abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133833708

Seizoen 2 van Overspel vanaf 26 oktober elke zaterdag om 21.30 op Ned 1.

Trailer seizoen 2

Trailer seizoen 1

Zie ook: http://overspel.vara.nl/

http://varagids.vara.nl/Spotify.13239.0.html

quote:
VARA werkt al aan seizoen 3 Overspel

De makers van de succesvolle serie Overspel zijn al bezig aan een derde seizoen. Schrijver Frank Ketelaar en producent Robert Kievit werken op dit moment aan de derde reeks, die vermoedelijk begin 2014 opgenomen wordt.

Het is opmerkelijk dat de VARA het nieuwe seizoen nu al in productie heeft genomen. De tweede reeks gaat pas eind oktober van start. Over de inhoud van deel 3 wil de VARA niets zeggen, maar "alle acteurs die na seizoen 2 nog leven keren in principe terug", aldus de makers.

Het eerste seizoen vertelde over een fotografe (Sylvia Hoeks) die hopeloos verliefd wordt op de advocaat (Fedja van Huêt) van de familie Couwenberg die zich bezig houdt met schimmige praktijken. Andere grote rollen zijn voor Kees Prins, Ramsey Nasr en Rifka Lodeizen.

Mysterie
Wat er exact in seizoen 2 gaat gebeuren, is nog een mysterie. De tweede serie gaat op 26 oktober van start. Nieuwe acteurs in deze reeks zijn onder anderen Mimoun Oaissa, Kees Boot en Sophie van Winden.

De eerste serie trok in 2011 wekelijks een miljoen kijkers. De Amerikaanse zender ABC heeft zelfs besloten een Engelstalige remake te maken, met grote sterren als James Cromwell en Henry Thomas in de hoofdrollen. Ook deze wordt komend najaar uitgezonden.

ANP

[ Bericht 23% gewijzigd door alors op 02-12-2013 09:06:59 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_133833713
lapo

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 02:40 schreef EricOscuro het volgende:
Overspel seizoen 1 versus seizoen 2... welk seizoen is beter?

Zelf vind ik seizoen 2 beter.
Allereerst vond ik de hoofdpersoon die Iris Hoegaarde speelt (Sylvia Hoeks ) en Pepijn van Erkel (Ramsey Nasr ) haar echtgenoot behoorlijk slecht acteerwerk afleveren. Maar niet alleen zij maar ook Iris' minnaar Willem Steenhouwer (Fedja van Huet) was zwak. Eigenlijk werd het hele deel 1 qua acteerprestaties bijna volledig gedragen door Huub Couwenberg ( Kees Prins) zijn hulpje in crime en zijn zoon... De rest van de personages waren doorgaans zwak, of hadden een te kleine rol om te schitteren ( de zoon van Willem Steenhouwer was best okay, maar had een te kleine rol hierin)

Sylvia Hoeks faalde enorm in deel 1. Niet echt alleen haar schuld, het scenario schoot ook te kort. Ze keek als een duf konijn uit haar ogen alsof haar alles maar overkwam... en zelfs als ze schuldgevoelens had richting haar man Pepijn, dan nog was ze hetzelfde duffe konijn die bereid was om naar de slachtbank te gaan voor kerst.
Ramsey Nasr bracht het er niet veel beter vanaf, als Iris' man... het was een grijze muis... en ja misschien behoorde hij ook zo te zijn.
Fedja van Huet ... hetzelfde laken een pak. Net als de andere hoofdrolspelers overkwam hem dit allemaal. Kortom de echte hoofdrolspelers waren als konijnen die in de koplampen van een passerende auto keken, wachtend tot ze werden overreden.

Maar dat werden ze gelukkig niet! De drie hoofdrolspelers kregen een tweede kans in Overspel 2.
Nu de scenarioschrijvers wisten wie de hoofdrollen zouden spelen, lijkt het alsof het verhaal wat meer naar hun toegeschreven wordt. De hoofdrolspelers ( hierboven genoemd) krijgen nu eindelijk een rol waarin ze echt uit de voeten kunnen, een rol dat meer interessant is dan Bambi die verpletterd wordt door een aanstormende auto op een snelweg!

Oh, en dan vergeet ik Rifka van Lodijzen toch bijna... als ex vrouw van Willem Steenhouwer is gewoon goed, zoals ze altijd is. In deel twee misschien minder interessant als in deel 1. Maar net als Kees Prins is Rifka eigenlijk altijd goed, wat ze ook doet.

Maar deel twee is qua verhaal en karakterontwikkelingen minstens twee keer beter dan deel 1

En nu jullie (in elk geval degenen die beide series gezien hebben). Welk seizoen was beter?
.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 2 december 2013 @ 08:54:09 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133833786
Ziet er goed uit :) Nederland is wel vaker goed met series. Beter dan met films in ieder geval :)
pi_133833787
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Injetta het volgende:
Of ze maken nog een video daar aan dat gegraven graf waarin Willem iedereen vaarwel moet zeggen. Vervolgens vermoorden ze hem niet, maar nemen ze hem weer mee.
Die Couwenberg wil zo iedereen doen geloven dat Willem dood is om zo diegene van de sms'jes tevreden te houden (wij weten wie het is, maar hij nog niet).
Als iedereen denkt dat Willem dood is, is dat voor hem een voorlopig handig.

Voordat hij alles recht kan breien en zijn geld terug krijgt, gaat hij zelf dood (in de volgende aflevering).
Zoiets???
Goeie!
pi_133833944
OP even een beetje opgeknapt, hij was nogal karig en gedateerd.
know'm sayin?
word? word.
pi_133834058
Komt achter gesloten deuren ook met een nieuw seizoen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_133834542
Iemand die nog iets uit de trailer (OP) kan halen?

Ik zie iemand met zn hoofd in de wc geduwd worden (Huub of Royakkers?)

Pepijn stopt dat mobieltje in iemand zn la

Bjorn die op zichzelf moet, daar is natuurlijk ook een diepere reden voor.
  maandag 2 december 2013 @ 12:55:11 #8
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_133839193
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 09:15 schreef spierbal het volgende:
Komt achter gesloten deuren ook met een nieuw seizoen?
:') Dit topic gaat over Overspel, niet over "Overspel in de liefde".
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_133840420
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 12:55 schreef Reemi het volgende:

[..]

:') Dit topic gaat over Overspel, niet over "Overspel in de liefde".
Oow haha,
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:04:54 #10
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_133888714
Twee dingetjes over Couwenberg en of hij het overleeft:

1. Het was z'n rechterschouder. Is dat niet minder gebruikelijk als het om een hartaanval gaat?

2. In spoiler omdat misschien niet iedereen dit weet of wil weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_134029610
Kickje.
know'm sayin?
word? word.
pi_134030130
Raimy _O_ Samen met Couwenberg mijn favoriete karakter :Y
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_134030731
Björn _O-
pi_134030796
Zouden ze Pepijn in de val gaan lokken?
know'm sayin?
word? word.
pi_134030950
Willem is dus echt niet dood :+
pi_134031092
Lol :D ze hebben de verkeerde te pakken
know'm sayin?
word? word.
pi_134031322
Beroerte
know'm sayin?
word? word.
pi_134031505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef alors het volgende:
Beroerte
rechter arm?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_134031515
Marco herkent denk ik hem en zijn secretaresse van de video...
know'm sayin?
word? word.
pi_134031546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]

rechter arm?
Die andere man he, niet Couwenberg.
know'm sayin?
word? word.
pi_134031612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:30 schreef alors het volgende:

[..]

Die andere man he, niet Couwenberg.
Oh
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_134031632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:30 schreef alors het volgende:
Marco herkent denk ik hem en zijn secretaresse van de video...
Oh ja, dat is het :D _O- Ik vroeg me al af wat hij precies had ontdekt.
pi_134031877
Dat stond toch al vast. En daar gaat hij hem mee onder druk zetten waarschijnlijk.
Joachim met handschoenen in het ziekenhuis? Voorspelbaar. Pepijn zijn foto/tip gaat uitkomen.

De foto's van Willem vond ik wel echt schokkend.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_134031914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh ja, dat is het :D _O- Ik vroeg me al af wat hij precies had ontdekt.
Met chantage kan hij mooi zijn pokerhobby ongelimiteerd financieren.
pi_134031945
Couwenberg heeft volgens mij gewoon last van zijn arm omdat hij Rooijakkers gegrepen heeft.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')