Nopequote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit bij jullie dat touchpad gedeelte ook vrij los op de controller?
Nee, geen last vanquote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu 3 PS´4 hier staan
Nope geen last van.quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan hem zelfs indrukken..quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu 3 PS´4 hier staan
Duh, het zijn aparte "knoppen" Je kunt hem zowel aan de linkerkant als rechterkant induwenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef Pheno het volgende:
Er komt een toffe prijsvraag aan met muchos ps4 games
Och, wachten op batch 2 is voor sommigen al een hel. Dat ene weekje.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een weekje, ik kan het wel eerder doen, maar ik krijg de spullen niet eerder
Mogen de users zonder PS4 ook meedoen? Wel een beetje zuur natuurlijk maar die PS4 komt er echt!quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een weekje, ik kan het wel eerder doen, maar ik krijg de spullen niet eerder
Volgens mij mag alleen ik meedoen, maar ik weet het niet zeker...quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Mogen de users zonder PS4 ook meedoen? Wel een beetje zuur natuurlijk maar die PS4 komt er echt!
Ik eis voorrangquote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Knap dat je het antwoord wist op:quote:Op maandag 2 december 2013 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Het antwoord op de te stellen prijsvraag is: Zwart, rood en blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |