ZO HÉ! Jij hebt grote oren!quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik vind het tijd voor een nieuwe UI. Eens zien hoelang het duurt voordat ik m'n gewone weer terugzet
RonDanja voelt zich nu opgelatenquote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik vind het tijd voor een nieuwe UI. Eens zien hoelang het duurt voordat ik m'n gewone weer terugzet
JA DAT KLOPT.quote:
Niet zo erg als wat jij gisteren deed omtrent Jaap Stam.quote:Op maandag 2 december 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent je weer lekker voor lul aan het zetten Rensie.
quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RonDanja voelt zich nu opgelaten
Neuh. Daar had ik gewoon gelijk in.quote:Op maandag 2 december 2013 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet zo erg als wat jij gisteren deed omtrent Jaap Stam.
Knuppeltje of met de zijkant van de hand op het achterhoofd heeft mijn voorkeurquote:
We gaan de discussie toch niet weer voeren hé? Iedereen was het met mij eens dat Jaap Stam een goede verdediger was en een vent die je niet moest uitdagen. Het ging over dat tunnelincident namelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Daar had ik gewoon gelijk in.
Je was het vooral met jezelf eens eigenlijk. Dat heb je wel vaker..quote:Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan de discussie toch niet weer voeren hé? Iedereen was het met mij eens dat Jaap Stam een goede verdediger was en een vent die je niet moest uitdagen. Het ging over dat tunnelincident namelijk.
Is goed Callie.quote:Op maandag 2 december 2013 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was het vooral met jezelf eens eigenlijk. Dat heb je wel vaker..
Ik vind een levend konijn aan één achterpoot ophangen om vervolgens de keel door te snijden wel enigszins opmerkelijk. Dan weet je in ieder geval dat het dier maximaal in de stress heeft gezeten.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat jij gelijk had, enkel dat je je bevond in het gezelschap van gelijkgestemden.quote:Op maandag 2 december 2013 16:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan de discussie toch niet weer voeren hé? Iedereen was het met mij eens dat Jaap Stam een goede verdediger was en een vent die je niet moest uitdagen. Het ging over dat tunnelincident namelijk.
Ja echt, als je het zo doet moet je je toch ernstig zorgen gaan maken...quote:Op maandag 2 december 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind een levend konijn aan één achterpoot ophangen om vervolgens de keel door te snijden wel enigszins opmerkelijk. Dan weet je in ieder geval dat het dier maximaal in de stress heeft gezeten.
Wauw. Wat een ontzettend scherpe observatie.quote:Op maandag 2 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat jij gelijk had, enkel dat je je bevond in het gezelschap van gelijkgestemden.
Hij heeft het wel vaker gedaan. Kijk hem nonchalant met één hand te werk gaanquote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja echt, als je het zo doet moet je je toch ernstig zorgen gaan maken...
Ik weet niet eens waar de discussie over ging...quote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wauw. Wat een ontzettend scherpe observatie.
Is halal, die andere manieren nietquote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja echt, als je het zo doet moet je je toch ernstig zorgen gaan maken...
Komt goed. Hier heb je een foto van Daley om je weer tot rust te krijgenquote:Op maandag 2 december 2013 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de discussie over ging...
Ok, ik zal mijn sig aanpassen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft het wel vaker gedaan. Kijk hem nonchalant met één hand te werk gaan![]()
Al vind ik dit niet echt aardig van je
Ik hoor net van Mexicano dat die andere Daley homo isquote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Hier heb je een foto van Daley om je weer tot rust te krijgen
[ afbeelding ]
Het is dan ook niet verrassend dat Ron 3 kinderen heeft en door de moderatorselectie kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor net van Mexicano dat die andere Daley homo isWentworth Miller ook al. Alle knappe mannen zijn gay lijkt wel.
Rijk is het nieuwe mooi.quote:Op maandag 2 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook niet verrassend dat Ron 3 kinderen heeft en door de moderatorselectie kwam.
Hehe oh ja het moderator = lelijk fenomeenquote:Op maandag 2 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook niet verrassend dat Ron 3 kinderen heeft en door de moderatorselectie kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |