Nee, maar het is werk, en beter dan vakkenvullen amiritequote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neeof vind je dat nou bij jezelf passen?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:05 schreef MineraalWater het volgende:
Bob in de bieb?? dan hoor je: kanker boeken, kanker zooi, kanker ik ben analfabeet
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]ik zeg eigk niet zo vaak kanker irl, behalve op school en thuis en skaten. hihiihhihihi
DAT IS DE GRAP RAND(ik kon hier ook kanker neerzetten)DEBIELquote:
Ey zie deze scamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Tenzij je drugs gaat dealen of je sterretje een rondje laat worden. Of orale kunstjes gaat toepassenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:24 schreef bobbernaut het volgende:
Eerlijk wat mis ik daar?
Je kan nooit als 16 jarige 20-100 euro per uur verdienen
Jezelf quoten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tenzij je drugs gaat dealen of je sterretje een rondje laat worden. Of orale kunstjes gaat toepassen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef d4v1d het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)val.htm#.Up3qE8TmMvk
tuurlijk wel, als je iedereen die je spreekt een contract of wat dan ook kan aansmeren...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:24 schreef bobbernaut het volgende:
Eerlijk wat mis ik daar?
Je kan nooit als 16 jarige 20-100 euro per uur verdienen
Wat als je niemand een contract aan kan smeren? Nog steeds 20 p/u?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je iedereen die je spreekt een contract of wat dan ook kan aansmeren...
dan werk je voor niks, het ligt dus helemaal aan jezelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat als je niemand een contract aan kan smeren? Nog steeds 20 p/u?
sale gemist ? gisteren waren er goeie deals te vinden...quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef Curlbrah het volgende:
vieze vuige konker origin
srs bok maar lekker op met je vieze klote applicate en al je fucking overpriced tyfus games
nah sowieso minimumloon!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan werk je voor niks, het ligt dus helemaal aan jezelf
quote:
sale? welke sale, ik hoef helemaal niks meer van die luiquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
sale gemist ? gisteren waren er goeie deals te vinden...
dat doet hij vast niet zomaar.. logs/errors e.d.?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sale? welke sale, ik hoef helemaal niks meer van die lui
heb bf4 gekocht, nu al 2x 2 avonden gedownload en elke keer delete hij de file weer
hier doet hij het zonder grote problemen eigenlijkquote:tevens wil hij voor geen mogelijkheid files op mijn SSD zetten. tijd om 'm te retourneren
Chinees vult niet, totdat je een half uur nadat je normaal gesproken genoeg hebt opeens explodeert. Raar spul.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo'n vies volgevreten gevoel na bezorgchinees. Waarom eet ik altijd teveel
Hoe was het shoppen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Chinees vult niet, totdat je een half uur nadat je normaal gesproken genoeg hebt opeens explodeert. Raar spul.
quote:
JA DAT HEB IK BEST VAAK DAAROM ZIE JE MIJ ZO VAAK KANKEREN OKE GR GRquote:
Ja dat zeg ik al idd. HDD zit in een aparte Power hub.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:12 schreef bobbernaut het volgende:
Misschien gebruikt de HDD te veel stroom? Heeft ie een aparte stroomvoorziening?
usb hubje, bedoel je dat? daar kan t idd wel aan liggenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan die HUB ligt
OKE RUSTIG WIST NIET DAT JE BOOS WERD JEZUS ZEGquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al idd. HDD zit in een aparte Power hub.
Haha nee ben niet boos op je hoor bobquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OKE RUSTIG WIST NIET DAT JE BOOS WERD JEZUS ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daardoor levert hij extra powerrrrquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
usb hubje, bedoel je dat? daar kan t idd wel aan liggen
Probeer eens rechtstreeks van je HDD naar je PI?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja daardoor levert hij extra powerrrr
Gaat niet te weinig stroomquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Probeer eens rechtstreeks van je HDD naar je PI?
JA PAK DAN GOVERDOMME EEN ANDERE HDD IK HEB HIER ACHTER MN laptopquote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA PAK DAN GOVERDOMME EEN ANDERE HDD IK HEB HIER ACHTER MN laptopTOCH OOK EEN HDD STAAN MET EEN STROOMADAPTER (gaat wel speciaal in de hdd maar je snapt m wel)
quote:
ja daarom, gewoon omgekeerd denken!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:23 schreef TJV het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik zou niet luisteren naar een neger. Die weet immers alleen hoe je die dingen los maakt.
"Meneer, waar kan ik de afdeling Romantiek vinden?"quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
Zou ik gaan solliciteren bij de bibliotheek?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"Meneer, waar kan ik de afdeling Romantiek vinden?"
"In je moeders poes en kanker nu op ik heb pauze"
quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ach je bent nog geen 18 dus kon je niet weten...ow ja, sjit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Curlbrah het volgende:
Mensen die een komma, en vervolgens een voegwoord gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah maar vergeleken met de andere bagger die mijn facebook voorbij komt..quote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mensen die een komma, en vervolgens een voegwoord gebruiken
Ja snap ikquote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Yeah maar vergeleken met de andere bagger die mijn facebook voorbij komt..
Tjek snapquote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja snap ik
Heb ik weinig last van, maar heb ook maar 150 vrienden ofzo?
Niet erg veel iig. Een PVV mongool, één naïeve mongool en een dom wijf, maar dat blijft ook binnen de perken.
,want, kom, danquote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mensen die een komma, en vervolgens een voegwoord gebruiken
Was mij ook meerdere keren overkomen, neem sindsdien geen risico meer. Als ik moe ben ga ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:41 schreef d4v1d het volgende:
Er Is iemand in slaap gevallen in de klas
Maar jij gaat sowieso nooit amper naar schoolquote:Op woensdag 4 december 2013 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was mij ook meerdere keren overkomen, neem sindsdien geen risico meer. Als ik moe ben ga ik niet.
Nja, had toevallig mijn mentoraatsgesprek gisteren, hij was niet blij met mijn absenties maar ik gaf een paar goede 'redenen' en binnen vijf minuten stond ik buiten. Is bekend als de strengste mentor van de opleiding.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar jij gaat sowieso nooit amper naar school
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck, ik ga zo een goede docent worden
Daar moet je wel eerst je opleiding voor halen, lijkt me nou niet dat je dat bereikt door geen verslagen in te leveren en niet op te dagen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nja, had toevallig mijn mentoraatsgesprek gisteren, hij was niet blij met mijn absenties maar ik gaf een paar goede 'redenen' en binnen vijf minuten stond ik buiten. Is bekend als de strengste mentor van de opleiding.
Pro-tips: Als je gefucked bent, bereid je een uur van tevoren goed voor. Veel toetsen om in te halen? Maak een word documentje met daarin per kalenderweek het aantal leermomenten voor welke vakken. Kost je max. tien minuten, maar de docent denkt dat je er heel serieus op een volwassen manier mee bezig bent. Dan smoor je dat thema in de kiem. Geen woord gehoord over de zes punten die ik van de vijftien haalde omdat ik voor drie vakken geen verslagen inleverde.
Tip 2: absenties kun je verklaren door ziekte. Maar als je tien keer ziek bent trapt niemand er in, dus wat kun je beter doen? "Ik heb sinds midden vorige periode last van iets, snap het zelf niet helemaal maar volgens de huisarts verzwakt het waarschijnlijk mijn immuniteitssysteem waardoor ik elke griep in een straal van tien kilometer oppik. Volgende week krijg ik weer een bloedtest, als ik daar resultaat van hoor zal ik het je meteen even laten weten, lijkt mij voor de mentor sowieso handig om te weten wat er exact speelt en scheelt."
Voilà, je toont inzet (zelf aangeven dat je de resultaten terugkoppelt) en je hebt een verklaring voor al je absenties in de afgelopen periode én in de toekomst.
Fuck, ik ga zo een goede docent worden
Ik ga niks delen met hem mafklapper, het gaat er om dat hij dat denktquote:Op woensdag 4 december 2013 13:14 schreef Timwonnacott het volgende:
En daarnaast heb je je nu nog dieper in de nesten gewerkt want je moet een bloedtest ondergaan waarvan je hem het resultaat moet geven. Nu is de bloedtest natuurlijk nep, maar als er geen resultaat uit de bloedtest komt, hoe verklaar je dan je absentie. En andersom, moet er wel wat uitkomen moet je een ziekte gaan verzinnen.
Tip 3: Deel nooit medische gegevens met je mentor, tenzij deze ook kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |