SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook goede morgenquote:
moet je me echt zo de grond in trappen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ze hebben een kachel, geen open haard, ze krijgen een dochter en volgens mij mep je zo aan het eind van een zwangerschap niet meer op een bolle buik als je geen ros voor je muil wilt krijgen.
En dan natuurlijk wel meteen de hele 150 km he, zodat je een écht rondje om het groene hart heen doet. Ik heb m nu 2x gedaan, vind het een leuke tocht. Goeie verzorging onderweg, en leuk om nog een glimp van Joop op te vangen, ouwe baasquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vanochtend weer op de hometrainer in de sportschhool gezeten, met wat andere dwazen. Vind het nu jammer dat ik het fietsen zo heb laten liggen deze zomer, maar ja, niets meer aan te doen. Vooruit kijken, trainen...een werkmaat wil graag samen de Joop Zoetemelk doen dit voorjaar, is natuurlijk wel een goede manier om het voorjaar te beginnen!
Is dat bij Oksel thuisquote:
is een hele mooie tocht in Almelo..quote:
Kijk, dat zijn amibities.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
- Sneller dan iedereen uit dit forum fietsen. (heuvel/berg op)
Daar woont die oom van me die paar maanden geleden onder uit ging in de Ardennen, ik zou daar vanaf het begin dat ik een racefiets heb nog altijd een keer naar toe fietsen dus dat staat al 2 jaar in de planning en dat moet er volgend jaar dan maar een keer van komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn amibities.
Hoezo Den haag-Veendam?
Hoe gaat 't eigenlijk met die oom? Hij was er slecht aan toe toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Daar woont die oom van me die paar maanden geleden onder uit ging in de Ardennen, ik zou daar vanaf het begin dat ik een racefiets heb nog altijd een keer naar toe fietsen dus dat staat al 2 jaar in de planning en dat moet er volgend jaar dan maar een keer van komen.
Dat stuk vanaf Amsterdam naar Den Haag fietsen lijkt me ook leuk en dan zoveel mogelijk door het centrum van de steden, dat fietst misschien niet heel snel maar vind ik wel altijd leuk om te doen.
Hij mag nog niet auto rijden en werkt ook nog steeds niet, maar gelukkig knapt hij wel aardig op en onthoud ook de meeste dingen weer, maar het komt in ieder geval wel weer goed gelukkig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't eigenlijk met die oom? Hij was er slecht aan toe toch?
Ik moet ook al 2 jaar fietsen met mijn neefje. Moet ook nog ff gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:17 schreef SuperWeber het volgende:
Mijn doel voor volgend jaar:
-Stok in het wiel van KolonelBroodje steken, zodat hij niet sneller is dan ik...
Dan neem ik een spanbandje mee en bind ik die aan je zadelpen en mijn stuur, kan ik je wiel tenminste houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]Volgend jaar ook een Groningen meet toch?
Waarom dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Oksel het volgende:
Ja, Hel van Twente ga ik sowieso weer rijden. En ik nodig iedereen hier uit om die ook te rijden. Klein detail; hij's op een doordeweekse dag.
Ik doe wel mee. Toch om de hoek.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigelijk zouden we gewoon een Fok team moeten maken voor die 24 uurs tocht. Voor de lol.
Af en toe een uurtje snurken? Als je met 3/4 man meedoet heb je rustig 6 uur de tijd om te snurke. Dan ff 1.5-2 uur fietsen en dan weer plat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk er serieus over...als we het er over eens zijn dat we het doen voor de lol. Ik wil best eens zien hoe m'n lichaam op zoiets reageert. Tentje daar neerzetten, en af en toe een uurtje snurken, Koffie en Dextro. Of zoiets.
Lees ik goed dat het 150¤ kost per persoon, of is dat alleen voor bedrijven zo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
team Fab-Muzas-Freddeh-Kano zou natuurlijk geen snelheidsformatie zijn, maar wel aan elkaar gewaagd
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
team Fab-Muzas-Freddeh-Kano zou natuurlijk geen snelheidsformatie zijn, maar wel aan elkaar gewaagd
O, "gelukkig"quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die is 2 weken later.
Kan madamme niet masseren dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:45 schreef muzas het volgende:
Ha MadammeMuus en masseren. Nou ik sla over
Dan ben ik er ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
En dan mevrouwmuzas voor de massage's, Puala voor de foto's en de kinderen van freddeh en c_F voor de aanmoediging?
Redbullquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef muzas het volgende:
Slapen? Fietsen! En tussendoor koffie, redbull en harde housemuziek. En natuurlijk #TeamManboobs aanmoedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb liever een massage vanDie komt natuurlijk met prof patroon mee, maar nu heb je het geheim verklapt en zul je zien dat Okkie, gripper, kaas, jan, kees en marco ook met ons mee willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik ben 18.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:58 schreef luc.sken het volgende:
Lijk mij leuk zo'n meet, dan zal ik het gemiddelde leeftijd (20) aardig naar beneden halen.. of valt dat wel mee?
Ik kom aanmoedigen als jullie het gaan doen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef muzas het volgende:
Slapen? Fietsen! En tussendoor koffie, redbull en harde housemuziek. En natuurlijk #TeamManboobs aanmoedigen.
Zo wat een mooie bak man!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:02 schreef Oksel het volgende:
Oh, ja, morgen, eindelijk!
[ afbeelding ]
Een Opel.
Dat zijn de echte 24 uurs racen, solo neem ik aan? Dat wil ik ook nog wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb eens een 24hour race gedaan van 512km in een uur of 18, start 's middags om een uur of 2 en finishen de andere morgen rond 10 of 11 als ik me wel herinner. Nou het lachen vergaat je dan wel hoor.
Enfin de pijn vergeet je weer, het heldendom is voor eeuwig.
Ik had een collega op het werk die ochtends vanuit Groningen met de trein naar Leeuwarden ging en na zijn werkdag hardlopend weer naar huis ging a 60km.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Bizar hoor, een broer van een kennis van me deed ultra hardlopen, hij deed mee aan 12uurs, 24uurs, spartathlon, wat geloof ik 250km hardlopen is ofzo. Hij woonde in Den Haag en ging dan als training hardlopend van Den Haag naar Utrecht, liep daar een hele marathon en liep dan weer terug naar Den Haag om aan zijn km's te komen, hij hoorde een beetje bij de wereldtop maar daaar hoor je natuurlijk al snel bij in zo'n sport als je dat aankan.
Die kennis van me ging dan wel mee naar wedstrijden en dan stonden ze met krap 15 man in een tentje bijeen.
Die ultraloper is btw overleden tijdens een wedstrijd (ergens in Z. Amerika geloof ik),. Hij is van een richel gestort in het donker tijdens een ultra loop over onverharde paden in de bergen.
True story.
De Mersey rij je helemaal solo. Het is een officiele tijdrit dus om de minuut starten en niet stayeren. Ik reed 'm in 2000, kwam toen op 328,77 mijl. Dat jaar was het mijn seizoensdoel. Heb toen ook wat snelheidstraining gedaan. Zoals de 1e 400km van Bordeaux-Parijs met een te snelle groep meegaan en Gent-Wevelgem rijden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zo wat een mooie bak man!
[..]
Dat zijn de echte 24 uurs racen, solo neem ik aan? Dat wil ik ook nog wel een keer proberen.
Raar is dat he? Sowieso dat er mensen zijn die 20 km per uur kunnen rennen voor een paar uur. Laatst via strava op de website van zo'n ultrarenner uitgekomen. Met verbazing zitten lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
Bizar hoor, een broer van een kennis van me deed ultra hardlopen, hij deed mee aan 12uurs, 24uurs, spartathlon, wat geloof ik 250km hardlopen is ofzo. Hij woonde in Den Haag en ging dan als training hardlopend van Den Haag naar Utrecht, liep daar een hele marathon en liep dan weer terug naar Den Haag om aan zijn km's te komen, hij hoorde een beetje bij de wereldtop maar daaar hoor je natuurlijk al snel bij in zo'n sport als je dat aankan.
Die kennis van me ging dan wel mee naar wedstrijden en dan stonden ze met krap 15 man in een tentje bijeen.
Die ultraloper is btw overleden tijdens een wedstrijd (ergens in Z. Amerika geloof ik),. Hij is van een richel gestort in het donker tijdens een ultra loop over onverharde paden in de bergen.
True story.
Lijkt me echt een mooie ervaring, maar als ik dat filmpje kijk dan zie ik veel mensen zonder helm, is dat niet verplicht?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De Mersey rij je helemaal solo. Het is een officiele tijdrit dus om de minuut starten en niet stayeren. Ik reed 'm in 2000, kwam toen op 328,77 mijl. Dat jaar was het mijn seizoensdoel. Heb toen ook wat snelheidstraining gedaan. Zoals de 1e 400km van Bordeaux-Parijs met een te snelle groep meegaan en Gent-Wevelgem rijden.
Schitterend stukquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.ultraned.org/n_item/f3517.php
Bij de RTTC hoef je geen helm op, mag natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lijkt me echt een mooie ervaring, maar als ik dat filmpje kijk dan zie ik veel mensen zonder helm, is dat niet verplicht?
Misschien wel een doel voor over een paar jaar, niet volgend jaar in ieder geval.
En wordt het gemeten met een transponder of gps of iets dergelijks?
Ik eet nu alleen nog brood (meestal volkorenbrood) met kipfilet. soms meergranen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef Oksel het volgende:
Ik ben trouwens weer zwaarder aan 't wordenDus weer beter op voeding letten. Grr. Hagelslag > kipfilet.
Speltbrood is meestal een hoax. Echt speltbrood is moeilijk te maken en wordt maar door 1 bakkerij in massa gemaakt. Speltbrood bij de supermartken enzo is vaak brood met een toevoeging waardoor het spelt mag heten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef Oksel het volgende:
Tip: spelt. Piekt je bloedspiegelgedoe minder van.
En anders crackers.
En veel eieren. En nog meer kwark met muesli.
Ben daar te schraal voorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef Oksel het volgende:
Moet je dure crackers kopen, die zijn wel te kanen.
Wat eet je dan? Alleen nog maar die vlokken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Patroon het volgende:
Ik eet nu paar weken geen brood meer en het vet laagje rond mijn middel wordt steeds minder.
En het belangrijkste van alles, heb niet meer zo'n opgeblazen gevoel en minder trek in tussendoortjes of avonds laat extreem honger.
Komt omdat de bloedsuikerspiegel minder piekt.
Ik ontbijt (al jaren) met een kom havermout.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Alleen nog maar die vlokken?
Uiteraard. Dat moet je ook willen en ga je niet bereiken als je 'normaal' eet. Dan ben je idd toegewezen op rekening houden met voedingswaarden en 'nieuwe inzichten' om dat hipstervoer maar een andere term te geven. Maar voor veel mensen is dat onnodig.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef Patroon het volgende:
Moeilijker is het eecht droog worden als je rond 12% vet zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |