wel eens samen met een Belgisch clubje wezen fietsen, en die mannen zitten gewoon halverwege een toertocht aan de trappist, hoor. In plaats van koffie met appelgebak....
Gripper moest daar tanken toch? En jij ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef janatwork het volgende:
[..]
Misschien had je daarom de stop bij het benzinestation zo hard nodig :p
Dat beviel ook erg goed met dat koude en beetje natte weer met een gure wind. Echt geen koude kop gehad. Warm zelfs. Het is de oude diensthelm van papakaas.quote:
We konden volgens mij allemaal wel wat extra brandstof gebruiken!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gripper moest daar tanken toch? En jij ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:05 schreef the_critic het volgende:
@Buzz en andere rapha gekkies... Iedere dag een Rapha item te winnen op rapha.cc Alp d'quiz 21 dgn quiz met rapha prijzen..
Tofquote:Op donderdag 5 december 2013 09:05 schreef the_critic het volgende:
@Buzz en andere rapha gekkies... Iedere dag een Rapha item te winnen op rapha.cc Alp d'quiz 21 dgn quiz met rapha prijzen..
Ich brauche Öl für Gasolinquote:Op donderdag 5 december 2013 00:03 schreef janatwork het volgende:
[..]
We konden volgens mij allemaal wel wat extra brandstof gebruiken!
Nieuwe club??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef Tommeke het volgende:
Chill! Ik wil ook zo'n aeroshirt. Forte maakt dat ook. Eens kijken of ze dat bij m'n nieuwe club wel in het assortiment hebben. Overigens ook goede kleding van Forte, ik vind die broekjes beter zitten dan Assos. Qua zeem is het bijna net zo fijn. Assos zit iets lekkerder.
Meestal heb je daar ook zo'n deal. 2 broekjes en shirtjes, een jasje en een helm voor 100-150 euro ofzo. Kan je niets van zeggen.
Het schijnt om een miljoenentransfer te gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nieuwe club??
Vertrek je bij TH? En waar ga je naartoe?
Ik ben eerder bang voor lichamelijk opgeven dan psygisch opgeven. Ik heb wel breekpunten gehad, maar die waren eerder lichamelijk dan dat ik dacht "ik heb er geen zin meer in"quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goed, Muzas en Jan lijken mee te willen doen, Kano zit nog even met z'n agenda te dubben, PM'de hij net.
Ik ken iemand van m'n werk die erg sportief is, en graag uitdagingen aangaat, dus die zou misschien wel mee willen doen, dat is echter een zeer mager sportmens, dan lijk ik weer zo dik![]()
Kano heeft in elk geval eerste recht van rijden, om het even zo te zeggen.
24 uur klinkt wel heel veel, maar ik weet zeker dat het psychologisch veel zwaarder gaat zijn dan lichamelijk. Als je eind april/begin mei een paar weekenden doet waar je bv zaterdagmiddag, zondagochtend en zondagmiddag een tochtje van 1 tot twee uur doet, en dat moeiteloos kan, ben je er lichamelijk klaar voor lijkt me. Wakker worden en op 2 uur 's nachts moeten gaan fietsen, is geestelijk vooral zwaar.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Het schijnt om een miljoenentransfer te gaan
Ik heb wel zoiets gehoord in de wandelgangen, de pakhaasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Heeft Tommeke een vriezer aangeschaft om bloedzakjes in te bewaren?
Vandaar dat hij die tijdrit nu plotseling wél met 43 km/h kan rijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb wel zoiets gehoord in de wandelgangen, de pakhaas
Tenzij we matchende shirtjes bij de Decathlon ofzo scoren, is een sponsor misschien dus handig, Ik heb ooit de Gerrie Kneteman gereden met het bedrijfsteam van een interim bureau, misschien willen die nog wel wat extra shirtjes geven, als die ze nog hebben. Hoe is dat eigenljik ooit gelopen met die shirts die Oksel wilde maken? Bestaan die?quote:6.2. Ieder team moet eigen shirts dragen, dit mag met sponsornamen. Wel moeten alle leden van een team hetzelfde shirt dragen
Bolletje!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
is een sponsor misschien dus handig
Een beetje hoofdlamnp op de helm haalt dat denk ik ook wel, hoeveel lumen heeft een mens nodig voor 10 meter zicht???quote:5.5. De deelnemers dienen tussen zonsondergang en zonsopkomst verlichting te voeren. De verlichting mag ook op het lichaam gedragen worden met als voorwaarden dat deze goed zichtbaar is en aan de voorzijde minimaal 10 meter zicht geeft aan de fietser. Aan de achterzijde dient de deelnemer een roodlicht te voeren.
Klopt, TH krijgt een miljoen kuub strokarton!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Het schijnt om een miljoenentransfer te gaan
Haha, sorry die heb ik verstuurdquote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Vuurwerkspam van een zekere fietshandel uit Groningen in mijn mailbox. Ik weet waar Tommeke zijn rotjes haalt
Niet alleen bloedzakken hoor! Vooral pot belgequote:Op donderdag 5 december 2013 12:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vandaar dat hij die tijdrit nu plotseling wél met 43 km/h kan rijden
Hier vloog ook van alles over ons balkon heen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef muzas het volgende:
Ja zo'n cheapass xenos ding. Dus dat lazert meteen stuk. Dakterras op het westen, dus daar waait het wel
cocaine, heroin, caffeine, amphetamines, and other analgesicsquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Niet alleen bloedzakken hoor! Vooral pot belge
Ja, bizar he?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
cocaine, heroin, caffeine, amphetamines, and other analgesics
Bedankt. Kun je het ook op wat clubsites in het noorden rondzetten?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
@Ivo: Ik zal'm'n oogjes even openhouden!
Het gebouw hier is gewoon open alhoewel er om 14.00 werd geadviseerd om naar huis te gaan, heb ik als een echte kerel dit advies gewoon keihard genegeerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier vloog ook van alles over ons balkon heen.
Alle gebouwen van het Zernikecomplex zijn vanaf nu dicht, dus m'n spinning vanavond gaat ook niet door
Misschien zo ff een uurtje tacxen of op de rollen.
Ja mietjes! Ik ga zo op de rollen fietsen denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het gebouw hier is gewoon open alhoewel er om 14.00 werd geadviseerd om naar huis te gaan, heb ik als een echte kerel dit advies gewoon keihard genegeerd.
Vroegâh werkten we ook gewoon door. Weer of geen weer.
Bovendien vind ik het allemaal een beetje overdreven. De storm eerder dit jaar was erger en toen gingen we ook niet naar huis...
Kan het wel ff op twitter knallen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bedankt. Kun je het ook op wat clubsites in het noorden rondzetten?
zeker , van uit mijn werk even voor de lol de maas boulevard windje mee gedaan.quote:
quote:
Alles goed gegaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd of Gripper nog uit Vreeswijk is gespoeld, die zit ook nogal dicht bij de kades...
Ja, dan vind je daar ineens een boot op de stoep in plaats van een junk in je portiek.quote:
Nee, gelukkig niet. Het water kwam tot het begin van de straat aan de overkant van de weg. Ze hadden pallets met zandzakken neergezet dat wel. En om 5:30 wakker van de sirenes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alles goed gegaanWe hebben een vrij hoge dijk hier, en zo ver landinwaarts is het stuwende effect van de storm niet zo groot op de lek. Als ik die foto die knut postte zie, dan moet kaas misschien wel bijna z'n kelderbox leegpompen of niet?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:33 schreef Oksel het volgende:
Ohja, ik ga een 24 uurs race doen, en meteen moet iedereen mee doen.
Oh ja, meneer bereikt eindelijk de Pack-leader status, is eens een lichtend voorbeeld voor al ons dikke fietsers, en dan is het weer niet goed...ondankbaar kreng dat je bent!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:33 schreef Oksel het volgende:
Ohja, ik ga een 24 uurs race doen, en meteen moet iedereen mee doen.
inderdaad fabiola... Bro's voor tuinslangen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
What happens in Zandvoort, stays in Zandvoort. Bro's before Hose enzo
The two ronniesquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
inderdaad fabiola... Bro's voor tuinslangen!haha
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:31 schreef Oksel het volgende:
Ondertussen in Rotterdam..
[ afbeelding ]
Toch mooi dat de natuur afmaakt wat de Duitsers niet konden.
Deal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:30 schreef Gripper het volgende:
Terwijl jullie onvermoeibaar rondjes rijden zal ik zorgen dat de BBQ 24 uur lang warm staat en een gestage stroom moink-balletjes afgeeft. Ik zal ze op extra lange stokjes monteren, zodat ze in het voorbijgaan eenvoudig kunnen worden aangepakt, en als snelle snack genuttigd.
Spekballen voor de speklappen!
Ga maar eens een dagje mee koerieren met kaas of mij. Met deze wind, temperatuur en winterse neerslag. Dan piep je wel anders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ziek zijn, maar wel een fiets kunnen demonteren. Dan ben je dus niet ziek.
Ja, lijkt me leuk. Muzas, cap_cab, gaan jullie ook mee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Oksel het volgende:
http://www.oad.nl/ronde-van-tirol
Ook leuk.
Lachen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ook leuk.
Scheelt qua prijs niet veel met dat gedoe in santfohrt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk. Muzas, cap_cab, gaan jullie ook mee?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk. Muzas, cap_cab, gaan jullie ook mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tirol? Teveel bier en wilde vrouwen,fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die post vindt al zijn weg verder op het net, bedankt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@ivo
Heb de poster op het forum van de wereldfietser geplaatst, daar zitten ook mensen uit de grenstreek bij. Hoop dat het iets oplevert!
Boeie. Past allemaal in 1 auto. We huren bij hem fietsen aangezien dat goedkoper is dan fietsen meenemen met Ryanair en heb ook niet zo'n koffer, laat staan 2. Hij heeft prima carbon fietsen met campa.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lachen.
Ik hoorde gister allemaal verhalen over Odwin Patroon... Je wordt bij het vliegveld opgepikt door een Ford Ka en een Fiat Panda. Na 5 keer op en neer rijden ben je d'r... Kan je nog cancelen?
zoiets lijkt me in de toekomst ook erg leuk. Helaas in mijn omgeving niemand die ook fanatiek fietst..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ook leuk.
Hap dan eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Boeie. Past allemaal in 1 auto. We huren bij hem fietsen aangezien dat goedkoper is dan fietsen meenemen met Ryanair en heb ook niet zo'n koffer, laat staan 2. Hij heeft prima carbon fietsen met campa.
Bij Ryanairquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lachen.
Ik hoorde gister allemaal verhalen over Odwin Patroon... Je wordt bij het vliegveld opgepikt door een Ford Ka en een Fiat Panda. Na 5 keer op en neer rijden ben je d'r... Kan je nog cancelen?
ja lekker cheap. Voor 75e pp naar Mallorca heen en weer incl extra koffer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij Ryanair, want dat zal het wel zijn, valt er niets te cancellen.....
Prima toch. Ik heb ook wel eens van die Ryanair tripjes gemaakt naar Italie en Ierland en dan is voor een keertje opgehokt op een platform staan te wachten ook nog wel te verteren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
ja lekker cheap. Voor 75e pp naar Mallorca heen en weer incl extra koffer.
Nog nooit vanaf Frankfurt-Hahn gevlogen dan. Dat lijkt nog het meest op een oversized busstation. Inclusief het wandelingetje langs de gereedstaande vervoersmiddelen naar andere bestemmingen tot onder aan de vliegtuigtrap.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Prima toch. Ik heb ook wel eens van die Ryanair tripjes gemaakt naar Italie en Ierland en dan is voor een keertje opgehokt op een platform staan te wachten ook nog wel te verteren.
Aan de plaatsing van dat battery pack zie je dus dat zo'n Oltre gewoon een verouderd design is. Een beetje merk integreert die pack onder de bracket of werkt het helemaal weg in de zadelpen. 'K noem geen namen......quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef muzas het volgende:
Zonde dat ze zo perse aan dat 'celeste' vast willen houden. Dat belkingroene kleurtje icm zwart zou wel lekker ogen.
Die externe batterij is ook geen porum.
Dat ding van movistar (ziet er iig beter uit dan die vloekende bianchi hierboven) heeft ook een kleurencombo waar ik een beetje aan moet wennen. groen met blauw in deze tinten werkt niet echt voor mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef SuperWeber het volgende:
Zelfs Duitse eenheidsworst ziet er beter uit...
Nee, alleen maar prutsers rondom utrecht idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef the_critic het volgende:
[..]
zoiets lijkt me in de toekomst ook erg leuk. Helaas in mijn omgeving niemand die ook fanatiek fietst..
Nou idd, nóg lelijker dan wanneer er Campagnolo op had gezeten.quote:
Die vind ik dan wel mooi, alleen zonde van dat blauwe lintje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat ding van movistar (ziet er iig beter uit dan die vloekende bianchi hierboven) heeft ook een kleurencombo waar ik een beetje aan moet wennen. groen met blauw in deze tinten werkt niet echt voor mij.
[ afbeelding ]
bedoelde meer, in mijn vriendenkring omgevingquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, alleen maar prutsers rondom utrecht idd.
Pas je daar goed bijquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef the_critic het volgende:
[..]
zoiets lijkt me in de toekomst ook erg leuk. Helaas in mijn omgeving niemand die ook fanatiek fietst..
kunnen niet allemaal wannabe pro, en aspirerend Know it al zijn natuurlijkquote:
Hapquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:25 schreef the_critic het volgende:
[..]
kunnen niet allemaal wannabe pro, en aspirerend Know it al zijn natuurlijk
(maar misschien had ik fanatiek uit mijn stukje kunnen laten.. Niemand in mijn omgeving die ook graag op een wielrenfiets stapt)
ja die lag bij mij vorige week, paar dagen na bestelling al op de mat. Ze zijn snel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb me knwu licentie voor 2014 al binnen.
Nu maar beginnen met de koersfietstrainingen dan. Volgende week 1e wegrit dan maar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
ja die lag bij mij vorige week, paar dagen na bestelling al op de mat. Ze zijn snel.
Vandaag 1e ritje met de ploeg gemaakt. Kort en nat. 1,5u.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nu maar beginnen met de koersfietstrainingen dan. Volgende week 1e wegrit dan maar.
Gisteravond was het hier ook kort en nat, de 1,5 uur hebben we niet volgemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vandaag 1e ritje met de ploeg gemaakt. Kort en nat. 1,5u.
Bij ons is een spatbord verplicht. Heb je d'r geen, dan fiets je maar in het laatste wiel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef Patroon het volgende:
Ja de crudz houden mij droog maar als er een paar zonder spatbord meefietsen wordt je alsnog zeiknat.
Zou bij ons ook moeten zijn..quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij ons is een spatbord verplicht. Heb je d'r geen, dan fiets je maar in het laatste wiel.
"Laat mij maar achteraan fietsen vandaag, ben mn spatbordjes vergeten want die zitten nog in de wasmachine, en dan hoeven jullie ook niet vies te worden"quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou bij ons ook moeten zijn..
Dus jij altijd zonder sparbord, lekker uit de wind he, ouwe indekker
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb met dit weer altijd een spatbordje. Geen zin in een natte reetquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nu op youtube, tv is zo 1999quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
fabricage van carbon wielen zo bij how its made op Discovery.
Ja hallo in '99 reed ik La Marmotte op mavic open pro 36 gaats. Ben geen nerd ofzo.quote:
Precies op tijd om het nog ff te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
fabricage van carbon wielen zo bij how its made op Discovery.
Mooi prijsjequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
Oh Patroon, als je lieve famke nog een leuk kerstcadeau zoekt;
Rose heeft cosmic carbon voor 560.-
Alleen met Shimano body.
http://www.roseversand.de(...)utm_campaign=criteo1
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hallo in '99 reed ik La Marmotte op mavic open pro 36 gaats. Ben geen nerd ofzo.
Celeste weglaten is altijd goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef Oksel het volgende:
En idd die kleuren van die Bianchi van Belkin..Mooi frame natuurlijk, maar ze hadden dat Celeste weg moeten laten en Belkin groen er op moeten knallen.
Totaal 160km dus? Tjongejonge respect hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 14:28 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend 80 op de crosser gedaan. 50 op de weg, 30 in de blubber. Garmin crashde..
Haha idd. En van die idioten die nu al met kerstmutsen op rondlopenquote:Op zondag 8 december 2013 19:19 schreef Patroon het volgende:
Ja ga er zo ff een foto van op facebook zetten
Toch alles fietsen natuurlijk! Ruim een uur in het hartstikke donker over een paar onverlichte weggetjes, dus m'n nachtzicht is ook goed getraindquote:Op zondag 8 december 2013 16:42 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper is hier net weer vertrokken.
Ik wilde vanmorgen gaan squatten en deadliften maar mijn rug zat behoorlijk vast met opstaan.
Toen maar even op de fiets gestapt en Gripper tegemoet gereden die een duurritje wilde gaan doen. Na een rondje Krimpenerwaard van 85km hier even pompoensoep van miss kaas gegeten en met een biertje samen de cross gekeken voor de kachel.
Lampjes geleend aan Gripper want die zou in 't donker terecht komen anders. Hij zou nog zien of em helemaal terug fietst of halfweg de trein pakt naar huis terug.
De rug is inmiddels weer soepel.
Morgen maar squatten en deadliften.
Leuk is dat he? Over donkere wegen. Tot je weer eens een tak of steen tegenkomt, maar das goed voor het hartritme.quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Toch alles fietsen natuurlijk! Ruim een uur in het hartstikke donker over een paar onverlichte weggetjes, dus m'n nachtzicht is ook goed getraind![]()
Kaas en Leintjeuh bedankt voor de soep, cross kijken en lekkere biertjes bij de kachel! Ik kwam op de terugweg ook nog middenin het staartje van die bruggenloop terecht op de Maasboulevard, was echt slalommen. Hebben die stomme hardlopers de hele weg, gaan ze ook nog op het fietspad sjokken...
Brug op fietsen met een tripel voel je trouwens wel in je benen![]()
https://www.strava.com/activities/99280056
Ja, zou eigenlijk toch eens goeie verlichting moeten hebben die ook echt de weg verlicht. ipv alleen die kleine ledlampjes om jezelf zichtbaar te maken voor auto's. Probleem is alleen dat dit ritje in het donker ook niet echt zo gepland was, en ik ga niet snel 's avonds trainen ofzo in de winter.quote:Op zondag 8 december 2013 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Over donkere wegen. Tot je weer eens een tak of steen tegenkomt, maar das goed voor het hartritme.
Vervelend alleen zijn die stomme auto's die je verblinden
Heb ik. Meestal op mijn helm gemonteerd zodat ik licht heb waar ik kijk en niet waar mijn stuur kijkt (handiger in bochten). En kan je meteen automoblisten mee in hun bakkes schijnen als ze stoute dingetjes doen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk toch eens goeie verlichting moeten hebben die ook echt de weg verlicht. ipv alleen die kleine ledlampjes om jezelf zichtbaar te maken voor auto's. Probleem is alleen dat dit ritje in het donker ook niet echt zo gepland was, en ik ga niet snel 's avonds trainen ofzo in de winter.
Inderdaad fijn dat sommigen hun groot licht aanlaten om je even goed bij te schijnen. Zo behulpzaam allemaal die lieve automobilisten
Als je dan op een fietspad net naast de weg rijdt, en even daarvoor al met moeite op de stippellijn kon focussen, dan is je zicht daarna helemaal voor een paar tellen weg.
Lekker spul zeg, die karmeliet. Daar lust ik er nog wel een paar van. Over Belgische biertjes gesproken: Kaas en ik hebben het voorzichtige plan opgevat om zondag naar de cross in Kalmthout te gaan kijken. Middagje bierdrinken, braadworst eten (wij) en schelden op Sven Nys (Buzz)
Iemand zin om mee te gaan?
Mijn benen ook ja, ondanks windje mee was het aardig leeg de laatste paar km. Of juist volle benen met karmeliet, net hoe je het wil bekijkenquote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Oksel het volgende:
Nee, 80 in totaal. Was ook voldoende, had de benen goed leeg.
Tot het mistig is, dan rij je in een muur van lichtquote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik. Meestal op mijn helm gemonteerd zodat ik licht heb waar ik kijk en niet waar mijn stuur kijkt (handiger in bochten). En kan je meteen automoblisten mee in hun bakkes schijnen als ze stoute dingetjes doen.
Zondag de 15de? Kan niet. Lijkt me wel tof om een keer bij zo'n cross te kijken.
Nog nooit last van gehad. En ik heb door de mist gereden.quote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Tot het mistig is, dan rij je in een muur van licht
Ik heb m'n koplamp altijd zo laag mogelijk, verblidning door mist heb ik vaker meegemaakt bij helmlampen (de oude PEtzl halogeen).quote:Op maandag 9 december 2013 09:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. En ik heb door de mist gereden.
Ik heb LED, maar er iig nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 09:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb m'n koplamp altijd zo laag mogelijk, verblidning door mist heb ik vaker meegemaakt bij helmlampen (de oude PEtzl halogeen).
Zit samen met maatje Jitze te kijken om er 2 van deze te kopen, die moeten genoeg licht gevenquote:Op maandag 9 december 2013 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb LED, maar er iig nog nooit last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |