Leuk lachje.quote:Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef TwentyFourr het volgende:
Hé jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
je moet met je bolle kop eens nadenken voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:45 schreef Braddie het volgende:
Jawel hoorAls ik wil dat een topic op slot gaat wat ik heb geopend dan geef ik dat door
Sjors. <3quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:30 schreef Chai het volgende:
[..]
In GTST spelen alleen hele knappe mensen.
Je kan niet koken, ben je 6?quote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik kan het goed vinden met mijn beide ouders, en kan zelfstandig prima de dingen doen in en om huis die moeten gebeuren (Behalve koken dan)
Bullshit, net probeerde je het nog te verdedigen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.... Ik ken mezelf aardig goed, en als ik gewoon met een heldere geest (Na nog wat uurtjes slapen) had terug gebeld had ik mezelf niet *verluld*
Wie dwingt je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het boeit me verder ook vrij weinig, maar ik voel er niet zoveel voor om constant te moeten reageren
Schaf die notepad en twitter af en gebruik in het vervolg ujitsluitend KLB als uitlaatklep, ik ben inmiddels gefascineerd door je leven.quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh op die manier, ja... Daar kan ik heel kort over zijn:
Twitter is mijn uitlaat klep, voor de korte berichtjes.
Voor de lange berichten is dat meestal óf Fok, of gewoon een notepad.
Als hij "Nee" had gezegd, was hij eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Al die figuren die niet eerlijk zouden zijnnee, lekker die onverantwoordelijke hoer een hand boven het hoofd houden is goed
sukkels.
Ik denk meer dat de meeste mensen zich niet in die sociale kringen zouden (willen) bevindenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Al die figuren die niet eerlijk zouden zijnnee, lekker die onverantwoordelijke hoer een hand boven het hoofd houden is goed
sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |