quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Curlbrah het volgende:
Mensen die een komma, en vervolgens een voegwoord gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah maar vergeleken met de andere bagger die mijn facebook voorbij komt..quote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mensen die een komma, en vervolgens een voegwoord gebruiken
Ja snap ikquote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Yeah maar vergeleken met de andere bagger die mijn facebook voorbij komt..
Tjek snapquote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja snap ik
Heb ik weinig last van, maar heb ook maar 150 vrienden ofzo?
Niet erg veel iig. Een PVV mongool, één naïeve mongool en een dom wijf, maar dat blijft ook binnen de perken.
,want, kom, danquote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mensen die een komma, en vervolgens een voegwoord gebruiken
Was mij ook meerdere keren overkomen, neem sindsdien geen risico meer. Als ik moe ben ga ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:41 schreef d4v1d het volgende:
Er Is iemand in slaap gevallen in de klas
Maar jij gaat sowieso nooit amper naar schoolquote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was mij ook meerdere keren overkomen, neem sindsdien geen risico meer. Als ik moe ben ga ik niet.
Nja, had toevallig mijn mentoraatsgesprek gisteren, hij was niet blij met mijn absenties maar ik gaf een paar goede 'redenen' en binnen vijf minuten stond ik buiten. Is bekend als de strengste mentor van de opleiding.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar jij gaat sowieso nooit amper naar school
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck, ik ga zo een goede docent worden
Daar moet je wel eerst je opleiding voor halen, lijkt me nou niet dat je dat bereikt door geen verslagen in te leveren en niet op te dagen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja, had toevallig mijn mentoraatsgesprek gisteren, hij was niet blij met mijn absenties maar ik gaf een paar goede 'redenen' en binnen vijf minuten stond ik buiten. Is bekend als de strengste mentor van de opleiding.
Pro-tips: Als je gefucked bent, bereid je een uur van tevoren goed voor. Veel toetsen om in te halen? Maak een word documentje met daarin per kalenderweek het aantal leermomenten voor welke vakken. Kost je max. tien minuten, maar de docent denkt dat je er heel serieus op een volwassen manier mee bezig bent. Dan smoor je dat thema in de kiem. Geen woord gehoord over de zes punten die ik van de vijftien haalde omdat ik voor drie vakken geen verslagen inleverde.
Tip 2: absenties kun je verklaren door ziekte. Maar als je tien keer ziek bent trapt niemand er in, dus wat kun je beter doen? "Ik heb sinds midden vorige periode last van iets, snap het zelf niet helemaal maar volgens de huisarts verzwakt het waarschijnlijk mijn immuniteitssysteem waardoor ik elke griep in een straal van tien kilometer oppik. Volgende week krijg ik weer een bloedtest, als ik daar resultaat van hoor zal ik het je meteen even laten weten, lijkt mij voor de mentor sowieso handig om te weten wat er exact speelt en scheelt."
Voilà, je toont inzet (zelf aangeven dat je de resultaten terugkoppelt) en je hebt een verklaring voor al je absenties in de afgelopen periode én in de toekomst.
Fuck, ik ga zo een goede docent worden
Ik ga niks delen met hem mafklapper, het gaat er om dat hij dat denktquote:Op woensdag 4 december 2013 13:14 schreef Timwonnacott het volgende:
En daarnaast heb je je nu nog dieper in de nesten gewerkt want je moet een bloedtest ondergaan waarvan je hem het resultaat moet geven. Nu is de bloedtest natuurlijk nep, maar als er geen resultaat uit de bloedtest komt, hoe verklaar je dan je absentie. En andersom, moet er wel wat uitkomen moet je een ziekte gaan verzinnen.
Tip 3: Deel nooit medische gegevens met je mentor, tenzij deze ook kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |