Ziet er uit als een leuke jongemanquote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een hef bundy voor je topic
Ik snij ze in halfjes en serveer ze 1 voor 1 vanuit mijn navel.quote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou... om ze voor mij lekker te krijgen moet je heel wat doen hoor. Ik heb ze nog nooit gegeten dat ik zei 'non nom nom'.
Ja best wel. Geeft een wat romige saus en je kan het makkelijk combineren met verschillende kruiden.quote:Op maandag 2 december 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in kokosmelk gemarineerd. Is dat lekker?
quote:Op maandag 2 december 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snij ze in halfjes en serveer ze 1 voor 1 vanuit mijn navel.
Mensen die dat zeggen tijdens het eten dienen sowieso preventief geruimd te worden.quote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou... om ze voor mij lekker te krijgen moet je heel wat doen hoor. Ik heb ze nog nooit gegeten dat ik zei 'non nom nom'.
Troost je ik heb dat nog nooit hardop gezegd.quote:Op maandag 2 december 2013 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen tijdens het eten dienen sowieso preventief geruimd te worden.
wokken is ook lekker idd. Hoef je ze volgens mij niet eens voor te blancheren toch?quote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
kort koken en ff in de wok werkt ook aardig
Hij trekt wel het juiste hoofd voor die tattoo.quote:Op maandag 2 december 2013 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een hef bundy voor je topic
Hoeft niet, ik doe het welquote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wokken is ook lekker idd. Hoef je ze volgens mij niet eens voor te blancheren toch?
Koken kan ook heel lekker maar je moet het vrij kort doen, anders wordt het van die bittere snotterige zooiquote:Op maandag 2 december 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
Gewokt klinkt wel iets aantrekkelijker dan gekookte spruitjes.
Waarschijnlijk heb ik ze alleen maar op de bittere manier gegetenquote:Op maandag 2 december 2013 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Koken kan ook heel lekker maar je moet het vrij kort doen, anders wordt het van die bittere snotterige zooi
dat is serieus wel het meest smerigste wat er in deze wereld bestaatquote:Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond voor spinazie a la creme
Je moet de achterkant/kontje ietwat uitsnijden.quote:Op maandag 2 december 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik ze alleen maar op de bittere manier gegetenIk vermoed dat mijn moeder ze iets te lang kookte.
Het smerigste zijn tuinbonen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is serieus wel het meest smerigste wat er in deze wereld bestaat
sterkte.
Geloof me, dat is het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte.
Net als met lof dus. Moet je ook altijd iets afsnijden waar het bittere in zit.quote:Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet de achterkant/kontje ietwat uitsnijden.
is mijn favoriet juistquote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sterkte.
Oh. Dit gaat hier niet gewaardeerd komen. Zolang je het maar uit je hoofd haalt rond 18:00 trek te hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man, aardappel, stuk vlees, wat jus en prakken maar
ik eet ook wel eens om rond een uur of 9 pas, dus voor deze keer zal het vast wel geaccepteerd wordenquote:Op maandag 2 december 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dit gaat hier niet gewaardeerd komen. Zolang je het maar uit je hoofd haalt rond 18:00 trek te hebben
ja prima, zolang je de spinazie maar uit de prak laat.quote:Op maandag 2 december 2013 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker man, aardappel, stuk vlees, wat jus en prakken maar
Je kunt het nog redden door naakt de straat op te rennen. Dit zal je burgerlijkheid compenseren, gewoon lekker gek doen, lekker alternatief ja tog.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik eet ook wel eens om rond een uur of 9 pas, dus voor deze keer zal het vast wel geaccepteerd worden
hoop ik dan toch
Ik hoop dat kapi de vader van deze sc dat accepteert.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik eet ook wel eens om rond een uur of 9 pas, dus voor deze keer zal het vast wel geaccepteerd worden
hoop ik dan toch
te koud voor zulke ongeinquote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het nog redden door naakt de straat op te rennen. Dit zal je burgerlijkheid compenseren, gewoon lekker gek doen, lekker alternatief ja tog.
dat kan mij heul niks schelenquote:Op maandag 2 december 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat kapi de vader van deze sc dat accepteert.
Je bent zelf een ontbijt.quote:Op maandag 2 december 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had vanochtend wentelteefjes als ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |