quote:
Die statistiek vind ik allerminst verbazingwekkend.quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 02-12-2013 om 12:56:35Geen slecht gemiddelde toch #aja http://t.co/dVyS6f3tjX reageer retweet
Pech.quote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit bericht mag absoluut niet gequote worden.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit bericht mag absoluut niet gequote worden.
Wordt niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM kan niet tegen een grapje.
Dit mag gequote worden.
quote:
Waar Louis denkt dat ie god is, daar is aad het daadwerkelijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die statistiek vind ik allerminst verbazingwekkend.
Nee jou'n jasje is leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dat het niveau door Thijsje omhoog word getrokken want jullie zijn vanavond wel buitengewoon kinderachtig
Een type GGMM.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
Weten ze bij VI dat er hier op FOK! een fanbase is?
Oké.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
Cocu haalt het einde van dit seizoen niet.
Dit mag gequote worden.
Geblesseerdquote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef marcodej het volgende:
Speelt die Park nog weleens eigenlijk?
quote:
quote:
Toen die vertrok ging het mis jaquote:
Ajax staat geen tiende.quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof Ajax zoveel topdoelpuntenmakers heeft
xdquote:
Ja, maar je hebt ze niet nodig.quote:
Vorige week was ie ook kut jaquote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook ik vind de scheids niet goed, maar dat is niet per se deze wedstrijd, Makkelie is altijd een drama.
Slecht merk.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Tyron het volgende:
glaasje cola erbij
lees: cola van het huismerk c1000
ik hoop dat je het lekker vindtquote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Tyron het volgende:
glaasje cola erbij
lees: cola van het huismerk c1000
Duarte. Was absoluut geen hands. Ook al riep Frank Snoeks het vijf keer.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Was geen hands van Denswil, ziet dat verdorie niemand?
Of was het Duarte?
xd xdquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik hoop dat je het lekker vindt
misschien moet je een keer een mentosje in een cola fles doen dat is vet grappig xd
Was 100% hands, maar goed.quote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Duarte. Was absoluut geen hands. Ook al riep Frank Snoeks het vijf keer.
tauwtje om mentol doen dan hangen in dop digt draaien en dan w88en xDquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik hoop dat je het lekker vindt
misschien moet je een keer een mentosje in een cola fles doen dat is vet grappig xd
Goed dat je objectief blijft.quote:
Terecht, maar hij kan er geen kut van.quote:
Heb je die match gezien? was gewoon een herhaling waar je zag dat een gozer van ADO die bal koptequote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je objectief blijft.
Vermeulen is dan ook een irritante vent.quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Makkelie schuilt een betere analyticus dan in Arno Vermeulen.
Toen gaf hij ook twee terechte pingels.quote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Makkelie is gewoon een bijzonder slechte scheidsrechter. Die laat elk duel uit de hand lopen. Vorige week nog nota bene.
Dat is niet best, idd.quote:
Duel liep uit de hand.quote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen gaf hij ook twee terechte pingels.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat de GAE-supporters zich als debielen gedroegen.
Ik zat ook al klaar met de bingo-kaart.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
PatjepeeërDat woord heeft Derksen lang niet gebruikt.
En alors, maar die is superdruk met haar rijlessen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef Grifte het volgende:
Gaap.
Dit interesseert alleen fans als Rens
alors is ook altijd bezig daarmee.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En alors, maar die is superdruk met haar rijlessen.
Oh dat wist ik niet. Alles om op TV te komen bij De Slechtste Chauffeur van Nederland.quote:Op maandag 2 december 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alors is ook altijd bezig daarmee.
Ze is wel echt een wijf, kan niet kiezen tussen de voetbalclubs. Ze support ook al Arsenal en is diehard Feyenoord-tokkie.quote:Op maandag 2 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En alors, maar die is superdruk met haar rijlessen.
Mooi dat het de ene keer wel kan en de andere keer nietquote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de aanklager was de focus van Wiedemeijer tijdens het specifieke duel op de benen van de spelers gericht en kon hij de armbeweging van Kramer niet zien en beoordelen. Gesteund door de reglementen van de FIFA is de aanklager daarom alsnog een vooronderzoek gestart naar de armbeweging van Kramer
Wat zei ik jullie?
En qua kapsel: is jaloers op vrouwen met krullend haar, maar wil ook een Pelle coupe.quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze is wel echt een wijf, kan niet kiezen tussen de voetbalclubs. Ze support ook al Arsenal en is diehard Feyenoord-tokkie.
Kleine clubs worden altijd genaaid zie Psv afgelopen seizoenen. Dit zal een Ajax nooit overkomen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de aanklager was de focus van Wiedemeijer tijdens het specifieke duel op de benen van de spelers gericht en kon hij de armbeweging van Kramer niet zien en beoordelen. Gesteund door de reglementen van de FIFA is de aanklager daarom alsnog een vooronderzoek gestart naar de armbeweging van Kramer
Wat zei ik jullie?
quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mooi dat het de ene keer wel kan en de andere keer niet
Scherp hoor Mexicanoquote:Op maandag 2 december 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zei ik jullie?
Bedankt voor dit compliment Mansjester, dat waardeer ik.quote:
Een vrouw met een Pellè kapselquote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En qua kapsel: is jaloers op vrouwen met krullend haar, maar wil ook een Pelle coupe.
Ga ik nu even doenquote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die niet de CD van deze man al na de intro song gekocht hadden
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1382024quote:
Mensen die voor de uitzending nog geen cd van deze man haddenquote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die niet de CD van deze man al na de intro song gekocht hadden
Misschien kan Caro Emerald weer komen voor de Bronzen Alarmschijf of hoe die prijs ook heette.quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima muziek, maar nou niet echt voor de VI-setting.
Mensen die niet naar Austin Texas op vakantie gaan om in platenzaken unieke platen te kopen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen die nog geen cd van deze man hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |