Ja, als kiespijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mis je haar niet? Van die volle, domme mbo lipjes rond je Fok-size knoepert?
Schattigquote:Op maandag 2 december 2013 20:24 schreef zerak het volgende:
Geen idee wat het moet voorstellen, maar tadaah.
Geweldigquote:Op maandag 2 december 2013 20:24 schreef zerak het volgende:
[..]
Geen idee wat het moet voorstellen, maar tadaah.
Zou jij ook willenquote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat zag je in haar dan? Wat is de reden dat HSG-Bomber zijn kaasknabbel in Meloewa steekt?
En dat spel heet?quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Geweldig
Het is een karakter uit hetzelfde spel als waar mijn ui uitkomt
Serieus niet, maar ik vind het zeer vermakelijk dat er al zo veel mensen genoemd zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef pepper_961 het volgende:
Bedoel je misschien Hennie huisman, verkleed als sinterklaas, gisteren bij "life for you" die expres lang van stof was om z'n TV momentje te pakken?
De rek is inmiddels ook wel uit dit gesprek.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat zag je in haar dan? Wat is de reden dat HSG-Bomber zijn kaasknabbel in Meloewa steekt?
Dat zeg je alleen om mijn vragen te kunnen ontwijken chroestjov. Soms moet je je niet langer verstoppen achter one-liners, maar praten over je pijn om het achter je te laten.quote:Op maandag 2 december 2013 20:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De rek is inmiddels ook wel uit dit gesprek.
Gek hè, dat hij geen zin heeft om uitgebreid over die shit te gaan posten hier.quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen om mijn vragen te kunnen ontwijken chroestjov. Soms moet je je niet langer verstoppen achter one-liners, maar praten over je pijn om het achter je te laten.
Het is nog niet eens sinterklaas geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef Aberella het volgende:
It's beginning to look a lot like Christmas
Je bent wel buitengewoon geïnteresseerd voor iemand die het zogenaamd allemaal ridiculiseert.quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen om mijn vragen te kunnen ontwijken chroestjov. Soms moet je je niet langer verstoppen achter one-liners, maar praten over je pijn om het achter je te laten.
Ga pils klappen, plebleijer.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gek hè, dat hij geen zin heeft om uitgebreid over die shit te gaan posten hier.
Doe niet zo chagrijnig, zuurpruim.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het is nog niet eens sinterklaas geweest.
Doe ik al.quote:
Ja nouja. Ik kijk geen T.V. want het zijn allemaal leugenachtige muppets, dus misschien ben ik bevooroordeeld. Of juist nietquote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hier zou je wel eens de spijker op zijn kop kunnen slaan. Populariteit is waarschijnlijk vergankelijker als die gebaseerd is op een imago dat te ver van de echte ik (voor zover zoiets bestaat) van de populaire persoon ligt.
Maar misschien ook wel niet hoor, het klink in elk geval wel goed
Afkicken Frank, ik heb 6 maanden lang niets anders gedaan dan me te bemoeien met het privé-leven van anderen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent wel buitengewoon geïnteresseerd voor iemand die het zogenaamd allemaal ridiculiseert.
Nzdrovjequote:Op maandag 2 december 2013 20:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Z[quote]Op maandag 2 december 2013 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe ik al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |