Nopequote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit bij jullie dat touchpad gedeelte ook vrij los op de controller?
Nee, geen last vanquote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu 3 PS´4 hier staan
Nope geen last van.quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan hem zelfs indrukken..quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu 3 PS´4 hier staan
Duh, het zijn aparte "knoppen" Je kunt hem zowel aan de linkerkant als rechterkant induwenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef Pheno het volgende:
Er komt een toffe prijsvraag aan met muchos ps4 games
Och, wachten op batch 2 is voor sommigen al een hel. Dat ene weekje.quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een weekje, ik kan het wel eerder doen, maar ik krijg de spullen niet eerder
Mogen de users zonder PS4 ook meedoen? Wel een beetje zuur natuurlijk maar die PS4 komt er echt!quote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een weekje, ik kan het wel eerder doen, maar ik krijg de spullen niet eerder
Volgens mij mag alleen ik meedoen, maar ik weet het niet zeker...quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Mogen de users zonder PS4 ook meedoen? Wel een beetje zuur natuurlijk maar die PS4 komt er echt!
Ik eis voorrangquote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef Pheno het volgende:
Knap dat je het antwoord wist op:quote:Op maandag 2 december 2013 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
Het antwoord op de te stellen prijsvraag is: Zwart, rood en blauw.
Ik vind Fifa helemaal niet zo mooi op de tv, het ziet eruit als een scherpere currentgen titel, met wat meer animaties en beter publiek.quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
Ik ben fifa 12 gewend dus ik kijk mijn ogen uitquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Fifa helemaal niet zo mooi op de tv, het ziet eruit als een scherpere currentgen titel, met wat meer animaties en beter publiek.
Als ik de demo van Fifa 14 vergelijk met NBA 2k14, enorm verschil!
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef Roypsv het volgende:
http://www.twitch.tv/roydewit
voor wat assassinsss
Als je ''Keepers detected'' hoort zijn er ergens in het level vijanden gekomen met een groene gloed eromheen, die gaan achter een human aan. Die dus ZSM kapot maken.quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef kurk_droog het volgende:
Resogun trouwens, hoe kan je die mensen redden van sterven. Soms gaan ze dood als ze nog in die blokken zitten???
Welke camera speel je?quote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Fifa helemaal niet zo mooi op de tv, het ziet eruit als een scherpere currentgen titel, met wat meer animaties en beter publiek.
Als ik de demo van Fifa 14 vergelijk met NBA 2k14, enorm verschil!
Ja ik ook, Ach FIFA 15 zal nog wel mooier wordenquote:Op maandag 2 december 2013 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De standaard camera bij de demo?
Ik denk dat jij en ik een potje moeten spelen om het woord bruut opnieuw te definiërenquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
Assassinoquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef Roypsv het volgende:
voor wat assassinsss
Dat denk ik ook, die komt er ook wel weer in hier.quote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja ik ook, Ach FIFA 15 zal nog wel mooier worden
Bij Keepers Detected idd de ruimteschepen met groene gloed vernietigen. Maar wanneer je de humans ziet lopen over de map, er even overheen vliegen met je ship. Dan pik je die mensen op. Ergens in de map zie je dan bovenin een soort ruimteschip met groene pijlen die naar boven bewegen. Daar tegenaan vliegen en je levert die mensen af. Dan heb je ze echt gered!quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben fifa 12 gewend dus ik kijk mijn ogen uit![]()
Resogun trouwens, hoe kan je die mensen redden van sterven. Soms gaan ze dood als ze nog in die blokken zitten???
Als je via Twitch wilt streamen, moet je dan ergens een account aanmaken ofzo of kan dit rechtstreeks vanaf de ps4?quote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef Roypsv het volgende:
voor wat assassinsss
kan je ook via je ps4 doen zodra je wil gaan streamenquote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef Bolters het volgende:
[..]
Als je via Twitch wilt streamen, moet je dan ergens een account aanmaken ofzo of kan dit rechtstreeks vanaf de ps4?
Cool, thnx! Zie je nu iig AC spelen. Nice!quote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan je ook via je ps4 doen zodra je wil gaan streamen
Nice, maar weer mooi geregeld Peenquote:Op maandag 2 december 2013 11:15 schreef Pheno het volgende:
DC universe al aan de praat gekregen?quote:Op maandag 2 december 2013 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vanavond ook eens streamen, eens kijken of dat een beetje werkt allemaal.
Nope en heb de game helemaal verwijderd om het nog maar eens te downloaden.quote:Op maandag 2 december 2013 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DC universe al aan de praat gekregen?
Yupquote:Op maandag 2 december 2013 12:27 schreef Bolters het volgende:
Dat koptelefoontje wat we bij de PS4 hebben gekregen, kun je daarmee eigenlijk ook praten in shooters etc?
En voice commands aan de PS4 geven.quote:Op maandag 2 december 2013 12:27 schreef Bolters het volgende:
Dat koptelefoontje wat we bij de PS4 hebben gekregen, kun je daarmee eigenlijk ook praten in shooters etc?
Heb alleen nog de SP gedaan, maar speel op 't moment meer KZ.quote:
Dat is handig! Wat voor commands?quote:Op maandag 2 december 2013 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En voice commands aan de PS4 geven.
[..]
Heb alleen nog de SP gedaan, maar speel op 't moment meer KZ.
Vergeet em daarna niet op te pakken en veilig te stellenquote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je ''Keepers detected'' hoort zijn er ergens in het level vijanden gekomen met een groene gloed eromheen, die gaan achter een human aan. Die dus ZSM kapot maken.
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 12:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Huh, kan je die ps4 oordopje insteken in de ds4 en als mic gebruiken?
850 euro, welke debiel gaat dat ervoor geven ?quote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousAction=asqSent
Jaja jongens en meisjes, voor het luttele bedrag van 850 euro is deze reeds opengemaakte doos met PS4 van u!
Wedden dat hij stuk is? Welke mongloid controleert een factory sealed doos of alles wel compleet is?
Ik. (Althans dat doe ik hem geloven.)quote:Op maandag 2 december 2013 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
850 euro, welke debiel gaat dat ervoor geven ?
Heb jij een beetje een MP obesessie? Misschien moet je er een topic over openen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousAction=asqSent
Jaja jongens en meisjes, voor het luttele bedrag van 850 euro is deze reeds opengemaakte doos met PS4 van u!
Wedden dat hij stuk is? Welke mongloid controleert een factory sealed doos of alles wel compleet is?
Heb jij een obsessie met mijn posts? Wellicht een topic openen hierover.quote:Op maandag 2 december 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een MP obesessie? Misschien moet je er een topic over openen.
Heel nice!quote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Playstation Resogun Start bv.
Zat net weer ff met je mee te kijken. Zie je verdomme sprongen maken van ruim dertig meterquote:Op maandag 2 december 2013 12:58 schreef Roypsv het volgende:
Laurens Prins known in English as Lawrence Prince[1] (1630s, Amsterdam - 27 April 1717, off Cape Cod) was a 17th-century Dutch buccaneer and an officer under Captain Sir Henry Morgan. He and Major John Morris led one of the columns against Panama in 1671.
komt ook terug in het spel
ja dat slaat idd nergens opquote:Op maandag 2 december 2013 13:00 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zat net weer ff met je mee te kijken. Zie je verdomme sprongen maken van ruim dertig meter
Mijn god...quote:Op maandag 2 december 2013 13:12 schreef speknek het volgende:
Dat Duitse Mediamarkt filmpje.
(voor wie hem gemist had)
Dat kan.quote:Op maandag 2 december 2013 13:27 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Niceee.. wordt steeds maar beter. Kan dat ook met een iPhone oordopje of vraag ik teveel
Lekker kneuzig van de MM om dat zo los te laten als je die mensen ziet staan.quote:Op maandag 2 december 2013 13:12 schreef speknek het volgende:
Dat Duitse Mediamarkt filmpje.
(voor wie hem gemist had)
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker kneuzig van de MM om dat zo los te laten als je die mensen ziet staan.
Dan maak je toch een rij. Mijn god.
Ik kan je garanderen dat het op de ps4 veel mooier is!quote:Op maandag 2 december 2013 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
bf4 versie hopelijk veeel verschil met de ps3. tering wat is d ie gameplay kut en de graphics eigenlijk ook@ps3stap terug vergeleken met bf3 gewoon
Ja maar dat is ook met COD grafisch is het op de ps3 niet vooruitgegaanquote:Op maandag 2 december 2013 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
bf4 versie hopelijk veeel verschil met de ps3. tering wat is d ie gameplay kut en de graphics eigenlijk ook@ps3stap terug vergeleken met bf3 gewoon
Dit. Wat dacht je van nieuwe delen van:quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kost sowieso tijd voordat de ps4 hardware echt ten top wordt benut door de ontwikkelaars
Volgens mij doen ze het expres om zulke filmpjes te krijgen. Bij de MM indertijd van de Wii launch hadden ze wel gewoon lootjes uitgedeeld hier (vertelden ze wel pas nadat men anderhalf uur had gewacht, maar toch).quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker kneuzig van de MM om dat zo los te laten als je die mensen ziet staan.
Dan maak je toch een rij. Mijn god.
Tuurlijk! Je hebt er zonder ps4 ook erg weinig aanquote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Mogen de users zonder PS4 ook meedoen? Wel een beetje zuur natuurlijk maar die PS4 komt er echt!
Grafisch gezien prachtig ja, maar vind de games zelf niet superquote:Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit. Wat dacht je van nieuwe delen van:
God of War
Uncharted
Gran Turismo
oh a man can only dream......
Dan lijken ze nog dommer.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het expres om zulke filmpjes te krijgen. Bij de MM indertijd van de Wii launch hadden ze wel gewoon lootjes uitgedeeld hier (vertelden ze wel pas nadat men anderhalf uur had gewacht, maar toch).
Net als een maat van mij. Zaterdag foto van mijn PS4 gestuurd, krijg ik een plaatje terug met launchgames. Hij heeft dus nog geen PS4.quote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je hebt er zonder ps4 ook erg weinig aan
Leedvermaak. Niks meer.quote:
Is toch niet zo raar? Ik krijg mijn PS4 ook pas morgen maar als ik al games online had besteld zouden die er dus ook eerder zijnquote:Op maandag 2 december 2013 13:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Net als een maat van mij. Zaterdag foto van mijn PS4 gestuurd, krijg ik een plaatje terug met launchgames. Hij heeft dus nog geen PS4.
One idiot's opinion doesn't make it a fact.quote:
Dat is wel erg vaag. Mijn unit van MM is gewoon vrijdagavond bezorgt. Even achteraan bellen?quote:Op maandag 2 december 2013 10:47 schreef RedemptioN het volgende:
Terug van weekend weg...
PS4...helaas nog steeds niet aanwezig...
Nog steeds in PostNL sorteercentrum, of inmiddels thuis bij een medewerker van PostNL om via marktplaats verkocht te worden
Drukte ivm Sint en kerst enzulks. Ze rijden met busjes, niet met 18-wheelers.quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is wel erg vaag. Mijn unit van MM is gewoon vrijdagavond bezorgt. Even achteraan bellen?
Ik zou idd ook bellen, dat hij vrijdag niet bezorgd is okay want toen was het erg druk, maar dan moet ie alsnog wel zaterdag bezorgd worden en iig de status op de site gewijzigd zijn!quote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is wel erg vaag. Mijn unit van MM is gewoon vrijdagavond bezorgt. Even achteraan bellen?
Ja dat kan natuurlijk. Maar je verwacht dan dus een bezorging op zaterdag, en in hoge uitzondering vandaag. Als de console volgens T&T na 3 dagen nog steeds opgeslagen ligt dan gaat er ergens iets mis.quote:Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Drukte ivm Sint en kerst enzulks. Ze rijden met busjes, niet met 18-wheelers.
ditquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk. Maar je verwacht dan dus een bezorging op zaterdag, en in hoge uitzondering vandaag. Als de console volgens T&T na 3 dagen nog steeds opgeslagen ligt dan gaat er ergens iets mis.
True. Ben blij dat het bij mij vlekkeloos verlopen is. Vrijdagavond lag het pakket gewoon netjes klaar.quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk. Maar je verwacht dan dus een bezorging op zaterdag, en in hoge uitzondering vandaag. Als de console volgens T&T na 3 dagen nog steeds opgeslagen ligt dan gaat er ergens iets mis.
Ik heb het alleen even op de PS4 van neefje gespeeld, vond t wel een toffe game! Maar miste wel dat je niet gewoon local mp kan spelenquote:Op maandag 2 december 2013 13:59 schreef VulpX het volgende:
Trouwens, zijn er hier mensen met NFS: Rivals? Ik heb het gisteren even gespeeld, maar zat zonder mensen in mijn sessie. Is dat normaal, of heb ik ergens een instelling niet goed staan? Ik keek juist zo uit naar de naadloze integratie van SP en MP die de game zou moeten bieden.
ik heb hem ook. je an mensen in een sessie joinenquote:Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb het alleen even op de PS4 van neefje gespeeld, vond t wel een toffe game! Maar miste wel dat je niet gewoon local mp kan spelen
Getwijfeld om deze te halen van het weekend, niet gedaan.quote:Op maandag 2 december 2013 13:59 schreef VulpX het volgende:
Trouwens, zijn er hier mensen met NFS: Rivals? Ik heb het gisteren even gespeeld, maar zat zonder mensen in mijn sessie. Is dat normaal, of heb ik ergens een instelling niet goed staan? Ik keek juist zo uit naar de naadloze integratie van SP en MP die de game zou moeten bieden.
Wil je uitleggen hoe? Kon het zo snel even niet vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb hem ook. je an mensen in een sessie joinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |