Het wisselt. Dit jaar wil ik een pauwenthema.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, dat is meteen een hele nieuwe collectie! Heb jij altijd meerkleurige ballen of slechts 1?
Ja dat dus. Alles komt van de Bijenkorf, muv de grote gouden sterren (Xenos) en de pauwen (Sissy boy, ik heb er 3).quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Leukquote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Ewelina het volgende:
Hysterisch bij Intratuin: http://www.intratuin.nl/b(...)ersiering/vrolijk-1/
Die hond
Waar koop je deze?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben op Etsy aan het kijken naar 'vintage' kerstballen. De leukste komen wat mij betreft uit Rusland en de Oekraïne. Alleen veel te duur om te verschepen en grote kans dat ze sneuvelen onderweg:Ik ben nav jouw post eens gaan zoeken op pauwenballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit:
Uit de Victoriaanse tijd.... ¤179,10 !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Best nog wel wat pauwedingen te vinden her en der:quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben nav jouw post eens gaan zoeken op pauwenballen.
Ik vind dit:
[ afbeelding ]
Uit de Victoriaanse tijd.... ¤179,10 !
Die heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
werkkamp heeft ook lelijke pauwenballen
Ringen zijn van pvc gemaakt jaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:02 schreef valentijn101 het volgende:
Wat een werk. Waar zijn de ringen van gemaakt? Pvc? Karton?
WOW!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Eindelijk af en maar gelijk ophgehangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super origineelquote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikkenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Super origineel. Leuk gedaan!
(ook handig voor als je niet zoveel ruimte hebt)
Ga je ook nog een 'echte' kerstboom opzetten?
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, begrijpelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikken)
Erg leukquote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gemaakt! Gaan de katten geen kersthangers uit die pvc-ringen hengelen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikken)
quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Gewas het volgende:
Ik heb gister al mijn kerstboom opgezet want Sinterklaas vier ik niet.
[ afbeelding ]
Ben eigenlijk niet van plan om er verder nog versiering in te doen, vind het wel best zo.
Wat leuk!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
60 euro in totaal dan, 29 voor de boom en 31 voor alle meukquote:Op donderdag 20 november 2014 14:22 schreef Monopoly het volgende:
De Kerstplaylist staat op, alle meubels worden aan de kant geschoven. Boom en lichtjes staan paraat. Het gaat gebeuren![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben gekozen voor een neppert dit jaar. Heb altijd een echte boom gehad, maar dit was handiger. Voor 40 euro een boom van 2M15 inclusief slingers, ballen, piek, versieringsmeuk en gekleurde lampjes
[ afbeelding ]
Eindresultaat post Moira. vanavond. Ik moet straks nog aan het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaat![]()
![]()
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly en het verhaal van de kerstboom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly en het verhaal van de kerstboom:Die duimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toegegeven; dat doe ik ook altijd.
Mooi ding geworden wel (die boom dan he, niet die knakker).
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik wilde 't ook pas na 5 december doen (Sinterklaas is eerstquote:
Sint is vrij meedogenloos dit jaar....quote:Op donderdag 20 november 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wilde 't ook pas na 5 december doen (Sinterklaas is eerst) maar vriendlief Mono doet 't altijd in de laatste week van november.
Ik kon een goedkope grote nepboom van het werk fixen inclusief allemaal 70% afgeprijsde kerstmeuk, maar dan moest ik er wel snel bij zijn. Dus dat dus gekocht en toen is 't ook bij mij gaan kriebelen om die meuk uit de tassen te halen en die bitch gewoon op te tuigen
Ik hoop dat de beste Sint ons vergeeft
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sint is vrij meedogenloos dit jaar....
[ afbeelding ]
Nou, daar valt hooguit een smeulende kerstbal inquote:Op donderdag 20 november 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn schoentje zetten onder de kerstboom
Qua sites niet, maar Xenos of Intratuin hebben wel leuke dingen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Pechvogels het volgende:
Jullie nog tips qua sites voor goedekope versiering in de boom? Ik vind 1,70-3,00 euro per hanger ding in een boom altijd zo belachelijk. Per stuk rond de 80 cent-1,00 ok of een klein pakketje met meerdere dingen voor een ok prijs.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu te janken want ik zet dit jaar geen kerstboom.
Mijn man is ruim negen maanden dood 😪
Dankje ! Ik kijk wel hoe het loopt. ik zet iig geen kerstboom wat ik normaal altijd na Sinterklaas wel doet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:43 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het me zo goed voorstellen dat je er helemaal geen trek in hebt dit jaar. Toch blijf je voor mij een heel dappere vrouw. Ik denk aan je!!
Tjee.. Sterkte Haaibaaikequote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu te janken want ik zet dit jaar geen kerstboom.
Mijn man is ruim negen maanden dood 😪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |