Dit.quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef KreKkeR het volgende:
Leuke openingspost![]()
Ik vraag me wel af wie de stiekeme aanleiding was voor deze klacht
Ik had een disclaimer moeten toevoegenquote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef KreKkeR het volgende:
Leuke openingspost![]()
Ik vraag me wel af wie de stiekeme aanleiding was voor deze klacht
Het is een algemene klacht die toepasbaar is op vele gebieden.quote:Op maandag 2 december 2013 18:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben ook super benieuwd wie als inspiratie diende voor deze poetische vrucht van Haywood's brein.
Jij kan wat mij betreft nog wel even mee.quote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef SaucyCock het volgende:
Moet ik alweer een nieuwe kloon maken?
Over een jaar kots je me waarschijnlijk uitquote:
Wat mij betreft mag het ook na het hoogtepunt, want het verval van de populariteit gaat meestal geleidelijk en niet van de ene op de andere dag (tenzij je iets heel doms doet of zegt). Als je maar stopt voordat de kromme tenen toeslaan.quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dus eigenlijk doel je er op dat je moet stoppen op het hoogtepunt?
geeft toch niet lieverdquote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Over een jaar kots je me waarschijnlijk uit
Het is bijna eng zo goed als je de essentie van dit topic hebt samengevat.quote:
ik snap jequote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het is bijna eng zo goed als je de essentie van dit topic hebt samengevat.
Het geeft ook niet als je niet populair meer bent, alleen een hoop mensen zien dat niet helaas.
Bedoel je Freek de Jonge? Want dat vind ik wel een goed voorbeeld inderdaad. Maar ik zou dit topic niet willen beschouwen als een trap na, eerder als een tip.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Phlogi2013 het volgende:
Eens, maar toch hoef je Freek geen trap na te geven.
Dat moet je ook aanvoelen natuurlijk. En mensen die ooit succes hebben gehad vinden zichzelf vaak zo geweldig dat ze denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is. Neem Freek de Jonge.quote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het ook na het hoogtepunt, want het verval van de populariteit gaat meestal geleidelijk en niet van de ene op de andere dag (tenzij je iets heel doms doet of zegt). Als je maar stopt voordat de kromme tenen toeslaan.
Die is toch al op leven na dood.quote:Op maandag 2 december 2013 19:00 schreef Phlogi2013 het volgende:
Eens, maar toch hoef je Freek geen trap na te geven.
Jij hebt het aan jezelf te danken. Als jij gewoon had gewacht met voortplanten had die tijd iets langer geduurd.quote:
Aan de reacties te zien terechtquote:
nr 2 is op komst. #weetwanneerjemoetstoppenquote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt het aan jezelf te danken. Als jij gewoon had gewacht met voortplanten had die tijd iets langer geduurd.
Feliquote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nr 2 is op komst. #weetwanneerjemoetstoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Feli
Bedankt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Nou nee, maar de helft van de line-up van Pinkpop komt tegenwoordig wel in aanmerking als inspiratiebron voor deze klachtquote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Topicstarter heeft het nieuws gelezen dat Metallica dit jaar op Pinkpop staat.
Die eet op de gekste tijden.quote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb de user in kwestie nog niet langs zien komen.
Frank?quote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
Frank heeft dit topic al bezocht Aber2.0.quote:
We weten het allemaal best, maar niemand durft het te zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is cryptisch... TE cryptisch.
Ik gok dat als het al over een user zou gaan, dat iedereen wel weer een andere in gedachten heeftquote:Op maandag 2 december 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik snap hem serieus nietquote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
We weten het allemaal best, maar niemand durft het te zeggen.
Oh ja!quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank heeft dit topic al bezocht Aber2.0.De OP is zelfs geschreven door Frank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |