Ja toen was ik net nieuw en zei je dat ergens.quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, even serieus, heb ik dat echt gezegd?
Hell yeah. En dat zijn man ook opflikkert uit Maastricht. Pftoeiquote:Op maandag 2 december 2013 20:50 schreef Smack10 het volgende:
Ik denk dat dit topic opgedragen kan worden aan deze praatgrage shemale:
[ afbeelding ]
Ja, wanneer deel je nou eens koffie uit voor ons allemaal? Mag ook bier zijn.quote:
Pas als mijn populariteit zover gedaald is dat dat de enige manier is dat ik nog iets van positieve aandacht kan krijgen. Of geen negatieve aandacht, in elk geval. Misschien dus al heel snelquote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, wanneer deel je nou eens koffie uit voor ons allemaal? Mag ook bier zijn.
En hoe bevalt dit topic tot zover?quote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Pas als mijn populariteit zover gedaald is dat dat de enige manier is dat ik nog iets van positieve aandacht kan krijgen. Of geen negatieve aandacht, in elk geval. Misschien dus al heel snel
Het liep beter dan ik verwacht had.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En hoe bevalt dit topic tot zover?
Het topic is compleet.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En hoe bevalt dit topic tot zover?
je krijgt gewoon je erkening zoals je die verdientquote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het liep beter dan ik verwacht had.
Nee, het is gewoon een terechte klacht.quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef HighVolume het volgende:
[..]
je krijgt gewoon je erkening zoals je die verdient![]()
Gewoon goed geschreven ga nou niet bescheiden doen jaqquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een terechte klacht.
Okee, dat ook.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Gewoon goed geschreven ga nou niet bescheiden doen jaq
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |