Dat dus een beetje.quote:Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef doo. het volgende:
Heb wat hoopvolle sells gezet, ik houd het voor gezien voor vnv.
Heb je die 10% al afgelost?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht dit trouwens een jaar lang wat gaan opleveren, dan betaal ik 10% van m'n huis af
Wie wil dit even quoten?
Het is inmiddels zijn hele hypotheek.quote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef Geralt het volgende:
Ik zag deze post in een oud topic:
[..]
Heb je die 10% al afgelost?
Lijkt me wel, hij haalde toen 1,77 BTC per etmaal binnen met zn computer las ik.quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Het is inmiddels zijn hele hypotheek..
130 BTC's om precies te zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt me wel, hij haalde toen 1,77 BTC per etmaal binnen met zn computer las ik.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt me wel, hij haalde toen 1,77 BTC per etmaal binnen met zn computer las ik.
Goooo PPCquote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is zojuist een verklaring van NASA naar buiten gekomen waarin staat dat naast de ontdekking van water op Mars enkele maanden terug, er nu ook PPC's zijn gevonden.
lolololquote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is zojuist een verklaring van NASA naar buiten gekomen waarin staat dat naast de ontdekking van water op Mars enkele maanden terug, er nu ook PPC's zijn gevonden.
Hahaha, nice. Hij gaat nog omhoog ook!quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lololol
ik hoorde dat ISS gebotst was met iets wat in zijn baan om de aarde zat... naar verluid LTC's.
Door die botsing zijn de LTC's nu uit de baan om de aarde geramd en op weg naar da moon!
Aldus SBS shownieuws
Goede google translate van die Oostblok adminquote:bumface: engles praten doe niet zo asocial, oompaloompas
quote:kraaijtj: nederlandse boyka's, hier NL chatroom...
quote:system: kraaijtj was banned for 1000m by bumface
Chevkov: Dutch ppl are racisquote:Op maandag 2 december 2013 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle Nederlanders worden zowat gebanned.
hahahaquote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lololol
ik hoorde dat ISS gebotst was met iets wat in zijn baan om de aarde zat... naar verluid LTC's.
Door die botsing zijn de LTC's nu uit de baan om de aarde geramd en op weg naar da moon!
Aldus SBS shownieuws
Ik heb verkocht @ ¤760. Down with BTC!quote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef Geralt het volgende:
Oe BTC naar 770 ineens en een hele groene lijn!
Zal ik mijn order op 780 cancellen?
PPC houden, wat ik je brom.quote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef QuadrupleU het volgende:
Grote twijfel hier over ppc, ltc aanschaffen of gewoon usd laten staan
Sommige zeggen dat Quark een scamcoin is doordat zowat alles al gemined is. Wat is daar van waar?quote:
98% is gemined omdat hun het willen verdelen zodat er geen dumps kunnen bestaan...er was een hele uitleg er over dat wel logisch klonkquote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sommige zeggen dat Quark een scamcoin is doordat zowat alles al gemined is. Wat is daar van waar?
quote:Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef daankes het volgende:
[..]
Nog geen tijd om te gaan slapen in ieder geval
Zullen we binnenkort eens een Coinlan houden met zn allen?quote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tot laat opblijven. Pyjama party
Ticootje in pyjama
LTC/USD laat de grootste sell walls/buy walls zien en geeft dus beste voorspelling over koers verloop..quote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef mike-amersfoort het volgende:
waarom kijken jullie allemaal naar LTC/USD ?
De BTC / USD stijgt net zo, dus of je nou LTC of BTC had, het maakt niet uit.
Als je in LTC zit, is het boeiend om naar LTC/BTC te kijken!
Gezellig traden met zijn allenquote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort eens een Coinlan houden met zn allen?
Hoeveel heb jij verdient ?quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef litecoin het volgende:
Mensen die traden en onder de minimumloon per uur verdienen. XD
Cute
#edgyquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef litecoin het volgende:
Cute
Mensen die pretenderen veel te verdienen maar geeneens het juiste lidwoord kunnen gebruiken XDquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef litecoin het volgende:
Cute
En dan jezelf de moeite nemen om te registreren onder naam van de zoveelste altcoin, om deze trollbox 2.0 te monitoren.quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef litecoin het volgende:
Cute
quote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Mensen die pretenderen veel te verdienen maar geeneens het juiste lidwoord kunnen gebruiken XD
quote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nu 30.74 euro staan.
En nog 0,01BTC in mn offline wallet.
Samen is dat ¤38,44
Ik had ze gekocht voor (even opgezocht) ¤35,50
Bijna 3 euro winst in 1 dag
Vroeger waren dat gewoon 2 biertjes![]()
Ik noem het niet eens traden. Ik ben gewoon wat aan het testen met een paar tientjes om te kijken of ik het leuk vind om te doen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef litecoin het volgende:
Cute
Ow okay, dan is het goedquote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef litecoin het volgende:
Ja is toch ook prima niets mis mee bedoelde het niet vervelend.
Zoals gezegd ben ik nog aan het testen of ik dit een leuke bezigheid vind. Dat doe ik liever met een appel en een ei dan meteen met mijn 13de maandquote:Zou alleen wat meer inzetten dan heb je er ook meer aan gaat best snel.
Mogen we het met jouw geld uitproberen?quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef litecoin het volgende:
Ja is toch ook prima niets mis mee bedoelde het niet vervelend.
Zou alleen wat meer inzetten dan heb je er ook meer aan gaat best snel.
ja het is meestal brallen en opscheppen. er is een 'post je laatste aankoop/verkoop' topic hier, maar dat is voor de gewone beurshandel, daar heb ik ook in gepost toen ik 4000 verdiende met die short goud positie.quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Geralt het volgende:
Bovendien ben blij dat er eens wat getallen gepost worden over hoeveel iemand winst/verlies heeft bij een verkoop. Ik heb ze hier nog niet veel voorbij zien komen in die 1 dagen dat ik deze topics lees.
Zo, meteen de resterende 0,01 BTC overgezet naar BTC-e
Het tweede.quote:Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef Geralt het volgende:
Even een praktische n00bvraag:
Als ik geld met Multibit overmaak naar BTC-E, moet ik dan Multibit open laten staan tot het groene bolletje verschijnt, of wordt dat direct naar het netwerk verstuurd en daar verder geregeld en kan ik Multibit gewoon afsluiten?
Bedankt alvast
Top. Werkt goed dat systeem. Jammer dat ik in het begin niet gewoon voor 500 euro aan coins heb gekocht en die vergeten was tot een paar weken terugquote:
Colossus coin?quote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef ColeJ het volgende:
Vanmorgen COL gekocht voor 1.3 LTC en die is nu ruim 6 LTC. Lang niet gek!
Oh, werkt dat zo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef litecoin het volgende:
Als je kijkt naar de grafiekjes op btc-e zie je vaak een nieuw dieptepunt na 4 rode kaarsen = goedkoop inkopen.
Werkt dat met groen ook zo?quote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef litecoin het volgende:
Als je kijkt naar de grafiekjes op btc-e zie je vaak een nieuw dieptepunt na 4 rode kaarsen = goedkoop inkopen.
Volgens mij ben ik altijd wel vrij open, maar ik snap je punt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Geralt het volgende:
Bovendien ben blij dat er eens wat getallen gepost worden over hoeveel iemand winst/verlies heeft bij een verkoop. Ik heb ze hier nog niet veel voorbij zien komen in die 1 dagen dat ik deze topics lees.
Zo, meteen de resterende 0,01 BTC overgezet naar BTC-e
Zal niet altijd werken maar dat van de 'rode kaarsen strategie' viel me op.quote:
Hij bedoelde het niet verkeerd; dat kwam alleen zo over op mij als of wel zegmaar.quote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd wel vrij open, maar ik snap je punt.
pas op met naar btc terug lolquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef litecoin het volgende:
[..]
Zal niet altijd werken maar dat van de 'rode kaarsen strategie' viel me op.
Groen doe ik deels op emotie in combinatie met de openstaande buy en sell orders, en wat de Coin eerder deed. Ben wel redelijk snel tevreden sinds ik zo lang met die LTCs loop.
Wil alles weer snel naar BTC terug voortaan.
ik heb ook veel geleerd in een paar weken tijd, maar komt ook grotendeels omdat ik de "valuta's" een beetje ken .. qua gedrag etc... dat is wel fijn handelen opzich. Uiteraard een heel groot gedeelte is onvoorspelbaar, maar probeer wel echt te kijken naar het gedrag.quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef pikinhand het volgende:
Het gewoon doen is de beste leermethode om te leren handelen. Een beetje ervaring is altijd goed voor later, als je echt op de beurs gaat handelen met turbo's of opties. Met maar een paar trades zie je patronen, met meer ervaring leer je de echte te herkennen van de valse, die toevallig goed leken de eerste paar trades maar met meer trades niet beter lijken te performen dan random.
Mmm dat is ook waar.quote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pas op met naar btc terug lol
zaterdag dacht ik even mijn dollars veilig te parkeren in BTC, kwam ik van koude kermis thuis zondag
denk dat worldcoin nog wel een stukje kan gaan stijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik post hem maar even hier, in dat andere topic gaat het over andere onderwerpen:
Gezien het feit dat BTC weer in de klim zit, en alle altcoins enigszins met grote grote trends van BTC meeschommelen, verwacht ik morgen een beter dag dan gisteren en eergisteren. Heb voor nu mijn inleg op BTC gedaan. Wat denken jullie?
Ik heb zelf geleerd, als je voor de dag klaar bent met traden(winst gepakt) zet om in dollars zodat je de volgende dag valuta klaar hebt staan om met de actie mee te kunnen doenquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef litecoin het volgende:
[..]
Mmm dat is ook waar.
Ik durf de alt coins vooral niet te bewaren omdat ze zo speculatief zijn, kan er vrijwel niks mee.
BTC herstelt nog als je kijkt naar andere tradingsites, zou hem daarop laten als je daar nu inzit.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik post hem maar even hier, in dat andere topic gaat het over andere onderwerpen:
Gezien het feit dat BTC weer in de klim zit, en alle altcoins enigszins met grote grote trends van BTC meeschommelen, verwacht ik morgen een beter dag dan gisteren en eergisteren. Heb voor nu mijn inleg op BTC gedaan. Wat denken jullie?
quote:tylerlooby: LTC being recognized as official currency in Israel NOW earlier
than China, going to the moon! Trust the jews, theyre smarter and sneakier than
us goyim. So buy LTC
peercoins had je vanochtend/vanmiddag moeten inslaan,quote:Op maandag 2 december 2013 23:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel om een deel van mijn BTC te verkopen en het overige aan Peercoins te besteden. In BTC heb ik namelijk geen vertrouwen en ik wil geen geld investeren in iets waar ik eigenlijk niet achtersta.
Peterseliequote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom geen vertrouwen eigenlijk?
- Deflatiequote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom geen vertrouwen eigenlijk?
Fixedquote:Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef Feuerbach het volgende:
Om PPC/FTC/NMC in te slaan is het nu een goede tijd. Ten opzichte van de BTC staat hij op een laag punt. Er zijn nu ook vier rode kaarsen geweest, hij kan vannacht nog wel omhoog gaan.
Nmc was iets met DNSquote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Wat voor voordelen hebben de FTC en NMC?
quote:Op maandag 2 december 2013 23:59 schreef roislecxe het volgende:
Zo, weer thuis. Gelijk dit forum geopend, geen koersen gekeken.
Ltc al op 43? Of enigszins in de buurt?
Bij FTC vind ik het wel een goede dat ze een soort marktplaats hebben geopend op hun site waar je kan betalen met FTC.quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Wat voor voordelen hebben de FTC en NMC?
Vreselijk laag is net zoiets als roulette: Of het wordt 10x zoveel waard of 10x zo weinigquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef peterselieplukkker het volgende:
Echt, ben ff benieuwd wat mensen hier van NRB munten denken (noirbits) het staat vreselijk laag...
Leuke usernaam, ga eens naar de maanquote:
En als je iets van het hele minen wilt opsteken is het nog wel interessant: Met een beetje fatsoenlijke processor en/of videokaart haal je nog wat binnen (bij mij zo'n 1,5 FTC / dag)quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Bij FTC vind ik het wel een goede dat ze een soort marktplaats hebben geopend op hun site waar je kan betalen met FTC.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leuke usernaam, ga eens naar de maan
Ja! Het minen is leuk! FTC en LTC mine ik alleen niet meer. Ik haal er meer uit om vage coins te minen en te traden voor ppc LTC etc.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
En als je iets van het hele minen wilt opsteken is het nog wel interessant: Met een beetje fatsoenlijke processor en/of videokaart haal je nog wat binnen (bij mij zo'n 1,5 FTC / dag)
Oja, ik zie het. Zeker weer een pumpjequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]LTC gaat keihard omhoog, kijk maar.
Jammer genoeg zal het weer voor 3 minuten zijn.
Deed dat maar es 20 man tegelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Zeker weer een pumpje
nog tips voor leuke scrypt/CPU-coins?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ja! Het minen is leuk! FTC en LTC mine ik alleen niet meer. Ik haal er meer uit om vage coins te minen en te traden voor ppc LTC etc.
Die wallet was van gox, dus duizenden misschien wel tienduizenden mensen die geld op de exchange hadden staan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Deflatie
- Miner monopolie kan ontstaan
Als currency dan. Als betaalmiddel met BitPay zou het nog wel aardig kunnen werken, maar dat rechtvaardigt de huidige prijzen niet denk ik.
En er is dus één entiteit die 25% van alle BTC heeft. Dat vind ik een enge gedachte.
Om te minen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
nog tips voor leuke scrypt/CPU-coins?
Ik blijf iedere keer jaloers worden op dat gemine van jouquote:
Welke idioot mined in godsnaam minder dan 3 stukken vlees bij een BBQ?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben actief op btc-e. Als ik nu een sell order invoer van 1 btc op 600 dollar, dan wordt de verkoop pas gedaan wanneer btc dat niveau bereikt toch? Even voor alle zekerheid :p
Ik weet niet of dit topic daar geschikt voor is, maar laatste dagen ben ik bezig met alternatepool.com (direct btc ontvangen), worldcoins, stablecoin en nu ff noirbits aan minen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
nog tips voor leuke scrypt/CPU-coins?
DIG / Bitcoin Mining #7 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:21 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit topic daar geschikt voor is, maar laatste dagen ben ik bezig met alternatepool.com (direct btc ontvangen), worldcoins, stablecoin en nu ff noirbits aan minen.
Afgelopen week goed geprofiteerd van Luckycoin :-)
wtf. Dan is iemand erg blij met je. Die komt meteen bovenaan te staan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja
edit: Of als iemand een buy order voor dat bedrag plaatst
als ik het goed heb
Dank.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
DIG / Bitcoin Mining #7 | Zonder miners geen Bitcoin!
Niet dat het erg is om het er hier over te hebben ofzo, maar misschien vind je het interessant dat het een eigen topic heeft.
Nee. Wordt direct verkocht tegen de hoogste bieder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben actief op btc-e. Als ik nu een sell order invoer van 1 btc op 600 dollar, dan wordt de verkoop pas gedaan wanneer btc dat niveau bereikt toch? Even voor alle zekerheid :p
Dat is onhandig.. Ik wil zorgen dat mijn coins bij een bepaalde bodemwaarde verkocht worden, valt dat nergens te automatiseren?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Wordt direct verkocht tegen de hoogste bieder.
ZE GAAN ERVANDOOR MET DE COINSquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:25 schreef nickname89 het volgende:
Bter.com voor server-upgrade, aarzel dan niet weg, kom snel terug, sorry voor de overlast voor u.
E-mail: support@bter.com
Telefoon :0531-88818767
Manwei Technology
Google translate:quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:24 schreef Wave103 het volgende:
Bter is down voor mij. Allemaal leipe Chinese tekens. Iemand anders ook?
Ja met een tradebot, maar daar heb ik geen details over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:27 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Dat is onhandig.. Ik wil zorgen dat mijn coins bij een bepaalde bodemwaarde verkocht worden, valt dat nergens te automatiseren?
Eigenlijk wel een beetje jammer dat niet kan. op P500 of hoe dat trading ding precies heet kan het wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja met een tradebot, maar daar heb ik geen details over.
Hij kan me wat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Fontas pump over half uurtje @@@@!!!
Hij doet COL go go go go KOPENquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Fontas pump over half uurtje @@@@!!!
Welles, CENTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Jatoch! Snellenen.nlquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:35 schreef Baronpilsener het volgende:
Zijn er mensen die hier serieus hun geld gaan inzetten op die waardeloze pumps?
Ja mang geld inzetten voor die G jeweet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:35 schreef Baronpilsener het volgende:
Zijn er mensen die hier serieus hun geld gaan inzetten op die waardeloze pumps?
Je zat toch in LTC?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, mooi dan cash ik gelijk uit daar.
Op zn twitter schreef ie ook dat de pump COLOSSAL zou wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:43 schreef Robuustheid het volgende:
Fontas heeft dus voor z'n inner circle (betaling tegen 50 BTC), COL als pump gekozen.
Z'n pump zou kolossaal worden. Maar waarschijnlijk wordt dat dus niet de munt Colossal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:45 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Op zn twitter schreef ie ook dat de pump COLOSSAL zou worden
Scherpquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:46 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Z'n pump zou kolossaal worden. Maar waarschijnlijk wordt dat dus niet de munt Colossal.
whaha die exchange is echt brak, die vertragingen ook in die sell/buy order books ... jezus christusquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga niks met col doen op een brakke Exchange.
LTC was een ramp. Stijgt in een strakke lijn naar 48. Verkoop tegen die koers ongeveer, bij het dal naar 43 koop ik terug in, sindsdien alleen maar gezakt... Heb het nog steeds tegen die prijs, nog niks laten betalen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:45 schreef Robuustheid het volgende:
Ouch. Je hebt zware verliezen geleden met LTC.
Met PPC zou ik hem gewoon lekker houden, blijft stabiel ding.
Nee zijn ouders hebben hem Fontas genoemd, wat denk je nou zelf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:50 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Fontas is zijn nickname, of is dat echt de persoon die er achter zit?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:48 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
crappyrules, If someone DDOS'd cryptsy, nobody would be able to tell the difference
Lol
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:51 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nee zijn ouders hebben hem Fontas genoemd, wat denk je nou zelf.
De sell klopt wel, buy niet. Zojuist COL gekocht op 41 maar kreeg ze voor 24quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
Dat cryptsy, die orderbooken kloppen helemaal niet. Buy ligt hoger dan sell
er zit een hele groep achter, zonder groep geen pump... tenzij 1 persoon heel veel liquide middelen tot zijn beschikking heeft,quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:50 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Fontas is zijn nickname, of is dat echt de persoon die er achter zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik veel, zou toch kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:51 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nee zijn ouders hebben hem Fontas genoemd, wat denk je nou zelf.
Duurt echt 30 minuten of zo brah.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:05 schreef dreamerbulk het volgende:
LOL, ik probeerde in te kopen op COL voor de lol ... komt niet door,
zelfs al zet ik de stuksprijs op 0.00000070, kom nog niet door
wat de echte prijs van COL nou is, wie zal het weten *proest*
cryptsy is echt een draak van een exchange
snel handelen daar jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Duurt echt 30 minuten of zo brah.
waar zie je dat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:10 schreef Robuustheid het volgende:
ColossusCoin, 1200% stijging in dag?
Gaat nergens over.
ja dat was door die ene pump van vanacht, zieke piekquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:16 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Cryptsy. 24h low, en huidige koers.
Waar kunnen mensen hun coins dan vinden? Geloof het of niet, maar bter.com weet zelfs craptsy over te treffen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:17 schreef Toto69 het volgende:
Mensen for fucks sake blijf weg bij craptsy
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat wij met alle fokkers hiero ook prima kunnen pompen. Dat meen ik serieus.
Ik weet het niet, maar craptsy is echt slecht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:18 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Waar kunnen mensen hun coins dan vinden? Geloof het of niet, maar bter.com weet zelfs craptsy over te treffen.
Nja, moet je een heeeele kleine coin pumpen. En de laatste dumpers maken misschien wel verlies.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey, even serieus. Dat zouden we toch best kunnen doen? En dan maken we toch ook met z'n alleen genoeg winst, of mis ik iets?
dit,quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, moet je een heeeele kleine coin pumpen. En de laatste dumpers maken misschien wel verlies.
alleen cryptsy werkt totaal niet mee, te ziek traag lolquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen we zoiets niet organiseren deze week/van het weekend? Als Magnet dan ook nog meedoet dan kunnen we sowieso al ziek hard pumpen.
Profit for all of us. We kunnen inkopen en verkopen op dezelfde momenten.Let's do this brahs.
bter gewoon, of zelfs btc-e in een kleine munt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alleen cryptsy werkt totaal niet mee, te ziek traag lol
marketcap van $ 21,873,713quote:
CENT dus?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
marketcap van $ 21,873,713
ga je niet heel veel in bereiken denk ik tenzij je met groot geld komt
44,6 BTC op Crapsy. Valt toch mee en er zullen ook anderen mee gaan doen aan die pumpquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
marketcap van $ 21,873,713
ga je niet heel veel in bereiken denk ik tenzij je met groot geld komt
true, alleen vind ik cryptsy niet safe pump waardig op het moment met deze snelhedenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
44,6 BTC op Crapsy. Valt toch mee en er zullen ook anderen mee gaan doen aan die pump
Neu, je moet toch een beetje fatsoenlijk kunnen F5en om de lol erin te houdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true, alleen vind ik cryptsy niet safe pump waardig op het moment met deze snelheden
zou kunnen, maar risico blijftquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als we een gecoördineerde pump uitvoeren en gewoon 'all-in' gaan dan kunnen we er best veel uithalen lijkt mij, right?
DOE HET! MAAK ME RIJK! IK WIL 1000 LTC!quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:37 schreef dreamerbulk het volgende:
CENT kan wel een pump gebruiken ja
Wat is de market cap op bter?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als we een gecoördineerde pump uitvoeren en gewoon 'all-in' gaan dan kunnen we er best veel uithalen lijkt mij, right?
Rijk worden gaat vaak gepaard met risico's.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou kunnen, maar risico blijft
kijk weet je wat het is...quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rijk worden gaat vaak gepaard met risico's.Als we van te voren uitrekenen hoeveel BTC's we erin kunnen pompen, dan kunnen we ook een soort van schatting maken neem ik aan.
LTC gaat vannacht naar 43, you're welcome!quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:48 schreef roislecxe het volgende:
Wie LTC over 43 regelt, doneer ik mn pomp aan een of andere vage coin.
Eerst zien, dan komt de pomp morgen wel. Kom niet op een dag op aan, ik wacht over 2,5 dag al een week.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:49 schreef probeer het volgende:
[..]
LTC gaat vannacht naar 43, you're welcome!
CENT plx
op cryptsy wacht je voor 5 sec ongeveer 8 dagen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst zien, dan komt de pomp morgen wel. Kom niet op een dag op aan, ik wacht over 2,5 dag al een week.
Kort gezegd; alles is een klotezooi behalve BTCe?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:53 schreef dreamerbulk het volgende:
Mooie verhalen over Kraken lees ik ook ... random mensen kregen gewoon random LTC's gestort , en andere random mensen waren random hun LTC's kwijt
mensen die 32 uur wachten op een transfer
bter schijnt dan nog wel redelijk goed te zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kort gezegd; alles is een klotezooi behalve BTCe?
Nou daar heb ik ook een bak ellende over gelezen hier.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
bter schijnt dan nog wel redelijk goed te zijn.
btc-e is wel goat imo
Ik geloof wel dat wij het kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kijk weet je wat het is...
bij een zogenaamde aangekondigde pump wordt er heel veel winst behaalt uit de massa hysterie van de schapen die erna volgen..
veel mensen zien fontase als een authoriteit en lopen er dan als schapen achteraan ... fontase trekt hier dan mede weer zijn winst uit... uit die hysterie
BTC-E met een betere UI en betere grafieken zou echtquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kort gezegd; alles is een klotezooi behalve BTCe?
Ja, die vage grafiekjes en dat continue ge-F5 ben ik ook niet happig op.quote:BTC-E met een betere UI en betere grafieken zou echtzijn.
Zonder fee verzonden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:05 schreef Maxter8 het volgende:
ik wacht inmiddels al 3,5 dag tot mijn 1 btc aankomt bij btc-e.
Snap er niks meer van... :S
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:17 schreef roislecxe het volgende:
Waarna het antwoord:,
,
of
zal zijn.
SPOILER: How to pump a coinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even serieus. Als we met een boel fokkers al onze BTC's in de CENT pompen volgens bovenstaande manier, dan kunnen we aardige profits tegemoet zien. Zijn er risico's, zeker, zeker. Die moeten we proberen te voorkomen. Ik ben zelf geen expert on the topic, dus alle adviezen worden gewaardeerd. Als het mogelijk is, waarom niet? We kunnen van elkaar profiteren.
Als dit een dom idee is, dan hoor ik het ook graag.
If not now, then when.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Let's pump a coin!
Welke: CENT
ROI: probably hoog
Met wie: iedereen!
Wanneer: deze week/dit weekend
Communicatiemiddel: Skype chatZo makkelijk is het volgens mij nietSPOILER: How to pump a coinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even serieus. Als we met een boel fokkers al onze BTC's in de CENT pompen volgens bovenstaande manier, dan kunnen we aardige profits tegemoet zien. Zijn er risico's, zeker, zeker. Die moeten we proberen te voorkomen. Ik ben zelf geen expert on the topic, dus alle adviezen worden gewaardeerd. Als het mogelijk is, waarom niet? We kunnen van elkaar profiteren.
Als dit een dom idee is, dan hoor ik het ook graag.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Het lijkt mij ook niet zo voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het volgens mij niet
Ik cash uit via Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:09 schreef Che_ het volgende:
Cashen jullie nog steeds uit via bitonic?
Echt he. Gebeurt geen kont.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:21 schreef Mortaxx het volgende:
LTC is lekker stabielin China helemaal. Gewoon al vier hele uren amper bewogen
Als de poll van laatst een beetje betrouwbaar zou zijn, moeten hier rond de 1000 coins beschikbaar zijn. :pquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:05 schreef Scorpie het volgende:
We zouden wel iets meer nodig hebben dan die 3 en een halve BTC .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |