Ik heb zooooooo'n zin om de user hier via een quote heen te lokken.quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het verval treedt dus al in
Post pics van jezelf op Fok! en je zult altijd mooi blijven op internet.quote:Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik zit ook met beven te wachten tot de dag dat ik niet meer zo mooi ben
Dat maakt het alleen maar pijnlijkerquote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef hoink581 het volgende:
Post pics van jezelf op Fok! en je zult altijd mooi blijven op internet.
Je kunt het ook DM'en, dan kan ik een schatting maken of je angst terecht is of niet.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar pijnlijker
Gaat dit topic niet over Freek? Freek is very dissapoint!quote:Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bedoel je Freek de Jonge? Want dat vind ik wel een goed voorbeeld inderdaad. Maar ik zou dit topic niet willen beschouwen als een trap na, eerder als een tip.
Haha ik heb gezien wat er hier met foto's gebeurtquote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Je kunt het ook DM'en, dan kan ik een schatting maken of je angst terecht is of niet.
Ik behoor niet tot de incrowd club die foto's verstuurde van o.a. Blondje en ben daarom, gegarandeerd 100% te vertrouwen. Je hoeft dus ook niet de moeite nemen je kleren aan te doen als je de foto's knipt, niemand krijgt ze te zien.quote:Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Dehelerambam het volgende:
Haha ik heb gezien wat er hier met foto's gebeurtNee nee, als ik dat stuur heeft de hele KLB hem. En dan word ik populair en wordt mijn downfall alleen maar groter.
Nee, het was bedoeld als algemene klacht, en ik merk aan de reacties dat mensen kennelijk meteen aan iemand denken als ze de op lezen. Mooi is dat welquote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Gaat dit topic niet over Freek? Freek is very dissapoint!
Wow nice! Kan wel waarderen dat je zo met me meedenkt.quote:Op maandag 2 december 2013 19:44 schreef hoink581 het volgende:
Ik behoor niet tot de incrowd club die foto's verstuurde van o.a. Blondje en ben daarom, gegarandeerd 100% te vertrouwen. Je hoeft dus ook niet de moeite nemen je kleren aan te doen als je de foto's knipt, niemand krijgt ze te zien.
Ach, om het meteen weer op mezelf te betrekken wordt ook zo pathologisch.quote:Op maandag 2 december 2013 19:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het was bedoeld als algemene klacht, en ik merk aan de reacties dat mensen kennelijk meteen aan iemand denken als ze de op lezen. Mooi is dat wel
Vind je het serieus typisch iets voor vrouwen? Ik loopt niet te kutten, ik ben echt benieuwd.quote:
Ze post iig wel als een lekkere Fok! Milf. Ik ben alleen bang dat (zoals alles op het internet) een grote teleurstelling blijkt te zijn.quote:
Dit is gewoon niet waar hoor, for the record.quote:
Het ligt er maar net aan hoe iemand zichzelf handelt, je ziet bij bepaalde figuren op televisie dat ze hun rolmodel-functie aanpassen naarmate ze ouder worden. Als je het goed doet bloei je je hele levenquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vind je het serieus typisch iets voor vrouwen? Ik loopt niet te kutten, ik ben echt benieuwd.
je hebt een mooi karakter,en daar gaat t omquote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar hoor, for the record.
Overduidelijk Frank die in "zijn topic" een vraagstuk wil aanbreken om het topic nog interessanter te makenquote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dus eigenlijk doel je er op dat je moet stoppen op het hoogtepunt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |