Ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de discussie over ging...
Mijn frustratie over Fifa 14 groeit met de wedstrijd. Wat een traag kutspel zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi ben er weer.
Even FIFA gespeeld
Ik vind dat opzich wel meevallenquote:Op maandag 2 december 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn frustratie over Fifa 14 groeit met de wedstrijd. Wat een traag kutspel zeg.
Pas op he dat kan als doodsbedreiging worden gezien.quote:
Hoe ging het dan precies geld opleveren als mensen alleen hun snor lieten staan?quote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
Movember heeft 8 ton opgeleverd, dat vind ik eigenlijk maar weinig.
Je moet dan eigenlijk gesponsord worden oidquote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ging het dan precies geld opleveren als mensen alleen hun snor lieten staan?
Geen flauw idee, ik gok net zoiets als met sponsorlopen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ging het dan precies geld opleveren als mensen alleen hun snor lieten staan?
Ah. Ik ken ook wat van die vuige hipsters maar die hadden dat niet.quote:Op maandag 2 december 2013 17:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moet dan eigenlijk gesponsord worden oid
quote:Op maandag 2 december 2013 17:18 schreef JanCees het volgende:
http://nl.movember.com/le(...)ccupation/all/top/20
84k wtf
MEG ENERGY ging los.quote:Op maandag 2 december 2013 17:18 schreef JanCees het volgende:
84k wtf
Dus 20 mensen hebben ongeveer 80 procent van de opbrengst bij elkaar gebracht, dan zal het voor de meesten wel een of ander raar statement zijn geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 17:18 schreef JanCees het volgende:
84k wtf
Bij mij is mijn hele leven movemberquote:Op maandag 2 december 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die 8 ton was alleen Nederland blijkbaarquote:Op maandag 2 december 2013 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus 20 mensen hebben ongeveer 80 procent van de opbrengst bij elkaar gebracht, dan zal het voor de meesten wel een of ander raar statement zijn geweest.
Nouja, ik vind het gewoon idioot dat je aan de bal 2 seconden van tevoren al je beweging moet maken op je controller voor de speler op het scherm dat doet. Enorm irritant. Daarnaast kun je er op snelheid niet meer langs, ook totaal niet realistisch.quote:Op maandag 2 december 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich wel meevallen. Maarja ik kan er toch geen reet van.
Soms is het wel irritant als spelers niet luisteren ja. Maar op snelheid ga ik er vaak nog langs hoor, je moet alleen wel iemand diep sturen. Wat me logisch lijkt.quote:Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het gewoon idioot dat je aan de bal 2 seconden van tevoren al je beweging moet maken op je controller voor de speler op het scherm dat doet. Enorm irritant. Daarnaast kun je er op snelheid niet meer langs, ook totaal niet realistisch.
Hoe stuur je iemand diep? Met L1?quote:Op maandag 2 december 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms is het wel irritant als spelers niet luisteren ja. Maar op snelheid ga ik er vaak nog langs hoor, je moet alleen wel iemand diep sturen. Wat me logisch lijkt.
Volgens mij wel. En dan gewoon Y of driehoekje (weet niet op wat jij speelt) of steekpass door de lucht. Doe ik vaak genoeg. Moet je wel snelle vleugelspelers hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe stuur je iemand diep? Met L1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |