Als ik bij meer vragen "Strongly agree" of "Strongly disagree" had, dan waarschijnlijk mij ook.quote:
Bij jou ging ik daar op basis van wat ik van je gelezen heb in discussies ook wel vanuit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik bij meer vragen "Strongly agree" of "Strongly disagree" had, dan waarschijnlijk mij ook.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:40 schreef keste010 het volgende:
[..]
Bij jou ging ik daar op basis van wat ik van je gelezen heb in discussies ook wel vanuit.
Waar stond je eerst dan vooral?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel knap dat er wat uitkomt. Volgens mij moet er bij mij een confidence interval van de complete schaal omheen, maar goed. Gemiddeld genomen dit dus.
Volgens mij word ik wat gematigder.
Net zo lief als de moordenaar Gadaffi.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn lief, dus veel lieve mensen hier.
Moordenaar Bush (zowel jr. als sr.) en Obama bedoel je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:56 schreef waht het volgende:
[..]
Net zo lief als de moordenaar Gadaffi.
Je wordt soft.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:05 schreef waht het volgende:
Oh jee, toch een beetje linkser geworden.
[ afbeelding ]
Mwoah, dat zit nog wat verder in de autoritaire richting in mijn ogen.quote:
Daarom zei ik ook 'neigt'quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, dat zit nog wat verder in de autoritaire richting in mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |