Iedereenquote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van jullie gaat winst nemen als LTC weer hersteld is?
Lolquote:
Direct, wil USD's zodat ik niet nogmaals de fout maak om alles in coins te gooien. Kan al 3 dagen niks doen omdat alles vast staatquote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van jullie gaat winst nemen als LTC weer hersteld is?
Is dat niet gewoon vraag/aanbod?quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef ABombali het volgende:
Dit laat wel zien hoe erg het een piramidespel is, zodra er geen nieuw geld bijkomt, en mensen willen uitbetalen, dan daalt alles heel hard. De waarde van de coins worden bepaald door het geld wat erin 'geïnvesteerd' wordt, en niet door de waarde van het systeem, alles is speculatie op een prijsstijging/daling.
De echte dip moet nog komen, maar hopelijk herstelt alles snel zodat we kunnen uitbetalen haha
FTFYquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dat is gewoon vraag/aanbod.
Dan zou je eigenlijk nu verlies moeten nemen en het verschil goedmaken door te tradenquote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Direct, wil USD's zodat ik niet nogmaals de fout maak om alles in coins te gooien. Kan al 3 dagen niks doen omdat alles vast staat
http://forum.feathercoin.com/index.php/topic,4913.0.htmlquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef ABombali het volgende:
Dit laat wel zien hoe erg het een piramidespel is, zodra er geen nieuw geld bijkomt, en mensen willen uitbetalen, dan daalt alles heel hard. De waarde van de coins worden bepaald door het geld wat erin 'geïnvesteerd' wordt, en niet door de waarde van het systeem, alles is speculatie op een prijsstijging/daling.
De echte dip moet nog komen, maar hopelijk herstelt alles snel zodat we kunnen uitbetalen haha
Ja maar dan? Ik denk niet dat dit het moment daar voor is, aangezien alles slecht gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk nu verlies moeten nemen en het verschil goedmaken door te traden
Valt op het moment vrij weinig te tradenquote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk nu verlies moeten nemen en het verschil goedmaken door te traden
Er valt nu weinig te traden. Alles daalt.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies. Gewoon holden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ja maar dan? Ik denk niet dat dit het moment daar voor is, aangezien alles slecht gaat.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag hopen dat die niet op mij bedoeld is
Duurde lang!quote:
Zou het?quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Wave103 het volgende:
Waarom zegt iedereen 43? Was dat de vorige/ all time piek?
Heeft zn piek al gehad man, ging vanochtend 10x over de kop en is nu weer op de oude prijs terug.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef doo. het volgende:
Kom maar op met COL, let's go to het derde dal universum
Er zijn hier mensen die zijn ingestapt op 43.quote:
Op 43 speel ik quittequote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ah juist ja. Rest mijn vraag, waarom 43?
Toch wel ja? iets anders op het oog?quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Scorpie het volgende:
Zodra ik quitte speel met LTC er maar weer uitstappen.
Ik ben met moeite van m'n miljoen cents af gekomen. Scamcoin.quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Heeft zn piek al gehad man, ging vanochtend 10x over de kop en is nu weer op de oude prijs terug.
CENT is imo de nieuwe COL
Zijn mensen echt ingestapt op 43?quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die zijn ingestapt op 43.
En dat doet auw.
Al die kleine onzin coins zijn pure speculatie en 0 echte waarde. Maar ze gaan wel vrijwel allemaal op een gegeven moment 10-100x over de kop. En daar wacht ik opquote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben met moeite van m'n miljoen cents af gekomen. Scamcoin.
CENT = pennies?quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Al die kleine onzin coins zijn pure speculatie en 0 echte waarde. Maar ze gaan wel vrijwel allemaal op een gegeven moment 10-100x over de kop. En daar wacht ik op
Nou, niet echt iets anders op het oog, maar zo gaan we er ook niet komen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Toch wel ja? iets anders op het oog?
Ik ga voor de 40 (ingestapt op 31)!
Jaquote:
Ja ok, truequote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, niet echt iets anders op het oog, maar zo gaan we er ook niet komen.
Als ik mn sellorders op CENT haal neem ik je mee uit etenquote:
Jaquote:
Naar de Mac zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 19:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik mn sellorders op CENT haal neem ik je mee uit eten
thuisbezorgd.nl natuurlijk .. wel met bitcoins blijven betalen hequote:
Told you so Gelukkig ben je er vanaf.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben met moeite van m'n miljoen cents af gekomen. Scamcoin.
De mijne ingekocht op 0.00000005, staat nu op 0.00000008, is toch al 160%quote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Told you so Gelukkig ben je er vanaf.
Waar staat ie op 8? Je raakt ze op bter niet kwijt voor 2quote:Op maandag 2 december 2013 19:49 schreef probeer het volgende:
[..]
De mijne ingekocht op 0.00000005, staat nu op 0.00000008, is toch al 160%
Cryptsyquote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Waar staat ie op 8? Je raakt ze op bter niet kwijt voor 2
btc-e.com ftwquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Helaas is cryptsy niet veel beter ...
Je raakt er niet vanaf joh. Al geef je btc's toe. Mensen vinden het opslaan van de cent's al te veel moeite.quote:
Oja, jij wacht nog steeds. Fuck.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn dag komt nog, en dan staat het gewoon weer >43
quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef probeer het volgende:
Oeh, ideetje .. laten we onze eigen Litonic.nl starten met ingebouwde exchange, en dan vluchten naar Thailand met al het geld! JAAA!
Ik meen het. Als ik een ton had zou ik het doen (litecoins verkopen dan he, vluchten met het geld komt later wel, sssssttt )quote:
Oeh ideetje: als we nou alle bitcoins kopen en dan deleten. En dat dan mensen zeggen "wat doe je???" En dat je dan zegt " ja maar ik had ze toch gekocht"quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef probeer het volgende:
Oeh, ideetje .. laten we onze eigen Litonic.nl starten met ingebouwde exchange, en dan vluchten naar Thailand met al het geld! JAAA!
Volgens mij gaat het wel wat sneller maar dat komt volgens mij puur doordat er minder mensen traden dan dat er servers bijgeplaatst zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef Maxbet het volgende:
Hoe is cryptsy trouwens qua snelheid vandaag, zouden nieuwe server bijgehangen worden toch?
en er op stampen!quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh ideetje: als we nou alle bitcoins kopen en dan deleten. En dat dan mensen zeggen "wat doe je???" En dat je dan zegt " ja maar ik had ze toch gekocht"
Orders hebben nog steeds een vertraging (al is het wel veel minder dan vannacht), maar je zit iig niet meer een uur op je transfer cancel refund te wachten.quote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef Maxbet het volgende:
Hoe is cryptsy trouwens qua snelheid vandaag, zouden nieuwe server bijgehangen worden toch?
Ik moest heel hard lachen. Dankjequote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh ideetje: als we nou alle bitcoins kopen en dan deleten. En dat dan mensen zeggen "wat doe je???" En dat je dan zegt " ja maar ik had ze toch gekocht"
Het mag ff durenquote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, jij wacht nog steeds. Fuck.
Ach ltc is toch nog niet op 43. We hebben de tijd.quote:
quote:
Je weet duidelijk niet wat een piramide spel is. Niemand heeft gezegd dat je iets moet verkopen of kopen. Niemand belooft je iets. Je verdient niets van degene onder jou want er is geen hiërarchiequote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef ABombali het volgende:
Komt door de schommelingen van gisteren. Hij vergelijkt het steeds met precies 24u terug. Als het precies 24u geleden met 5% daalde, ziet hij een (momenteel) stabiele koers als stijging .quote:Op maandag 2 december 2013 19:56 schreef robin007bond het volgende:
BTC staat weer in de plus:
http://coinmarketcap.com/
Maf. Even een F5 en hij is weer goed bezig.
Ben benieuwd hoeveel walls er nu zijn op verkoop rond 1000quote:Op maandag 2 december 2013 19:56 schreef robin007bond het volgende:
BTC staat weer in de plus:
http://coinmarketcap.com/
Maf. Even een F5 en hij is weer goed bezig.
Haha vraag me af wie nu nog geld verdient. Behalve whales die allang coins hadden en nu bij elke beweging kopen en verkopenquote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef JDx het volgende:
Toch m'n duur gekochte LTC maar verkocht voor 28.29449 USD
Zie het niet hoger komen dan 28.5 vandaag, eerder lager en dan lekker terugkopen.
Enige reden dat het nog zou kunnen stijgen is omdat ik het verkoop, daarna stijgt het altijd
Niet verdrinken hé beerquote:Op maandag 2 december 2013 20:00 schreef probeer het volgende:
Ok, ik ga huilen in een heet bad, roep me maar als LTC of CENT boven de $40 komen
Oh dat zou mooi zijn. Waarschuw dan voortaan ff als je verkoopt.quote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef JDx het volgende:
Zie het niet hoger komen dan 28.5 vandaag, eerder lager en dan lekker terugkopen.
Enige reden dat het nog zou kunnen stijgen is omdat ik het verkoop, daarna stijgt het altijd
Nooo .. but why ?!?!??!1quote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef JDx het volgende:
Noem je scorpie nu dik?quote:Op maandag 2 december 2013 20:00 schreef lf2 het volgende:
[..]
Haha vraag me af wie nu nog geld verdient. Behalve whales die allang coins hadden en nu bij elke beweging kopen en verkopen
Hoezo verlies, kan het nu al terugkopen voor 28.22quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Nooo .. but why ?!?!??!1
Fuck verlies nemen, gewoon eventjes wachten. Het is niet alsof op de rest wel iets te behalen valt. Juist de mensen die nu 'verlies nemen' en sellen, zorgen er voor dat dat ding zo laag blijft.
Hoop moet je hebben!
Jij moet er vanaf?quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Je kunt echt vét geld verdienen met KrugerCoin (Cryptsy), kopen kopen kopen.
Je kan ook vet veel geld verdienen door je anus te verkopen achter het station. Meer dan die kutcoins.quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Je kunt echt vét geld verdienen met KrugerCoin (Cryptsy), kopen kopen kopen.
Voor hoeveel heb je ze gekocht?quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Hoezo verlies, kan het nu al terugkopen voor 28.22
Mwah, niet per sé. Maar toevállig heb ik er ook een stel. Deze raket wil ik niet missenquote:
Nou nou nou.quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook vet veel geld verdienen door je anus te verkopen achter het station. Meer dan die kutcoins.
Ah, vandaar dus.quote:Op maandag 2 december 2013 19:58 schreef µ het volgende:
[..]
Komt door de schommelingen van gisteren. Hij vergelijkt het steeds met precies 24u terug. Als het precies 24u geleden met 5% daalde, ziet hij een (momenteel) stabiele koers als stijging .
Ah zo.quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mwah, niet per sé. Maar toevállig heb ik er ook een stel. Deze raket wil ik niet missen
Nee, krijg ik constipatie van.quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook vet veel geld verdienen door je anus te verkopen achter het station. Meer dan die kutcoins.
Haha maar ik heb even quarky bekeken kwa concept. Eerlijk gezegd zijn zij de enige met echt iets nieuws en ze proberen actief van bitcoin te scheiden. Ze hebben 98% gemined om die pump en dump tegen te gaan etc etc.quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
crappyrules: Steelarm123, LMFAO! quark a top contender? Have you been smoking dogshit?
"have you been smoking dogshit?"
Oeh, interessant .. Goedkoop en nog niet gepiekt ..quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mwah, niet per sé. Maar toevállig heb ik er ook een stel. Deze raket wil ik niet missen
Mensen zonder geduld.quote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef JDx het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef doo. het volgende:
Wanna go back to the days dat ik nog blij was met ppc (twee dagen geleden )
Idd, nu nog met 5 nullen achter de comma. Zou zomaar stuk of 10 keer over de kop kunnen gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Oeh, interessant .. Goedkoop en nog niet gepiekt ..
10000 gekocht en meteen mooie sell orders neergezet. We zullen zien ..quote:Op maandag 2 december 2013 20:06 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd, nu nog met 5 nullen achter de comma. Zou zomaar stuk of 10 keer over de kop kunnen gaan.
Goede zet ... ! Eigenlijk zou iedereen je voorbeeld moeten volgenquote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef probeer het volgende:
[..]
10000 gekocht en meteen mooie sell orders neergezet. We zullen zien ..
Dat gaat vandaag niet meer gebeuren.quote:
Ik heb inderdaad helemaal geen geduld, ik doe dit voor m'n plezier, niet om 100 euro aan LTC een maand vast te houden voor 40 euro winst.quote:
Kan jij dan mss ff een miljoen of 2 (euro's) in CENT pompen? Bij voorbaat dank, en je mag mee uit eten met mij en Ticootjequote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Goede zet ... ! Eigenlijk zou iedereen je voorbeeld moeten volgen [ afbeelding ]
Miljoen euro? Boh, dat wordt wachten op het volgende salarisstrookje vrees ik.quote:Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan jij dan mss ff een miljoen of 2 (euro's) in CENT pompen? Bij voorbaat dank, en je mag mee uit eten met mij en Ticootje
Om er morgen achter te komen dat je nog steeds in bezig bent van een sellorder?quote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef gelly het volgende:
Ik zet een sell op LTC/0.036btc en dan ben ik er wel klaar mee voor vandaag.
niet zo sceptisch jij!quote:Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om er morgen achter te komen dat je nog steeds in bezig bent van een sellorder?
Van salarisstrook tot salarisstrook levenquote:Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Miljoen euro? Boh, dat wordt wachten op het volgende salarisstrookje vrees ik.
http://www.bitcoincharts.(...)m1g10zm2g25zi1gRSIzvquote:Op maandag 2 december 2013 20:10 schreef Stokkie_ het volgende:
Weet iemand een realtime bitcoin chart met RSI? Niet de StochRSI van bitcoinwisdom.
Deze boyquote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad helemaal geen geduld, ik doe dit voor m'n plezier, niet om 100 euro aan LTC een maand vast te houden voor 40 euro winst.
Oeh ... rijk worden met sexcoins, i like it!quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef doo. het volgende:
cryptsy is zowaar nog kutter dan bter.com shit wat een trage zaadsite.
je kan er wel sexcoins kopen, hebben.
Deed die hoerenmunt dat maar.quote:
Als / wanneer LTC omhoog schiet, trekt het NMC, FTC en PPC wel een stuk met zich mee ..quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoop dat NMC nog eens tot 0,0089 Bitcoin stijgt, kan ik 'r tenminste zonder kleerscheuren vanaf.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Als / wanneer BTC omhoog schiet, trekt het NMC, FTC en PPC wel een stuk met zich mee ..
Nu je 't zegt; de overeenkomsten tussen koersverlopen van LTC en NMC zijn redelijk opvallend te noemen ...quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Als / wanneer LTC omhoog schiet, trekt het NMC, FTC en PPC wel een stuk met zich mee ..
Vergelijk LTC eens met BTC, precies hetzelfde de afgelopen paar dagen. Echt eng precies.quote:Op maandag 2 december 2013 20:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nu je 't zegt; de overeenkomsten tussen koersverlopen van LTC en NMC zijn redelijk opvallend te noemen ...
Behalve als er een bepaald iemand een sellwall van 2.9 miljoen op LTC zet. Dan gaat BTC mooi omhoog en doet LTC niets. Net zoals vannacht. Godver.quote:Op maandag 2 december 2013 20:18 schreef lf2 het volgende:
Gasten het gaat om bitcoin De rest daalt en stijgt mee check de charts
Thks, is alleen niet streaming. Maar s kijken of ik wat met Amibroker/gox kan doenquote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef µ het volgende:
[..]
http://www.bitcoincharts.(...)m1g10zm2g25zi1gRSIzv
Is toch niet zo raar aangezien je BTC met LTC kan kopen en vice versa. Daarom zal USD/BTC en EUR/BTC zich ook altijd in de ratio van USD/EUR verhoudenquote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Vergelijk LTC eens met BTC, precies hetzelfde de afgelopen paar dagen. Echt eng precies.
Ik blijf ook echt lachen om deze kutgrappenquote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben zojuist gebeld door Neil Armstrong, hij zag net een litecoin voorbij vliegen
Die ken ik niet.quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Thks, is alleen niet streaming. Maar s kijken of ik wat met Amibroker/gox kan doen
quote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben zojuist gebeld door Neil Armstrong, hij zag net een litecoin voorbij vliegen
Ja met ltc graag.quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef probeer het volgende:
Iemand heeft vanochtend rond dezelfde tijd aardig wat goedkope altcoins geboost. Hopen dat diegene aankomende ochtend hetzelfde flikt met andere coins.
Je mag ze ook wel op de mijne zetten hoor ...?quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef µ het volgende:
* µ heeft net wat USB-sticks bested om die paar bitcoins veilig op op te slaan .
Klinkt... veilig...quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel op de mijne zetten hoor ...?
kgc en pennies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef doo. het volgende:
[..]
kgc en pennies.
anders geef ik penny zelf wel een pump in de ochtendBazinga!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drink er twee op!quote:Op maandag 2 december 2013 20:28 schreef Geralt het volgende:
Ow tof, een order, mijn eerste welteverstaan, is automatisch verkocht!
0,04 BYC's verkocht op 780 dus dikke winst
Uit de RSI kan je redelijk wat signalen halen zoals reversals, ik zag ze de afgelopen dagen wel in de StochRSI alleen die is veels te nerveus om echt als tradesignaal te gebruiken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef µ het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Feit dat je naar die specifieke indicator op zoek bent zegt me dat je meer van traden weet? Hoe kom je op BTC? .
Congrats!quote:Op maandag 2 december 2013 20:28 schreef Geralt het volgende:
Ow tof, een order, mijn eerste welteverstaan, is automatisch verkocht!
0,04 BYC's verkocht op 780 dus dikke winst
Nu heb ik ooraids.quote:
Hoe duur heb je ingekocht?quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoop dat NMC nog eens tot 0,0089 Bitcoin stijgt, kan ik 'r tenminste zonder kleerscheuren vanaf.
Jup, ZET, COL, NET, en nog wat anderen .. allemaal een 5-20x over de kop gegaan vanochtend rond een uur of 8.quote:Op maandag 2 december 2013 20:29 schreef QuadrupleU het volgende:
Meen je dit, zie ik nu dat zet vanmorgen flinke pump heeft gehad
Kom ik met mijn 501 zeta's aan 8 uur later
Ik gok op 0,0089?quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoe duur heb je ingekocht?
Had 100 dollar winst kunnen hebben op minimale inleg, hopelijk doet iemand dit vannacht weerquote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup, ZET, COL, NET, en nog wat anderen .. allemaal een 5-20x over de kop gegaan vanochtend rond een uur of 8.
Scoor OSC (opensourcecoin) voordat ze op cryptsy komenquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Had 100 dollar winst kunnen hebben op minimale inleg, hopelijk doet iemand dit vannacht weer
Of bij CENT, QUARK , BBQ
Scorpie lees je mee?
Ik hou het voorlopig op MACDquote:Op maandag 2 december 2013 20:29 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Uit de RSI kan je redelijk wat signalen halen zoals reversals, ik zag ze de afgelopen dagen wel in de StochRSI alleen die is veels te nerveus om echt als tradesignaal te gebruiken.
Wat is RSI en MACD en waarom is het handig?quote:
Ja op bter ofzo , weer coins overmaken maar 600 uur eerst wachtenquote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Scoor OSC (opensourcecoin) voordat ze op cryptsy komen
Je hebt nog niks verkocht, het staat nog openquote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Geralt het volgende:
Ow typo zie ik, BTC's uiteraard. Anyway, er staat nu het volgende:
Pair Type Price Amount Total Filled % Status Actions
BTC/EUR Sell 780 EUR 0.04 BTC 31.2 EUR 0% Active Cancel
Filled 0% wat is dat? Moet ik gewoon wachten of iets?
=edit=
En bij trade history staat niks
Je weet het adres waar het naar is overgemaakt? Dan zoek je die toch?quote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef govert_goudglans het volgende:
Hm, heb geprobeerd mijn LTC vanuit Kraken.com naar mijn private wallet te sturen (withdrawal), maar staat nu al sinds 17:10 op "pending" Ik geprobeerd te cancelen, maar geen redeposit in mijn account en melding "No change Internal error". Begin nu wel zenuwachtig te worden. Waar zijn toch die LTC gebleven?
Als klap op de vuurpijl kan ik er nu dus niet mee traden... Lekker dit.
Manieren om het koersverloop te interpreteren. De wikipediapagina's over de termen zijn vrij goed, mocht je informatie zoeken .quote:Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat is RSI en MACD en waarom is het handig?
quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Geralt het volgende:
=edit=
Sell order. Dus nog niet verkocht.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Geralt het volgende:
=edit=
Al gedaan, krijg een "NOT FOUND" op Litecoin block explorer...quote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je weet het adres waar het naar is overgemaakt? Dan zoek je die toch?
Waar heb je naar overgemaakt? Je eigen wallet?quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Al gedaan, krijg een "NOT FOUND" op Litecoin block explorer...
Verkeerd adres dus.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Al gedaan, krijg een "NOT FOUND" op Litecoin block explorer...
Jup, eigen wallet. Adres klopt zeer zeker, was een copy-paste vanuit Litecoin-Qt. Wat gebeurd er met transacties die niet kunnen worden uitgevoerd om een of andere reden? Zit er een tijdslimiet aan o.i.d. waarna ze teruggestort worden in kraken?quote:Op maandag 2 december 2013 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar heb je naar overgemaakt? Je eigen wallet?
Ja ok, goed punt, ik kan googlen dankuquote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef µ het volgende:
[..]
Manieren om het koersverloop te interpreteren. De wikipediapagina's over de termen zijn vrij goed, mocht je informatie zoeken .
Oh ok. Dan is het goed. Morgen 43?quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef lf2 het volgende:
aub voor alle mensen die op cryptsy zitten
KLAAG die servers van hun komen elke dag morgen aan. Net als de stijging van LTC
je hebt toch antwoordquote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef Geralt het volgende:
Iemand die mijn voorgaande post kan beantwoorden?
Filled 0% betekent dat ie nog niet verkocht is. (nog helemaal niets van de order, 0% dus)quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Geralt het volgende:
=edit=
Ik kijk ook niet naar LTC in USD, maar in BTC. Dat zegt veel meer.quote:Op maandag 2 december 2013 20:18 schreef lf2 het volgende:
Gasten het gaat om bitcoin De rest daalt en stijgt mee check de charts
Ik haal tegenwoordig gewoon bij de lokale Dixons sticks voor ¤5 per stuk, groot hoeven ze toch niet te zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef µ het volgende:
* µ heeft net wat USB-sticks bested om die paar bitcoins veilig op op te slaan .
Ow nu zie ik het pas!quote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Je hebt nog niks verkocht, het staat nog open
Al door 2 mensen gedaan. Je hebt een sell order geplaatst.quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef Geralt het volgende:
Iemand die mijn voorgaande post kan beantwoorden?
Heb er 3 besteld van 4GB per stuk voor ¤16 inclusief verzenden .quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik haal tegenwoordig gewoon bij de lokale Dixons sticks voor ¤5 per stuk, groot hoeven ze toch niet te zijn.
Wel als je alle coins koopt!quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik haal tegenwoordig gewoon bij de lokale Dixons sticks voor ¤5 per stuk, groot hoeven ze toch niet te zijn.
Ja maar ik zag ineens in mn balance dat ik 0 BTC's had. Dus ik ging er blind vanuit dat er iets verkocht zou zijn met die sell order. Sorry voor de domme vragen, ik ben nieuw met ditquote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Al door 2 mensen gedaan. Je hebt een sell order geplaatst.
Gewoon standaard 1 aan je sleutelbos.quote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef µ het volgende:
[..]
Heb er 3 besteld van 4GB per stuk voor ¤16 inclusief verzenden .
Omfg. Waarom eruit gestapt?quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Scorpie het volgende:
Zo, alles weer teruggebracht naar BTC. Nog maar 9.5BTC over van de 17 die ik had
Dan nog kom je prima uit met 4GB per stick hoor.quote:
Ik 0,10 van de 0,19quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Scorpie het volgende:
Zo, alles weer teruggebracht naar BTC. Nog maar 9.5BTC over van de 17 die ik had
Je hebt er nul omdat je momenteel alles in 'transactie' hebt. Je bent er mee aan het handelen. Dus staan ze niet in de balance bij funds maar bij in transaction.quote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar ik zag ineens in mn balance dat ik 0 BTC's had. Dus ik ging er blind vanuit dat er iets verkocht zou zijn met die sell order. Sorry voor de domme vragen, ik ben nieuw met dit
Jaja het was me al duidelijk. Ook wel logisch ook, maar gisteren was me niet opgevallen dat ik er 0 over heb zegmaar.quote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef doo. het volgende:
[..]
Je hebt er nul omdat je momenteel alles in 'transactie' hebt. Je bent er mee aan het handelen. Dus staan ze niet in de balance bij funds maar bij in transaction.
De benaming kunnen een beetje verschillen maar je begrijpt m'n punt denk ik wel.
Geef je adres of transactie id eens?quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Jup, eigen wallet. Adres klopt zeer zeker, was een copy-paste vanuit Litecoin-Qt. Wat gebeurd er met transacties die niet kunnen worden uitgevoerd om een of andere reden? Zit er een tijdslimiet aan o.i.d. waarna ze teruggestort worden in kraken?
Even je multibit wallet refreshen. Ik heb ook een keer gehad dat m'n transactie was mislukt. Dan komt na een tijdje het transactiebedrag terug in je wallet.quote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef govert_goudglans het volgende:
Iemand met een antwoord op mijn vorige post?
Adres: LVb2kXNMfJg1Mi2R6AbLo2wMvd1hyKx3uqquote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geef je adres of transactie id eens?
Ik had het de eerste keer ook. Wou NMC kopen en ik een half uurtje wachten en ze die dingen ziek stijgen en ik wil ze verkopen maar ik zie dat mijn order nog niet geprocessed is. Dus ik weer een half uur wachten en toen pas kwam ik erachter dat het een buy order wasquote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar ik zag ineens in mn balance dat ik 0 BTC's had. Dus ik ging er blind vanuit dat er iets verkocht zou zijn met die sell order. Sorry voor de domme vragen, ik ben nieuw met dit
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zo'n idee dat de transactie Kraken nieteens verlaten heeft, omdat ik geen transactie id heb... Ik gebruik de officiele Litecoin wallet (Litecoin-Qt). Hoe kan ik deze refreshen? Gewoon opnieuw starten?quote:Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef doo. het volgende:
[..]
Even je multibit wallet refreshen. Ik heb ook een keer gehad dat m'n transactie was mislukt. Dan komt na een tijdje het transactiebedrag terug in je wallet.
Ff refreshen en geduld. Je geld is echt niet zomaar weg.
Hoe kom je aan deze info, gewoon bitcointalk?quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Scoor OSC (opensourcecoin) voordat ze op cryptsy komen
Daar gaat je bruiloft.quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Scorpie het volgende:
Veel te veel verlies genomen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar
Geld niet nodig daarvoor maar alsnogquote:
Ik denk dat we nog niet klaar zijn met de daling op altcoins. BTC zie ik wel redelijk stabiel blijven.quote:
Waarom niet gewoon holden?quote:
Je zat in ltc toch?quote:Op maandag 2 december 2013 20:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog niet klaar zijn met de daling op altcoins. BTC zie ik wel redelijk stabiel blijven.
Als ik dat nu had gedaan had ik nog 6 BTC in altcoins gehad.quote:Op maandag 2 december 2013 20:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon holden?
Op 0,00889quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoe duur heb je ingekocht?
Ja maar daar ben ik zonder kleerscheuren uit gekomen. Daar zit een of andere fucker de markt te manipuleren.quote:
Unleash.... the kraken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de transactie Kraken nieteens verlaten heeft, omdat ik geen transactie id heb... Ik gebruik de officiele Litecoin wallet (Litecoin-Qt). Hoe kan ik deze refreshen? Gewoon opnieuw starten?
Hmz. Nee die ltc gaat wel herstellen. Ondanks het gekloot.quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik zonder kleerscheuren uit gekomen. Daar zit een of andere fucker de markt te manipuleren.
De trollbox?quote:
Ja.quote:
quote:AtomSea: what many don't know is that this alleged Trollbox is also home to some of the most intelligent and intellectual people I have ever had the pleasure to chat with. There is a parallel reality to this box - It is more than many realize.
Niet alleen LTC denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik zonder kleerscheuren uit gekomen. Daar zit een of andere fucker de markt te manipuleren.
Ik zie die optie niet in de officiele client op OSX. Ik herstart hem maar... Ik geloof dat hij bij het starten ook weer met de blockchain bezig gaat. Toch zou je zeggen dat op Kraken de transactie niet meer op "Pending" zou moeten staan, willen de Litecoins hier binnenkomen Zuur dit. Kost een hoop kostbare tijd waarin potentieel verlies wordt gemaakt...quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef doo. het volgende:
[..]
Unleash.... the kraken.
En ik gebruik zelf multibit en osx. Dus kan je niet verder helpen met refreshen. Kijk ff bij opties.
Bij mij heet het 'herstart blockchain en transacties'
PPC schommelt al 2 dagen tussen 5 en 6 euro. Retestabiel gezien de lage volumes die erin gaan, als je mij vraagt.quote:
Bij Bter is de prijs soms beter, maar de handelsvolume is niet beter, duurt soms echt uren voordat je iets kan verkopen (zelfs op de beste prijs)quote:Op maandag 2 december 2013 20:59 schreef lf2 het volgende:
is bter een klein beetje beter dan cryptsy ?
PPC en FTC gaan idd redelijk stabiel op en neer.quote:Op maandag 2 december 2013 21:00 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
PPC schommelt al 2 dagen tussen 5 en 6 euro. Retestabiel gezien de lage volumes die erin gaan, als je mij vraagt.
LTC heb ik nooit zo begrepen, een complete hype.
Eens, als LTC dezelfde market cap zou hebben als BTC, zou het kunnen stijgen naar 200 euro per stuk (bij de huidige BTC koers). Nu zijn er maar 2x zoveel LTC als BTC, in de toekomst wordt dat 4x zoveel, dus in verhouding wordt LTC steeds minder waard (per stuk).quote:Op maandag 2 december 2013 21:00 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
PPC schommelt al 2 dagen tussen 5 en 6 euro. Retestabiel gezien de lage volumes die erin gaan, als je mij vraagt.
LTC heb ik nooit zo begrepen, een complete hype.
Ben benieuwd wat de verhouding goud:zilver is wat betreft beschikbare hoeveelheid en prijs .quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Eens, als LTC dezelfde market cap zou hebben als BTC, zou het kunnen stijgen naar 200 euro per stuk (bij de huidige BTC koers). Nu zijn er maar 2x zoveel LTC als BTC, in de toekomst wordt dat 4x zoveel, dus in verhouding wordt LTC steeds minder waard (per stuk).
Ik schat dat LTC minder dan de helft van de marketcap van BTC zal weten te halen, rekening houden met 4x zoveel coins, zal het toppunt hooguit rond de 0.1 LTC per BTC zitten, we hebben 0.05 al gezien. Echt grote sprongen verwacht ik niet meer.
LTC kan daarentegen ook waardeloos worden en instorten, maar het heeft nogal een GPU fanbase op dit moment, overweeg ze ook zelf te gaan minen.
Bter.com idem dito.quote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef lf2 het volgende:
cryptsy is gewoon kapot
er staan buy orders in hoger dan de sell waarde als je verkoopt blijft je order open
website is echt rommel
Crap coins op crap sites.quote:
- gold reserve wiki:quote:Op maandag 2 december 2013 21:04 schreef µ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de verhouding goud:zilver is wat betreft beschikbare hoeveelheid en prijs .
Verkocht? Ik dacht dat je ging wachten op een piek...quote:Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Weer KGC verkocht op Cryptsy. Transactie gaat zo traag als dikke stront echter.
Ja, maar het stijgt uiteindelijk wel weer.quote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat nu had gedaan had ik nog 6 BTC in altcoins gehad.
Nuja, ik neem voor nu genoegen met 50% winst. Zie nu wel overigens dat een deel van de transactie is blijven 'hangen'. (Staat nog als open verkooporder)quote:Op maandag 2 december 2013 21:14 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Verkocht? Ik dacht dat je ging wachten op een piek...
We gaan het zien.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja, maar het stijgt uiteindelijk wel weer.
Al duurt het een jaar, het zal uiteindelijk toch wel weer op de oorspronkelijke plek uitkomen. Of je moet op die kleine pump n dump coins hebben geïnvesteerd.quote:
¤739 nu. Sell order @ ¤912 hier.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zie nu wel op BTC-e een héél langzame maar gestage waardestijging van Bitcoin.
Ppc doet het nog het minst slecht geloof ikquote:
Praten de vrouwen zo tegenwoordig, pffquote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
0.00076quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef pikinhand het volgende:
trouwens, ik zit even mijn qt clients op te starten voor alle coins, hoeveel is een feathercoin tegenwoordig ? Ik heb er 10.
72 cent, in jouw geval dus $7.20 ...quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef pikinhand het volgende:
trouwens, ik zit even mijn qt clients op te starten voor alle coins, hoeveel is een feathercoin tegenwoordig ? Ik heb er 10.
Bedankt, dat schiet dus ook niet op.quote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
72 cent, in jouw geval dus $7.20 ...
FFkes een berichtje sturen naar de gene die de wallet ontwikkeld die jij gebruikt, wellicht willen ze die functie toevoegen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef doo. het volgende:
Ik vind het vervelend dat je niet gewoon aantal bitcoins kan invullen bij total order inclusief fees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |