SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk heeft iemand anders haar foto gebruikt. Ze is een mooi jong meisje, krijgt vast genoeg aandacht IRL en op haar eigen facebook pagina. Lijkt me echt sterk dat zo'n persoon zo desperate gaat doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]moet niet gekker worden..
Ik bedoel dus water met bubbels, wat syl zei.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom bronwater, heeft toch geen enig voordeel t.o.v. kraanwater?
spa roodquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoel dus water met bubbels, wat syl zei.
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.quote:
Met kersensmaak? Bedoel je niet gewoon frisdrank? Of is het echt alleen smaak zonder suiker of iets?quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.
Had in Turkije veel bruiswater gedronken met kersensmaak enzo
En daarom nergens ook je foto posten. Zou me niet verbazen als het een of andere jaloerse man of vrouw is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand anders haar foto gebruikt. Ze is een mooi jong meisje, krijgt vast genoeg aandacht IRL en op haar eigen facebook pagina. Lijkt me echt sterk dat zo'n persoon zo desperate gaat doen.
kizilay sodaquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.
Had in Turkije veel bruiswater gedronken met kersensmaak enzo
Wat Syl zegtquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met kersensmaak? Bedoel je niet gewoon frisdrank? Of is het echt alleen smaak zonder suiker of iets?
De goedkope hebben doorgaans weinig bubbels.quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik koop gewoon die goedkope. Spa rood'a guc mu yeter.
Ook frisdrank.quote:
Ik vind het ook echt lekker, maar 3 flesjes is wel wat veel jaquote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kizilay soda
Ik kan zo 2-3 flesjes in één keer drinken, het zijn van die achterlijk kleine flesjes. Iedereen verklaart me voor gek.
Is dat zo? In Turkije drink ik altijd "sade soda", dus zonder smaak. De "meyveli soda" is te zoet...quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten gewoon frisdrank. Water + suiker + smaak = frisdrank.
Oh ik vind het juist lekkerder als er iets minder bubbels in zitten, daarom schud ik altijd een beetje voor ik het open. Maar die goedkope rode van de Aldi heeft genoeg bubbels, hoor. Ik merk weinig verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De goedkope hebben doorgaans weinig bubbels.Ik drink ongeveer 2 á 3 pakken (á 6x0,5L flessen) per week.
Op zich goed betaalbaar.
3 flesjes zijn gelijk aan 3 glazen...quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt lekker, maar 3 flesjes is wel wat veel ja
Ik haat die winkel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zuiver kraanwater met een speciale kan van de Tuinen...
Ja, die meyveli soda is gewoon frisdrank. Sade soda is bildigimiz spa rood.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? In Turkije drink ik altijd "sade soda", dus zonder smaak. De "meyveli soda" is te zoet...
Ik moet echt veel bubbels hebben. Dat is ook de reden dat ik flessen van 0,5 liter heb... De flessen van 1,5 liter moeten dezelfde dag op, anders lust ik het niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist lekkerder als er iets minder bubbels in zitten, daarom schud ik altijd een beetje voor ik het open. Maar die goedkope rode van de Aldi heeft genoeg bubbels, hoor. Ik merk weinig verschil.
Die 0,33 cl flesjes hier kosten net zo duur als 1l flessen, hoe komt datquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Er zit trouwens ook echt belachelijk veel accijns op bronwater
Hmm, en ik maar denken dat het spa rood met een smaakje is...quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, die meyveli soda is gewoon frisdrank. Sade soda is bildigimiz spa rood.
Mja da's door verpakkingskosten en zo, maar er zit gewoon 4,13 cent accijns op zo'n litertje bronwater. Valt best mee, zou je zeggen, maar als je bedenkt dat een liter kraanwater ongeveer 0,14 cent kost, dan betaal je per liter bronwater genoeg accijns om 29½ liter kraanwater te kopenquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die 0,33 cl flesjes hier kosten net zo duur als 1l flessen, hoe komt dat
Spa rood met Karvan Cevitam is ook zoet.quote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kun je dat denken? Yani je proeft toch dat het zoet is?
Dan kan je beter zo'n goedkoop merk bronwater kopenquote:Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spa rood met Karvan Cevitam is ook zoet.
Hoeveel water gebruikt een persoon in een gemiddelde douchebeurtquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja da's door verpakkingskosten en zo, maar er zit gewoon 4,13 cent accijns op zo'n litertje bronwater. Valt best mee, zou je zeggen, maar als je bedenkt dat een liter kraanwater ongeveer 0,14 cent kost, dan betaal je per liter bronwater genoeg accijns om 29½ liter kraanwater te kopen
Een waterbesparende douche verbruikt 6,9 liter per minuut, een gewone douche 8,7 en een comfortdouche 14,4 liter per minuut.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoeveel water gebruikt een persoon in een gemiddelde douchebeurt
Dat wordt dan toch gewoon echt meyveli soda (geen frisdrank)? Dat doe ik trouwens alleen maar als er visite is. Ik vind spa rood naturel lekkerder.quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ja spa rood met een schep suiker ook. Maar dat is geen spa rood meer. Echt, dit is toch gewoon logisch nadenken?
Yuh. En dan heb je mensen die een halfuur douchen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een waterbesparende douche verbruikt 6,9 liter per minuut, een gewone douche 8,7 en een comfortdouche 14,4 liter per minuut.
Mijn huur is inclusief water en dergelijke, dus ik douche makkelijk een half uur jaquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yuh. En dan heb je mensen die een halfuur douchen.
Misschien toch maar overstappen op de oude Turkse manier, emmertjes met warm water.
En mensen die uitgebreid genieten van een warm bad...quote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yuh. En dan heb je mensen die een halfuur douchen.
Hoeveel liter is een normaal badquote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En mensen die uitgebreid genieten van een warm bad...
Weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, toch niet.
Tot een paar jaar terug werd ik altijd ziek wanneer ik een weekje (of langer) vrij nam van het werk. De enige verklaring die ik kon bedenken was: op het werk hebben we water dispensers, thuis (en ook elders) niet. Het water dat ik op het werk drink is dus schoner.
De volgende keer dat ik vrijnam heb ik ook heel wat flessen Spa Blauw gekocht. En ja hoor, ik werd NIET ziek.
Het is maar net wat je onder frisdrank verstaat.quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
Frisdrank is water met suiker en bubbels. Karavan cevitan is suiker dus samen met bronwater frisdrank. Simple as that.
Dacht dat HC dat zei, ik moest lachen toen hij ineens dat waterverbruik per minuut vertelde. Avondhumorquote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Trouwens, mineraalwater is voor mij belangrijk.Zie mijn post van enkele jaren geleden:
[..]
Ben ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
Oh, hij wist dat toch niet van buiten. Jammer, dacht dat hij ubergeniaal was.
De precieze aantallen wist ik niet, maar ik had je wel 'ongeveer' kunnen vertellen hoeveel het verbruik isquote:Op zondag 1 december 2013 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas, copy paste kan iedereen. Levo blijft nu toch favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever, maar die meyveli soda is gewoon voor kleine kinderen. Zó zoet vind ik het...quote:Op maandag 2 december 2013 01:02 schreef xaban06 het volgende:
Wat boeit het dat het frisdrank is, het helpt tegen maagklachten.
Dat uitzicht?quote:Op maandag 2 december 2013 10:41 schreef MaidensTower het volgende:
Uh waar ben je precies jaloers op?
Hoezo dat? Ik koop iedere maand braaf mijn staatsloten. Mocht ik een mooi geldbedrag winnen, dan koop ik die vogels voor je. Echt waar.quote:
Don't worry. De eerste keer dat ik me niet aan mijn woord houd zal tevens mijn laatste dag op aarde zijn, tenzij ik een verdomd goede reden heb (overmacht).quote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou je eraan.
Özledim
Anneme anlattım onu. Fiyatını söylemedim. Goku'ya benziyor dedim hehe
Water verspillen is haram. Relatief boeie zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:04 schreef xaban06 het volgende:
En half uur douchen, sja, kost je 50 cent. Boeie.
Men heeft het over de kosten....quote:Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Water verspillen is haram. Relatief boeie zou ik zeggen.
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb nu wel zin in een half uur douchen
quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ga straks een uur in een extra warm bad... Even lekker ontspannen.
Binnenkort maar eens een badeendje kopen, dan kan ik ook spelen in bad.
Ja echt hé, ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 19:03 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb nu wel zin in een half uur douchen
45 minuten? Douch jij dan om de 2 weken dat je er zo lang onder moet staan.quote:Op maandag 2 december 2013 19:50 schreef expans het volgende:
Sinds m'n ma heeft gezegd dat uc harfliler op plekken zijn waar veel water stroomt kunnen zijn (lees: afvoerput) douche ik zo snel mogelijk, van 30-45 naar 20 min.
Ik kan op z'n tijd ook wel genieten van een warme lange douche...quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
45 minuten? Douch jij dan om de 2 weken dat je er zo lang onder moet staan.
Ik heb trouwens vandaag spa rood gekocht om te proberen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan op z'n tijd ook wel genieten van een warme lange douche...
Je moet het leren drinken... In het begin luste ik het ook niet. In mijn familie wordt bruisend mineraalwater dan ook "ac su" genoemd..quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vandaag spa rood gekocht om te proberen.
Vind het niks
Leren drinken? Bruiswater is als bier onder alcohol?quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken... In het begin luste ik het ook niet. In mijn familie wordt bruisend mineraalwater dan ook "ac su" genoemd..
Ik douche altijd s'Ochtends vroeg als ik na school ga (HBO). Alleen dan douche ik te lang en dan worden mijn ouders boos, omdat ze denken dat ik te laat kom op school.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan op z'n tijd ook wel genieten van een warme lange douche...
Gewoon een keer goed wegdrinken, dan leer je het wel te waarderen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leren drinken? Bruiswater is als bier onder alcohol?
's ochtends had ik altijd ruzie met m'n pa die te lang onder de douche stond waardoor ik regelmatig (bijna) te laat op m'n werk kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik douche altijd s'Ochtends vroeg als ik na school ga (HBO). Alleen dan douche ik te lang en dan worden mijn ouders boos, omdat ze denken dat ik te laat kom op school.
Maar eerlijk, ik ben echt nog nooit te laat op school geweest.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed wegdrinken, dan leer je het wel te waarderen.
[..]
's ochtends had ik altijd ruzie met m'n pa die te lang onder de douche stond waardoor ik regelmatig (bijna) te laat op m'n werk kwam.Het was 's ochtends altijd een wedstrijdje wie het eerst onder de douche staat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probeer ik ook altijd. Maar s'Ochtends is het zo koud (vooral in wintermaanden) dat ik eerst moet opwarmen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:37 schreef Ayca het volgende:
Ik kan niet snel douchen, vaak genoeg geprobeerd maar het lukt niet.
Snap niet hoe mensen in 5-10 minuten kunnen douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |