quote:Op maandag 2 december 2013 19:14 schreef HulkHeld het volgende:
Braddie
Zeg Inge maar dat ze stout is geweest.
Goh wat gek dat zij je negeert als jij je vrienden er bij laptquote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
Dat zei ze zaterdag letterlijk " Je mag zeggen/doen wat je wilt maar ik krijg toch geen gezeik, ik zit er officieel niet eens omdat ik 19 ben, dus ze kunnen me niets maken"
Is dat niet gewoon een groot huis waar allemaal leipkezen (jongens) zitten en hoeren (uit huis getrapte snollen met een extreem grote bek)?quote:Op maandag 2 december 2013 18:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een kamer trainings centrum is een traject voor jongeren die op hunzelf willen gaan wonen, maar die er wel *hulp* bij nodig hebben. OF zoals in het geval van **** als een soort van opvang, aangezien ze uit huis is geschopt en daar nu zit als deels opvang en deels traject om op zichzelf te gaan wonen.
Klinkt als 'n gemiddeld studentenhuis.quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een groot huis waar allemaal leipkezen (jongens) zitten en hoeren (uit huis getrapte snollen met een extreem grote bek)?
Ik had eens een meid ontmoet die mij uitnodigde want ze woonde op zichzelf, ik natuurlijk paar halve liters ingedronken en met een mattie daarheen, kwam ik aan bij een huis waar 10 jongeren ook begeleid woonden.
Daar was toen niemand, er kwam 1 keer per week iemand langs om te checken of alles goed ging.
Tering wat een bende was het daar, leek wel een kooi vol met wilde bosapen die een overdosis drugs hadden gepakt van alle soorten die bestaan![]()
![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef Braddie het volgende:
Om de doodeenvoudige reden dat ik het zat ben dat de meid in kwestie constant denkt dat ze overal mee weg komt.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef Braddie het volgende:
Je zit er juist om op jezelf te gaan wonen, het is een traject.. Als jij regels overtreed daar dan blijf je er ook langer zitten, totdat ze daar op een punt komen dat ze zeggen "Luister **** Jij moet begeleid gaan wonen, want blijkbaar is het een te grote taak voor jou om 100% vrij te zijn"
En dat gun ik haar niet.
Geloof mij, ik ben in veel studentenhuizen geweest en dat zijn kloosters/kerken in vergelijking met wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt als 'n gemiddeld studentenhuis.
quote:Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Hé jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
En daar weet jij natuurlijk alles van.quote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS snapt niet dat je met eerlijkheid niet ver komt bij vrouwen
Die kennis heeft hij aangereikid gekregen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En daar weet jij natuurlijk alles van.
Emoties, waar vrouwen doorgaans op teren, zijn inderdaad niet gebaseerd op eerlijkheid maar op een voorstelling van 'hoe de wereld zou moeten zijn'. Geef vrouwen de bevestiging dat hun emotie, hoe belachelijk ook, gerechtvaardigd is en ze voelt zich weer even happy. Tot de volgende emotiegolf weer loskomt natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En daar weet jij natuurlijk alles van.
Ik sta nog steeds perplex dat jij met zoveel wijsheid over vrouwen er nog geen aan je hebt weten te binden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Emoties, waar vrouwen doorgaans op teren, zijn inderdaad niet gebaseerd op eerlijkheid maar op een voorstelling van 'hoe de wereld zou moeten zijn'. Geef vrouwen de bevestiging dat hun emotie, hoe belachelijk ook, gerechtvaardigd is en ze voelt zich weer even happy. Tot de volgende emotiegolf weer loskomt natuurlijk
Je moeder probeert het je dus wel uit te leggen, schattigquote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Emoties, waar vrouwen doorgaans op teren, zijn inderdaad niet gebaseerd op eerlijkheid maar op een voorstelling van 'hoe de wereld zou moeten zijn'. Geef vrouwen de bevestiging dat hun emotie, hoe belachelijk ook, gerechtvaardigd is en ze voelt zich weer even happy. Tot de volgende emotiegolf weer loskomt natuurlijk
Leuke weetjes, maar volgens mij heb jij er in de praktijk niet echt heel veel aan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat dat ook een bewuste keuze zou kunnen zijn? Ik heb alles wat ik nodig heb, een huis, een goed inkomen. vrienden en vriendinnen waar ik elk moment terecht kan, leuke hobbies en het belangrijkste van alles, een behoorlijke vrijheid. Dat waardeer je pas als je weer uit een langdurige relatie komt. Ik weet vrij zeker dat ik vroeg of laat weer een relatie aan ga, maar dan op mijn voorwaarden en wanneer ik vind dat het daarvoor tijd is. Lijkt me niets mis mee toch?quote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds perplex dat jij met zoveel wijsheid over vrouwen er nog geen aan je hebt weten te binden.
Ervaring, mijn beste, ervaring.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moeder probeert het je dus wel uit te leggen, schattig
Als je ermee om weet te gaan welquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke weetjes, maar volgens mij heb jij er in de praktijk niet echt heel veel aan?
quote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef SchoneZoon het volgende:
Je vrienden moet je nooit verraden. Dat is een universele regel. Je had moeten zeggen dat je van niks weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |