ahhhh koetie koetie koetiquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 14:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja doe even alsof ik er met 17 helemaal naast zat joh![]()
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal mee eens. Ik weiger trouwens om met zoveel verlies te verkopen. Ik blijf gewoon holden en op betere tijden hopen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef lf2 het volgende:
niemand moet vergeten dat alle super rijken ook risico's hebben genomen ooit.
Degene die ze nooit neemt,zal nooit iets "aparts" doen.
Kijk eens wie mijn UI isquote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef QuadrupleU het volgende:
En dan staat in je naam MILF-Hunter xD
Ik vind Bter wel chill, ben gelukkig niet voor cryptsy gegaan.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
Denk dat ik terugga naar btc-e, cryptsy is echt niks
Al vrij veel horrorverhaaltjes over gelezenquote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind Bter wel chill, ben gelukkig niet voor cryptsy gegaan.
Zojuist ook mn BTC omgezet in LTC op 26.8 vanwege lage BTC/LTC koers.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef dreamerbulk het volgende:
heb wat btc omgezet in ltc, zo laag die btc/ltc koers, kan het verlies lije op mijn winst, en zal winst maken met die ltc zodra ze tegen de 30 aanzitten.
Niks aan de hand. Super handige site, bevalt me zelfs beter dan BTC-E en orders cancelen is ook binnen 1 seconde gepiept. Ik heb alleen nog niet geprobeerd te withdrawen ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al vrij veel horrorverhaaltjes over gelezen
Klinkt goed danquote:Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Super handige site, bevalt me zelfs beter dan BTC-E en orders cancelen is ook binnen 1 seconde gepiept. Ik heb alleen nog niet geprobeerd te withdrawen ofzo.
komt wel goed,quote:Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Zojuist ook mn BTC omgezet in LTC op 26.8 vanwege lage BTC/LTC koers.
Nu maar hopen dat....
PPC stijgt vanzelf weer. Niet verkopen met zo veel verliesquote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zal ik die graf ppc's omzetten in LTC? Maar ik wil geen verlies omdat ik ze op 7.85 ofzo kocht
Gewoon houden, ooit komt het goed. Met verlies verkopen is altijd zonde als het niet hoeft toch.quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zal ik die graf ppc's omzetten in LTC? Maar ik wil geen verlies omdat ik ze op 7.85 ofzo kocht
Op btc-e heb ik nog ppc, ftc een halve dollar en een niet noemswaardig kruimeltje btcquote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt goed danmaar ben toch het meest gewend aan BTC-E merk ik al wel, en op cryptsy beleef je geen fuck op deze manier
Slecht hoor, het amateurisme in dit topic is weer om te huilen, stiekem wel vermakelijk. Ik denk dat het gewoon menselijk is, zoals iedereen die net begint met handelen steeds dezelfde beginnersfouten maakt.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik weiger trouwens om met zoveel verlies te verkopen. Ik blijf gewoon holden en op betere tijden hopen.
zeta zuigtquote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e heb ik nog ppc, ftc een halve dollar en een niet noemswaardig kruimeltje btc
mn zetas en bbq's staan op Bter
Ik snap even niet of ze zeggen dat hij erna gaat stijgen of dubbel zo hard gaat dalenquote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef lf2 het volgende:
Voor degene die met LTC zitten (inclusief ik):
[ afbeelding ]
het heeft een naam
http://www.investopedia.com/terms/d/descendingtriangle.asp
Dalen..quote:Op maandag 2 december 2013 14:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik snap even niet of ze zeggen dat hij erna gaat stijgen of dubbel zo hard gaat dalen
De meeste mensen hier zijn pas begonnen dus ik snap niet waarom het nodig is om zo honend te reageren. Het zou je meer sieren om daadwerkelijk aan te duiden wat ik fout doe en het zou je nog meer sieren om dan ook met een advies te komen in plaats van met zo'n nietszeggend en pretentieus bericht.quote:Op maandag 2 december 2013 14:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Slecht hoor, het amateurisme in dit topic is weer om te huilen, stiekem wel vermakelijk. Ik denk dat het gewoon menselijk is, zoals iedereen die net begint met handelen steeds dezelfde beginnersfouten maakt.
Een daling waarin mensen nog beetje pushen om nog winsten eruit te halen, zoals het er naar uit ziet volgt LTC deze koers. Ik spring eruit als ie nog 1 dollar daalt.quote:Op maandag 2 december 2013 14:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik snap even niet of ze zeggen dat hij erna gaat stijgen of dubbel zo hard gaat dalen
Nee, niet doen. Vasthouden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |