Dude, het is rival...quote:

Maakt het mij nou uit wat voor tijd het is, btw ze ontbijten wel met gekkere dingen in de wereld hoorquote:

ik eet nu Nic Nac koekjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt het mij nou uit wat voor tijd het is, btw ze ontbijten wel met gekkere dingen in de wereld hoor

Dude, het is 9 uurquote:

Helemaal mee eens hoor. Je moet ook gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt het mij nou uit wat voor tijd het is, btw ze ontbijten wel met gekkere dingen in de wereld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"

quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Je moet ook gewoon doen waar je zin in hebt![]()
Ik schrok me te pleuris vanmorgen trouwens. De auto had ineens een knipperend "check" lampje en piepte kort na het starten.
Kreeg ik de melding dat het glad kon zijn op de wegglad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Doordat je kop bevriest bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen dude
Maar er zijn ergere manieren om wakker te worden

Met KFC bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen dude
Maar er zijn ergere manieren om wakker te worden

Geen idee, ik stond in de weg, dus heb de auto 5m verplaatstquote:

Hoe? als je net wakker bent en dan je kop bevriezen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doordat je kop bevriest bijvoorbeeld ja

Door kaal te zijn en zonder hoofddeksel naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe? als je net wakker bent en dan je kop bevriezen?

Ohjaquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door kaal te zijn en zonder hoofddeksel naar buiten te gaan

JA maar jij vindt kou lekker ! gekkiequote:Op dinsdag 3 december 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik vond het vanmorgen wel lekker eigenlijk

Maar jij hebt dan ook haar op je hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik vond het vanmorgen wel lekker eigenlijk

Nou niet altijd.. maar ach.. /carequote:Op dinsdag 3 december 2013 09:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
JA maar jij vindt kou lekker ! gekkie

quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog even een autohoes halen. Ik haat krabben

Ik ben ook kaal, had nergens last vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door kaal te zijn en zonder hoofddeksel naar buiten te gaan

Dat is slecht voor de lakquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog even een autohoes halen. Ik haat krabben

Ik soms wel, maar ze de auto zo neer dat die beschut staat, maar 's ochtends wel de zon erop.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de auto sochtends nooit zelden nodig..
Nog een kopje koffie![]()
* LovelyLady doet een dansje

quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik soms wel, maar ze de auto zo neer dat die beschut staat, maar 's ochtends wel de zon erop.

Ik ga altijd in het donker wegquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik soms wel, maar ze de auto zo neer dat die beschut staat, maar 's ochtends wel de zon erop.

Want?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de lakhaal dan alleen zo'n ding voor over de voorruit.
Gelukkig staat mijn auto meestal zo geparkeerd dat ik eigenlijk nooit hoef te krabben

eerder je nest uit.. krabben is zo gedaan....quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want?
Als ik zo'n ding voor de vooruit haal dan moet ik nog steeds de zijruiten en achteruit krabben.

Dat is echt 2minuten werk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want?
Als ik zo'n ding voor de vooruit haal dan moet ik nog steeds de zijruiten en achteruit krabben.

Dat is juist het probleen, mijn bed ligt zo lekkerquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerder je nest uit.. krabben is zo gedaan....
luie honden

Krabben -> beweging -> warm wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is juist het probleen, mijn bed ligt zo lekker
En bovendien is het koud enzo

In de auto stappen > starten > rijden > kachel aanquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krabben -> beweging -> warm worden

Ze pakken je terug voor al die gaatjes die je nodig had aan die ene muurquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
buren die al 3 kwartier aan een stuk door aan het boren zijn.. Ik word gek hier.

quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de auto stappen > starten > rijden > kachel aan

laat ze dat dan doen als ik niet ziek thuis zitquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze pakken je terug voor al die gaatjes die je nodig had aan die ene muur

Voor je volgende auto, koop er een met standkachelquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de auto stappen > starten > rijden > kachel aan

Of je kleedt je warm aan ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor je volgende auto, koop er een met standkachel

Dan moet die nog steeds krabbenquote:

Zeg het tegen zequote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat ze dat dan doen als ik niet ziek thuis zit![]()

Niet geil zijnquote:

Goed planquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor je volgende auto, koop er een met standkachel

Bij de garage ? Halfords? Tankstation?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan
Weet jij trouwens waar je roze koelvloeistof kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |