SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zitten er wel voor in het juiste seizoenquote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat denken jullie, zouden we een heel topic volledig in rijm kunnen doen?
Gedicht, verplicht, het begin is erquote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet goed rijmen. Zie ook op tegen het gedicht. De mixtape heb ik zonder gedicht verzondenWas gelukkig niet verplicht
hoezo? Had een mooie starter kunnen wezen (en TM sprong er al op), maar het was ook hypotetischquote:Op maandag 2 december 2013 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS door je post is dat al mislukt
Ah ik kan hetquote:Op maandag 2 december 2013 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gedicht, verplicht, het begin is er
Misschien moet ik dat ook maar doenquote:Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gebruik gemaakt van een online rijmwoordenboek.
Je bent er vroeg bij C4quote:
Je mag wel een vraag in de AKQ stellen, je antwoord was goed!quote:
Donequote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef ß het volgende:
[..]
Je mag wel een vraag in de AKQ stellen, je antwoord was goed!
Proost, welke bar?quote:Op mnuaandag 2 december 2013 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer in de bar. Guinness time
In elk geval niet Porterhouse. Een van de weinige pubs in die stad die geen Guinness schenktquote:
Veel plezier in ieder geval!quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die bar ken ik idd ook maar ik ben niet in Dublin
stad op de zuidoosthoek van het eiland
Wexford?quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die bar ken ik idd ook maar ik ben niet in Dublin
stad op de zuidoosthoek van het eiland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op.
Ik heb mijn hand verbrand. Doet behoorlijk zeer. Ik moest met de auto naar de nachtapotheek voor brandwondenzalf. Dat reed niet prettig, toen ook nog lang wachten op een recept. Toen ook nog zelf terugrijden met één hand en provisorisch de boel inpakken.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef B.ertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op.
Ik heb mijn hand verbrand. Doet behoorlijk zeer. Ik moest met de auto naar de nachtapotheek voor brandwondenzalf. Dat reed niet prettig, toen ook nog lang wachten op een recept. Toen ook nog zelf terugrijden met één hand en provisorisch de boel inpakken.beterschap
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
au, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op.
Ik heb mijn hand verbrand. Doet behoorlijk zeer. Ik moest met de auto naar de nachtapotheek voor brandwondenzalf. Dat reed niet prettig, toen ook nog lang wachten op een recept. Toen ook nog zelf terugrijden met één hand en provisorisch de boel inpakken.
Mooie spoilert!Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Auw! Welke hand is het en hoe heb je het precies voor elkaar gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op.
Ik heb mijn hand verbrand. Doet behoorlijk zeer. Ik moest met de auto naar de nachtapotheek voor brandwondenzalf. Dat reed niet prettig, toen ook nog lang wachten op een recept. Toen ook nog zelf terugrijden met één hand en provisorisch de boel inpakken.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Auw! Welke hand is het en hoe heb je het precies voor elkaar gekregen?
Stelletje ramptoeristen zijn we ook hequote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Soempie het volgende:
AuGroot deel van je hand?
En wat Tim vraagt..
ik heb het topic al de hele dag open staan (zoals gewoonlijkquote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Stelletje ramptoeristen zijn we ook he. Hele avond gebeurt er niet zo gek veel, B. komt met een verhaal over een ongeluk en plotsklaps zijn er vier posts in twee minuten
Dat is ook wel eens prettigquote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb het topic al de hele dag open staan (zoals gewoonlijk) maar had gewoon niks te melden!
Zelfde hier.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb het topic al de hele dag open staan (zoals gewoonlijk) maar had gewoon niks te melden!
Bijdehandquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Je bent gelukkig weer aan de beterende hand dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |