abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2013 @ 21:21:24 #101
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134205099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef turance het volgende:

[..]

Beter lezen? Ik heb nergens gezegd dat ik iets gelezen heb
Je hoeft niet te betalen... alleen als je multiplayer spellen wilt spelen heb je een betaalde variant nodig.

Je kunt gewoon gratis met je xbox online, en in gta dus gewoon foto's uploaden, handelen op bawsaq, en in de xbox zelf gewoon demo's downloaden enzo.
NIEUW: Foto's!
pi_134209682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef delano.888 het volgende:
Holy fucking shit hoe epic:

Ghost city 2.0! (GTA3), deze keer kan je er ook nog rijden ook!
Heel vet! Binnenkort maart eens proberen.
Flesje bier
pi_134319186
Als je geld wilt verdienen is dit een mooi moment om in de bawsaq te springen. Verschillende aandelen staan nu op een all time low en Weazel zit flink in de lift.

Ook Pisswasser is flink aan t dalen, dus die is aankomend weekend ready to go!


denk ik..
behaalde resultaten in t verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Lees de financiële bijsluiter
  maandag 16 december 2013 @ 09:56:44 #104
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134319573
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:30 schreef Sant. het volgende:
Als je geld wilt verdienen is dit een mooi moment om in de bawsaq te springen. Verschillende aandelen staan nu op een all time low en Weazel zit flink in de lift.

Ook Pisswasser is flink aan t dalen, dus die is aankomend weekend ready to go!

denk ik..
behaalde resultaten in t verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Lees de financiële bijsluiter

Weazel zou ik nu echt niet instappen. Nu $567 en een high van $743. Is een behoorlijk risico.
Tenzij je de PS3 bedoelt, dan is Weazel net de $300 voorbij. Dan kan het nog wel ff tot die 700 zeg maar.

Maar houd er rekening mee dat PS3 en Xbox verschillend zijn. Pisswasser zou ik zelf niet kopen onder de $20 per stuk. Maar ik heb een paar weken geleden al uitgelegd hoe ik hier van 2 ton 400 miljoen maakte :)
NIEUW: Foto's!
pi_134319795
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Weazel zou ik nu echt niet instappen. Nu $567 en een high van $743. Is een behoorlijk risico.
Tenzij je de PS3 bedoelt, dan is Weazel net de $300 voorbij. Dan kan het nog wel ff tot die 700 zeg maar.

Maar houd er rekening mee dat PS3 en Xbox verschillend zijn. Pisswasser zou ik zelf niet kopen onder de $20 per stuk. Maar ik heb een paar weken geleden al uitgelegd hoe ik hier van 2 ton 400 miljoen maakte :)
PS3 hier
Ja toen ben ik er op gaan letten.
Weazel durf ik nu nog wel te gokken. vandaag kopen en eind van de week / daarna verkopen om vervolgens voor pisswasser te gaan wanneer die inderdaad richting 10 - 20 gaat.

Na deze week 2 weken kerstvakantie dus dan ga ik het lekker wat in de gaten houden vanaf de bank :)

dan ik ik van mijn ca. 16 mio pp ook een beetje meer maken.
En daarna de assasination missies van Lester nog spelen.
  maandag 16 december 2013 @ 10:10:47 #106
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134319895
Badger op de PS3 zou ook nog een optie kunnen zijn. staat nu op $6. Heeft heel hoog gestaan, maar de laatste tijd niet meer zo te zien.

En Whiz is ook leuk aan t stijgen. En kijk ook even naar Ubermacht :) Nu $6, is ooit bijna 800 geweest. En is nu stijgende.
NIEUW: Foto's!
pi_134320072
Zo, die epsilon missies ook gehaald, gelukkig had ik een haar elastiekje van mijn vrouw om t wat makkelijker te maken!
pi_134369205


okey met Franklin heb ik nu genoeg geld. Net wilde ik met Micheal ook al zijn 76 miljoen inzetten omdat 1 bedrijf er echt perfect voorstond met 67% verlies en daardoor op zijn laagste stand maar de stock market lag plat vanwege onderhoud? Dat heb ik nog niet eerder gezien.
pi_134369739
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef Cryothic het volgende:
Badger op de PS3 zou ook nog een optie kunnen zijn. staat nu op $6. Heeft heel hoog gestaan, maar de laatste tijd niet meer zo te zien.

En Whiz is ook leuk aan t stijgen. En kijk ook even naar Ubermacht :) Nu $6, is ooit bijna 800 geweest. En is nu stijgende.
Hmm ik ga vanavond eens wat centen pompen in Ubermacht, Weazel en Badger.

1 aandeel per character met een inleg van 5mio pp
  woensdag 18 december 2013 @ 11:36:42 #110
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_134398257
Ik kijk altijd naar het aandeel in Bawsaq met de laagste waarde, en zet daar mijn geld op. Is vaak een aandeel met een waarde van tussen de ¤0,50 en ¤ 1,50. Nachtje laten staan en als die dan een paar dubbeltjes in prijs is gestegen heb je al zo winsten van 50 - 100 % !
  woensdag 18 december 2013 @ 13:00:46 #111
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134400745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:36 schreef Colonia het volgende:
Ik kijk altijd naar het aandeel in Bawsaq met de laagste waarde, en zet daar mijn geld op. Is vaak een aandeel met een waarde van tussen de ¤0,50 en ¤ 1,50. Nachtje laten staan en als die dan een paar dubbeltjes in prijs is gestegen heb je al zo winsten van 50 - 100 % !
Nadeel is ook dat als je zo'n aandeel koopt maar ze zakken 20 cent, je ook zomaar weer 20 a 30% kwijt kunt zijn.
NIEUW: Foto's!
  woensdag 18 december 2013 @ 13:32:00 #112
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_134401772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:00 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nadeel is ook dat als je zo'n aandeel koopt maar ze zakken 20 cent, je ook zomaar weer 20 a 30% kwijt kunt zijn.
Daarom save ik ook dubbel, 1 met alles in aandelen, andere save voor alles in geld. :) De volgende keer bij het opstarten zie ik wel welk van de 2 savegames ik moet hebben
pi_134402415
Wanneer komt die DLC eigenlijks uit ?

edit; Moet je perse in de game zijn om de koersen te kunnen bekijken van de Bawsaq of kun je die ook online op internet vinden/in de gaten houden?
  woensdag 18 december 2013 @ 15:18:01 #114
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134405471
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Ame89 het volgende:
Wanneer komt die DLC eigenlijks uit ?

edit; Moet je perse in de game zijn om de koersen te kunnen bekijken van de Bawsaq of kun je die ook online op internet vinden/in de gaten houden?
Vandaag is er weer nieuwe DLC uitgekomen geloof ik.
1.08 met een nieuwe Contend-pack (ja, met een D). Nieuwe game-modes enzo.
NIEUW: Foto's!
pi_134442264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Ame89 het volgende:
Wanneer komt die DLC eigenlijks uit ?

edit; Moet je perse in de game zijn om de koersen te kunnen bekijken van de Bawsaq of kun je die ook online op internet vinden/in de gaten houden?
OP de Rockstar social club kun je de actuele koers van Bawsaq vinden.
  donderdag 19 december 2013 @ 10:38:50 #116
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134442324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef Sant. het volgende:

[..]

OP de Rockstar social club kun je de actuele koers van Bawsaq vinden.
https://gtavstocks.com/
NIEUW: Foto's!
  donderdag 19 december 2013 @ 13:12:27 #117
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_134446596
quote:
Last stock update happened 22 days ago.

dat is dan wel weer minder...
  donderdag 19 december 2013 @ 13:13:47 #118
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_134446652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:12 schreef Colonia het volgende:

[..]

Last stock update happened 22 days ago.

dat is dan wel weer minder...
owja, das waar... die gast had er geen zin meer in geloof ik...
dan is zoals Sant zegt SocialClub een veilige optie.

Of je moet zelf handig zijn met API's en zelf wat in elkaar knutselen. :)
NIEUW: Foto's!
pi_134681681
GTA Online ligt alles besneeuwd _O_
pi_134685037
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:40 schreef Timmos het volgende:
GTA Online ligt alles besneeuwd _O_
Vind mijn Xbox niet zo lief, al dat sneeuw. :'(

Maar het effect is wel tof, vooral dat je auto nu nogal onbestuurbaar word.
pi_134686113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef Ame89 het volgende:
Wanneer komt die DLC eigenlijks uit ?

edit; Moet je perse in de game zijn om de koersen te kunnen bekijken van de Bawsaq of kun je die ook online op internet vinden/in de gaten houden?
Dat is alleen voor online toch?
pi_134686411
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Vind mijn Xbox niet zo lief, al dat sneeuw. :'(

Maar het effect is wel tof, vooral dat je auto nu nogal onbestuurbaar word.
Ik heb een potje gegolft in de sneeuw. Je ziet de baan niet meer dus het is golf 2.0
pi_134697103
Hehe.

Aan t spelen met Trevor, ga ik dood tijdens rondkloten, kom ik weer uit t ziekenhuis naast t politiebureau.

Daar staat n agente en n hillbilly. Ik scheld die hillbilly uit, hij begint te slaan, de agente schiet m dood en zegt "nobody fucks with the LAPD!"

waarop er een hond aangerend komt en die agente doodbijt!
  woensdag 25 december 2013 @ 22:44:28 #124
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_134697699
Wie speelt dit spel nog?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_134699238
Ik.

Zelfs op eerste kerst.
pi_134701124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef Woods het volgende:
Wie speelt dit spel nog?
Laatst nog eventjes. Blijft een koningsspel.
pi_134737008
Het aandeel Weazel stijgt nog lekker door, 100 miljoen ingezet, nu al 67 miljoen winst :9
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:05:16 #128
419196 Royydje
Here we go.
pi_134978691
Is er nog plaats om de crew op social club te joinen ?

(PSN = Royydje)
pi_134979737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef Royydje het volgende:
Is er nog plaats om de crew op social club te joinen ?

(PSN = Royydje)
dat kan je beter vragen in het gta Online playstation topic
pi_134981759
Iemand die werkende dns codes heeft voor de ps3? Heb veel geld nodig en hoge level
pi_134984162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:54 schreef vigen98 het volgende:
Iemand die werkende dns codes heeft voor de ps3? Heb veel geld nodig en hoge level
Volgens mij hebben ze dat gepatcht. Sowieso zijn ze bezig met een fix die al het gecheate (of via glitch) geld weg haalt.
pi_134984256
Zit nu op ruim 87%

Moet alleen de hidden packages nog en die knife flights, voor de rest heb ik alles al gedaan.

Alleen nog een manier vinden om met alle 3 tegelijk af te spreken, en dan die archievment halen van 3 minuten met 3 sterren ...
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2014 @ 15:41:02 #133
231686 budvar
budvar
pi_134985907
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef JohnB52 het volgende:
Zit nu op ruim 87%

Moet alleen de hidden packages nog en die knife flights, voor de rest heb ik alles al gedaan.

Alleen nog een manier vinden om met alle 3 tegelijk af te spreken, en dan die archievment halen van 3 minuten met 3 sterren ...
Dan moet je ze alle twee opbellen voor je de eerste ophaalt. ;)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_135045175
De muziek is ook echt altijd echt geweldig bij GTA, hoor.
Ik rij nu al een tijdje gewoon rond niks te doen en lekker te luisteren.
pi_135131708
Zo toch besloten om GTA V weer eens op te pakken. Had hem sinds de launch volgens mij maar 3 dagen gespeeld. Wil hem toch echt een keer uitspelen.

Ik ga wel echt alleen de missies doen en niet meer dat free roamen. Merk gewoon dat ik dat niet boeiend genoeg vind en het gaat daardoor snel vervelen.

Muziek is idd wel altijd chill in GTA _O_
pi_135132211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:29 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe.

Aan t spelen met Trevor, ga ik dood tijdens rondkloten, kom ik weer uit t ziekenhuis naast t politiebureau.

Daar staat n agente en n hillbilly. Ik scheld die hillbilly uit, hij begint te slaan, de agente schiet m dood en zegt "nobody fucks with the LAPD!"

waarop er een hond aangerend komt en die agente doodbijt!
:D

Hoe doe je eigenlijk schelden?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135132236
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:58 schreef eight het volgende:

[..]

:D

Hoe doe je eigenlijk schelden?
D-pad rechts toch? Op Xbox tenminste.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135132351
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

D-pad rechts toch? Op Xbox tenminste.
ps3 hier maar button layout zal wel vergelijkbaar zijn.
In sept/okt toch heel wat uurtjes gespeeld maar dat je kan schelden kan ik me niet herinneren :@
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135132445
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:04 schreef eight het volgende:

[..]

ps3 hier maar button layout zal wel vergelijkbaar zijn.
In sept/okt toch heel wat uurtjes gespeeld maar dat je kan schelden kan ik me niet herinneren :@
Altijd ziek grappig. Je praat gewoon of je scheldt, heb al flink wat vechtpartijen ontlokt op die manier :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:29:43 #140
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135135820
Ik heb het spel inmiddels al een week of 4 niet aangeraakt volgens mij :{
ff 1x tijdens de kerst om te kijken hoe het er uit zag met "sneeuw", maar dat viel toch wel zo enorm tegen dat die weer snel uit ging.
NIEUW: Foto's!
pi_135160729
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:29 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb het spel inmiddels al een week of 4 niet aangeraakt volgens mij :{
ff 1x tijdens de kerst om te kijken hoe het er uit zag met "sneeuw", maar dat viel toch wel zo enorm tegen dat die weer snel uit ging.
Zelfde hier, singleplayer was enorm gaaf, multiplayer valt gewoon tegen en gaat toch snel vervelen.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:44:20 #142
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135169112
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef Niek. het volgende:

[..]

Zelfde hier, singleplayer was enorm gaaf, multiplayer valt gewoon tegen en gaat toch snel vervelen.
Singleplayer heb ik nog niet uit :{
NIEUW: Foto's!
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 22:58:32 #143
231686 budvar
budvar
pi_135169856
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Singleplayer heb ik nog niet uit :{
Onbegrijpelijk. |:(
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_135170060
Van het weekend nog ff gespeeld, beetje rondkloten in de single player. Met zo'n Chinook boven de snelweg zweven en met die haak eronder auto's oppikken, terwijl ze nog rijden. :') Omhoog vliegen en dan die mensen die nog in de auto zitten van ellende uit de auto zien springen _O- :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:10:09 #145
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135179331
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:58 schreef budvar het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk. |:(
klopt... moet nog een paar missies. Maar toen liep Online opeens probleemloos (voor mij althans) en heb ik daar avonden aan één mee zitten klooien. Daarna kwam Sinterklaas en hadden we voor de kinderen Disney Infinity gekocht. En dat speel ik nu weer met enige regelmaat met m'n vriendin.
Daarbij nog genoeg hobbies waar ik sinds oktober amper tijd voor heb gehad. Maar idd, ik moet de SP toch nog wel even af maken ja.
NIEUW: Foto's!
pi_135179358
Nooit wat meegekregen van die sneeuw, ziet er wel tof uit op YouTube! Jammer.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 09:32:10 #147
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135179625
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:12 schreef Panzermaus het volgende:
Nooit wat meegekregen van die sneeuw, ziet er wel tof uit op YouTube! Jammer.
Welke filmpjes heb je op youtube gekeken dan ?

North Yankton, dat zag er idd tof uit.
Los Santos in de sneeuw zag er niet uit. Textures wit, en er viel sneeuw, en je auto had minder grip. Dat was t. Ik heb hem uitgezet toen ik mensen in korte broek over straat zag lopen in de sneeuw. Voelde zo ontzettend "half" aan... Doe het goed, of doe het niet. Dit vond ik helemaal niks. Leuk voor een paar foto's op Snapmatic, maar dat was t dan ook meteen.

In North Yankton zag de sneeuw er goed uit.
NIEUW: Foto's!
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 09:56:25 #148
231686 budvar
budvar
pi_135180064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:10 schreef Cryothic het volgende:

[..]

klopt... moet nog een paar missies. Maar toen liep Online opeens probleemloos (voor mij althans) en heb ik daar avonden aan één mee zitten klooien. Daarna kwam Sinterklaas en hadden we voor de kinderen Disney Infinity gekocht. En dat speel ik nu weer met enige regelmaat met m'n vriendin.
Daarbij nog genoeg hobbies waar ik sinds oktober amper tijd voor heb gehad. Maar idd, ik moet de SP toch nog wel even af maken ja.
Ik had de SP al 3 x uitgespeeld voor online er was :')
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:03:10 #149
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_135180204
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 09:56 schreef budvar het volgende:

[..]

Ik had de SP al 3 x uitgespeeld voor online er was :')
Het duurde 3 weken voor ie speelbaar was voor mij sinds de release van de game zelf.
Ik kan alleen 's avonds spelen, dus het ging bij mij niet zo snel ;)
NIEUW: Foto's!
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 10:18:49 #150
231686 budvar
budvar
pi_135180610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:03 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Het duurde 3 weken voor ie speelbaar was voor mij sinds de release van de game zelf.
Ik kan alleen 's avonds spelen, dus het ging bij mij niet zo snel ;)
Hoe bedoel 3 wachten? Had je het spel niet op release?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')