abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:23:12 #151
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135180728
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:18 schreef budvar het volgende:

[..]

Hoe bedoel 3 wachten? Had je het spel niet op release?
ja, sorry... 3 weken wachten tot ie online speelbaar was, had daar moeten staan.
2 weken na de release ging Online van start, maar dat duurde een week voor ik normaal online kon.
Dus ik heb 3 weken me 's avonds vermaakt met de SP. :D
NIEUW: Foto's!
pi_135181202
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:56 schreef budvar het volgende:

[..]

Ik had de SP al 3 x uitgespeeld voor online er was :')
Wat wil je hiermee zeggen? :')
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 10:45:07 #153
231686 budvar
budvar
pi_135181247
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:23 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ja, sorry... 3 weken wachten tot ie online speelbaar was, had daar moeten staan.
2 weken na de release ging Online van start, maar dat duurde een week voor ik normaal online kon.
Dus ik heb 3 weken me 's avonds vermaakt met de SP. :D
Maar in 3 weken ook al kon je alleen s'avonds spelen het spel toch makkelijk uit hebben?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 10:46:03 #154
231686 budvar
budvar
pi_135181267
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:43 schreef rival het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? :')
Dat ik behalve als ik aan het werk ben veel game.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:48:26 #155
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135181313
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:45 schreef budvar het volgende:

[..]

Maar in 3 weken ook al kon je alleen s'avonds spelen het spel toch makkelijk uit hebben?
vast wel.
heb er 66 uur SP in zitten, zit op 77%
Maar ik heb me ook vermaakt met aanklooien in de game. Niet alleen maar missies gedaan. :D
NIEUW: Foto's!
pi_135185178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

vast wel.
heb er 66 uur SP in zitten, zit op 77%
Maar ik heb me ook vermaakt met aanklooien in de game. Niet alleen maar missies gedaan. :D
Sowieso haasten met een game uitspelen :N

Ja bij andere games waar je een verhaal volgt doe je dat.... GTA is hier toch juist de uitzondering op... het feit dat je juist doet waar je zin in hebt...
pi_135273864
Ik moet alleen de Lester missies nog spelen, maar ik wilde eerst wat extra cashflow voordat ik daar aan begon.

Nu heb ik voor kerst 15 - 20 miljoen per personage in Pisswasser gestoken toen het een waarde had van 2.6 per aandeel (max 300)

Nu schommelt ie al 3 weken tussen de 2.3 en 2.9
Dit schiet niet op.
Ik vond toen Weazel al te hoog staan met 300 per aandeel ofzo. Die staat nu op 650.

Hiervoor in Badger geinvesteerd welke verdubbelde in een week tijd, dus ik dacht ik wacht nog ff.
2 dagen later was mijn winst van 16 mio geslonken naar 2 mio
Toen heb ik toch maar gecasht voordat het nog verder kelderde.

Godverdeteringtyfus :'(
verkeerde keuzes
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:49:43 #158
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135276548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:43 schreef Sant. het volgende:
Ik moet alleen de Lester missies nog spelen, maar ik wilde eerst wat extra cashflow voordat ik daar aan begon.

Nu heb ik voor kerst 15 - 20 miljoen per personage in Pisswasser gestoken toen het een waarde had van 2.6 per aandeel (max 300)

Nu schommelt ie al 3 weken tussen de 2.3 en 2.9
Dit schiet niet op.
Ik vond toen Weazel al te hoog staan met 300 per aandeel ofzo. Die staat nu op 650.

Hiervoor in Badger geinvesteerd welke verdubbelde in een week tijd, dus ik dacht ik wacht nog ff.
2 dagen later was mijn winst van 16 mio geslonken naar 2 mio
Toen heb ik toch maar gecasht voordat het nog verder kelderde.

Godverdeteringtyfus :'(
verkeerde keuzes
Roep er wel ff bij dat het om de PS3 gaat.
Op Xbox is Pisswasser namelijk 211 waard (hij is zakkende, maar toch)
NIEUW: Foto's!
pi_135313780
Via Bawsaq?
pi_135314113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:43 schreef Sant. het volgende:
Ik moet alleen de Lester missies nog spelen, maar ik wilde eerst wat extra cashflow voordat ik daar aan begon.

Nu heb ik voor kerst 15 - 20 miljoen per personage in Pisswasser gestoken toen het een waarde had van 2.6 per aandeel (max 300)

Nu schommelt ie al 3 weken tussen de 2.3 en 2.9
Dit schiet niet op.
Ik vond toen Weazel al te hoog staan met 300 per aandeel ofzo. Die staat nu op 650.

Hiervoor in Badger geinvesteerd welke verdubbelde in een week tijd, dus ik dacht ik wacht nog ff.
2 dagen later was mijn winst van 16 mio geslonken naar 2 mio
Toen heb ik toch maar gecasht voordat het nog verder kelderde.

Godverdeteringtyfus :'(
verkeerde keuzes
Ach ik ben een keer 60 miljoen kwijtgeraakt door zo iets :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:37:48 #161
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135314195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Via Bawsaq?
pisswasser is bawsaq ja
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:35 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ach ik ben een keer 60 miljoen kwijtgeraakt door zo iets :')
(nog) geen last van gehad... maar ik heb het idee dat ze iets veranderd hebben. Het is niet meer zo voorspelbaar lijkt t.
NIEUW: Foto's!
pi_135314269
Bawsaq is altijd down bij mij wtf :?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:40:54 #163
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135314325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bawsaq is altijd down bij mij wtf :?
KPN internet?
NIEUW: Foto's!
pi_135314366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef Cryothic het volgende:

[..]

KPN internet?
Jep, bekend probleem?
pi_135314705
* verkeerde forum

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 13:53:08 (moest in ander forum) ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:54:41 #166
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135314798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:42 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jep, bekend probleem?
Ja. Oplossing heeft in een OP gestaan, alleen is er kennelijk weer uit. :{

Je moet even de DNS settings van je console instellen op de Google Public DNS.
dus primary: 8.8.8.8
secundary: 8.8.4.4

dat zou het probleem op moeten lossen
NIEUW: Foto's!
pi_135314905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja. Oplossing heeft in een OP gestaan, alleen is er kennelijk weer uit. :{

Je moet even de DNS settings van je console instellen op de Google Public DNS.
dus primary: 8.8.8.8
secundary: 8.8.4.4

dat zou het probleem op moeten lossen
Chill dank je!! _O_
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:01:18 #168
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135315047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Chill dank je!! _O_
Geen probleem.
Werd hier veelvuldig geroepen, vooral in het online topic. Maar dat was vooral in oktober en november. Toen iedereen nog fanatiek was, en een hoop mensen nog problemen hadden :)
Sindsdien hoor je er niemand meer over.
NIEUW: Foto's!
pi_135481967
Wil ik eindelijk met veel geld de assasination missies gaan doen, is bawsaq offline...crap.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:59:49 #170
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_135502374
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:58 schreef exile79 het volgende:
Wil ik eindelijk met veel geld de assasination missies gaan doen, is bawsaq offline...crap.
Heb je geen bawsaq voor nodig... Iig niet bij nummer 2 en 3 waar je als het goed is je geld totaal kan verachtvoudigen.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_135528321
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Heb je geen bawsaq voor nodig... Iig niet bij nummer 2 en 3 waar je als het goed is je geld totaal kan verachtvoudigen.
Bij 2 missies wel. Maar het is ondertussen gelukt.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_135551545
Dus ik koop een auto (single player), tune hem enorm. later sluit ik het spel af, auto weg? Moet je die persé in een garage zetten??
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:22:14 #173
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135552314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:47 schreef exile79 het volgende:
Dus ik koop een auto (single player), tune hem enorm. later sluit ik het spel af, auto weg? Moet je die persé in een garage zetten??
ja
NIEUW: Foto's!
pi_135552349
Oh wacht. je kan hem ophalen bij de impound voor 250 dollar.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:41:32 #175
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135554600
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:23 schreef exile79 het volgende:
Oh wacht. je kan hem ophalen bij de impound voor 250 dollar.
Als je daarna niet nog meer auto's bent gaan customizen toch?
Er is maar plek voor 2 auto's geloof ik
NIEUW: Foto's!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 21:19:45 #176
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135619740
Wat is er aan te doen als hij het spel niet meer en blijft hij eeuwig in het menu vastzitten?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:37:54 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135688829
Eindelijk verhaal uitgespeeld, nu tijd om te kutten :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135700859
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Klonk het volgende:
Eindelijk verhaal uitgespeeld, nu tijd om te kutten :P
vanmiddag ook eindelijk uitgespeeld, die laatste missie was erg vet. dat psychiatrische rapport op het einde ook :P
Wie dit leest is hek.
pi_135701669
Damn, echt al heel lang niet meer gespeeld.
pi_135702660
Weet iemand toevallig wat de beste missie is om online te doen?

Halen nu met een klein uurtje, 120.000$ en 25.000 XP binnen ofzo, is de missie waarbij je met cargobob container moet stelen en stukje verder moet droppen..
pi_135702835
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef Timmos het volgende:
Weet iemand toevallig wat de beste missie is om online te doen?

Halen nu met een klein uurtje, 120.000$ en 25.000 XP binnen ofzo, is de missie waarbij je met cargobob container moet stelen en stukje verder moet droppen..
Inderdaad Conveted. Dat is de missie
pi_135706238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Woods het volgende:
Wat is er aan te doen als hij het spel niet meer en blijft hij eeuwig in het menu vastzitten?
Op de PS3 moet je je afmelden van PSN. Iets soortgelijks zal vast ook voor de Xbox werken.
  maandag 20 januari 2014 @ 06:42:55 #183
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135707754
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de uitspelers hebben gekozen?

A, B of C?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135707803
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 06:42 schreef Klonk het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de uitspelers hebben gekozen?

A, B of C?
c
  maandag 20 januari 2014 @ 07:17:28 #185
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135707892
idem c trouwens :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 20 januari 2014 @ 09:43:30 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_135709370
Trevor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:54:49 #187
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135711023
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:21 schreef nikk het volgende:

[..]

Op de PS3 moet je je afmelden van PSN. Iets soortgelijks zal vast ook voor de Xbox werken.
Ja. afmelden werkte aangezien hij dan niet 'vastloopt' in het beginscherm tussen Online & SP. Voorheen kon ik wel met Wifi spelen maar dat is nu ook niet meer :{
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:15:54 #188
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135711636
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef Woods het volgende:

[..]

Ja. afmelden werkte aangezien hij dan niet 'vastloopt' in het beginscherm tussen Online & SP. Voorheen kon ik wel met Wifi spelen maar dat is nu ook niet meer :{
Mijne liep gisteren na het updaten vast bij het loading screen (indicator stond ook stil, xbox menu kwam niet)
Daarna reboot, en nog eens proberen. Duurde HEEL lang, maar incidactor bleef draaien. Toen startte die gewoon
NIEUW: Foto's!
pi_135733772
Ik had laatst dat hij bij het loaden van een savegame bleef hangen. Ook als ik het spel opnieuw opstartte . Nadat ik de ps3 uit en aan had gezet werkte het wel weer.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_136161036
quote:
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!
Hoe word je hier voor beloond? :)

Ik help ze altijd netjes, maar nog niet rijkelijk beloond. Of ik zit niet op te letten..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:15:54 #191
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_136161142
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:00 schreef Funkel het volgende:
help ze altijd netjes, maar nog niet rijkelijk beloond. Of ik zit niet op te letten..
je krijgt van die mens, waar je zn fiets van terug brengt 100.000 geld ( of 10.000 weet ik zo niet meer)
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:34:34 #192
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_136162253
Ik had hem gisteren weer eens gestart, online... maar zat in een lobby van 5 man, en na een kwartier werd ik eruit geknikkerd met netwerkproblemen.
NIEUW: Foto's!
pi_136167027
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:00 schreef Funkel het volgende:

[..]

Hoe word je hier voor beloond? :)

Ik help ze altijd netjes, maar nog niet rijkelijk beloond. Of ik zit niet op te letten..
Ik heb op die manier ook 2 personen 'vrij gespeeld' die ik later kon kiezen bij de grote overvallen. Bijvoorbeeld een goedkope goede chauffeur en een goedkope goede schutter.
  Redactie Games vrijdag 31 januari 2014 @ 13:31:46 #194
206706 crew  Racerblade
pi_136168306
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:00 schreef Funkel het volgende:

[..]

Hoe word je hier voor beloond? :)

Ik help ze altijd netjes, maar nog niet rijkelijk beloond. Of ik zit niet op te letten..
Ik kreeg een keer een aandeel van iemand ter waarde van 25.000 dollar of iets dergelijks.
pi_140904646
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_140906649
JAAAAAAAAAAAA eindelijk naar de echte "console", de PC. Duurde gvd lang, gvd.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:26:36 #197
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140906702
:')
pi_140907471
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:15 schreef kawa4 het volgende:

[..]

je krijgt van die mens, waar je zn fiets van terug brengt 100.000 geld ( of 10.000 weet ik zo niet meer)
In aandelen. Verder kan je 60k krijgen van het mafia-dochtertje en inderdaad mensen voor de heists. Je zult sommigen wel nodig hebben als je het maximale geld uit het spel wil halen.

PC versie ziet er op top uit. Dat aantal auto's en mensen op het scherm _O_ Rockstar weet hoe ze trailers moeten maken. Al lijkt het verder wel vooral een update van hogere resolutie textures en hoger contrast.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:03:28 #199
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140907576
EINDELIJK *O*

(Nu nog wachten tot december. Eerste datum wordt natuurlijk traditiegetrouw niet gehaald.)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:18:50 #200
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_140912179
quote:
Zou ook niet zo best zijn als het er hetzelfde uitzag natuurlijk.

Maar goed, we hebben van de eerste GTA5 trailers en het zien van de daadwerkelijke ingamebeelden op de PS3/360 wel geleerd dat de filmpjes niet altijd evenveel zeggen. Pas als ie daadwerkelijk uit is, kijken we wel hoe goed het er uit ziet.

Daarbij zit er heel veel promo tussen. Die snelweg op t eind... mooi hoor, zoveel auto's in 1x op beeld. Ik geloof ook best dat het realtime gerenderd is. Maar ingame zal het een stuk kaler zijn, aangezien je in die drukte simpelweg het spel niet kunt spelen :)
NIEUW: Foto's!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')