Nee, ik ben hier keihard in: kerstshit pas vanaf 6 december.quote:Op maandag 2 december 2013 20:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Doe niet zo chagrijnig, zuurpruim.
Let it snow let it snow
Ik heb dan ook meer dan eens gezegd dat jij een relnicht bent.quote:Op maandag 2 december 2013 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Afkicken Frank, ik heb 6 maanden lang niets anders gedaan dan me te bemoeien met het privé-leven van anderen.
Nah, dat ben ik niet. Ik heb namelijk voor datzelfde baantje gesolliciteerd maar ben niet aangenomen, noch uitgenodigd!quote:Op maandag 2 december 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook meer dan eens gezegd dat jij een relnicht bent.
Uuuh hallo wie heeft Sinterklaas al op 1 december gevierd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier keihard in: kerstshit pas vanaf 6 december.
Maar mijn chocoladeletter is nog niet op, dus het is nog geen kerst.quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Uuuh hallo wie heeft Sinterklaas al op 1 december gevierd.![]()
Oh the weather outside is frightfull
Nee, maar hij is al een keer genoemd. Heb je een linkje ofzo naar wat hij gedaan heeft? Ik begin benieuwd te wordenquote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef __droogkloot__ het volgende:
Gaat dit toevallig over Hennie Huisman?
takquote:Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Proost in het Russisch neem ik aan?
Beau van Erven Dorens is een petitie (nee mensen dat schrijf je niet als pietitiequote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar mijn chocoladeletter is nog niet op, dus het is nog geen kerst.
[..]
Nee, maar hij is al een keer genoemd. Heb je een linkje ofzo naar wat hij gedaan heeft? Ik begin benieuwd te worden
Robert ten Brink is ook van de partijquote:Op maandag 2 december 2013 20:43 schreef __droogkloot__ het volgende:
Gaat dit toevallig over Hennie Huisman?
Nou nou, ik heb van dat vochtige toiletpapier met kamille, dus dat stinken valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 2 december 2013 20:46 schreef BozeHaas het volgende:
TS krijgt geen mannelijke aandacht en heeft een oude stinkende kut.
Je topic is ook zo toevallig, na "life for you"!quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Serieus niet, maar ik vind het zeer vermakelijk dat er al zo veel mensen genoemd zijn.
Nou, die scoort de laatste jaren volgens mij wel weer redelijk. Sowieso komt nu All You Need Is Love weer op televisie, met al die gierige mensen die zelf geen tickets willen kopen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Robert ten Brink is ook van de partij
Gewoon je kut met pindakaas insmeren misschien dat je hond het eraf gaat likken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb van dat vochtige toiletpapier met kamille, dus dat stinken valt ook wel weer mee.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon je kut met pindakaas insmeren misschien dat je hond het eraf gaat likken.
Doe eens normaal tegen HJ.quote:Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon je kut met pindakaas insmeren misschien dat je hond het eraf gaat likken.
Oh Lawdyquote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Beau van Erven Dorens is een petitie (nee mensen dat schrijf je niet als pietitie) begonnen om die dinosaurus weer op televisie te krijgen. Moest ik gelijk aan denken toen ik dacht aan vergane glorie. Overigens begint dat nu ook voor Beau enigszins te spelen, nooit echt meer de populariteit van RTL Boulevard gehaald.
Nee, even serieus, heb ik dat echt gezegd?quote:Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat had ze me zelf een keer verteld
Ja dat zou mij eigenlijk niets verbazen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, even serieus, heb ik dat echt gezegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |