SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk heeft iemand anders haar foto gebruikt. Ze is een mooi jong meisje, krijgt vast genoeg aandacht IRL en op haar eigen facebook pagina. Lijkt me echt sterk dat zo'n persoon zo desperate gaat doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]moet niet gekker worden..
Ik bedoel dus water met bubbels, wat syl zei.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom bronwater, heeft toch geen enig voordeel t.o.v. kraanwater?
spa roodquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoel dus water met bubbels, wat syl zei.
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.quote:
Met kersensmaak? Bedoel je niet gewoon frisdrank? Of is het echt alleen smaak zonder suiker of iets?quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.
Had in Turkije veel bruiswater gedronken met kersensmaak enzo
En daarom nergens ook je foto posten. Zou me niet verbazen als het een of andere jaloerse man of vrouw is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand anders haar foto gebruikt. Ze is een mooi jong meisje, krijgt vast genoeg aandacht IRL en op haar eigen facebook pagina. Lijkt me echt sterk dat zo'n persoon zo desperate gaat doen.
kizilay sodaquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.
Had in Turkije veel bruiswater gedronken met kersensmaak enzo
Wat Syl zegtquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met kersensmaak? Bedoel je niet gewoon frisdrank? Of is het echt alleen smaak zonder suiker of iets?
De goedkope hebben doorgaans weinig bubbels.quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik koop gewoon die goedkope. Spa rood'a guc mu yeter.
Ook frisdrank.quote:
Ik vind het ook echt lekker, maar 3 flesjes is wel wat veel jaquote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kizilay soda
Ik kan zo 2-3 flesjes in één keer drinken, het zijn van die achterlijk kleine flesjes. Iedereen verklaart me voor gek.
Is dat zo? In Turkije drink ik altijd "sade soda", dus zonder smaak. De "meyveli soda" is te zoet...quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten gewoon frisdrank. Water + suiker + smaak = frisdrank.
Oh ik vind het juist lekkerder als er iets minder bubbels in zitten, daarom schud ik altijd een beetje voor ik het open. Maar die goedkope rode van de Aldi heeft genoeg bubbels, hoor. Ik merk weinig verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De goedkope hebben doorgaans weinig bubbels.Ik drink ongeveer 2 á 3 pakken (á 6x0,5L flessen) per week.
Op zich goed betaalbaar.
3 flesjes zijn gelijk aan 3 glazen...quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt lekker, maar 3 flesjes is wel wat veel ja
Ik haat die winkel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zuiver kraanwater met een speciale kan van de Tuinen...
Ja, die meyveli soda is gewoon frisdrank. Sade soda is bildigimiz spa rood.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? In Turkije drink ik altijd "sade soda", dus zonder smaak. De "meyveli soda" is te zoet...
Ik moet echt veel bubbels hebben. Dat is ook de reden dat ik flessen van 0,5 liter heb... De flessen van 1,5 liter moeten dezelfde dag op, anders lust ik het niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist lekkerder als er iets minder bubbels in zitten, daarom schud ik altijd een beetje voor ik het open. Maar die goedkope rode van de Aldi heeft genoeg bubbels, hoor. Ik merk weinig verschil.
Die 0,33 cl flesjes hier kosten net zo duur als 1l flessen, hoe komt datquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Er zit trouwens ook echt belachelijk veel accijns op bronwater
Hmm, en ik maar denken dat het spa rood met een smaakje is...quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, die meyveli soda is gewoon frisdrank. Sade soda is bildigimiz spa rood.
Mja da's door verpakkingskosten en zo, maar er zit gewoon 4,13 cent accijns op zo'n litertje bronwater. Valt best mee, zou je zeggen, maar als je bedenkt dat een liter kraanwater ongeveer 0,14 cent kost, dan betaal je per liter bronwater genoeg accijns om 29½ liter kraanwater te kopenquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die 0,33 cl flesjes hier kosten net zo duur als 1l flessen, hoe komt dat
Spa rood met Karvan Cevitam is ook zoet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kun je dat denken? Yani je proeft toch dat het zoet is?
Dan kan je beter zo'n goedkoop merk bronwater kopenquote:Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spa rood met Karvan Cevitam is ook zoet.
Hoeveel water gebruikt een persoon in een gemiddelde douchebeurtquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja da's door verpakkingskosten en zo, maar er zit gewoon 4,13 cent accijns op zo'n litertje bronwater. Valt best mee, zou je zeggen, maar als je bedenkt dat een liter kraanwater ongeveer 0,14 cent kost, dan betaal je per liter bronwater genoeg accijns om 29½ liter kraanwater te kopen
Een waterbesparende douche verbruikt 6,9 liter per minuut, een gewone douche 8,7 en een comfortdouche 14,4 liter per minuut.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoeveel water gebruikt een persoon in een gemiddelde douchebeurt
Dat wordt dan toch gewoon echt meyveli soda (geen frisdrank)? Dat doe ik trouwens alleen maar als er visite is. Ik vind spa rood naturel lekkerder.quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ja spa rood met een schep suiker ook. Maar dat is geen spa rood meer. Echt, dit is toch gewoon logisch nadenken?
Yuh. En dan heb je mensen die een halfuur douchen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een waterbesparende douche verbruikt 6,9 liter per minuut, een gewone douche 8,7 en een comfortdouche 14,4 liter per minuut.
Mijn huur is inclusief water en dergelijke, dus ik douche makkelijk een half uur jaquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yuh. En dan heb je mensen die een halfuur douchen.
Misschien toch maar overstappen op de oude Turkse manier, emmertjes met warm water.
En mensen die uitgebreid genieten van een warm bad...quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yuh. En dan heb je mensen die een halfuur douchen.
Hoeveel liter is een normaal badquote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En mensen die uitgebreid genieten van een warm bad...
Weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, toch niet.
Tot een paar jaar terug werd ik altijd ziek wanneer ik een weekje (of langer) vrij nam van het werk. De enige verklaring die ik kon bedenken was: op het werk hebben we water dispensers, thuis (en ook elders) niet. Het water dat ik op het werk drink is dus schoner.
De volgende keer dat ik vrijnam heb ik ook heel wat flessen Spa Blauw gekocht. En ja hoor, ik werd NIET ziek.
Het is maar net wat je onder frisdrank verstaat.quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
Frisdrank is water met suiker en bubbels. Karavan cevitan is suiker dus samen met bronwater frisdrank. Simple as that.
Dacht dat HC dat zei, ik moest lachen toen hij ineens dat waterverbruik per minuut vertelde. Avondhumorquote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Trouwens, mineraalwater is voor mij belangrijk.Zie mijn post van enkele jaren geleden:
[..]
Ben ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
Oh, hij wist dat toch niet van buiten. Jammer, dacht dat hij ubergeniaal was.
De precieze aantallen wist ik niet, maar ik had je wel 'ongeveer' kunnen vertellen hoeveel het verbruik isquote:Op zondag 1 december 2013 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas, copy paste kan iedereen. Levo blijft nu toch favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever, maar die meyveli soda is gewoon voor kleine kinderen. Zó zoet vind ik het...quote:Op maandag 2 december 2013 01:02 schreef xaban06 het volgende:
Wat boeit het dat het frisdrank is, het helpt tegen maagklachten.
Dat uitzicht?quote:Op maandag 2 december 2013 10:41 schreef MaidensTower het volgende:
Uh waar ben je precies jaloers op?
Hoezo dat? Ik koop iedere maand braaf mijn staatsloten. Mocht ik een mooi geldbedrag winnen, dan koop ik die vogels voor je. Echt waar.quote:
Don't worry. De eerste keer dat ik me niet aan mijn woord houd zal tevens mijn laatste dag op aarde zijn, tenzij ik een verdomd goede reden heb (overmacht).quote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou je eraan.
Özledim
Anneme anlattım onu. Fiyatını söylemedim. Goku'ya benziyor dedim hehe
Water verspillen is haram. Relatief boeie zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:04 schreef xaban06 het volgende:
En half uur douchen, sja, kost je 50 cent. Boeie.
Men heeft het over de kosten....quote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Water verspillen is haram. Relatief boeie zou ik zeggen.
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb nu wel zin in een half uur douchen
quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ga straks een uur in een extra warm bad... Even lekker ontspannen.
Binnenkort maar eens een badeendje kopen, dan kan ik ook spelen in bad.
Ja echt hé, ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb nu wel zin in een half uur douchen
45 minuten? Douch jij dan om de 2 weken dat je er zo lang onder moet staan.quote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef expans het volgende:
Sinds m'n ma heeft gezegd dat uc harfliler op plekken zijn waar veel water stroomt kunnen zijn (lees: afvoerput) douche ik zo snel mogelijk, van 30-45 naar 20 min.
Ik kan op z'n tijd ook wel genieten van een warme lange douche...quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
45 minuten? Douch jij dan om de 2 weken dat je er zo lang onder moet staan.
Ik heb trouwens vandaag spa rood gekocht om te proberen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan op z'n tijd ook wel genieten van een warme lange douche...
Je moet het leren drinken... In het begin luste ik het ook niet. In mijn familie wordt bruisend mineraalwater dan ook "ac su" genoemd..quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vandaag spa rood gekocht om te proberen.
Vind het niks
Leren drinken? Bruiswater is als bier onder alcohol?quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken... In het begin luste ik het ook niet. In mijn familie wordt bruisend mineraalwater dan ook "ac su" genoemd..
Ik douche altijd s'Ochtends vroeg als ik na school ga (HBO). Alleen dan douche ik te lang en dan worden mijn ouders boos, omdat ze denken dat ik te laat kom op school.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan op z'n tijd ook wel genieten van een warme lange douche...
Gewoon een keer goed wegdrinken, dan leer je het wel te waarderen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leren drinken? Bruiswater is als bier onder alcohol?
's ochtends had ik altijd ruzie met m'n pa die te lang onder de douche stond waardoor ik regelmatig (bijna) te laat op m'n werk kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik douche altijd s'Ochtends vroeg als ik na school ga (HBO). Alleen dan douche ik te lang en dan worden mijn ouders boos, omdat ze denken dat ik te laat kom op school.
Maar eerlijk, ik ben echt nog nooit te laat op school geweest.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed wegdrinken, dan leer je het wel te waarderen.
[..]
's ochtends had ik altijd ruzie met m'n pa die te lang onder de douche stond waardoor ik regelmatig (bijna) te laat op m'n werk kwam.Het was 's ochtends altijd een wedstrijdje wie het eerst onder de douche staat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probeer ik ook altijd. Maar s'Ochtends is het zo koud (vooral in wintermaanden) dat ik eerst moet opwarmen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef Ayca het volgende:
Ik kan niet snel douchen, vaak genoeg geprobeerd maar het lukt niet.
Snap niet hoe mensen in 5-10 minuten kunnen douchen.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
Mijn vader staat altijd om 05:00 uur op omdat hij weet dat ik altijd om 06:00 uur douche.
Hij maakt dan in de tussentijd mijn ontbijt klaar.Jouw vader maakt jou ontbijt? Wauw. Wij zijn tegenwoordig al heel erg blij als onze vrouw of moeder het nog een keer in de week wilt doen, maar elke dag ontbijt van vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Wat hebben jullie met Stylo gedaan!!!!?
Tssk, nu beledig je de mongolen...quote:
Een koude douche (gevolgd door een warmequote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
Douchen jullie elke dag trouwens? Ik in de winter echt niet. Snap ook nooit waarom mensen dat nodig hebben, zo vaak douchen, vooral in de winter. Tenzij je elke dag sport of zo, of net als Nederlanders je kont niet wast na een toiletbezoek.
Wel was ik elke dag mijn voeten na het werk.
Koude douche in de ochtend, ben geberirim la.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk, nu beledig je de mongolen...
[..]
Een koude douche (gevolgd door een warme) vroeg in de ochtend is heerlijk. Dat is fijn wakker worden.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
Tenzij je elke dag sport of zo, of net als Nederlanders je kont niet wast na een toiletbezoek.
Ja, kom op, is toch zo? Ik snap echt niet hoe mensen alleen toiletpapier kunnen gebruiken. Zelfs na nummer een hoor je je te reinigen vind ik.quote:
Wat is deze? Alsof je over jezelf heen plastquote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, kom op, is toch zo? Ik snap echt niet hoe mensen alleen toiletpapier kunnen gebruiken. Zelfs na nummer een hoor je je te reinigen vind ik.
Nou ja, bij mannen zit het net iets anders, maar alsnog is het wel zo schoon om water te gebruiken vind ik.quote:Op maandag 2 december 2013 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is deze? Alsof je over jezelf heen plast
Zet je wc anders in de douchecabinequote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja, bij mannen zit het net iets anders, maar alsnog is het wel zo schoon om water te gebruiken vind ik.
Asik misin?quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef MaidensTower het volgende:
Lalalalalalaaalaaaaaaaa Allah'ım bana akıl fikir ver hehehhehehe
Sizleri seviyorum bu arada. Hugo ook van jou!
Dagelijks douchen lijkt me doorgaans ook niet nodigquote:Op maandag 2 december 2013 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ja een beetje water gebruiken na een toiletbezoek. Oh ik overdrijf zo erg.
Nederlanders zijn soms zo'n raar volk. Ze kijken raar op als je zegt dat je om de dag doucht en niet elke dag, maar wanneer je over iets simpels als reinigen met water na een toiletbezoek begint, overdrijf je.
Ik denk graag na over het leven als ik onder de douche sta.quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
45 minuten? Douch jij dan om de 2 weken dat je er zo lang onder moet staan.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef expans het volgende:
[..]
Ik denk graag na over het leven als ik onder de douche sta.
Geen idee, johquote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even serieus, zoiets is fucking chill. Het is gemakkelijker en het is/voelt ook schoner.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef MaidensTower het volgende:
Turken zijn ook mongolen dus hij beledigt ook Turken nu.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tssk, nu beledig je de mongolen...
[..]
Een koude douche (gevolgd door een warme) vroeg in de ochtend is heerlijk. Dat is fijn wakker worden.
Ik heet geen hugoquote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef MaidensTower het volgende:
Ervoor.quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, joh
Maar gebruiken jullie dat i.p.v. wc-papier of ernaast?
Dan zou je in principe net zo goed vochtige toiletdoekjes kunnen gebruiken, toch?quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ervoor.. Nog even afdrogen is wel zo handig.
Des ochtends, des morgens.quote:Op maandag 2 december 2013 22:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Turken zijn ook mongolen dus hij beledigt ook Turken nu.
Ik doe altijd een hete douche als ik s'Ochtends wakker wordt (vooral in de wintermaanden).
Dat is echt lekker als het s'Morgens nog zo ijskoud is.
Turken komen oorspronkelijk ook uit Mongolië.quote:
Ik snap het niet eh. Als een ander deel van ons lichaam met feces in aanraking komt, is even schoonvegen met papier vast en zeker niet voldoende. Dan wil je 't toch nog even zo snel mogelijk wassen, zodat je mentaal gerustgesteld bent.quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan zou je in principe net zo goed vochtige toiletdoekjes kunnen gebruiken, toch?
quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Turken komen oorspronkelijk ook uit Mongolië.Nee, en dat zegt verder ook weinig. Koerden komen uit Turkije, maakt ze nog geen Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, op die fietsquote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap het niet eh. Als een ander deel van ons lichaam met feces in aanraking komt, is even schoonvegen met papier vast en zeker niet voldoende. Dat wil je 't toch nog even zo snel mogelijk wassen, zodat je mentaal gerustgesteld bent.
Waarom je kont anders behandelen? Water werkt het beste, doekjes en papier is gedoe.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef expans het volgende:
[..]
Ik denk graag na over het leven als ik onder de douche sta.
Als ik depressief ben, of als ik ongemotiveerd ben qua studie en deadlines, of als ik vastzit met iets. Of ik moet een lange reis maken en zo uit het raam staren.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koude douche in de ochtend, ben geberirim la.
Mwah, ik weet niet...quote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, kom op, is toch zo? Ik snap echt niet hoe mensen alleen toiletpapier kunnen gebruiken. Zelfs na nummer een hoor je je te reinigen vind ik.
Heb je al gekregen, maar je hebt last van een lekkage...quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef MaidensTower het volgende:
Allah'ım bana akıl fikir ver hehehhehehe
Jij bent Hollandalli zaten.quote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Probeer het maar een keer. De warme douche erna is zó geweldig!
[..]
Mwah, ik weet niet...
Nee.quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op papier wel ja.Vind je me niet meer lief?
quote:
Dus je weet nu dat je niet abnormaal bent?quote:Even serieus, sinds 9gag en vines ben ik mij gaan realiseren hoe normaal, gewoontjes ik eigenlijk ben. Ik herken me bijna in alle plaatjes en filmpjes hahahhaa.
uc harfliler???quote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef expans het volgende:
Sinds m'n ma heeft gezegd dat uc harfliler op plekken zijn waar veel water stroomt kunnen zijn (lees: afvoerput) douche ik zo snel mogelijk, van 30-45 naar 20 min.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
Douchen jullie elke dag trouwens? Ik in de winter echt niet. Snap ook nooit waarom mensen dat nodig hebben, zo vaak douchen, vooral in de winter. Tenzij je elke dag sport of zo, of net als Nederlanders je kont niet wast na een toiletbezoek.
Wel was ik elke dag mijn voeten na het werk.
De kontharen waxen helpt trouwens ook om de twarrels de baas te kunnen worden.quote:Op maandag 2 december 2013 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap het niet eh. Als een ander deel van ons lichaam met feces in aanraking komt, is even schoonvegen met papier vast en zeker niet voldoende. Dan wil je 't toch nog even zo snel mogelijk wassen, zodat je mentaal gerustgesteld bent.
Waarom je kont anders behandelen? Water werkt het beste, doekjes en papier is gedoe.
doet me denken aan harry potter, whos name you shallt not speak ofzo (verwijzing naar voldemort), waar gaat dit over/waar komt dit vandaan???quote:
spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De kontharen waxen helpt trouwens ook om de twarrels de baas te kunnen worden.
idd waarom zou je dat willen kijken?quote:Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
Iewh net filmpje gekeken van een man die zijn vrouw onthoofd.. Waarom doe ik dit waaaaarom
quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De kontharen waxen helpt trouwens ook om de twarrels de baas te kunnen worden.
como?quote:
iets met een smilie zag ikquote:
Dat moet je niet doen vlak voordat je gaat slapen...quote:Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
Iewh net filmpje gekeken van een man die zijn vrouw onthoofd.. Waarom doe ik dit waaaaarom
zo nu en danquote:
serieus? pijnlijk?quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel! En ben daar waarachtig fier op amice
hars/wax je je borsthaar ook wegquote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel! En ben daar waarachtig fier op amice
ik kan me wel voorstellen als je er last van hebt dat je het doetquote:
quote:I have recently made a mistake in my life, and I offer my story to you, that you may learn from my error. It all started, as many things do, with me having trouble ****ting.
No, I was not constipated; this was not a regularity problem but a matter of technique. It seems my ass-hair had grown to such a length that tiny grogans were constantly getting tied up in the matted jungle between my asscheeks. It led to much frustration, with me KNOWING that I still had something to drop, but unable to shake the tenacious turd loose from its butthair dwelling. Eventually I would have to do two things: either reach down with some paper and try to pinch off the lingering loaf (which required careful precision to avoid smearing the creature all over my rear, especially since I had no way of seeing what I was doing) or just go for broke, start wiping, and hope that I could remove all the leftover fecal matter before the toilet paper reached its Can?t-Be-Flushed threshold.
I was contemplating this problem, when I had what seemed at the time to be a bright idea. ?Hey! This is my butt and my butt-hair, right? So why don?t I just eliminate all the hair, and then my grogans will flow out like beer from a keg!? I said to myself. It is a statement that will go down in history with a lot of other regretted statements. ?How many Indians could there be?? said by General Custer. ?Looks like a good day for a drive!? by JFK. ?There! America On-Line now has complete Usenet access!? by some idiot system tech. Such was my anal shaving idea.
I performed the operation that night, with a cheap disposable razor and a towel to sit on. Starting from the bottom, and shaving from the crack to the cheeks, I began the arduous process of ridding my ass of hair. Occassionally, I would have to clean the razor of accumulated hair and miscellaneous slime, which I did by wiping it on the towel. Slowly, my twin mounds and the between-ravine began to resemble the hairless cheeks of a newborn baby. Finally, I wiped the razor one last time, and surveyed my work. The towel was covered with a pile of hair. My ass was smooth as ivory. I smiled, satisfied, thinking my troubles were over.
Little did I know.
I now have a great respect for anal-hair. Like everything in this world God created, it has its mighty purpose in existence. It was only after I had removed it that I started to learn how much I had been taking it for granted. For one, it provides friction. I learned this the next day, when I walked out into the sun heading for class. After climbing two flights of stairs and starting to sweat, I started to notice something unpleasant. The sweat was accumulating in my crack, and was causing the unpleasant sensation of my two asscheeks sliding past each other with every step. I thought about going to the bathroom and wiping it off, but had to get to class. Eventually, I thought, it would dry.
Unfortunately, it did dry, but only after mingling with the microscopic $!@%- molecules lingering around my brown starfish. When I stood up after class, my cheeks were stuck together with a slimy sticky $!@%/sweat combination. As I made my way back to my dorm, it started to itch. God-DAMN, did it itch! Felt like a swarm of ants was making its way up and down my crack. Fighting to keep from jamming my hand down there and scratching away, I rushed back to the dorm.
Unfortunately again, this exertion caused me to sweat, and when I finally reached my room, my cheeks were sliding back and forth against each other like a pair of horny cane-toads. I quickly dropped my pants, and attempted to dry my ass off by sticking it in front of a fan and spreading my cheeks. As I pulled the two mounds of flesh apart, a horrible stench burst free and filled the room. Every dog within a 4 block radius started to howl. I had it worst of all, as the ripe aroma of festering ****/sweat went into the fan and blew back into my face. I fought to keep from heaving. And as I sat there, fighting vomit, my ass cheeks spread and dripping, with the concentrated aroma of my body odor mixed with the tangy smell of my own **** blowing right into my face, I had only one thought: ?It will be like this until the hair grows back. Weeks.?
Later on, trying to deal as best I could, wiping my ass at every opportunity, I discovered another wonderful use for ass-hair - ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck between my asscheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil.
As if that wasnt enough, I am now enduring further torture. As anyone who has ever shaved anything knows, when hair is first growing in, it comes in as stubble. Imagine your ass having the texture of a brillo pad. Well, that is what I am dealing with now. It is a hellish torture, and there are many times when I just look out the window and contemplate why I shouldn?t just jump out and get it all over with in one fleshy splat, rather than endure this constant agony.
Friends, DONT SHAVE YOUR ASS-HAIR!
Alleen een deel scheren... Richting de kraag voornamelijk.. maar ben best een beer aan het worden met de jarenquote:
hygiene, broer!quote:
nee ik kon er niet doorheen komen zeg maarquote:
wrom guys onlyquote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef expans het volgende:
Ik zou een guys only topic over persoonlijke hygiëne niet eens zo erg vinden
Denk je dat de ladies niet kunnen meelezen?quote:Op maandag 2 december 2013 23:14 schreef expans het volgende:
[..]
Omdat ik niet alles kan / wil delen met vrouwen? Ook al is het op een forum?
zoals watquote:Op maandag 2 december 2013 23:14 schreef expans het volgende:
[..]
Op de een of andere manier invite only maken is toch wel mogelijk?quote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Denk je dat de ladies niet kunnen meelezen?
Stel je niet aan joh.quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef expans het volgende:
[..]
Op de een of andere manier invite only maken is toch wel mogelijk?
Kloontje maken zodat ze niet weten dat jij het bent?quote:Op maandag 2 december 2013 23:14 schreef expans het volgende:
[..]
yaw we zijn geen kinderen meerquote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef expans het volgende:
[..]
Op de een of andere manier invite only maken is toch wel mogelijk?
stel je niet aan joh! :pquote:
quote:BOYZILIAN
Boyzilian of intiemwax voor mannen is een gemakkelijke manier om de verzorgingsroutine af te ronden. man torso
De waxes worden uitgevoerd door een gediplomeerde schoonheidsspecialist in een professionele sfeer,
rustig en perfect voor degene die niet geheel op het gemak is en voor de eerste keer een afspraak heeft gemaakt!
De Men’s Wax is de mannelijke tegenhanger van de dames bikiniwax.
Het haar wordt verwijderd in de liezen en de buitenste randen van de schaamstreek.
Voor de behandeling wordt door de behandelaar aangegeven welke haren worden weggehaald.
In overleg kunnen meer of minder haren worden verwijderd.
Er wordt rekening gehouden met de lijn van slip of boxershort.
Deze wax is vooral ook geschikt voor mannen met een zittend beroep.
De Brazilian Wax Alle haren in de schaamstreek worden verwijderd.
Alle haren in het gebied worden verwijderd, inclusief de haren op penis en scrotum.
Ongeacht de voorkeur, kan het haar boven de penis geheel of gedeeltelijk worden verwijderd.
Klant en behandelaar overleggen voor de behandeling in welke vorm de haren blijven.
DIt kan varieren van een streepje, driehoek, triangle of andere vorm op verzoek.
Tarief:
Men's Wax v.a. ¤ 30,00
Brazilian Wax ¤ 57,00
zelfsquote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
yaw we zijn geen kinderen meervrouwen hebben ook beharing en een geslachtsdeel zelfs, je gaat ze heus niet overrompelen met je informatie
Nou, ik ben best wel behaard en soms heb ik idd twijfels of ik daar iets aan moet doen, maar dan zit ik met een dilemma, namelijk, ik vind lichaamsbeharing niet zo erg, alleen bij de privé zones, en als ik dan daar scheer is het helemaal kaal, en dat ziet er niet uit dus dan maar trimmen.quote:
Je benen moet je niet scheren/harsenquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef expans het volgende:
[..]
Nou, ik ben best wel behaard en soms heb ik idd twijfels of ik daar iets aan moet doen, maar dan zit ik met een dilemma, namelijk, ik vind lichaamsbeharing niet zo erg, alleen bij de privé zones, en als ik dan daar scheer is het helemaal kaal, en dat ziet er niet uit dus dan maar trimmen.
Maar dan heb ik nog de issues van m'n achterste, want kijk, het is zeg maar op dit moment een orman ayisi niveau (niet alleen daar), maar als ik daar wat schoonmaak, moet/zal ik dan ook direct m'n benen meepakken? Anders ziet het er zo raar uit qua niveau's van begroeiing.
Ik hou liever de schijn hoog van mooie meisjes poepen niet begrijp je?
Neuh, moet kunnen (wel een matige grap)quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Slayage het volgende:
is het te vroeg voor dit soort grappen? (serieus)
[ afbeelding ]
why?quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je benen moet je niet scheren/harsen
Rug lijkt me wel
Ik vind het niet erg om daar haar te hebben, borstkas ook niet echt, dat laat ik gewoon.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je benen moet je niet scheren/harsen
Rug lijkt me wel
beide, met name de ene wel andere niet snap ik nietquote:
heb je je derriere zo goed bestudeerd dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef expans het volgende:
[..]
Alleen m'n derrière ziet er uit als een zwart gat waar twee benen inclusief vacht uitkomen.
Ayna'da gordum tijdens omkledenquote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je je derriere zo goed bestudeerd dan?
Benen scheren/harsen is meer iets voor vrouwen; bij mannen is het normaal dat ze daar haren hebben. Een behaarde rug heeft doorgaans een negatief effect op de aantrekkelijkheid van een man, dus vandaar. Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, of mannen die het van zichzelf woest aantrekkelijk vinden, maar volgens mij wordt het in de regel niet als aantrekkelijk ervaren.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
beide, met name de ene wel andere niet snap ik niet
doet me denken aan een aflevering van sex and the city dat een van die chicks haar poes uitvoerig onderzoekt met een spiegel en dat ze vervolgens tot de conclusie komt ze een vreselijk lelijke poes heeftquote:
Begrijp je nu waarom ik zei guys only?quote:
Zo erg ben ik niet.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
doet me denken aan een aflevering van sex and the city dat een van die chicks haar poes uitvoerig onderzoekt met een spiegel en dat ze vervolgens tot de conclusie komt ze een vreselijk lelijke poes heeft![]()
eigenlijk dus soort van "liever weg omdat de norm nu eenmaal is dat men het niet zo aantrekkelijk vindt"quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Benen scheren/harsen is meer iets voor vrouwen; bij mannen is het normaal dat ze daar haren hebben. Een behaarde rug heeft doorgaans een negatief effect op de aantrekkelijkheid van een man, dus vandaar. Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, of mannen die het van zichzelf woest aantrekkelijk vinden, maar volgens mij wordt het in de regel niet als aantrekkelijk ervaren.
tmi?quote:
ik snap je probleem (denk elke turk wel) wat betreft de beharing...quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef expans het volgende:
[..]
Nou, ik ben best wel behaard en soms heb ik idd twijfels of ik daar iets aan moet doen, maar dan zit ik met een dilemma, namelijk, ik vind lichaamsbeharing niet zo erg, alleen bij de privé zones, en als ik dan daar scheer is het helemaal kaal, en dat ziet er niet uit dus dan maar trimmen.
Maar dan heb ik nog de issues van m'n achterste, want kijk, het is zeg maar op dit moment een orman ayisi niveau (niet alleen daar), maar als ik daar wat schoonmaak, moet/zal ik dan ook direct m'n benen meepakken? Anders ziet het er zo raar uit qua niveau's van begroeiing.
Ik hou liever de schijn hoog van mooie meisjes poepen niet begrijp je?
gecmis olsunquote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef expans het volgende:
Oh btw, om nog even te helpen met de visualisatie, ik ben denk ik te vergelijken met een hond/huisdier qua haaruitval, moet zowat elke dag stofzuigen anders hoopt het op. En m'n ma kraakt me altijd af
Zoiets; mannen met een monobrow scheren/epileren ook vaak dat middelste stukjequote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk dus soort van "liever weg omdat de norm nu eenmaal is dat men het niet zo aantrekkelijk vindt"
hehehe, je gaat losquote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef expans het volgende:
Oh btw, om nog even te helpen met de visualisatie, ik ben denk ik te vergelijken met een hond/huisdier qua haaruitval, moet zowat elke dag stofzuigen anders hoopt het op. En m'n ma kraakt me altijd af
quote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik snap je probleem (denk elke turk wel) wat betreft de beharing...
hoe vaak sta je naakt voor anderen, dus hoe vaak zien anderen het verschil in begroeiing? als het antwoord 'niet' is, zou ik me daar niet zo druk om maken. en het valt meteen na het scheren natuurlijk enorm op, bekijk het eens een dagje of twee later.
als je er last van hebt, dan is ergens laten ontharen misschien een goede optie voor je. ik heb natuurlijk ook beharing bij m'n kont, maar niet zo erg zoals jij het beschrijft (vacht macht felan filan).
Die paar haren trek ik ook gewoon weg, staat veel minder bozig zoquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets; mannen met een monobrow scheren/epileren ook vaak dat middelste stukje
blijft gayquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets; mannen met een monobrow scheren/epileren ook vaak dat middelste stukje
periode van de maandquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
hehehe, je gaat los
ik heb ook opvallend veel haaruitval soms, vraag me af hoe dat komt. zou het een oorzaak hebben?
mwah. gay is het als je je wenkbrauwen perfect gaat maken (zoals vrouwen eigenlijk).quote:
|:)quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
mwah. gay is het als je je wenkbrauwen perfect gaat maken (zoals vrouwen eigenlijk).
twee losse wenkbrauwen zien er gewoon beter uit dan één lang streepje.
Wintervachtjequote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef expans het volgende:
Btw, ik denk dat de benaming vacht een beetje te overdreven is
omdat er nu een vrouw bij komt neem je je woorden terug?quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef expans het volgende:
Btw, ik denk dat de benaming vacht een beetje te overdreven is
Ene kant is het wel veel, andere kant niet zo veel, denk ik dan. Weetniet.quote:Op maandag 2 december 2013 23:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat er nu een vrouw bij komt neem je je woorden terug?
wellicht maar het is wel opvallendquote:Op maandag 2 december 2013 23:40 schreef expans het volgende:
[..]
Ene kant is het wel veel, andere kant niet zo veel, denk ik dan. Weetniet.
Heeft niks te maken met vrouwen die erbij zijn.
amaaaanquote:
probeer het uit?quote:Vraag me dus af of het beter/makkelijker is ivm hygiëne (taharetlenirken) of niet.
Maar dit is ook weer zo'n vraag die je niet echt random kunt stellen (vind ik dan).
mwah, ik vind het geen bosquote:Hey neef, sende baya killisin, kicindaki ormani nasil temizliyorsun? Tras oluyormusun?![]()
mja, kan misschien iets te veel zijn van het goeie... maar ik denk dat men wel kan begrijpen dat het een issue is en na de eerste walging (omdat het zo expliciet is omschreven) kan men er wel mee levenquote:Op maandag 2 december 2013 23:40 schreef expans het volgende:
[..]
Ene kant is het wel veel, andere kant niet zo veel, denk ik dan. Weetniet.
Heeft niks te maken met vrouwen die erbij zijn.
Burdayimquote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef zarGon het volgende:
zijn jullie een pincet aan het zoeken of zo
nereye gittiniz
Ik zou dit never aan iemand vragenquote:
komt door die vrouwquote:Op maandag 2 december 2013 23:52 schreef zarGon het volgende:
zijn jullie een pincet aan het zoeken of zo
nereye gittiniz
zou je maandverband halen als een vriendin/je vriendin/zus(je)/moeder/whatever daarom vroeg? *nu* dusquote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zou dit never aan iemand vragen
Ik ben zo'n preuts (?) / koppig type dat iets heeft van no thanks jeff.
Als ik vroeger ondergoed oid moest terugbrengen dat duidelijk niet van mij was had ik iets van, hooooooop, ben erkek adamim, ben bunu goturemem, yakismaz
Of als ik als klein kind tussen de ondergoed afdeling belandde van vrouwen had ik zo'n tunnelvisie en liep ik altijd weg, me afvragend waarom zulke dingen zo in het openbaar werden gezet
ik denk dat 90% vd mannen dat liever niet zo udoenquote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
zou je maandverband halen als een vriendin/je vriendin/zus(je)/moeder/whatever daarom vroeg?
Jewel, maar het moet subtiel vermeld worden anders heb ik iets van oha. Dus niet in de trant van ''birtanede ekmek al gel, kalmamis''quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef zarGon het volgende:
Ik ben zo'n preuts (?) / koppig type dat iets heeft van no thanks jeff.
Als ik vroeger ondergoed oid moest terugbrengen dat duidelijk niet van mij was had ik iets van, hooooooop, ben erkek adamim, ben bunu goturemem, yakismaz
why not?quote:Op maandag 2 december 2013 23:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat 90% vd mannen dat liever niet zo udoen
waar reageer je nu precies op?quote:Op maandag 2 december 2013 23:57 schreef expans het volgende:
[..]
Jewel, maar het moet subtiel vermeld worden anders heb ik iets van oha. Dus niet in de trant van ''birtanede ekmek al gel, kalmamis''
Ik krijg wel een cringe gevoel als ik zulke persoonlijke dingen tegenkom, doe ik liever niet.
Hebben jullie dat niet?
'zou je maandverband halen als een vriendin/je vriendin/zus(je)/moeder/whatever daarom vroeg? *nu* dus'quote:Op maandag 2 december 2013 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar reageer je nu precies op?je hebt je eigen tekst gequoot, maar met mijn naam erbij
ik denk dat mannen dat lekken niet zo lekker vinden en daar niet mee geassocieerd willen wordenquote:Op maandag 2 december 2013 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
why not?
ik snap niet waarom je daar zo defensief op reageert/zou reageren... bedoel, ik kan weinig dingen bedenken die zo vanzelfsprekend zijn als bloedende vrouwen (excuse my french)
ahquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef expans het volgende:
[..]
'zou je maandverband halen als een vriendin/je vriendin/zus(je)/moeder/whatever daarom vroeg? *nu* dus'
Ik hou zulke dingen gewoon het liefst apart, weet niet waarom, soort don't ask don't tell policy. Vraag me ook af hoe het gaat in een huwelijk. Dat hele alles delen zonder je te generen zal ik zwaar aan moeten wennen denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
ah
waarom cringe je dan?bedoel, het is geen pakje condooms die je voor ze koopt, waardoor je je gaat afvragen wat er straks gaat gebeuren
Ik wel, npquote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
zou je maandverband halen als een vriendin/je vriendin/zus(je)/moeder/whatever daarom vroeg? *nu* dus
ach man, we jagen ons hele leven op de vacayna, als je rationeel gaat denken is dat ook ranzig (er komt for fuck's sake een kind uit, zo breed wordt-ie)...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat mannen dat lekken niet zo lekker vinden en daar niet mee geassocieerd willen worden
waarom zou je geen pakje condooms voor ze kopen? er is toch niks natuurlijkers dan copulatiequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef zarGon het volgende:
waarom cringe je dan?bedoel, het is geen pakje condooms die je voor ze koopt, waardoor je je gaat afvragen wat er straks gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef expans het volgende:
[..]
Ik hou zulke dingen gewoon het liefst apart, weet niet waarom, soort don't ask don't tell policy. Vraag me ook af hoe het gaat in een huwelijk.
ach, je deelt je diepste geheimen, wat oppervlakkige maandverband/tampon/cup-gesprekjes zijn er niets bijquote:Dat hele alles delen zonder je te generen zal ik zwaar aan moeten wennen denk ik.
ik denk dat het misschien komt dat een lekkende poes voor ons mannen iets is waar we niets mee kunnen en dat we er daarom zo terug van deinzenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
ach man, we jagen ons hele leven op de vacayna, als je rationeel gaat denken is dat ook ranzig (er komt for fuck's sake een kind uit, zo breed wordt-ie)...
ik vind het gewoon aanstellerijvrouwen bloeden nou eenmaal en ze willen het gewoon zo goed mogelijk oplossen. het is niet dat je er nog even aan moet gaan ruiken of zo
blood-art.livejournal.com
om dezelfde reden waarom je je ouders niet wil betrappen tijdens de daadquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je geen pakje condooms voor ze kopen? er is toch niks natuurlijkers dan copulatie
gewoon mobiele gasbrander eronder met een pannetje eropquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het misschien komt dat een lekkende poes voor ons mannen iets is waar we niets mee kunnen en dat we er daarom zo terug van deinzen
moet slapen, wil niet slapen, ga dus maar even douchen want dat is wel zo verfrissendquote:
ik kan dit niet visualiserenquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
gewoon mobiele gasbrander eronder met een pannetje erop
eet smakelijk
Als m'n familieleden zo makkelijk doen over seks en voorbehoedsmiddelen heb ik gefaald als opvoeder. En zou ik zwaar stressen srs. Tenzij het na huwelijk is, then zero fucks given, raar hequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
om dezelfde reden waarom je je ouders niet wil betrappen tijdens de daad
je weet dat het gebeurt, maar je hoeft er niets over te horen of te zien... behalve bij een vriendin misschien, maar die zorgt maar voor haar eigen voorbehoedsmiddelen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef expans het volgende:
[..]
Als m'n familieleden zo makkelijk doen over seks en voorbehoedsmiddelen heb ik gefaald als opvoeder. En zou ik zwaar stressen srs. Tenzij het na huwelijk is, then zero fucks given, raar he
Ja, erg jammerquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
kunst!
jammer dat veel plaatjes het niet meer doen
en als het om een broertje of broer zou gaan? ik denk dat je dan heel anders reageert dan bij een zus of zusjequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef expans het volgende:
[..]
Als m'n familieleden zo makkelijk doen over seks en voorbehoedsmiddelen heb ik gefaald als opvoeder. En zou ik zwaar stressen srs. Tenzij het na huwelijk is, then zero fucks given, raar he
Zou zwaar teleurgesteld zijn gewoon.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
en als het om een broertje of broer zou gaan? ik denk dat je dan heel anders reageert dan bij een zus of zusje
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:57 schreef MaidensTower het volgende:
Gemengde gevoelens over wat ik zojuist heb gepost hahahaha
Nee...quote:Op maandag 2 december 2013 23:57 schreef expans het volgende:
[..]
Jewel, maar het moet subtiel vermeld worden anders heb ik iets van oha. Dus niet in de trant van ''birtanede ekmek al gel, kalmamis''
Ik krijg wel een cringe gevoel als ik zulke persoonlijke dingen tegenkom, doe ik liever niet.
Hebben jullie dat niet?
Vind dat niet zo'n goede vertalingquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
to cringe: terugdeinzen weer wat geleerd van daag
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:57 schreef MaidensTower het volgende:
Gemengde gevoelens over wat ik zojuist heb gepost hahahaha
waar moeten ze het anders doen als ze onderweg zijn?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:18 schreef zarGon het volgende:
mensen die roken bij tramhaltes
of nou ja, sowieso bij openbare plekken waar mensen moeten wachten
wat denk je gewoon van nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waar moeten ze het anders doen als ze onderweg zijn?
nou zegquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat denk je gewoon van niet
net zoals baby's baren en niet opvoedengewoon niet baren of terugstoppen
Goude klacht, het reine lijf van anderen bevuilen met een onnatuurlijke verslavingquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:18 schreef zarGon het volgende:
Huh? Wij zijn toch al getrouwd?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij en wat Fokkers hier komen op mijn bruiloft als ik met een Turkse ga trouwen!
Hahahhahaha ik hou het niet meer. En ik zit in de kantine en iedereen kijkt mij aan 'bu deli ne kendi kendine gülüyor' gibisi.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef expans het volgende:
[..]![]()
Kimse gormez.
Vraag me dus af of het beter/makkelijker is ivm hygiëne (taharetlenirken) of niet.
Maar dit is ook weer zo'n vraag die je niet echt random kunt stellen (vind ik dan).
Hey neef, sende baya killisin, kicindaki ormani nasil temizliyorsun? Tras oluyormusun?![]()
plaatsvervangende schaamte achtigquote:Op dinsdag 3 december 2013 06:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vind dat niet zo'n goede vertalinghier staat het beter uitgelegd http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cringe
Het is meer... je ongemakkelijk/beschaamd voelen (voor een ander)
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:18 schreef zarGon het volgende:
Shit gemistquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef xminator het volgende:
Zo direct 50 euro saturn tegoed voor 40 euro via de webshop.
Kom net terug van opticien om ogen te laten meten, is niet slechter geworden. Volgend jaar of over 2 jaar mijn ogen laten laseren inshallahquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jij en wat Fokkers hier komen op mijn bruiloft als ik met een Turkse ga trouwen!
Oh jij ook al?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom net terug van opticien om ogen te laten meten, is niet slechter geworden. Volgend jaar of over 2 jaar mijn ogen laten laseren inshallah
Ik weet hoe de meeste leden hier over mijn datingleven denkt, maar ik moet het toch kwijt hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |