Dit concept is mij onbekend.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, we vertellen roerende verhalen van medemenselijkheid.
Dat deden ze uit puur winstbejag. De vuile honden.quote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik heb het ook ooit met een trein gehad die speciaal 's nachts werd ingezet omdat we vertraging vanuit Engeland hadden vanwege een sneeuwstorm. Heel sympathiek van de NS.
Nah, dat geloof ik niet. We stonden met een hele groep gestranden, het was waarschijnlijk goedkoper dan een hotel.quote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat deden ze uit puur winstbejag. De vuile honden.
Denk aan de verhouding tussen hutu's en tutsi's rond 1994.quote:
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond?quote:Op maandag 2 december 2013 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaaaaawel. Ik heb je betrapt, je kunt niet meer terug
Wie het ook was, dan zullen ze nu wel dikke bonje hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wiens vriendin zei dit ook gisteravond?
Daar zorg ik altijd voor.quote:Op maandag 2 december 2013 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie het ook was, dan zullen ze nu wel dikke bonje hebben.
Jij kon toch geen vrouw krijgen? En nu loop je ineens heel POL af te grazen?quote:
Ik kan ook geen vrouw krijgen, maar desondanks zorg ik voor relationele problemen bij anderen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij kon toch geen vrouw krijgen? En nu loop je ineens heel POL af te grazen?
Ik geloof er geen donder van
Ik zit er klaar voor. Eens kijken hoeveel ik me er nog van herinner.quote:Op maandag 2 december 2013 21:02 schreef remlof het volgende:
Dis, nu op NPO2 "De val van Aantjes", één van de politieke naweëen van WO2 die wij nog hebben meegemaakt.
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor. Eens kijken hoeveel ik me er nog van herinner.
Je hebt de disclaimer gezien dat het geen feitelijke maar een gedramatiseerde weergave van de gebeurtenissen is?quote:Op maandag 2 december 2013 21:55 schreef remlof het volgende:
Het komt me wel allemaal wel bekend voor, wist dat ie een stuk linkser was dan Van Agt en Lubbers destijds. Maar dat de Luchtmacht achter z'n val zou zitten omdat ie tegen de F-16 zou zijn is nieuw voor mij
Uiteraard, maar deze vondst van de schrijvers lijkt me ontsprongen aan de actualiteit met de F-35.quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt de disclaimer gezien dat het geen feitelijke maar een gedramatiseerde weergave van de gebeurtenissen is?
Ik heb op de een of andere manier helemaal gemist wie die twee kerels zijn die hem tegen gaan werken. Van jou begrijp ik dat die kennelijk in opdracht van defensie bezig zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 22:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk zelf eerder dat de destijds behoorlijk rechtse Van Agt er achter zat.
Jep, die officier van de luchtmacht belde een vriendje bij defensie na het bezoek van Aantjes en die heeft die gozer van het OSL aan het werk gezet om wat compromiterends te vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier helemaal gemist wie die twee kerels zijn die hem tegen gaan werken. Van jou begrijp ik dat die kennelijk in opdracht van defensie bezig zijn?
Ja, die oudstrijders waren enorm star en conservatief. Ik denk ook dat de meesten dood zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jep, die officier van de luchtmacht belde een vriendje bij defensie na het bezoek van Aantjes en die heeft die gozer van het OSL aan het werk gezet om wat compromiterends te vinden.
Het OSL ken ik zelf vooral van hun pro-kruisraketten campagne in de jaren 80, een behoorlijke rechtse organisatie. Die nu niet meer lijkt te bestaan, wellicht omdat al die rechtse oud strijders zijn overleden.
Je bent nog laat bezig, bet.quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef betyar het volgende:
Zo, effe de panelen in de lijmklemmen gezet, straks nog een deur en nog een paneel en dan ben ik klaar voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |