abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133857013
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, slim. TS fraudeert, wordt bij CIS aangemeld, kan nu alleen nog maar verzekeren bij Rialto en fraudeert nog meer. Ik heb CIS een een mailtje gestuurd :)

:') :') :')

Je zult er maar zonnepanelen aanschaffen
Dat TS nog tijd heeft om zonnepanelen te installeren naast z'n jacht op Marokkanen die langs z'n huis lopen en zeker bij 'm gaan inbreken.
Hallon!
  maandag 2 december 2013 @ 21:20:36 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_133857061
Chapeau, TS :')14.gif
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_133857185
Volgende keer gewoon even over de camper kotsen en een foto maken. Bewijs van braaksporen: check.
  maandag 2 december 2013 @ 22:04:50 #29
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133859312
:') :') :')

TS, fraude loont alleen als je het slim aanpakt, en zelfs dan blijft het moreel laakbaar. :W
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133861760
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:

Oké, dan maar afwachten tot er bij jou wordt ingebroken en alle dure spullen worden meegenomen maar goh, totaal geen braaksporen :* .
Dan heb ik toch echt zelf iets niet goed gedaan. Wij zijn gecertificeerd inbraakproof, dus als ze hier zonder braaksporen binnenkomen, dan moet het met een sleutel zijn ^O^

En even for the record: fraude is mijn ding niet en zal het niet worden ook :*
  maandag 2 december 2013 @ 23:40:48 #31
323439 HetKlusKonijn
pi_133863722
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef Queller het volgende:
En even for the record: fraude is mijn ding niet en zal het niet worden ook :*
Wij vinden: het heurt niet. }:| }:| }:|

;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_133864042
Goed dat iemand de OP even gered heeft.
Hallon!
pi_133864120
Spiesjaal voor Oksel: iemand heeft je OP gejat en een leeg vakje achtergelaten :o

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Oksel het volgende:
Ruim een jaar geleden klein akkefietje gehad met verzekeraar. Camper was volledig leeggehaald, in Italie. Alles weg. Maar amper braakschade. Dus ik slot eruit, foto, slot erin. Kwamen ze achter. Ja, kut. Wel bewezen dat er ingebroken was overigens. Maarja, daardoor ben ik dus blijkbaar op een zwarte lijst terecht gekomen, voor 5 of 8 jaar. En kan ik slechts een autoverzekering sluiten bij zo'n organisatie waar echt de meest vreemde gevallen terecht komen.

En da's zuur, want net gloednieuwe auto gekocht, inc. 5 jaar verzekering. Die wordt ondergebracht bij Voogd&Voogd, waar ik nota bene al 2 andere verzekeringen heb lopen. Maar waar hij dus geweigerd wordt, op mijn naam.

Verzekeringsbemiddelaar is niet bepaald behulpzaam, en toen ik zei dat ik alles dan wel op naam van m'n zakenpartner (koop de auto zakelijk, we rijden er beiden in) zou zetten, werd ze boos :o Want dat was niet eerlijk!

Nougoed, ondertussen dus de verzekeraar aangeschreven of ze me alsjeblieft van de lijst willen halen - goede hoop op - en ondertussen de auto op andere naam gezet. Maar verzekeringsbemiddelaar ruikt onheil, en vraagt direct; wie rijdt er nog meer in! Waarop garage mijn naam noemt - natuurlijk.

Maargoed, of Voogd & Voogd nu wél die verzekering accepteert.. ik hoop 't.

Wat een gedoe :P
Wat moest je zonder mij O+
pi_133864162
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef BlueMage het volgende:
Goed dat iemand de OP even gered heeft.
La la la lla laala lala la la la *O*
  maandag 2 december 2013 @ 23:54:27 #35
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133864207
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef Queller het volgende:
Spiesjaal voor Oksel: iemand heeft je OP gejat en een leeg vakje achtergelaten :o

[..]

Maar een auto kopen met 5 jaar verzekering waar kan dat?
The Art Of Lying
pi_133864533
TVP voor als de OP weer terug is
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_133864632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef heiden6 het volgende:
TVP voor als de OP weer terug is
tvp voor als je leert lezen ;)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:11:43 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133864722
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef Queller het volgende:

[..]

Ah, daar was de OP O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:50:05 #39
323439 HetKlusKonijn
pi_133865541
Oef man wat een [censuur]. :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:30:53 #40
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133867623
Jezus, alle Fokkers zijn weer in de stand "kanker-de-TS-af". Als ik die OP zo lees, heeft hij de verzekering helemaal niet opgelicht.

Er waren sporen van inbraak, maar omdat die verzekeraar zo'n papuper-club is die niet uitkeert zonder uitwendige inbraaksporen, heeft hij de zaak veel te dik aangezet.

Maar hij heeft de boel niet strikt gesproken opgelicht. Er waren binnen inbraaksporen. Er was genoeg reden om gewoon uit te keren. Maar zij hebben 'm gewoon gepakt omdat ze dat konden.

Van mij mag een mod die zeikreacties hierboven wegflikkeren, de OP herstellen en dit topic opnieuw beginnen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 3 december 2013 @ 08:44:56 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133867780
Die gemene verzekeraars! Een beetje bedrog en zelfgemaakte schade aangrijpen om fraude te roepen en niet uit te keren. Je mag tegenwoordig ook niks meer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133869567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:30 schreef Hallmark het volgende:

Van mij mag een mod die zeikreacties hierboven wegflikkeren, de OP herstellen en dit topic opnieuw beginnen.
Fijn! We nemen het mee naar achteren ^O^
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:25:53 #43
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133869636
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:44 schreef Copycat het volgende:
Die gemene verzekeraars! Een beetje bedrog en zelfgemaakte schade aangrijpen om fraude te roepen en niet uit te keren. Je mag tegenwoordig ook niks meer!
Je weet toch hoe het ging vroeger? Er werd ingebroken via hengelen en/of een creditcard. Huis overhoop maar verzekeraar roept "geen inbraaksporen aan binnenkant JAMMERRRR". Dus dan beschadigde men zelf het kozijn van het keukenraam met een schroevedraaier.

TS heeft niet de verzekering opgelicht in mijn moreel kader. Er was ingebroken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:32:58 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133869771
Anderhalf jaar geleden had ik een insluiper terwijl ik boven onder de douche stond. Achterdeur stond open. Stom, het eerlijke verhaal verteld en mijn vezekering heeft alle gestolen waar (iPhone en portemonnee met inhoud) zonder morren vergoed.
pi_133870733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:25 schreef Hallmark het volgende:

Misschien ligt het wel aan jouw moreel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:21:13 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133870771
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
Anderhalf jaar geleden had ik een insluiper terwijl ik boven onder de douche stond. Achterdeur stond open. Stom, het eerlijke verhaal verteld en mijn vezekering heeft alle gestolen waar (iPhone en portemonnee met inhoud) zonder morren vergoed.
Ligt er maar net aan hoe je als klant bent.

Als je om de haverklap wat claimt gaat dat lastiger dan wanneer je 10 jaar klant bent en nooit wat hebt geclaimed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:22:26 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133870793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:30 schreef Hallmark het volgende:
Jezus, alle Fokkers zijn weer in de stand "kanker-de-TS-af". Als ik die OP zo lees, heeft hij de verzekering helemaal niet opgelicht.

Er waren sporen van inbraak, maar omdat die verzekeraar zo'n papuper-club is die niet uitkeert zonder uitwendige inbraaksporen, heeft hij de zaak veel te dik aangezet.

Maar hij heeft de boel niet strikt gesproken opgelicht. Er waren binnen inbraaksporen. Er was genoeg reden om gewoon uit te keren. Maar zij hebben 'm gewoon gepakt omdat ze dat konden.

:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 3 december 2013 @ 11:22:48 #48
45833 crew  Fogel
pi_133870802
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Misschien ligt het wel aan jouw moreel.
Niet eens misschien.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:23:11 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133870814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:25 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je weet toch hoe het ging vroeger? Er werd ingebroken via hengelen en/of een creditcard. Huis overhoop maar verzekeraar roept "geen inbraaksporen aan binnenkant JAMMERRRR". Dus dan beschadigde men zelf het kozijn van het keukenraam met een schroevedraaier.

Vroeger ging mijn opa met een dubbelloops achter schapendieven aan op zijn paard. Dat hoeft tegenwoordig ook niet meer.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:33:41 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133871059
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef Catch22- het volgende:

Ligt er maar net aan hoe je als klant bent.

Als je om de haverklap wat claimt gaat dat lastiger dan wanneer je 10 jaar klant bent en nooit wat hebt geclaimed.
Oh, dat geloof ik direct. Gelukkig loop ik niet altijd in zeven sloten tegelijk en claim ik alleen echte schade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')