Hugh Hefner hequote:Op maandag 2 december 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht aan een combi van die playboy-gast en Al Bundy...
Dat bedoel ik. Als je met Walcott 2 meter voor ligt en je wordt nog ingehaald dan is dat gewoon niet realistisch.quote:Op maandag 2 december 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms word je wel echt te vaak al ingehaald terwijl je toch echt een snel mannetje hebt.
We zijn oudquote:Op maandag 2 december 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hugh Hefner heJa dacht ik dus ook. Ik ken die hele Hef Bundy niet.
Dan moet je het nog zien te fixen met skillmoves ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je met Walcott 2 meter voor ligt en je wordt nog ingehaald dan is dat gewoon niet realistisch.
Hij zal zijn recept vast ook wel weer met ons delenquote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je gaat vast weer wat lekkers maken
Ik ga cordon bleu met een half om half pureetje van zoete en gewone aardappel met knoflook maken. Daarbij een simpel gekookt spruitje.quote:
Ik eet vandaag in kokosmelk gemarineerde hertensteak uit de oven met courgette en aardappelschijfjes.quote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga cordon bleu met een half om half pureetje van zoete en gewone aardappel met knoflook maken. Daarbij een simpel gekookt spruitje.
Ik heb nog nooit iets in kokosmelk gemarineerd. Is dat lekker?quote:Op maandag 2 december 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik eet vandaag in kokosmelk gemarineerde hertensteak uit de oven met courgette en aardappelschijfjes.
Dat klinkt weer erg lekker. Behalve de spruitjes danquote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga cordon bleu met een half om half pureetje van zoete en gewone aardappel met knoflook maken. Daarbij een simpel gekookt spruitje.
Is niet zo moeilijkquote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt weer erg lekker. Behalve de spruitjes danMaar ik gok dat jij zelfs DIE lekker kan klaarmaken.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk ken al die rappers van tegenwoordig niet.
Nou... om ze voor mij lekker te krijgen moet je heel wat doen hoor. Ik heb ze nog nooit gegeten dat ik zei 'non nom nom'.quote:
Ziet er uit als een leuke jongemanquote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een hef bundy voor je topic
Ik snij ze in halfjes en serveer ze 1 voor 1 vanuit mijn navel.quote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou... om ze voor mij lekker te krijgen moet je heel wat doen hoor. Ik heb ze nog nooit gegeten dat ik zei 'non nom nom'.
Ja best wel. Geeft een wat romige saus en je kan het makkelijk combineren met verschillende kruiden.quote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in kokosmelk gemarineerd. Is dat lekker?
quote:Op maandag 2 december 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snij ze in halfjes en serveer ze 1 voor 1 vanuit mijn navel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |