quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Waarom dan? Ik snap dat het raar aanvoelt, maar hoe precies betekent dat dat de bitcoin niet goed werkt?quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, stinkend rijk zijn geworden, dat is toch al iets wat niet klopt?
De meeste valuta's zijn inderdaad op goud gebaseerd, maar hoe is het 'alsof we nu met goudstaven betalen'? Ik snap die link niet.quote:Alsof we nu nog met goudstaven zouden betalen.
Waarom?quote:En volwassen digitale munt zal toch ondersteund moeten worden door instantie, precies wat de anarchistisch ingestelde internetters niet willen.
Ik vind het een verzameling ongefundeerde argumenten die je hier poneert.quote:Ik weet in ieder geval dat de film Bitcoin: the Rise and Fall of an online currecy gaat floppen
Vroeger waren ze op goud gebaseerd, nu al lang niet meer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
De meeste valuta's zijn inderdaad op goud gebaseerd
The secret life of walther smitty lijkt me een leuke filmquote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het film subforum, vandaar dat ik het ongefundeerd houd.
Maar ik heb al veel te veel gezegd over Bitcoin. Het interesseert me al niet meer...
Nog leuke films om naar uit te kijken dit jaar?
The Hobbit, Saving Mr. Banks, American Hustle, nog meer?
American Hustle komt toch pas in maart hier uit?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Lemans24 het volgende:
Het is het film subforum, vandaar dat ik het ongefundeerd houd.
Maar ik heb al veel te veel gezegd over Bitcoin. Het interesseert me al niet meer...
Nog leuke films om naar uit te kijken dit jaar?
The Hobbit, Saving Mr. Banks, American Hustle, nog meer?
Ja, helaas wel. Maar is wel een film van dit jaar, dus hou ik in de gaten.quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef Sands het volgende:
[..]
American Hustle komt toch pas in maart hier uit?
Gelijk heb jequote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maar is wel een film van dit jaar, dus hou ik in de gaten.
Das alleen als ik em open...quote:
Wie is Sans?quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Drakin, robby, Sans oa ook, heb het even nagekeken.
Daar had ik laatst een opmerking over op een ander forum.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat gebruik ik altijd, wat is daar mis mee?
Ik geloof jullie nietquote:
Sands wel, Ahmad1nejad niet volgens mij.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet
(of zijn jullie stiekem nog maar 14?)
Geestelijk wel, hoewel sommige eerder 12 zouden zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet
Oscar momentjequote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof jullie niet
Heb je alles in je browser in CS?quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met comic sans?
Nee je kan instellen dat alleen Fok! in comic sans staat. Was dat een tijdje geleden niet 1 dag bij iedereen zo?quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je alles in je browser in CS?
Wel leuk als je dan Nu.nl checkt, haalt toch de lading van sommige berichten af hè.
Dan heb ik die dag denk ik niet op Fok! gezeten...quote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee je kan instellen dat alleen Fok! in comic sans staat. Was dat een tijdje geleden niet 1 dag bij iedereen zo?
Nee op fok kun je dat gewoon instellen bij instellingen. Maar wel een ideetje, een kijken of dat kanquote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je alles in je browser in CS?
Wel leuk als je dan Nu.nl checkt, haalt toch de lading van sommige berichten af hè.
Je kunt ook up up down down left right left right b a typenquote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee je kan instellen dat alleen Fok! in comic sans staat. Was dat een tijdje geleden niet 1 dag bij iedereen zo?
In 2011 was het blijkbaar.quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb ik die dag denk ik niet op Fok! gezeten...
Dogequote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Comic sans is alleen leuk voor deze memes
[ afbeelding ]
Niks, maar soms is Times net wat mooier. Ik heb het dan over op papier.quote:
Skynet komt steeds dichterbij.quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
o god... Ik zag net op het nieuws na het sinterklaas item dat Amazon verwacht binnen een paar jaar de bestellingen per drone te gaan leveren...
Hier in NL zal dat nooit gebeuren. Te veel wetgevingen om dat tegen te gaanquote:
Dat lijkt me ook wel wat. Hopelijk hebben ze er wat moois mee gedaan.quote:Op maandag 2 december 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
The secret life of walther smitty lijkt me een leuke film
Dat las ik net op IMDb. Binnen 4-5 jaar, zeggen ze.quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
o god... Ik zag net op het nieuws na het sinterklaas item dat Amazon verwacht binnen een paar jaar de bestellingen per drone te gaan leveren...
Wetgeving is het probleem niet, dat kan aangepast worden. Hoe meer macht je hebt, hoe sneller je het voor elkaar krijgt. Grote bedrijven hebben veel macht.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hier in NL zal dat nooit gebeuren. Te veel wetgevingen om dat tegen te gaan
En dan is judgement day nabij.quote:Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wetgeving is het probleem niet, dat kan aangepast worden. Hoe meer macht je hebt, hoe sneller je het voor elkaar krijgt. Grote bedrijven hebben veel macht.
True...quote:Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wetgeving is het probleem niet, dat kan aangepast worden. Hoe meer macht je hebt, hoe sneller je het voor elkaar krijgt. Grote bedrijven hebben veel macht.
Hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 2 december 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ja, ik denk dat dat ook heel gauw weer afgeschaft word. Het kan gewoon niet. Die dingen kunnen geen uren vliegen... Ze moeten bestuurd worden... Dat schiet toch niet op
Nooit zeggen dat iets niet kan donny, zo komt de mensheid nooit vooruit.quote:Op maandag 2 december 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ja, ik denk dat dat ook heel gauw weer afgeschaft word. Het kan gewoon niet. Die dingen kunnen geen uren vliegen... Ze moeten bestuurd worden... Dat schiet toch niet op
Die dingen kunnen toch geen uren vliegen. Daar zijn de batterijen te licht voor. En met het feit dat die dingen bestuurd moeten worden. Moeten die vanuit een flight control worden bestuurd?quote:
Rightttquote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hier in NL zal dat nooit gebeuren. Te veel wetgevingen om dat tegen te gaan
Een (grote) fout cq. ramp, en je shareholders lopen massaal weg (hallo RIM, leven we nog?.quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef Desunoto het volgende:
De eerste elektrische auto's hadden ook een bereik van niets. Daar is inmiddels wel verandering in gekomen.
Drones kunnen ook op de automatische piloot met allerlei detectiesystemen erop gebouwd die ervoor zorgen dat ze nergens tegenaan botsen. Hiermee zijn ze ook al een heel eind met auto's.
De praktische problemen zijn echter de kosten en de kans op technisch falen van de systemen aan boord. Ook de snelheid moet laag blijven, omdat hogesnelheidsongelukken kunnen voorkomen. De detectiesystemen kunnen nog niet van heel grote afstand objecten zien en alles juist inschatten.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Desunoto het volgende:
Ja, het grootste bezwaar zal waarschijnlijk zijn dat het er zo stressvol en vreemd uitziet, al die drones overal. Weinig rustgevend.
Het eerste topic van de maand valt niet onder de oude reeks maar wordt vanzelf een los nieuw topic (omdat de vorige in de reeks nog niet vol was). Hierdoor wordt dit deel ook niet herkend als deel van een reeks, omdat deel 1 gewoon een los topic was.quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, waarom niet?
Hele vraag gemist...
quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef picodealion het volgende:
OUD / Alleen condoom tijdens borstvoeding.
En dit is het enige andere topic van Draakster:quote:
Alleen als je het topicnummer van het vorige topic invult als je een nieuw topic opent, wordt die automatisch aan het vorige topic gereekst.quote:Op maandag 2 december 2013 21:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het eerste topic van de maand valt niet onder de oude reeks maar wordt vanzelf een los nieuw topic (omdat de vorige in de reeks nog niet vol was). Hierdoor wordt dit deel ook niet herkend als deel van een reeks, omdat deel 1 gewoon een los topic was.
Ik heb al eens eerder voorgesteld om aan het einde van de maand gewoon door te gaan in het oude topic, en pas het eerstvolgende topic Deel 1 van de nieuwe maand te noemen. Scheelt elke maand weer gekut met de reeks.
Volgens mij word ze bestookt met informatie waar haar hersenen niet zo mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dit is het enige andere topic van Draakster:
SEX / Merk je het gewoonlijk als een condoom stuk is? Ervaringsdeskundigen??
Die heeft een obsessie met gescheurde condooms...
dan moet het topic voortaan dus even vol gemaakt worden, met slowchat ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef picodealion het volgende:
Nee, niet als de vorige niet vol is.
Slowchat gaat meestal niet zo snel.quote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
dan moet het topic voortaan dus even vol gemaakt worden, met slowchat ofzo?
Wow.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Slowchat gaat meestal niet zo snel.
Die laatste post ookquote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef picodealion het volgende:
OUD / Alleen condoom tijdens borstvoeding.
?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Anders had het wel fastchat geheten om de bijdehandte opmerking van Robby maar af te maken...
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Slowchat gaat meestal niet zo snel.
quote:
Als slowchat wel snel was gegaan had het fastchat geheten...quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Anders had het wel fastchat geheten om de bijdehandte opmerking van Robby maar af te maken...
Het gaat alleen snel als Dyon een kerstboom gaat versieren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:57 schreef sasquatsch het volgende:
Fast of slow varieert nogal. Soms is een topic in een dag vol, een andere keer duurt het een week voordat we aan een nieuw deel toe zijn.
Nee, ze heeft het druk met studiequote:Op dinsdag 3 december 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat alleen snel als Dyon een kerstboom gaat versieren.
Heb je trouwens al een afspraakje voor de film met haar Dyon?
Wat voor studie doet ze dan dat ze geen tijd voor jou kan maken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Daarom vraag ik haar niet... ze moet deze week het 1 en ander af hebben... dan ga ik d'r niet storen natuurlijk
Heb jij een kloon die Draakster heet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor studie doet ze dan dat ze geen tijd voor jou kan maken?
Die naam viel me ook al opquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb jij een kloon die Draakster heet?
speciale versie voor gothics, ken je die niet?quote:
Ze zal best tijd voor me kunnen maken, maar dat wil ik niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor studie doet ze dan dat ze geen tijd voor jou kan maken?
Dan kun je ook het maximale aantal posts laten varen als je in een post zoveel antwoorden mag geven als je wilt. Dus zelfs als er maar 1 antwoord gevraagd wordt. Lijkt me een beetje zijn doel voorbij schieten op deze manier.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mja, die discussie is wat mij betreft nog niet beslist.
Ik zeg: friendszonequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zal best tijd voor me kunnen maken, maar dat wil ik niet...
Het staat er toch best duidelijk, zelfs dikgedrukt, dat er 1 antwoord per post gegeven mag worden. Als ik om een film van Tarantino vraag, mag je er dus niet 3 geven. Als ik 2 films van Tarantino vraag, post je er dus ook niet 4. Om de reden die Sasquatsch dus geeft. Wordt een beetje een gokfestijn zo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb een tijdje geleden al een keer iets over regelwijzigingen gezegd... maar toen waren er te weinig mensen die ervoor waren
Hoef je mij niet aan te vallenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het staat er toch best duidelijk, zelfs dikgedrukt, dat er 1 antwoord per post gegeven mag worden. Als ik om een film van Tarantino vraag, mag je er dus niet 3 geven. Als ik 2 films van Tarantino vraag, post je er dus ook niet 4. Om de reden die Sasquatsch dus geeft. Wordt een beetje een gokfestijn zo.
De toevoeging dat bij subvragen een uitzondering geldt is eigenlijk iets overbodig, maar toegevoegd omdat iemand ooit alle subantwoorden in aparte posts zette.
Maar als er 15 films gevraagd worden en je geeft 17 antwoorden, dat kan toch wel? Je kunt altijd over een paar twijfels hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het staat er toch best duidelijk, zelfs dikgedrukt, dat er 1 antwoord per post gegeven mag worden. Als ik om een film van Tarantino vraag, mag je er dus niet 3 geven. Als ik 2 films van Tarantino vraag, post je er dus ook niet 4. Om de reden die Sasquatsch dus geeft. Wordt een beetje een gokfestijn zo.
De toevoeging dat bij subvragen een uitzondering geldt is eigenlijk iets overbodig, maar toegevoegd omdat iemand ooit alle subantwoorden in aparte posts zette.
Dam kan ik als er 1 gevraagd wordt ook wel 3 opnoemen. Of meer, als er toch geen grens op zit. Dan wordt het zoals wyccie zegt een gokfestijn en dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als er 15 films gevraagd worden en je geeft 17 antwoorden, dat kan toch wel? Je kunt altijd over een paar twijfels hebben.
Of gewoon laten weten dat je er wel meer dan 15 kunt opsommen, niks mis met een paar antwoorden teveel.
Bij 1 is het duidelijk, dan mag je 1 antwoord geven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dam kan ik als er 1 gevraagd wordt ook wel 3 opnoemen. Of meer, als er toch geen grens op zit. Dan wordt het zoals wyccie zegt een gokfestijn en dat is niet de bedoeling.
Ik vind gewoon dat .er maximaal 2 posts met maximaal het gevraagde aantal antwoorden geplaatst mag worden, want zo leg ik de regels uit.
daarvoor heb je dus ook de tweede post. Kun je in totaal 30 antwoorden geven als er 15 gevraagd worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij 1 is het duidelijk, dan mag je 1 antwoord geven.
En zelfs een 2e in een andere post, dus zo kun je toch 2 antwoorden geven als er 1 gevraagd wordt.
En ik zei 17 antwoorden als er 15 gevraagd worden.
Stel je geeft 15 antwoorden en je hebt er 14 goed. En degene na jou heeft daardoor het punt.
Alleen omdat je tussen 2 antwoorden zit te twijfelen, nou dan mag je van mij best iets meer zeggen dan die 15.
Maar als je 40 antwoorden gaat geven, dan wordt het idd een gokfestijn.
Dat is het spel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:06 schreef drakin het volgende:
Dat kan, of je bent net te laat omdat er iemand tussendoor post.
(van de frontpage)quote:Sommigen schrijven heel leuk maar spellen wat minder. Sommigen spellen heel goed maar schrijven minder lekker. Mensen die beide kwaliteiten hebben zijn dusdanig zeldzaam dat er weinig content zou verschijnen op onze site...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |