quote:PARIS, France - A new song by the Rolling Stones, one of two included in their forthcoming "Grrr!" greatest hits album, will be released on Thursday, October 11, the group's Universal record label said.
"Doom and Gloom," recorded in Paris over the summer, will be broadcast by radio stations and available as a digital download via iTunes from Thursday morning, the label said on Wednesday.
"Grrr!" will be released on November 12 and will also include another new song, "One Last Shot."
Both songs are the result of the band's first recording in 7 years. Their last album "A Bigger Bang" was released in 2005.
The Rolling Stones celebrated their 50th anniversary this year.
The new album will be available in several formats including CD and vinyl.
On November 5, a remastered version of "Charlie is My Darling," the first documentary about the Rolling Stones, will be released.
The documentary by Pete Whitehead was filmed on September 3 and 4, 1965, after the release of "(I Can't Get No) Satisfaction."
A poor quality 50-minute pirate version exists but the 65-minute official version has been painstakingly restored, Universal said
http://www.rappler.com/en(...)lease-doom-and-gloom
Maar natuurlijk mag het van mij ook wel goedkoper, maar liever duur en wel tickets dan goedkoop en geen tickets (maar eerst maar even naar Europa komen)quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor The Who waren de beste plaatsen via Ticketmaster ¤75 (plus de ¤7,50 service kosten), goedkoopste zal misschien rond de ¤55 hebben gezeten... maar voor de Rolling Stones verwacht ik toch wel het dubbele (en voor echt voorste rij/golden cirkel plaatsen als die er zijn nog wel meer).
Op het randje van wat? Wat je wil betalen of wat je verwacht dat het wordt? Ik ga er vanuit dat als ze naar Europa komen het zeker richting die prijzen zal gaan. (Iemand een idee wat die kaartjes in de UK kosten afgelopen zomer?) Dat ik het lomp vind om zoveel te vragen voor 1 concert staat vast, maar daar hebben die artiesten/labels geen boodschap aan helaas.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef Braddie het volgende:
90 euro inc service kosten is op het randje hoor
Denk ik ook, maar als ze deze kant op komen (Nederland, Duitsland, België), dan heb ik dat er zeker wel voor overquote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef golfer het volgende:
Ik schat de betere kaarten op zeker 200 euro per stuk in.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef golfer het volgende:
Dan hoop ik op het Goffert Park, daar gaat dat soort gezanik vaak niet op.quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef golfer het volgende:
Zou mooi zijn, dan zijn de kaartjes in ieder geval betaalbaar.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef BatMutsje het volgende:
Heel erg vaag gerucht op Pinkpopcentral:
"Met Metallica heeft Pinkpop een prima headliner gecontracteerd, maar mogelijk staat er aankomende zomer een nog veel grotere knaller op het Pinkpop-podium.
Volkskrantjournalist Gijsbert Kamer weet te melden dat Pinkpop druk bezig is met het binnenhalen van – hou je vast – The Rolling Stones."
Voor wat het waard is.
Hmm ja, nee denk niet dat het budget het aan kan hoor.(van Pinkpop, Stones zijn ontzettend duur)..quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef BatMutsje het volgende:
Heel erg vaag gerucht op Pinkpopcentral:
"Met Metallica heeft Pinkpop een prima headliner gecontracteerd, maar mogelijk staat er aankomende zomer een nog veel grotere knaller op het Pinkpop-podium.
Volkskrantjournalist Gijsbert Kamer weet te melden dat Pinkpop druk bezig is met het binnenhalen van – hou je vast – The Rolling Stones."
Voor wat het waard is.
Heb voor The Stones vorig jaar in Hyde Park 100 pond betaald. En vorig jaar o2 arena... zal ik maar niet over hebben, want dat was heel duur, maar dat was het mij in elk geval waard. was een geweldige show in een de tong pit (waar maar 400 man in past).quote:Op maandag 2 december 2013 14:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Veelste laag?
Ik betaalde voor Rod Stewart 52 euro.
Bruno Mars was 70.
Toto was 64
The Who was 55
Bruce SPringsteen vraagt 75 euro, en die gast speelt elke avond zo`n beetje een andere set + shows van 3-4 uur...
Stones voor 100+ euro sla ik misschien wel over dan... rond de 60-70 euro lijkt me prima.
Hell, zelfs Michael Jackson z`n This Is It tour was 59 pond.... En dan praten we over MICHAEL JACKSON....
Alles al gezien, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Genieten jullie ook op NL 3? Hoop echt dat ze in NL komen dit jaar.was geweldig vorig jaar op Glasto.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:54 schreef Remy669 het volgende:
Stones op Pinkpop gaat never nooit niet gebeuren. Daar heeft Pinkpop het geld niet voor. Al helemaal niet als ze al een grote act als Metallica hebben. En dan moet daar nog een headliner bij.
Hoop het ook, lekker een eigen concertquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoop wel met een ander concert erbij dan want Pinkpop is niks voor me.
Dat heb ik ook wel een beetje. Ik ga niet daarvoor speciaal naar de rest van de Pinkpopmeuk moeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Hoop wel met een ander concert erbij dan want Pinkpop is niks voor me.
Dat is het ene voordeel inderdaad. Maar toch vind ik Pinkpop niet altijd even prettig om naartoe te gaan. Ik zie ze ook toch liever in de Ziggo Dome of zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef Operc het volgende:
Pinkpop is waarschijnlijk wel een stuk goedkoper qua entree dan een los concert en je krijgt er meteen nog wat prima voorprogramma's bij.
Echt centraal ligt Landgraaf niet nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Dat is het ene voordeel inderdaad. Maar toch vind ik Pinkpop niet altijd even prettig om naartoe te gaan. Ik zie ze ook toch liever in de Ziggo Dome of zo.
Let it Bleed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Echt centraal ligt Landgraaf niet nee.
Hoop dat ze naar Nederland komen in ieder geval (wil ze toch graag eens gezien hebben.) en Pinkpop vind ik dan geen ramp.
Aan de kenners hier: Welke albums moet ik ECHT luisteren van ze? Ik ken vooral losse nummers namelijk.
Alleen dan is de kans wel extreem klein dat je kaartjes kan krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Dat is het ene voordeel inderdaad. Maar toch vind ik Pinkpop niet altijd even prettig om naartoe te gaan. Ik zie ze ook toch liever in de Ziggo Dome of zo.
Ja, maar volgens mij kostte het in 2007 veel moeite voor de Stones om het Goffertpark uit te verkopen. Het was dacht ik toen niet eens uitverkocht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen dan is de kans wel extreem klein dat je kaartjes kan krijgenGoffertpark of Gelredome lijken me voor Nederland betere opties
Was misschien ook omdat ze een jaar daarvoor nog in de ArenA stonden, nu is het 7 jaar later en hebben de mensen weer wat kunnen sparen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kostte het in 2007 veel moeite voor de Stones om het Goffertpark uit te verkopen. Het was dacht ik toen niet eens uitverkocht.
Hahaha begrijp me niet verkeerd, ik wil het echt fout hebben want ik wil de Stones echt HEEEEEL erg graag zien, dus ik hoop dat ze er komen! Ik snap alleen niet hoe Pinkpop dan ineens aan het geld komt om dat te kunnen betalen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Het lijkt erop dat The Rolling Stones naar Landgraaf komen. Begin december vertelde Pinkpop-oprichter Jan Smeets nog dat hij in gesprek is met de legendarische rockers. En nu lijkt het bijna niet meer mis te kunnen lopen.
Jan vertelt aan RTL Boulevard dat de gesprekken in een vergevorderd stadium zijn. Volgens hem is het nog niet definitief. "Als de managers en tourplanners eruit zijn, kunnen de artiesten zelf nog cancelen."
De ouwe rockers hebben dus het laatste woord.
Beggars Banquet, Let it Bleed, Sticky Fingers en Exile on Main St. zijn hun vier beste albums, allemaal achter elkaar uitgebracht tussen 1968 en 1972.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoop dat ze naar Nederland komen in ieder geval (wil ze toch graag eens gezien hebben.) en Pinkpop vind ik dan geen ramp.
Aan de kenners hier: Welke albums moet ik ECHT luisteren van ze? Ik ken vooral losse nummers namelijk.
Their Satanic Majesties Request. Nee geintje. Niet doen. Nooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Gelredome gaan er niet zoveel in hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen dan is de kans wel extreem klein dat je kaartjes kan krijgenGoffertpark of Gelredome lijken me voor Nederland betere opties
De Arena dan... nou ja, als ze maar in West-Europa komen, dan ben ik al blijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Gelredome gaan er niet zoveel in hoor.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beggars Banquet, Let it Bleed, Sticky Fingers en Exile on Main St. zijn hun vier beste albums, allemaal achter elkaar uitgebracht tussen 1968 en 1972.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zijn alle albums wel okay, ik zou alleen niet beginnen met Their Satanic Majesties Request..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Their Satanic Majesties Request. Nee geintje. Niet doen. Nooit.
Let it Bleed is mijn favoriete album, mede door het mooie gitaarspel in de nummers. En alle nummers zijn sowieso lekker.
Edit: Oh, ik zie nu dat je al voor Majesties gewaarschuwd bent.
Maar eens beginnen met Let It Bleed dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:07 schreef Remy669 het volgende:
Exile on Main St.![]()
![]()
![]()
Some Girls vind ik hun laatste echt goede album, daarna werd het allemaal een stuk minder.
Majesties is een poging to een psychedelisch album wat toen erg populair was, maar dit pakte niet heel erg goed uit imo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef Operc het volgende:
Maar eens beginnen met Let It Bleed dan.
Wat is er zo fout aan Majesties?
Alles. Klinkt gewoon nergens naar en is een totaal mislukt antwoord op Sgt Pepper van de Beatles. 2000 lightyears from home is het enige mooie nummer en ook meteen een heel mooi nummer vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef Operc het volgende:
Maar eens beginnen met Let It Bleed dan.
Wat is er zo fout aan Majesties?
En hoeveel hebben ze daar voor gevangen...........?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Stones in Abu Dhabi, begin van de 14 On Fire tour.
Ik denk dat we het dan niet hebben over een paar tientjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Luni het volgende:
[..]
En hoeveel hebben ze daar voor gevangen...........?
Mick blijft toch een beetje kortademig klinken. Maar wat wil je, 70 jaar. Dat zou je toch ook weer niet zeggen.quote:
Ik vind deze versie eerlijk gezegd super gaaf klinken!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mick blijft toch een beetje kortademig klinken. Maar wat wil je, 70 jaar. Dat zou je toch ook weer niet zeggen.
Het blijven geruchten, maar dat we dit zouden moeten geloven komen ze niet op Pinkpop.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:30 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ziggo dome was tijd geleden een gerucht ja.
Nu niet meer? althans tijdje niet meer omdat Pinkpop zo een gerucht is.
Ik blijf erin geloven dat het pinkpop wordt en niet ziggo dome (of heel misschien beide).
Dat is de lijst die D_A ook al posttequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:15 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Het blijven geruchten, maar dat we dit zouden moeten geloven komen ze niet op Pinkpop.
http://www.iorr.org/tour14/europe.htm
Yep, maar ik postte de link erbij omdat die wordt gezien als bron.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is de lijst die D_A ook al postte
Ik vind het een vrij onwaarschijnlijke lijst eerlijk gezegd. Naast TW Classic ook nog naar Antwerpen, maar in Nederland enkel Ziggo Dome? Ik hoop voor Nederland gewoon op Pinkpop. Ze zullen daar genoeg vrijheid krijgen om hun eigen set te spelen en productie mee te nemen en de kans op achterlijk dure kaartjes is er wat kleiner.
Nee, het zijn maar geruchten inderdaad. maar dat lijstje is ook maar een overzicht van alle geruchten van de afgelopen maanden, dus met andere woorden het is niet zo dat ze allemaal ''sterk'' zijn die geruchten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is de lijst die D_A ook al postte
Ik vind het een vrij onwaarschijnlijke lijst eerlijk gezegd. Naast TW Classic ook nog naar Antwerpen, maar in Nederland enkel Ziggo Dome? Ik hoop voor Nederland gewoon op Pinkpop. Ze zullen daar genoeg vrijheid krijgen om hun eigen set te spelen en productie mee te nemen en de kans op achterlijk dure kaartjes is er wat kleiner.
Ja wat Springsteen heb je gelijk inderdaad. Ik gokte er op dat de Stones een redelijk vaste set spelen en daar zo min mogelijk aan willen veranderen (in tegenstelling tot Springsteen die ook tijdens Pinkpop vrolijk van hot naar her rende om wat verzoekjes op te halen.) maar aangezien ik ze nog nooit live gezien heb kan het zijn dat hun shows anders in elkaar steken dan ik tot nu toe dacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Yep, maar ik postte de link erbij omdat die wordt gezien als bron.
Tja, Pinkpop heeft inderdaad het voordeel dat je ze daar goedkoper zou kunnen zien dan met een eigen show. Maar of ze dan meer vrijheid zouden hebben dan met een eigen concert vraag ik mij af. Zelfs Bruce Springsteen moest op Pinkpop zijn set inkorten naar 2 en een half uur, terwijl die normaal gesproken gerust meer dan 3 uur op het podium staat.
Het is een helder overzicht van de geruchten inderdaad. Ik ben benieuwd hoe dicht die lijst bij de waarheid zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn maar geruchten inderdaad. maar dat lijstje is ook maar een overzicht van alle geruchten van de afgelopen maanden, dus met andere woorden het is niet zo dat ze allemaal ''sterk'' zijn die geruchten.
Gerucht van zowel Antwerpen en Amsterdam zijn al van een paar maanden geleden. Ik kijk wel vaak op het forum van die link/site die hier geplaatst is. en die geruchten heb ik denk ergens begin dit jaar/eind vorig jaar voorbij zien komen al.
Nu dat Pinkpop zo'n sterk gerucht is/ eigenlijk soort van officieel is. geloof ik niet dat de geruchten van Antwerpen en Amsterdam van paar maanden geleden kloppen.
TW Classic gaat zeker ook gebeuren denk ik.
Komende zaterdagquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Klopt, 28 juni op TW Classic in Werchter. Alleen kan ik daar nog niks vinden over voorverkoop e.d. Even in de gaten houden
goformusic.be, proximus.be gebruiken ze daar. Je kan alles terug vinden op www.twclassic.bequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ook om 10:00? En waar? Kon het zo niet vinden namelijk
Thnx... ow golden circle, dat is iig een voordeel tov Pinkpopquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
goformusic.be, proximus.be gebruiken ze daar. Je kan alles terug vinden op www.twclassic.be
Knoop doorgehakt, TW Classic heeft mijn eerste voorkeur, gelukkig wil een vriend mee... hopelijk lukt het zaterdagquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Thnx... ow golden circle, dat is iig een voordeel tov Pinkpop
Nog beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Remy669 het volgende:
Ik ga voor allebei proberen kaartjes te krijgen
Ik ben er wel echt bang voor. Internet hier thuis is de afgelopen tijd heel erg onbetrouwbaar; valt de hele tijd uit e.d.quote:
30.000quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Luni het volgende:
Pinkpop wordt denk ik een lastig verhaal, zijn maar 10.000 dagkaarten volgens mij.
Zelfde probleem hier, maatje van me heeft goede ervaringen met bellen, lukt op Lowlands ook altijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Peter88Online het volgende:
Ik twijfel nog wat aan het handigste is voor de vvk. Online proberen, of via één van de fysieke verkooppunten? Twee jaar geleden deed ik dat laatste voor een dagkaart voor Bruce Springsteen op Pinkpop, maar dat was toen nog bij een Free Record Shop. Dat ging toen vrij gemakkelijk, maar tegenwoordig zijn die FRS er natuurlijk niet meer.
Hoe werkt dat eigenlijk? Want ik had Sounds in Venlo een mail gestuurd en die zeiden dat zij geen fysieke kaarten hebben maar ook Ticketmaster moeten gebruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Peter88Online het volgende:
Ik twijfel nog wat aan het handigste is voor de vvk. Online proberen, of via één van de fysieke verkooppunten? Twee jaar geleden deed ik dat laatste voor een dagkaart voor Bruce Springsteen op Pinkpop, maar dat was toen nog bij een Free Record Shop. Dat ging toen vrij gemakkelijk, maar tegenwoordig zijn die FRS er natuurlijk niet meer.
Maar zouden zij dan echt precies hetzelfde systeem gebruiken als dat voor klanten beschikbaar is? Lijkt mij toch sterk als Pinkpop op hun site een hele lijst met voorverkoopadressen plaatst.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Want ik had Sounds in Venlo een mail gestuurd en die zeiden dat zij geen fysieke kaarten hebben maar ook Ticketmaster moeten gebruiken.
Als er dan een beetje een rij staat heb je er toch nog niets aan? Dan kun je het net zo goed thuis proberen.
Dat is dus ook mijn vraag, ik weet niet hoe dat zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:22 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Maar zouden zij dan echt precies hetzelfde systeem gebruiken als dat voor klanten beschikbaar is? Lijkt mij toch sterk als Pinkpop op hun site een hele lijst met voorverkoopadressen plaatst.
Oke, ja weet niet of dit nog klopt. maar goed. maar ik vertel het toch maar even:quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:22 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Maar zouden zij dan echt precies hetzelfde systeem gebruiken als dat voor klanten beschikbaar is? Lijkt mij toch sterk als Pinkpop op hun site een hele lijst met voorverkoopadressen plaatst.
Ze lijken inderdaad op kaartjes, maar het zijn stickers. Er zijn dit jaar geen full color kaarten meer. Met kaarten klaarliggen bedoelen ze de blanco variant waar nog de dag/dagen op geprint moeten worden. Laatste keer dat ik in een winkel kaartjes kocht schreven ze voor 10 uur op wat iedereen wilde hebben. Dat totaal toetsten ze in om 10 uur zodat daarna iedereen rustig kon betalen. Dat was bij de FRS, geen idee wat de andere voorverkooppunten doen aangezien de FRS ze niet meer verkoopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Oke, ja weet niet of dit nog klopt. maar goed. maar ik vertel het toch maar even:
vorig jaar, of teminste niet eerder dan 2012. Heb ik toen zelf gevraagd bij free record shop.
Deze kerel die daar werkte die zei aan ons dat ze die kaarten moeten bestellen vantevoren en dan krijgen ze die zeg maar. ze hebben dan een printer die de opdruk erop print ofzo. (de gegevens zeg maar! logo, prijs etc) maar ze krijgen dus blanco tickets als ik het goed heb onthouden. maar er worden dus x aantal beschikbaar gesteld voor die winkels, althans toen wel.
Ik gok niet dat het veranderd is, maar ik proberen via mail ofzo wat info te krijgen. bellen misschien.. even kijken.
Satisfaction Heerlen heeft wel stapeltjes met de kaarten. zo te zien is op de foto:
[ afbeelding ]
met het volgende:
''we zijn er klaar voor.stickers flyers en een flinke voorraad tickets.voorverkoop start 10 uur zaterdagmorgen .kom op tijd want her wordt druk.''
Kan je natuurlijk zeggen, dat zijn de kaarten misschien niet? maar ik vind het wel op stapeltjes kaarten lijken in elk geval.
Ik twijfel alleen nu nog hoe vroeg ik er dan moet gaan staan om kans te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn geen hardcopy kaartjes, al tijden niet meer. Het enige voordeel aan in de rij staan is dat 'ze' wel een andere/betere/stabielere verbinding hebben, dus sta je eenmaal aan die toonbank en is het nog nite uitverkocht dan ben je vrij zeker van tickets. Online moet je altijd maar afwachten en zal de hele site wel platgaan, etc. etc.
Tjah, dat weet je vaak achteraf pas, hoe vroeg je er had moeten gaan staanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nu nog hoe vroeg ik er dan moet gaan staan om kans te maken.
Klopt. verschilt heel erg. Vorige keer kwam ik om 08:00 bij de FRS en toen stond er verder 1 persoon voor tickets. En zoals Operc hierboven schreef had ik bij de FRS in 2012 ook dat de winkelmedewerkers gewoon voor 10:00 al opschreven wat mensen precies aan kaarten wilden hebben, en vervolgens gewoon gingen uitprinten. Maar ik ben bang dat dat nu toch wel even anders zal zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, dat weet je vaak achteraf pas, hoe vroeg je er had moeten gaan staan
Toen we in 2009 naar de FRS gingen om kaartjes te kopen (er werd toen ook echt een stormloop verwacht) was het echt super rustig. Online zag ik wel dat er veel mensen in wachtrijen stonden in andere steden, maar wij kwamen rond 9 uur aan en toen stonden er 4 mensen. Dat werden er 7 rond 09:30. Daarna bleek dat er van die 7 een stuk of 3-4 voor hun eerste trainingsdag bij de FRS kwamen en we dus echt maar 4 man voor ons hadden. Toen rustig de aantallen op laten schrijven en om 10:00 uit laten draaien. Rond 10 uur was het wel wat drukker, maar goed, mijn kaarten waren binnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Klopt. verschilt heel erg. Vorige keer kwam ik om 08:00 bij de FRS en toen stond er verder 1 persoon voor tickets. En zoals Operc hierboven schreef had ik bij de FRS in 2012 ook dat de winkelmedewerkers gewoon voor 10:00 al opschreven wat mensen precies aan kaarten wilden hebben, en vervolgens gewoon gingen uitprinten. Maar ik ben bang dat dat nu toch wel even anders zal zijn.
Dat wordt al 20 jaar gezegd en gedachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:17 schreef Braddie het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd of ik morgen ochtend om 10 uur 2 kaarten kan bemachtigen, het is denk ik nu of nooit (Ik neem aan dat ze na deze tour niet nóg een tour doen, en dat dit echt hun vaarwel is..)
"Geen nieuwe platen gemaakt" nog geen album, maar Doom & Gloom en One More Shot vind ik toch wel ok.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:39 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad ja. Ach ik ben bij Bigger Bang geweest, ze hebben ondertussen geen nieuwe platen gemaakt dus ik laat deze schieten.
Dat is waar, ze hadden (Naar mijn mening) moeten stoppen na hun Bridges To Babylon tour, want toen begon echt het aftakelen van Keith i.v.m Arthritis, hij speelt tegenwoordig beter dan bij de Licks Tour weliswaar, maar toch... Mensen gaan hem tegenwoordig steeds vaker vergelijken met de jonge Keith, ze willen ook steeds meer liedjes met Taylor, en ze gaan steeds vaker zeuren dat Keith weer een terugval krijgt zoals tijdens de ABB tour waardoor hij weer kut gaat spelen etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:27 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Dat wordt al 20 jaar gezegd en gedacht.
Dit inderdaad, ik ben morgen ochtend met een kop koffie voor de site van Ticketmaster te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Mandéra het volgende:
Ik sta morgenvroeg voor de deur van de winkel, nu of It's All Over Now (forever).
Ik kruip nu net uit mijn slaapzak voor de deur van ticketmaster.be.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik ben morgen ochtend met een kop koffie voor de site van Ticketmaster te vinden
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef Braddie het volgende:
LANG LEVEN TW CLASSICS, IK GA THE ROLLING STONES ZIEN
Nee, een variant.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef SpauldingPF het volgende:
TW Classic is gewoon Rock Werchter?
Nee, eendagsfestival met meer 'classic' lineup.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef SpauldingPF het volgende:
TW Classic is gewoon Rock Werchter?
Wat houd dat precies in die "Golden Circle" ? Sta je dan dichterbij of zo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Golden circle kaartjes voor TW Classic![]()
![]()
Yep. Een vak voor het podium met een aparte ingang.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat houd dat precies in die "Golden Circle" ? Sta je dan dichterbij of zo?
Duurde het zo lang bij jou?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was er echt letterlijk om 5 voor 11 door
Ik was om 10:25 door de Pinkpop wachtrij heenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Duurde het zo lang bij jou?
Ik zat al ff op de site van Proximus, heb hem gerefreshed om 10 uur, en ik zat echt meteen op de pagina om de tickets te kopen. Of heb je via Ticketmaster.be gekocht?
Voor de Pinkpop kaartjes duurde het wat langer, zaten we er rond 10 over 10 in.
Ja ik was er ook over aan het twijfelen, maar ik ga met 2 vrienden en een vriendin, en de vriendin wilde niet in dat drukke vak staan dus we hebben het toch maar niet gedaan. Ach ja ik weet uit ervaring dat als je tegen het hek van het voorvak aan gaat staan je ook heel goed zicht/geluid hebt dus het maakt me niet veel uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ben ik direct naar de site van Ticketmaster.be gegaan en heb ik een kaartje gehaald voor TW Classics, ik baal nu wel dat ik niet die 50 euro extra heb neergelegd voor die Golden Circle.
Mag wat kosten.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:48 schreef kvbeurden het volgende:
Prijzen voor de concerten in Duitsland:
Cat 1: 247,50 euro
Cat 2: 196,00 euro
Cat 3: 161,50 euro
Cat 4: 109,50 euro
Staanplaats: 224,50 euro
Bron, ticketmaster site duitsland. Groepsbestellingen staat een pdf file waar de prijzen staan genoemd.
Ja inderdaad, en ik vraag me af of ze een veel langere/andere setlist spelen dan op de festivals.quote:
Cat 1-4 zijn zitplaatsen neem ik aan? Is het een grote zaal of vergelijkbaar met Ziggo Dome oid?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:48 schreef kvbeurden het volgende:
Bron, ticketmaster site duitsland. Groepsbestellingen staat een pdf file waar de prijzen staan genoemd.
Jezus. ik kon de prijzen niet vinden, maar is dit ook voor Dusseldorf? want dat is toch een groot stadium ben er zelf geweest vorig jaar voor Depeche Mode. vind de prijs wel beetje erg dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:48 schreef kvbeurden het volgende:
Ja. Volgens mij is Munchen ong even groot als ziggo dome. Dusseldorf veel groter dacht ikquote:Op maandag 17 maart 2014 14:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Cat 1-4 zijn zitplaatsen neem ik aan? Is het een grote zaal of vergelijkbaar met Ziggo Dome oid?
Ja prijzen zijn voor beide concerten. Vond ik ook al vreemd..quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Jezus. ik kon de prijzen niet vinden, maar is dit ook voor Dusseldorf? want dat is toch een groot stadium ben er zelf geweest vorig jaar voor Depeche Mode. vind de prijs wel beetje erg dan.
Had ik toch beter een TW Classic kaart moeten kopen
Ah helder, beide shows dezelfde prijzen dus? Ben blij dat ik een kaartje voor Pinkpop heb dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij is Munchen ong even groot als ziggo dome. Dusseldorf veel groter dacht ik
Ergens ook wel logisch, je wil niet binnen een land gaan concurreren tussen twee locaties voor dezelfde band denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ja prijzen zijn voor beide concerten. Vond ik ook al vreemd..
Nog 1 over toevallig? ;-)quote:Op maandag 17 maart 2014 14:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah helder, beide shows dezelfde prijzen dus? Ben blij dat ik een kaartje voor Pinkpop heb dan.
Nee helaas niet. Ga zelf het hele weekend overigens, de Stones zijn niet de enige leuke band die er speelt.quote:
Was ook mijn plan, maar met 2 man achter internet en ikzelf fysiek in de rij lukte het nog niet om tickets te regelen..quote:Op maandag 17 maart 2014 14:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ga zelf het hele weekend overigens, de Stones zijn niet de enige leuke band die er speelt.
Kun je ook niet heengaan zonder bankroet te gaan. Rolling Stones toeren alleen nog voor de gevulde babyboomers. I get no satisfaction!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:48 schreef kvbeurden het volgende:
Ja, stouwen ze die Golden Circle smerig vol?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:59 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Ja ik was er ook over aan het twijfelen, maar ik ga met 2 vrienden en een vriendin, en de vriendin wilde niet in dat drukke vak staan dus we hebben het toch maar niet gedaan.
Soort Arena is het: 45.000 man ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij is Munchen ong even groot als ziggo dome. Dusseldorf veel groter dacht ik
Reken maar van wel ja, bij Rock Werchter stoppen ze dat al helemaal vol bij populaire acts. Nu ze er extra geld voor kunnen vangen al helemaal denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, stouwen ze die Golden Circle smerig vol?
Aangezien het toch maar een dag is, kunnen ze dan niet gewoon dat vak groter maken?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:14 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Reken maar van wel ja, bij Rock Werchter stoppen ze dat al helemaal vol bij populaire acts. Nu ze er extra geld voor kunnen vangen al helemaal denk ik.
Huh WTF!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef Peter88Online het volgende:
Shit, wat een naar nieuws.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-appartement.html
Hetfig. Volgens wiki woonde hij samen met haar. Niet "een" vriendin dus, maar "zijn" vriendin.quote:
Dik kassa.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:14 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Reken maar van wel ja, bij Rock Werchter stoppen ze dat al helemaal vol bij populaire acts. Nu ze er extra geld voor kunnen vangen al helemaal denk ik.
Inderdaad. Hij is ruim 13 jaar samen geweest met haar.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Ja wel sneu voor Mick, ook al heeft hij dan 4000 vrouwen gehad, zoiets moet er toch inhakken.
"quote:PRE-SALE 8AM LOCAL 20TH MARCH
ON SALE 8AM LOCAL 21ST MARCH
Bron Sugar.quote:
Dat is een verkoop alleen voor fans, mensen die bij een fanclub zitten of geregistreerd zijn op een site, die krijgen dan eerder de kans om een kaartje te kopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
In Dusseldorf: "
[..]
"
Wat is pre-sale?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is een verkoop alleen voor fans, mensen die bij een fanclub zitten of geregistreerd zijn op een site, die krijgen dan eerder de kans om een kaartje te kopen.
http://www.rollingstones.(...)lia-and-new-zealand/quote:The Rolling Stones are deeply sorry and disappointed to announce the postponement of the rest of their 14 ON FIRE tour of Australia and New Zealand following the death of L’Wren Scott.
Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts and Ronnie Wood wish to thank all of their fans for their support at this difficult time and hope that they will fully understand the reason for this announcement.
The Rolling Stones are planning to reschedule these postponed shows at a later date.
Er is nog hoop voor ze. ''postponed'' is niet gecancelled. maar verzet, dus wellicht verplaatsen het na de europese tour denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef Peter88Online het volgende:
En nu is de hele tournee door Australië en Nieuw-Zeeland afgelast.
[..]
http://www.rollingstones.(...)lia-and-new-zealand/
Pinkpop zou dan het eerst volgende optreden van ze worden. Laten we hopen dat de Europese data wel doorgaan. Al is de reden voor het cancelen van de Australische data natuurlijk volkomen begrijpen.
pre-sale is al begonnen. dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:06 schreef Luni het volgende:
Zie je gauwgenoeg denk ik, als de verkoop in Duitsland gewoon start zal het in Nederland ook wel door gaan.
Zijn het uberhaupt wel hardcopy tickets? Is het niet gewoon een e-ticket wat je zelf moet printen? Ik zou me verder niet zo druk maken, drukste editie in tijden, het moet naar Nederland verzonden worden, dus duurt met gemak al 2-3 dagen. Zolang je een bevestiging in de mail hebt zal t wel loslopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Braddie het volgende:
Hebben mensen hier hun kaartje voor TW Classics al binnen? We zijn nu 4-5 dagen verder en ik heb nogsteeds niks op de mat...
Volgens mij zijn het hardcopy tickets, bevestiging heb ik nog niet helaas..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn het uberhaupt wel hardcopy tickets? Is het niet gewoon een e-ticket wat je zelf moet printen? Ik zou me verder niet zo druk maken, drukste editie in tijden, het moet naar Nederland verzonden worden, dus duurt met gemak al 2-3 dagen. Zolang je een bevestiging in de mail hebt zal t wel loslopen.
Geen bevestigingsmail? Dat lijkt me heel sterk, of anders zou ik me toch eens zorgen gaan maken. Waar heb je ze gekocht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het hardcopy tickets, bevestiging heb ik nog niet helaas..
Daarom vroeg ik het me af, het is nu 6 dagen geleden.
Ik heb een mail binnen waar in stond dat ik het geld over moest maken binnen 5 dagen (Dus wel een bevestiging in feite) Maar ik heb de tickets nog niet binnen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen bevestigingsmail? Dat lijkt me heel sterk, of anders zou ik me toch eens zorgen gaan maken. Waar heb je ze gekocht?
Oh zo, geen iDeal (logisch, want belgie) of creditcard. Dan zal t echt wel ff duren, paar dagen voor de centjes bij hun zijn, paar dagen verwerken, paar dagen verzenden. En maar bidden dat de SNS niet toch ineens je overboeking terugboekt omdat ze denken dat ie foutief was omdat de boel crashtequote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een mail binnen waar in stond dat ik het geld over moest maken binnen 5 dagen (Dus wel een bevestiging in feite) Maar ik heb de tickets nog niet binnen..
Heb ze gekocht op de Ticketmaster site van Belgiè, zodra ik het geld had overgemaakt sloeg de SNS site vast (Gebeurd wel vaker) maar dan is het geld wél altijd overgemaakt blijkt achteraf. Dus daar maak ik mij dan weer geen zorgen over.
Ik hoop echt dat ze dat niet hebben geflikt neequote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh zo, geen iDeal (logisch, want belgie) of creditcard. Dan zal t echt wel ff duren, paar dagen voor de centjes bij hun zijn, paar dagen verwerken, paar dagen verzenden. En maar bidden dat de SNS niet toch ineens je overboeking terugboekt omdat ze denken dat ie foutief was omdat de boel crashte
Ik zou even Ticketmaster.be opbellen. Ik had via Proximus besteld, en bij mij liep het ook even vast. Dus wel afgeschreven maar nog niets binnen; maar na een uurtje ofzo had ik de tickets wel in de mail. Ben bang dat als je nog niets binnen hebt je misschien de lul bent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze dat niet hebben geflikt neeDan hoop ik echt dat ze nog een paar shows aankondigen (Er schijnt wat sprake te zijn van een extra concert in nederland, en ze doen wat shows in duitsland)
Het is wel echt een hele matige grap ja... Het komt ook pas 2 dagen later aan het licht, en het is gewoon niet grappig eigenlijk... Verkeerde timing zo met die zelfmoord, en het enige wat het op kon leveren is een hoop gezeik richting Pinkpop, want ze bereiken hier alleen maar mee dat het lijkt alsof ze logen over dat er verder niks gepland stond in NLquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je de zelfmoord er bij neemt voor de 1 april grap.
Het is gewoon stom om zo'n uitspraak te doen. Hoe 1 april het ook isquote:Op donderdag 3 april 2014 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wel echt een hele matige grap ja... Het komt ook pas 2 dagen later aan het licht, en het is gewoon niet grappig eigenlijk... Verkeerde timing zo met die zelfmoord, en het enige wat het op kon leveren is een hoop gezeik richting Pinkpop, want ze bereiken hier alleen maar mee dat het lijkt alsof ze logen over dat er verder niks gepland stond in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Ik vond, het ook niet best, en heb het eigenlijk nooit goed gevonden, is een prima plasmoment.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Gert het volgende:
Super recensies in alle kranten.
Alleen over het zingen van Keith Richards verschillen de meningen. Volgens het AD was dat slecht, terwijl de recencent van De Volkskrant de twee nummers "een van de aangenaamste verrasingen van de avond" noemde.
Vind ik wel knap als je je uit die gigantische menigte had weten te wurmen..quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Luni het volgende:
Ik vond, het ook niet best, en heb het eigenlijk nooit goed gevonden, is een prima plasmoment.
Of samen met Jagger, Memory Hotel. Maar dat bewaren ze vast voor TW Classic.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef Baba-O-Riley het volgende:
. "Can't Be Seen" vind ik dan weer een minder nummer van hem. Daar had ik liever "Before They Make Me Run" of "Happy" gehad.
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was fotograaf van de Stones afgelopen Pinkpop gig.
hier alvast twee plaatjes. 1 & 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]Haha yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
quote:
Eén dissonant, de rest net zo enthousiast als het publiek.quote:
Dat doen alle artiesten toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Gert het volgende:
En die Jim Kerr, wat een vreselijk mannetje is het toch eigenlijk. Met z'n popi maniertjes. En maar zwaaien en knipogen en wijzen naar fictieve personen in het publiek
Hmm.. was vroeger behoorljk fan van die band maar had ze nog nooit live gezien. Het viel mij helaas tegen, na de toch lekkere binnenkomer Waterfront. En Love Song was ook tof, voor de rest, nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Dat doen alle artiesten toch?Ik vond hem wel sympathiek eigenlijk. Alleen "Mandela Day" en "Dancing Barefoot" (met de zangeres) was best saai, maar voor de rest vond ik 't best te pruimen.
Kan alle recensies wel volgen eigenlijk, ook de minder positieve van de morgen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén dissonant, de rest net zo enthousiast als het publiek.
ik vond de Simple Minds na 5 nummers saai worden hoor. En die Jim Kerr, wat een vreselijk mannetje is het toch eigenlijk. Met z'n popi maniertjes. En maar zwaaien en knipogen en wijzen naar fictieve personen in het publiek. Maar met z'n korte gedrongen gestalte loopt hij op z'n 54e houterig rond alsof hij 80 is. Wat schril afsteekt bij Mick Jagger. Maar goed, dat is ook welhaast een medisch wonder zoals die op z'n 70e nog over het podium dartelt.
De in België toonaangevende Humo heeft ook een mooie recensie:
Geweldigquote:
Nog even en we gaan echt janken.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef DrDentz het volgende:
En Ian McLagan, na de Faces werkte hij met Ronnie Wood voor de Stones. Eigenlijk is bijna iedereen rond de Rolling Stones nu overleden behalve de bandleden zelf.
Die zijn ook dood, maar ze weten het nog nietquote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef DrDentz het volgende:
En Ian McLagan, na de Faces werkte hij met Ronnie Wood voor de Stones. Eigenlijk is bijna iedereen rond de Rolling Stones nu overleden behalve de bandleden zelf.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:53 schreef DrDentz het volgende:
WHAT: LOS ANGELES CLUB SHOW, PLAYING EVERY SONG FROM STICKY FINGERS
Leuke tip.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:17 schreef Gert het volgende:
Vanaf 18 september verkrijgbaar:
[ afbeelding ]
En verder:
Under the Influence op Netflix
Ter gelegenheid van de release van Keith Richards' nieuwe soloplaat is vanaf vrijdag de documentaire Under the Influence te zien, over Richards' zoektocht naar zijn muzikale bronnen. Regisseur Morgan Neville (van onder meer de Oscarwinnende documentaire 20 Feet from Stardom) volgt Richards bij een bezoek aan bluesmuzikant Buddy Guy, aan Nashville en countrypaleis The Grand Ole Opry, en laat de gitarist herinneringen ophalen aan zijn vechtpartij met Chuck Berry bij de opnamen van de film Hail! Hail! Rock-'n-roll (Richards, na door Berry te zijn neergeslagen: 'That was your greatest hit.')
Het mooist zijn de beelden geschoten van Richards thuis, teruggetrokken in zijn landhuis, naast de platenspeler. Daar doet hij wat hij al zestig jaar doet: bluesplaatjes draaien. 'Luister dit dan! Als je toch zo kunt spelen.' (bron: De Volkskrant, voor abonnees staat ook een lang interview met Richards op de site).
[ afbeelding ]
Frappant toch hoe interviews door journalisten vaak verdraaid worden. En waarom vraag ik me af. In het betreffende interview staat dat Keith al jaren bij de anderen zit te zeuren om een nieuw album op te nemen, maar dat de anderen het steeds uitstellen met geen tijd etc. Nu zegt hij dat hij na de tour van zijn solo-album de rest van de bank gaat proberen te trekken om de studio in te duiken.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:54 schreef Sequencial het volgende:
Keith Richards bevestigt nieuw album Rolling Stones
De band Rolling Stones gaat een nieuw album opnemen.
Dat bevestigt Keith Richards, aldus Rolling Stone.
De band had recent een groepsafspraak in Londen waarbij ze "definitieve plannen" maakten voor het opnemen van een nieuw album. "Een nieuw album komt steeds dichterbij," aldus Richards tegen het blad. "We weten nog niet waar, of wanneer. Maar we hebben afgesproken dat we weer de studio in gaan."
Het is nog onduidelijk wanneer het album opgenomen wordt. "Waarschijnlijk na de Zuid-Amerikaanse tour in februari, maar het kan ook nog voor Kerst zijn."
De Rolling Stones hebben sinds 2005 geen nieuw album meer geproduceerd. A Bigger Bang was het laatste album.
Originele setlist weer...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Setlist
Jumpin' Jack Flash
It's Only Rock 'n' Roll (But I Like It)
Tumbling Dice
Out of Control
All Down the Line (by request)
Angie
Paint It Black
Honky Tonk Women
You Got the Silver (Keith Richards on lead vocals)
Before They Make Me Run (Keith Richards on lead vocals)
Midnight Rambler
Miss You
Gimme Shelter
Start Me Up
Sympathy for the Devil
Brown Sugar
Encore:
You Can't Always Get What You Want
(I Can't Get No) Satisfaction
Ze komen voor het eerst in Cuba, wat had je dan gedacht.quote:
Daar heb je gelijk in, maar de hele tour blinkt niet uit in originele setlisten, hadden wel wat meer verrassingen in mogen zitten.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ze komen voor het eerst in Cuba, wat had je dan gedacht.
Dat ben ik wel weer met je eens. Misschien komt dat ook door het ontbreken van een nieuw album.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar de hele tour blinkt niet uit in originele setlisten, hadden wel wat meer verrassingen in mogen zitten.
En er zitten ook best nog een paar niet-klassiekers tussen. Maar niet veel, want dat wil de massa inderdaad niet (denk ik).quote:Op maandag 28 maart 2016 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Bij nieuwe nummers staan de bezoekers toch maar een beetje verbaasd te kijken. Die willen de klassiekers horen.
Wow heerlijke nummers.🎤quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Setlist
Jumpin' Jack Flash
It's Only Rock 'n' Roll (But I Like It)
Tumbling Dice
Out of Control
All Down the Line (by request)
Angie
Paint It Black
Honky Tonk Women
You Got the Silver (Keith Richards on lead vocals)
Before They Make Me Run (Keith Richards on lead vocals)
Midnight Rambler
Miss You
Gimme Shelter
Start Me Up
Sympathy for the Devil
Brown Sugar
Encore:
You Can't Always Get What You Want
(I Can't Get No) Satisfaction
Hoe vaak is dat wel niet geroepen in de afgelopen 30 jaar? Ik denk dat het meer de persoonlijke mening van Derksen zelf is. Hij vond dat Charlie Watts achter een drumstel echt niet meer kon.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:10 schreef DrDentz het volgende:
Volgens Johan Derksen, die iets met de organisatie te maken had, was dit hun laatste concert. We zullen zien of er nog wat komt.
DVD van Olé Olé Olé: A Trip Across Latin America?quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Wat komt er 6 oktober?! Ik ben benieuwd!
Bluesalbum?
Maar dat heeft niks met een studio te makenquote:Op maandag 3 oktober 2016 16:38 schreef Luni het volgende:
[..]
DVD van Olé Olé Olé: A Trip Across Latin America?
True, maar het is nu zo`n hack-job geworden, je hoort noten die je Keith niet ziet spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:41 schreef DrDentz het volgende:
Dat is standaard bij dvd uitgaves van concerten. In de huiskamer moet het zuiverder klinken dan wanneer je er live bij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |