Serieus, is jouw Smart al 10 jaar oud dan? Zou je bepaald niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
Ik had de Smart overigens in twee jaar afbetaald aan mijn ouders en nu (tien jaar na aankoop bijna) rijd ik er nog in
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne heeft dat ook daadwerkelijk gedaanToen ik net een week op mezelf woonde
Ik ken iemand met een auto uit de jaren 60 die er nog als nieuw uit zietquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Serieus, is jouw Smart al 10 jaar oud dan? Zou je bepaald niet zeggen.
Van de week las ik dat een meneer die uiteindelijk 102 is geworden op zijn 20ste van zijn rijke pap een Rolls kreeg en daar zelf dus bijna 80 jaar !!!!! mee gereden heeft. Tot hij niet meer kon/wilde rijden en de Rolls heeft gedoneerd aan een museum. Bijzonder, een zo oude auto die slechts één hele eigenaar heeft gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een auto uit de jaren 60 die er nog als nieuw uit ziet
Ford Mustang FTW
Omdat onze moeders volgens mij nogal op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd?
Kan van invloed zijn op de waarde, als er maar 1 eigenaar is geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Van de week las ik dat een meneer die uiteindelijk 102 is geworden op zijn 20ste van zijn rijke pap een Rolls kreeg en daar zelf dus 80 jaar !!!!! mee gereden heeft. Tot hij niet meer kon/wilde rijden en de Rolls heeft gedoneerd aan een museum. Bijzonder, een zo oude auto die slechts één hele eigenaar heeft gehad
Wellicht. Heb in mijn vorige post even de link geplakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan van invloed zijn op de waarde, als er maar 1 eigenaar is geweest.
Smartjes kunnen niet roestenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Serieus, is jouw Smart al 10 jaar oud dan? Zou je bepaald niet zeggen.
Ik heb hem gezien, zag er tof uit, soort van nieuw. En dat kleurtje is wel geinigquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Smartjes kunnen niet roesten
Want de buitenpanelen zijn allemaal van kunststof. Dus dan blijft je auto er van buiten eigenlijk wel als nieuw uit zien idd
Ik zou er geen cent meer aan uitgeven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Oognip het volgende:
De handrem was niet goed, de gordel zat niet goed vast, gat in de uitlaat, remmen moeten schoongemaakt worden (eigenlijk vervangen worden dus, maar op deze manier kan ie weer even mee (hebben we al eerder gedaan). Als je remt/gas geeft stuurt de auto naar links/rechts. Dat soort dingen.
Ik hoor van D nog: iets met de stoel () en nieuwe aandrijfshoes of zo.
Dat. En daarbij ben je niet eens verzekerd als de staat van de auto al vastgelegd is en stél je rijdt iemand aan, dat moet je niet eens wíllen. Je moet dan bloeden want alle schade what so ever is is jouw eigen risico, en geen verzekering die je dan dekt, ook niet voor de schade, in welke zin ook aan je slachtoffer..quote:
Nee, je bent net zo nuchter als de restquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Laysa het volgende:
Fijn om te lezen dat mijn reactie toch niet zo:is
Hij was briljant. Beetje kort voor de kar (dat had ik eerder van mij verwacht), maar lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Hij was briljant. Beetje kort voor de kar (dat had ik eerder van mij verwacht), maar lekker duidelijk.
Ik hou van je
Dit is gaaf idd, vette wagen ook.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wellicht. Heb in mijn vorige post even de link geplakt.
Bijzonder en zo tof.
Het ging ook meer om de toon he, want die hoorde ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:20 schreef Laysa het volgende:
Je bedoelt je herkende het, Zelf ben je ook vaak niet voor de poesquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het ging ook meer om de toon he, want die hoorde ik
Tuinslang in de tank, zuigen en een jerry can laten lopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Oognip het volgende:
Wel zonde trouwens, want ik heb vrijdag de tank vol gegooid
equote:Op dinsdag 3 december 2013 18:27 schreef Oognip het volgende:
Wel zonde trouwens, want ik heb vrijdag de tank vol gegooid
I know, maar ik vond het een beetje debiel om te zeggen dat ik ook kan denken dat andermans leven mij niet boeit want dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bedoelt je herkende het, Zelf ben je ook vaak niet voor de poes
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tuinslang in de tank, zuigen en een jerry can laten lopen![]()
Pwahhh zou ik zelf niet doen hoor
Dat is me echt te veel moeitequote:Op dinsdag 3 december 2013 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
e
Slangetje, tank, uitzuigen/overtanken en de tank met benzine bewaren voor de volgende auto een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |