Er zijn er maar een stuk of 30 Nederlandse spelers die eredivisiewaardig zijn en imports trekken het niveau omhoogquote:Op donderdag 5 december 2013 15:33 schreef Gezicht het volgende:
Tsja ik ben ook nog steeds van mening dat hoe minder imports, hoe beter het is voor het Nederlandse IJshockey. Het niveau zal weliswaar minder worden maar er worden zo wel meer Nederlandse jongens aangetrokken wat zorgt voor een financiële en sportieve betere basis voor de toekomst.
Die verdient in de CHL meer dan bij Den Haag en hij zal niet voor niks zijn teruggegaan naar NA. Volgend jaar hopelijk wel te zien in Oostenrijk, Duitsland, Italie of Engeland, maar ik denk dat er best kansen zijn dat hij er bij het wk bij kan zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 15:33 schreef sp3c het volgende:
of Schaafsma, die doet niet onder voor deze dude denk ik en dat is nog goed voor oranje ook
toegevoegdquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Gezicht het volgende:
Lelijk hè.Die zullen over een jaartje of twee toch wel weer een nieuwe huisstijl aannemen. Zie trouwens nu dat het HYS logo ook nog het oude is. Even kijken of ik de nieuwe kan vinden.
HYS gebruikt op de borst op hun shirts en op de website nog het "oude" logo, en op de shirts staat groot het nieuwe logo.![]()
Na die zaak Nason hebben alle clubs een herenakkoord gesloten om het aantal imports nog steeds op maximaal 5 te houden. Ik denk ook dat Den Haag Collins nog naar huis gaat sturen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
NIJB heeft de 5 import regel opgeven omdat die niet te handhaven valt, Den Haag speculeert nu daarop en neemt een 6e import aan.
W II speelt ook thuisquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:59 schreef Gezicht het volgende:
1250 man in Stappegoor... Valt me tegen van een halve finale in Tilburg.
Dat zal het wel verklaren dan. Uitgaand van de NIJB-sheets was Tilburg overheersend en is het in Herentals nog spannend geweest. Op naar ronde 2!quote:
Toch apart voor een speler met meer dan 200 wedstrijden in de CHL. Lijkt me dat zo opgelost zou moeten zijn met een uurtje per dag in de gym en een uurtje rennen naast de trainingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef Caws het volgende:
Het was ook duidelijk te zien waarom die Reaney is weggestuurd bij Edinburgh, die had echt geen conditie.
Henry was gisteren nadrukkelijk op zoek naar een knokpartij, maar v Biezen liet zich niet uitdagen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Henry al gevochten overigens dit seizoen?
2 assists tot op heden voor Reaney, toch niet slecht voor iemand die niet fit is
Van Lijden er niet bij, denk een blessure
Nou ja, hij was iig erg irritant bezig, maar Petertje deed net als of hij lucht wasquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logisch he, Van Biezen zou geen schijn van kans hebben
Weg bij Allen, nog geen idee waaromquote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaafsma zal meer moeten gaan scoren anders kan hij volgend jaar alleen nog aan de bak in Nederland
Artikel 10, lid k van het Sportreglement van de NIJBquote:Een speler waarvoor een internationale transfer is vereist en die aan de competitie in de
Eredivisie of Eerste divisie gaat deelnemen, dient uiterlijk de dag voordat de internationale
transferperiode in het betreffende seizoen sluit, in Nederland of binnen een straal van 50 km
van de vestigingsplaats van het lid waarvoor hij gaat uitkomen, woonachtig te zijn. De Nederlandse competitiecommissie bepaalt, na consultatie met het bondsbestuur, hoe dit gecontroleerd
wordt en kan ertoe besluiten dat de speler zich voor het sluiten van de internationale
transferperiode op het kantoor van de NIJB dient te melden.
Lijkt mij ook niet inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
lijkt me trouwens dat Tiburg geen poot heeft om op te staan, als de juiste papieren zijn afgegeven dan ligt de fout bij de NIJB ... kun je Den Haag niet voor straffen neem ik aan
als die papieren niet zijn afgegeven is het wel echt goed stom, daar krijg je zelfs in de eerste divisie (utrecht vorig jaar) problemen mee en dat gaat letterlijk en figuurlijk om peanuts maar wat een soap joh
die hadden een sponsor die met (slechte) imports (en een coach) kwam, ze verloren nog steeds alles en vervolgens hosselde de sponsor nog een import ergens vandaan die niet speegerechtigd wasquote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef Caws het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet inderdaad.
Wat was er met Utrecht vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop