SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk heeft iemand anders haar foto gebruikt. Ze is een mooi jong meisje, krijgt vast genoeg aandacht IRL en op haar eigen facebook pagina. Lijkt me echt sterk dat zo'n persoon zo desperate gaat doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:17 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]moet niet gekker worden..
Ik bedoel dus water met bubbels, wat syl zei.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom bronwater, heeft toch geen enig voordeel t.o.v. kraanwater?
spa roodquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoel dus water met bubbels, wat syl zei.
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.quote:
Met kersensmaak? Bedoel je niet gewoon frisdrank? Of is het echt alleen smaak zonder suiker of iets?quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.
Had in Turkije veel bruiswater gedronken met kersensmaak enzo
En daarom nergens ook je foto posten. Zou me niet verbazen als het een of andere jaloerse man of vrouw is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand anders haar foto gebruikt. Ze is een mooi jong meisje, krijgt vast genoeg aandacht IRL en op haar eigen facebook pagina. Lijkt me echt sterk dat zo'n persoon zo desperate gaat doen.
kizilay sodaquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat het goed was tegen maagklachten.
Had in Turkije veel bruiswater gedronken met kersensmaak enzo
Wat Syl zegtquote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met kersensmaak? Bedoel je niet gewoon frisdrank? Of is het echt alleen smaak zonder suiker of iets?
De goedkope hebben doorgaans weinig bubbels.quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik koop gewoon die goedkope. Spa rood'a guc mu yeter.
Ook frisdrank.quote:
Ik vind het ook echt lekker, maar 3 flesjes is wel wat veel jaquote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kizilay soda
Ik kan zo 2-3 flesjes in één keer drinken, het zijn van die achterlijk kleine flesjes. Iedereen verklaart me voor gek.
Is dat zo? In Turkije drink ik altijd "sade soda", dus zonder smaak. De "meyveli soda" is te zoet...quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten gewoon frisdrank. Water + suiker + smaak = frisdrank.
Oh ik vind het juist lekkerder als er iets minder bubbels in zitten, daarom schud ik altijd een beetje voor ik het open. Maar die goedkope rode van de Aldi heeft genoeg bubbels, hoor. Ik merk weinig verschil.quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De goedkope hebben doorgaans weinig bubbels.Ik drink ongeveer 2 á 3 pakken (á 6x0,5L flessen) per week.
Op zich goed betaalbaar.
3 flesjes zijn gelijk aan 3 glazen...quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt lekker, maar 3 flesjes is wel wat veel ja
Ik haat die winkel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zuiver kraanwater met een speciale kan van de Tuinen...
Ja, die meyveli soda is gewoon frisdrank. Sade soda is bildigimiz spa rood.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? In Turkije drink ik altijd "sade soda", dus zonder smaak. De "meyveli soda" is te zoet...
Ik moet echt veel bubbels hebben. Dat is ook de reden dat ik flessen van 0,5 liter heb... De flessen van 1,5 liter moeten dezelfde dag op, anders lust ik het niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist lekkerder als er iets minder bubbels in zitten, daarom schud ik altijd een beetje voor ik het open. Maar die goedkope rode van de Aldi heeft genoeg bubbels, hoor. Ik merk weinig verschil.
Die 0,33 cl flesjes hier kosten net zo duur als 1l flessen, hoe komt datquote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Er zit trouwens ook echt belachelijk veel accijns op bronwater
Hmm, en ik maar denken dat het spa rood met een smaakje is...quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, die meyveli soda is gewoon frisdrank. Sade soda is bildigimiz spa rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |