mooi geworden!quote:Op zondag 8 december 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eindelijk een skull sjaal voor mezelf gemaakt
[ afbeelding ]
Leukkkquote:Op zondag 8 december 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eindelijk een skull sjaal voor mezelf gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
katoen is wel zwaar als denken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ok thanx. Hoopte al op zo iets, want het moet een deken van squares worden geloof ik en dan is katoen lekker om mee te werken
Ik ben er nu eentje van squares aan het maken van Drops Paris, werkt lekker, maar het is inderdaad wel zwaar. Voor een klein babydekentje valt het nog mee.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ok thanx. Hoopte al op zo iets, want het moet een deken van squares worden geloof ik en dan is katoen lekker om mee te werken
Regenboog allesquote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ben er nu eentje van squares aan het maken van Drops Paris, werkt lekker, maar het is inderdaad wel zwaar. Voor een klein babydekentje valt het nog mee.
Hier een foto van hoe ik de squares aan elkaar ga maken:
[ link | afbeelding ]
Untitled by estherqueens, on Flickr
Ah, kijk!quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef HannaHaak het volgende:
Voor babydekentje kan puur acryl ook hoor (lekker wasbaar op 40 graden en te drogen in droogtrommel)
Consument en veiligheid heeft aangegeven dat soort vezel niet uitmaakt: http://www.veiligheid.nl/tips-en-advies/babydeken
Ja, het is nu dus kwestie van hoe je bed opmaakt. Ik heb nu twee baby-doeken gemaakt van acryl en geef de aanstaande moeders wel het advies dat ze op moeten letten hoe de doeken te gebruiken (niet tot neushoogte in de maxi cosy bijvoorbeeld).quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, kijk!
Toen ik nog in een babywinkel werkte vroeger lang geleden toen we nog guldens hadden was "synthetisch" echt een woord van de duivel namelijk
Gelukkig is dat dus uit de gratie!
ah, dat is inderdaad nieuwe informatie. bedankt!quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef HannaHaak het volgende:
Voor babydekentje kan puur acryl ook hoor (lekker wasbaar op 40 graden en te drogen in droogtrommel)
Consument en veiligheid heeft aangegeven dat soort vezel niet uitmaakt: http://www.veiligheid.nl/tips-en-advies/babydeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |