Je geeft jezelf ff een schouderklopje?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je geeft jezelf ff een schouderklopje?
enjoyquote:Op maandag 2 december 2013 13:59 schreef xTraFresh het volgende:
Putin verlaat over een paar minuten het presidentieel paleis. Even gaan om hem de deur uit te zien gaan. Toedels!
pensioen omgezet in dure btc zaterdag, please tell my wife to keep holding those btc'squote:Op maandag 2 december 2013 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet elke keer lachen.Net zoals die fucking chimpansee.
BTC-equote:Op maandag 2 december 2013 14:06 schreef Impry het volgende:
Welke site houden jullie nu LTC in de gaten?
27quote:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op maandag 2 december 2013 14:06 schreef Impry het volgende:
Welke site houden jullie nu LTC in de gaten?
LTC te hoog ingekocht hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 14:07 schreef JDx het volgende:
En vrijdag of donderdag hoorde ik nog iedereen LTC sowieso over de 50 binnen 24 uur
Ik luisteren natuurlijk
Zeker wel, vorige week ook nog 40 euro verdient in 2 minuten.quote:Op maandag 2 december 2013 14:07 schreef Neraice het volgende:
Jongens het heeft toch helemaal geen zin om om de vijf minuten de koers te gaan checken.
Ik ga dood hier.quote:Op maandag 2 december 2013 14:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pensioen omgezet in dure btc zaterdag, please tell my wife to keep holding those btc's
[ afbeelding ]
Als je handelt misschien wel ja, anders zit je alleen maar jezelf ongerust te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeker wel, vorige week ook nog 40 euro verdient in 2 minuten.
Snel verkopen, heb je nog winstquote:Op maandag 2 december 2013 14:09 schreef Ranjit het volgende:
Vorige week LTC ingekocht op 27, nu weer terug bij af
Moet je even naar boven scrollen.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef Ranjit het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
27,5 nu….quote:Op maandag 2 december 2013 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Heb er zeer conservatief 100 gekocht op 26.8. Ben benieuwd.
lees de OPquote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
Wat houden die kaarsen in dan?
Zie wel dat bij rode kaarsen de koers zakt, maar zit vast meer betekenis achter de lengte v.d. kaarsen.
De kaarsen houden in of de koers ten opzichte van het uur ervoor gedaald (rood) of gestegen (groen) zijn. Hoe groter de kaarsen hoe hoger de stijging.quote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
Zie wel dat bij rode kaarsen de koers zakt, maar zit vast meer betekenis achter de lengte v.d. kaarsen.
Hoe langer de kaars, hoe meer die zakt (rood) of stijgt (groen)quote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
Loooolquote:Op maandag 2 december 2013 14:10 schreef lf2 het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
Chinese markt...
Groene kaarsen zijn goed.quote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
http://candlecharts.com/about-candles-basics.htmlquote:Op maandag 2 december 2013 14:11 schreef Impry het volgende:
[..]![]()
en de "lonten" (bovenaan, of onderaan) laten zien of er een hogere of lagere piek in de prijs geweest is dan waarop de koers gesloten is dat uur.quote:Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De kaarsen houden in of de koers ten opzichte van het uur ervoor gedaald (rood) of gestegen (groen) zijn. Hoe groter de kaarsen hoe hoger de stijging.
Waarom klik ik altijd op 't verkeerde knopjequote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef strbo het volgende:
En de trend is sinds ~5 uur eindelijk weer positief!
Langzaam terug naar de rotsvaste 29 a 32 gok ik.quote:Op maandag 2 december 2013 14:18 schreef Scorpie het volgende:
100$ in 5 minuten verdiend. Nu eens kijken hoe LTC zich gaat verhouden.
Precies wat ik in gedachte had. Bitcoins zijn onderweg naar BTC-equote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Goed moment overigens om vanuit BTC over te stappen in LTC lijkt me, gezien de lage koers van Litecoin t.o.v Bitcoin. Ik zit helaas echter nog 'vast' in NMC.
Andersom.quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt omhoog te gaan, mensen kopen weer in, daarna nog verder naar beneden. Bull trap is vice versa.
Denk ik ook. Heb nu even vol ingezet op 27$, kijken of we snel naar die 29$ a 32$ gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 14:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Langzaam terug naar de rotsvaste 29 a 32 gok ik.
Alles op zwart?quote:Op maandag 2 december 2013 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heb nu even vol ingezet op 27$, kijken of we snel naar die 29$ a 32$ gaan.
I know, maar misschien had nog niet iedereen het gezien. Dat van Black Market Reloaded wist ik zelf nog niet.quote:
Nou bots! Ik heb ook alles weer op LTC..quote:
Liever in dollar dan LTCquote:Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had nu liever mijn geld in LTC zitten dan in BTC
Zodra die de 28 aantikt ga ik eruit jaquote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Overigens denk ik dat ik bij 28.5$ alweer verkoop
Gewoon holden, hij gaat zeker naar de 40 voor middernachtquote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef Scorpie het volgende:
Overigens denk ik dat ik bij 28.5$ alweer verkoop
Nah misschien 30, maar gezien afgelopen dagen gok ik dat niet eens.quote:Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon holden, hij gaat zeker naar de 40 voor middernacht
quote:Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah misschien 30, maar gezien afgelopen dagen gok ik dat niet eens.
zolang btc nog blijft kutten, zal die ltc niet boven de 30 uitkomenquote:Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah misschien 30, maar gezien afgelopen dagen gok ik dat niet eens.
Ik heb ze zelf ook nog doordat Cryptsy zo kut dees gisteren. Ik twijfel om ze weg te doen eerlijk gezegd. Alles is nu kut, dus de kans dat het stijgt is groter dan de kans dat het helemaal naar de klote gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 14:32 schreef Toto69 het volgende:
Ben 't hélemaal zat met die zetacoin, probeer nu te verkopen met een winst van.. 0.004 btc of zo. Mja, als het maar geen verlies is.
Die coin gaat niks doen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook nog doordat Cryptsy zo kut dees gisteren. Ik twijfel om ze weg te doen eerlijk gezegd. Alles is nu kut, dus de kans dat het stijgt is groter dan de kans dat het helemaal naar de klote gaat.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
En ik denken dat ik helemaal de bom ben door 50 NMC op 0.0083 in te kopen
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij weer richting de 1 schiet. Gewoon holden
Je zag het vanmorgen wel lol. Gewoon een hogere sell order zetten en afwachten.quote:
Ik moest lachen omdat hij zich de bom voelde. De munt zal vast wel omhoog gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 14:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vertrouwen is een goed ding, ik geef mijne ook niet op!
wat is kraken?quote:Op maandag 2 december 2013 14:37 schreef snoek1 het volgende:
Sinds gisteren een transactie bij Kraken gedaan en bij "New & open orders" staat bij mijn transactie nu nog steeds een rood kruis en bij status "Untouched". Kan iemand mij vertellen of deze order nog doorgaat, of zit order "in de wacht" ?
quote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef lf2 het volgende:
Leuk bericht op reddit:
What i learned from bt-e trollbox:
BTC is going to crash!
BTC is going to da moon!
China is waking up!
China is waking up and everything will crash!
China is waking up and everything will go to da moon!
LTC is going to crash!
LTC is going to da moon!
China is waking up! (again)
Miley Cyrus.
SELL NOW! …. else lose everything!
BUY NOW! …. else lose everything!
Everything is crashing!
Everything is going to da moon!
Miley Cyrus is going to da moon!
Max Keiser is going to da moon!
Max Keiser will mention BTC!
Max Keiser will mention LTC!
Max Keiser will mention Quarks!
Max Keiser will mention Miley Cyrus!
Miley Cyrus will mention Max Keiser!
MILEY CYRUS HAS BEEN BANNED FOR 60m
China is crashing!
LTC is h-a-r-d-c-o-r-e!
BTC is for pussies!
(that's about it so far)
Sinds wanneer ben jij een vrouw/ of meisje afhankelijk van je leeftijdquote:
Vannacht ook over gehadquote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een vrouw/ of meisje afhankelijk van je leeftijd
Niet meegekregen danquote:Op maandag 2 december 2013 14:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vannacht ook over gehadm'n icoontje stond verkeerd en ik had steeds geen zin om het aan te passen of om iedereen die "hij" zei te verbeteren. Daarnaast ben ik nu wel een soort van 1 of the guys. Toch?
Ik ben dan ook geen tuttebelquote:Op maandag 2 december 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet meegekregen danje kwam niet echt heel vrouwelijk over, soms wel met go zeta *gil* en zo
quote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen tuttebelbehalve met dat gilletje ja
Zo oudquote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen tuttebelbehalve met dat gilletje ja
edit: ik ben 28
quote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]gelukkig maar, you'll fit right in
edit: /belt bejaardentehuis
Hoe oud ben jij?quote:
Ik dacht eerst dat je een jaartje of 22 was. Maar aangezien je het bejaardentehuis wil bellen denk ik dat je 17 bent, dus niet vanwege je gedrag ofzo.quote:
Mag ik even jouw ID zien, of je uberhaupt wel mag meedoen hier manneke?quote:
Beide niet goedquote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je een jaartje of 22 was. Maar aangezien je het bejaardentehuis wil bellen denk ik dat je 17 bent, dus niet vanwege je gedrag ofzo.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag ik even jouw ID zien, of je uberhaupt wel mag meedoen hier manneke?
Vertel danquote:
jij bent 53 jaar, met je dikke bierpensquote:
Risico nemen hoort erbij ja, maar het loopt nou eenmaal niet voor iedereen uit op rijkdomquote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef lf2 het volgende:
niemand moet vergeten dat alle super rijken ook risico's hebben genomen ooit.
Degene die ze nooit neemt,zal nooit iets "aparts" doen.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij bent 53 jaar, met je dikke bierpens
18quote:Op maandag 2 december 2013 14:49 schreef lf2 het volgende:
[..]
haha 16 ? krijg je nog kinderbijslag...serieus zet je dat in op bitcoins![]()
ahhhh koetie koetie koetiquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 14:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja doe even alsof ik er met 17 helemaal naast zat joh![]()
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal mee eens. Ik weiger trouwens om met zoveel verlies te verkopen. Ik blijf gewoon holden en op betere tijden hopen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef lf2 het volgende:
niemand moet vergeten dat alle super rijken ook risico's hebben genomen ooit.
Degene die ze nooit neemt,zal nooit iets "aparts" doen.
Kijk eens wie mijn UI isquote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef QuadrupleU het volgende:
En dan staat in je naam MILF-Hunter xD
Ik vind Bter wel chill, ben gelukkig niet voor cryptsy gegaan.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
Denk dat ik terugga naar btc-e, cryptsy is echt niks
Al vrij veel horrorverhaaltjes over gelezenquote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind Bter wel chill, ben gelukkig niet voor cryptsy gegaan.
Zojuist ook mn BTC omgezet in LTC op 26.8 vanwege lage BTC/LTC koers.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef dreamerbulk het volgende:
heb wat btc omgezet in ltc, zo laag die btc/ltc koers, kan het verlies lije op mijn winst, en zal winst maken met die ltc zodra ze tegen de 30 aanzitten.
Niks aan de hand. Super handige site, bevalt me zelfs beter dan BTC-E en orders cancelen is ook binnen 1 seconde gepiept. Ik heb alleen nog niet geprobeerd te withdrawen ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al vrij veel horrorverhaaltjes over gelezen
Klinkt goed danquote:Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Super handige site, bevalt me zelfs beter dan BTC-E en orders cancelen is ook binnen 1 seconde gepiept. Ik heb alleen nog niet geprobeerd te withdrawen ofzo.
komt wel goed,quote:Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Zojuist ook mn BTC omgezet in LTC op 26.8 vanwege lage BTC/LTC koers.
Nu maar hopen dat....
PPC stijgt vanzelf weer. Niet verkopen met zo veel verliesquote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zal ik die graf ppc's omzetten in LTC? Maar ik wil geen verlies omdat ik ze op 7.85 ofzo kocht
Gewoon houden, ooit komt het goed. Met verlies verkopen is altijd zonde als het niet hoeft toch.quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zal ik die graf ppc's omzetten in LTC? Maar ik wil geen verlies omdat ik ze op 7.85 ofzo kocht
Op btc-e heb ik nog ppc, ftc een halve dollar en een niet noemswaardig kruimeltje btcquote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt goed danmaar ben toch het meest gewend aan BTC-E merk ik al wel, en op cryptsy beleef je geen fuck op deze manier
Slecht hoor, het amateurisme in dit topic is weer om te huilen, stiekem wel vermakelijk. Ik denk dat het gewoon menselijk is, zoals iedereen die net begint met handelen steeds dezelfde beginnersfouten maakt.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik weiger trouwens om met zoveel verlies te verkopen. Ik blijf gewoon holden en op betere tijden hopen.
zeta zuigtquote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e heb ik nog ppc, ftc een halve dollar en een niet noemswaardig kruimeltje btc
mn zetas en bbq's staan op Bter
Ik snap even niet of ze zeggen dat hij erna gaat stijgen of dubbel zo hard gaat dalenquote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef lf2 het volgende:
Voor degene die met LTC zitten (inclusief ik):
[ afbeelding ]
het heeft een naam
http://www.investopedia.com/terms/d/descendingtriangle.asp
Dalen..quote:Op maandag 2 december 2013 14:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik snap even niet of ze zeggen dat hij erna gaat stijgen of dubbel zo hard gaat dalen
De meeste mensen hier zijn pas begonnen dus ik snap niet waarom het nodig is om zo honend te reageren. Het zou je meer sieren om daadwerkelijk aan te duiden wat ik fout doe en het zou je nog meer sieren om dan ook met een advies te komen in plaats van met zo'n nietszeggend en pretentieus bericht.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Slecht hoor, het amateurisme in dit topic is weer om te huilen, stiekem wel vermakelijk. Ik denk dat het gewoon menselijk is, zoals iedereen die net begint met handelen steeds dezelfde beginnersfouten maakt.
Een daling waarin mensen nog beetje pushen om nog winsten eruit te halen, zoals het er naar uit ziet volgt LTC deze koers. Ik spring eruit als ie nog 1 dollar daalt.quote:Op maandag 2 december 2013 14:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik snap even niet of ze zeggen dat hij erna gaat stijgen of dubbel zo hard gaat dalen
Nee, niet doen. Vasthouden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Een triangle breekt meestal door de horizontale steun, de richting van de diagonale lijn is sterker.quote:Op maandag 2 december 2013 14:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Nouja, verlies pakken is niet per definitie slecht.quote:Op maandag 2 december 2013 14:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn pas begonnen dus ik snap niet waarom het nodig is om zo honend te reageren. Het zou je meer sieren om daadwerkelijk aan te duiden wat ik fout doe en het zou je nog meer sieren om dan ook met een advies te komen in plaats van met zo'n nietszeggend en pretentieus bericht.
Ik had vannacht 0,1 winst evenquote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke ik hou die lelijke ppc's wel
Overstappen op USD of BTC ?quote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef pikinhand het volgende:
oor de horizontale steun, de richting van de diagonale lijn is sterker
quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had vannacht 0,1 winst even![]()
Maarja, te gierig, en weg was het weer
Soms wel, maar die optie is allang en breed voorbij.quote:Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef dreamerbulk het volgende:
soms moet je verlies gewoon meenemen in je calculatie en verkopen,
Vasthouden en een gevoel hebben dat je vast zit in een bepaald instrument omdat je perse niet met verlies wil verkopen, tot je 1 cent hoger dan breakeven kan uitstappen is per definitie verliesgevend op de lange termijn. Cut your losses en let your profits run is een oud beursgezegde.quote:Op maandag 2 december 2013 14:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
De meeste mensen hier zijn pas begonnen dus ik snap niet waarom het nodig is om zo honend te reageren. Het zou je meer sieren om daadwerkelijk aan te duiden wat ik fout doe en het zou je nog meer sieren om dan ook met een advies te komen in plaats van met zo'n nietszeggend en pretentieus bericht.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had vannacht 0,1 winst even![]()
Maarja, te gierig, en weg was het weer
We hebben dit forum toch?quote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Animo voor een whatsappgroep voor cryptocurrencies? Kan best handig zijn om elkaar op de hoogte te houden
quote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Animo voor een whatsappgroep voor cryptocurrencies? Kan best handig zijn om elkaar op de hoogte te houden
Sure, maar er zijn vast mensen die het handig vindenquote:
Waarom? Wat voegt het toe?quote:Op maandag 2 december 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sure, maar er zijn vast mensen die het handig vinden
is zeker waar wat je zegt,quote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Vasthouden en een gevoel hebben dat je vast zit in een bepaald instrument omdat je perse niet met verlies wil verkopen, tot je 1 cent hoger dan breakeven kan uitstappen is per definitie verliesgevend op de lange termijn. Cut your losses en let your profits run is een oud beursgezegde.
Het lijkt niet zo erg, maar langdurig verlies kost je ook geld aan tijd, als je een winstgevende trade na een dag verkoopt dan betekent een week vastzitten met verlies ook veel andere gemiste kansen.
En ik vind het prima dat mensen nog moeten leren van de beurs, maar het gaat ook meestal zo dat als iemand een paar keer winst pakt hij hier brult hoe goed hij wel is en immuum wordt voor goedbedoelde adviezen zoals de ene andere kerel daarnet.
Ik ben dan ook echt supergoedquote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Vasthouden en een gevoel hebben dat je vast zit in een bepaald instrument omdat je perse niet met verlies wil verkopen, tot je 1 cent hoger dan breakeven kan uitstappen is per definitie verliesgevend op de lange termijn. Cut your losses en let your profits run is een oud beursgezegde.
Het lijkt niet zo erg, maar langdurig verlies kost je ook geld aan tijd, als je een winstgevende trade na een dag verkoopt dan betekent een week vastzitten met verlies ook veel andere gemiste kansen.
En ik vind het prima dat mensen nog moeten leren van de beurs, maar het gaat ook meestal zo dat als iemand een paar keer winst pakt hij hier brult hoe goed hij wel is en immuum wordt voor goedbedoelde adviezen zoals de ene andere kerel daarnet.
Zodra die gemaakt is, bestaat ltc niet meer HAHquote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef Ranjit het volgende:
Is er al een Android app om de koers van LTC in de gaten te houden?
Kan je proberen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef d4v1d het volgende:
12 euro via bitonic naar btc-e doen voor ltc nu? Denk t wel maar vraag me af wat jullie denken
Onzin. Ik lees net dat NASA kaartjes verkoopt om met LTC naar de maan te gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zodra die gemaakt is, bestaat ltc niet meer HAH
ik heb al heel vaak met verlies iets eruit gehaald, maar puur omdat ik wou gaan profiteren van andere schommelingen in de markt...= weer winstquote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook echt supergoed. Doe het al maar liefst 10 dagen met een bedrag van nog geen 100eu. Gewoon voor de lol. Maar nog niks op verlies eruit gehaald. Zo ook m'n volgende 2 cashes niet, al duurt het een jaar voor ze het halen
:\ je krijgt bijna niks ervoor...niet eens 1 ltc..plus bitonic pakt ook nog geld en fee...quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef d4v1d het volgende:
12 euro via bitonic naar btc-e doen voor ltc nu? Denk t wel maar vraag me af wat jullie denken
fixed.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zodra die gemaakt is, bestaat ltc niet meer HAH kan het weer to tha mooon!
ROFLquote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Onzin. Ik lees net dat NASA kaartjes verkoopt om met LTC naar de maan te gaan.
Leuk voor op de schoorsteenmantel.quote:Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga een stuk Jupiter kopen, net als RobbieRicardo
Tot op zeker hoogte ja, ik ga nu niet uit ltc stappen omdat ze 10usd per stuk minder waard zijn geworden. Die stap is gewoon te groot.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb al heel vaak met verlies iets eruit gehaald, maar puur omdat ik wou gaan profiteren van andere schommelingen in de markt...= weer winst
Dankquote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
ltc moet je nu ook zeker niet uitstappen, daar liggen juist veel profits zometeenquote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef doo. het volgende:
[..]
Tot op zeker hoogte ja, ik ga nu niet uit ltc stappen omdat ze 10usd per stuk minder waard zijn geworden. Die stap is gewoon te groot.
Voor hetzelfde geld is die donderdag weer 50usd (net als vorige week donderdag).
Ik vind deze valutamarkt nog veel te moeilijk te lezen om er echt flink in te daytraden tbh.
BTC leent zich niet meer echt voor daytraden... LTC wel een beetje er zit veel geld nu nog in maar bv de andere coinsquote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef doo. het volgende:
[..]
Tot op zeker hoogte ja, ik ga nu niet uit ltc stappen omdat ze 10usd per stuk minder waard zijn geworden. Die stap is gewoon te groot.
Voor hetzelfde geld is die donderdag weer 50usd (net als vorige week donderdag).
Ik vind deze valutamarkt nog veel te moeilijk te lezen om er echt flink in te daytraden tbh.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Veel plezier, als dat eens gebeurt. Je hebt alleen jezelf ermee, met excuusopmerkingen als 'verkopen was geen optie', daarna kan je altijd nog de dooddoener 'op de plank' gebruiken, een beursuitdruk voor een verliezer vasthouden.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben dan ook echt supergoed. Doe het al maar liefst 10 dagen met een bedrag van nog geen 100eu. Gewoon voor de lol. Maar nog niks op verlies eruit gehaald. Zo ook m'n volgende 2 cashes niet, al duurt het een jaar voor ze het halen
quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Jij & Robuustheid dus wel animo, als er nog een paar meer zijn met animo kan iemand wat mij betreft wel 'n groepje aanmakenquote:
watquote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef Ranjit het volgende:
[..]
quote:
Primaquote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |