quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastig
Heb nu een extra bijbaantje. Dus heb me net een jointje gerold en ga zo lekker optijd slapen, om bij te komen van het afgelopen weekend (beide dagen werken + uitgaan). En dan morgen weer naar schoolquote:
Gefeli met je extra bijbaantjequote:Op zondag 1 december 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nu een extra bijbaantje. Dus heb me net een jointje gerold en ga zo lekker optijd slapen, om bij te komen van het afgelopen weekend (beide dagen werken + uitgaan). En dan morgen weer naar school
Thanks. Genieten voor nu ja. Komende tijd weinig tijd om te genieten en bij te komenquote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Gefeli met je extra bijbaantjeDat zal genieten worden en bijkomen, ik doe met je mee. Though life sistah
Vasquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef aadspagaat het volgende:
[ afbeelding ]
hahah wat een SinterBaas is dit dan!
Awh dat is wel ergquote:Op zondag 1 december 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks. Genieten voor nu ja. Komende tijd weinig tijd om te genieten en bij te komen![]()
Moet hard aan de bak komende tijd
Haha, fotomodel op jonge leeftijdquote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas![]()
Wat een heerlijk koppie.
Net als Snowie's foto
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha, fotomodel op jonge leeftijd
SPOILER: TCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef Viro het volgende:
Popoz en brickleberry zijn hilarisch, ga stuk hier![]()
Haiii :3quote:
Dus negers hebben anale seks?quote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Unscrewed het volgende:
negers.
neger.
nagel.
nachel.
nachtel.
nachtegaal.
nachtaal.
nataal.
antaal.
anaal.
Je hebt geen lege blikjes ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme nieuwe manier uitgevonden om peuken te dumpen als je geen asbak hebt
Je zet ze gewoon rechtop op tafel en dan gaan ze vanzelf uit
Neequote:Op maandag 2 december 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt geen lege blikjes ofzo?
Vanaf welk moment kijken? Ik ga niet de gehele 24 min kijkenquote:Op maandag 2 december 2013 04:13 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Mocro met humor:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321790
Hehe, beetje rond de 8 minuten ofzo, doet ie van die typetjes. Ook nog een tweede deel, die was niet echt grappig maar dan te stoned zijn om het uit te drukken.quote:Op maandag 2 december 2013 04:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vanaf welk moment kijken? Ik ga niet de gehele 24 min kijken
Lekker op tijd haha. Ja gaat ook wel lekker he, nu even jointje draaienquote:Op maandag 2 december 2013 10:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wel was al om 08:00 op meestal ben ik pas wakker rond 12:00.
Met jou?
quote:
Goodmorningevening.quote:
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Niks bijzonders ,wilde gewoon even laten weten dat ik ook weer online en aanwezig ben
oowww nee joh dat is nie nodig niequote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken.
is dat slang voor een drol draaienquote:Op maandag 2 december 2013 19:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oowww nee joh dat is nie nodig nie
ik draai ondertussen een lekkere tjoepieee
Dan kijk je wel steeds naar een kut serie.quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef Channie83 het volgende:
Ik ga zo maar eens gtst kijken.....
enige serie wat ik check
tot leterzzzzzzzzz
kutserie, samengesteld woord zonder mogelijkheid tot klankverwarringquote:Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kijk je wel steeds naar een kut serie.
Oke man.quote:Op maandag 2 december 2013 21:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kutserie, samengesteld woord zonder mogelijkheid tot klankverwarring
Hoi hoiquote:
Hetzelfdequote:
Nopequote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je ondertussen wel een beetje gegroeid?![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke dan blijf je gok ik deze lengte?
Dus?quote:
jaquote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
FL,weet je vriendin dat je op FOK! zit?
Heeft ze ook een account?quote:
quote:
Ik ben sinds gisteravond druk met http://nl1.bulletstar.comquote:Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef Unscrewed het volgende:
Skaffa.
http://www.herbalists.be/ te spelen, is echt een bazen spel
Zelf wietplantjes planten en oogsten, dealers laten verkopen voor geld en veel geld verdienen
Als je registreert, graag Invite Code: 2225 gebruiken lel.
Sarduquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:51 schreef Sardu het volgende:
Hoejeee hoejeee kneitergoede haze weten te scoren.![]()
Gewoon contact verbreken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:24 schreef FL_Freak het volgende:
ik ben het na 1,5 jaar echt kk zat met mensen die eigenlijk zeggen dat je niet goed genoeg bent.
ik wil nu wat slopen
Op het moment heb ik het over PostNL. Ik heb nu echt een heel kort lontje. Als ze nog een keer zeiken dna flikker alle post neer en stap ik daar nooit meer binnen.quote:
Nawww muizenquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:33 schreef Ro-ald het volgende:
Die diervriendelijke muizenvallen helpen ook niet. Kut muis in mijn kamer. En kamer is goed schoongemaakt & opgeruimd.
Dat is wel kut idd wat je doe dan volgens hun niet goed?quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op het moment heb ik het over PostNL. Ik heb nu echt een heel kort lontje. Als ze nog een keer zeiken dna flikker alle post neer en stap ik daar nooit meer binnen.
Te langzaam ofzo, maar ik doe mega hard mijn best en hebben mij misschien 1 of 2 keer ofzo iets langzamer zien werken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel kut idd wat je doe dan volgens hun niet goed?
Dat probleem heb ik altijd met werk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Te langzaam ofzo, maar ik doe mega hard mijn best en hebben mij misschien 1 of 2 keer ofzo iets langzamer zien werken.
echt kut dit manquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik altijd met werk.
Ohja sorry, battlefield 4 gekocht en verdwaald.quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Doodse stilte. Nou ik draai nog een laatste jointje voor vandaag
Bevalt ie een beetje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohja sorry, battlefield 4 gekocht en verdwaald.
Beetje doorbijten met sommige random crashes. Spel zelf is opzich wel oke, het kleine aantal rondjes wat ik af mocht maken waren ouderwets spannend. Ik stoor me alleen mateloos aan alle unlock troep wat door je beeld schittert, het is net need for speed met die "xp booster" en alle debiele xp troep. "Cap 2 vlaggen en hier heb je een mooi lintje" "Schiet 2 mensen neer zonder neer te gaan en verdien een lintje"quote:
Paarse flubberdildeau!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:56 schreef Studeur het volgende:
sinterklaas gedicht schrijven voor vriendin. geen flauw idee waar ik moet beginnen.
5 pagina's met arial lettergrootte 10quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Studeur het volgende:
hoe lang is een gemiddeld sinterklaasgedicht?
heb nog niet eens 1 zin
Bedanktquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:20 schreef Beach het volgende:
[..]
5 pagina's met arial lettergrootte 10
Ik stik ook niet van de poen,quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Studeur het volgende:
Wat moet ik nou doen
Wat ben jij een maddefakking oen
Ach ja dat is de grootste rede waarom gamen op een pc niet hoeft voor mij. En dat hele beloningssysteem staat tegenwoordig veel te veel centraal, het gaat niet meer om de gameplay maar om beloningen en awardsquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje doorbijten met sommige random crashes. Spel zelf is opzich wel oke, het kleine aantal rondjes wat ik af mocht maken waren ouderwets spannend. Ik stoor me alleen mateloos aan alle unlock troep wat door je beeld schittert, het is net need for speed met die "xp booster" en alle debiele xp troep. "Cap 2 vlaggen en hier heb je een mooi lintje" "Schiet 2 mensen neer zonder neer te gaan en verdien een lintje"![]()
Achterlijke ontwikkeling in de gameswereld van de afgelopen jaren waar ik dus helemaal niks mee heb.![]()
Sinterklaas zat te denken wat hij jou eens zou schenkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef Studeur het volgende:
hoe lang is een gemiddeld sinterklaasgedicht?
heb nog niet eens 1 zin
Bij mij is het telkens de vraag of het spel crashed of het door dat verouderde stuk kachel komt wat ik een pc noem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ja dat is de grootste rede waarom gamen op een pc niet hoeft voor mij. En dat hele beloningssysteem staat tegenwoordig veel te veel centraal, het gaat niet meer om de gameplay maar om beloningen en awardsIn BF2 was het perfect uitgewerkt, daarom vind ik BF2 het beste uit het hele BF franchise
Wow die is wel origineel, dankjewelquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sinterklaas zat te denken wat hij jou eens zou schenken
...quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Channie83 het volgende:
Hoi
Ik zou gister gtst kijken.....ben niet verder gekomen dan de eerste helft ...dik maar dan ook dik in slaap gesukkeld hahaha.....oud wijf![]()
Ik heb een pc hier die BF4 makkelijk kan draaien, maar de random crashes gaan mij op een gegeven moment irriteren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij mij is het telkens de vraag of het spel crashed of het door dat verouderde stuk kachel komt wat ik een pc noem.
BF2 was inderdaad een awesome game, vooral met die spec ops uitbreiding.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:00 schreef Channie83 het volgende:
Hoi
Ik zou gister gtst kijken.....ben niet verder gekomen dan de eerste helft ...dik maar dan ook dik in slaap gesukkeld hahaha.....oud wijf![]()
Toen we surprises deden op de basisschool begonnen 99% van de gedichten met die zinquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wow die is wel origineel, dankjewel
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ik hoor die dikzak dat geluid ook echt maken....van8 heb ik er wel naar gekeken
Daar heeft stu wat aan jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Krul is een geile chick,
zuigt graag aan een Joodse pik,
graag kijkt Piet stiekem mee,
hij is fan van pik en een beetje gay.
Groetjes,
Sint en Piet.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Krul is een geile chick,
zuigt graag aan een Joodse pik,
graag kijkt Piet stiekem mee,
hij is fan van pik en een beetje gay.
Groetjes,
Sint en Piet.
Met die pakjes die ze aan hebben, moet dat wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:19 schreef Viro het volgende:
[..]Laat de zeurpieten dat maar niet horen
Ach ja gelijk heb je, ze moeten wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Met die pakjes die ze aan hebben, moet dat wel.
Dat is wel wat minder, maar inderdaad wel een goede manier om nacht door te komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
haha jaaaa geweldig als je in de nacht niet kan slapen
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Pannakoekaaaaaaaaaaaaah en koffie. En bijna taaaaaaart
Ik wil ook nog in bed liggen....soortige van jaloers nuquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:43 schreef Viro het volgende:
Ik lig nog steeds in mijn warme bedBen al sinds 7u wakker
Hmmm nu heb ik trekquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Ach moet er nu wel uit, vissen hebben alle plantjes uit bodem geslagen. Mag aquarium weer onder handen nemen voor de 3e keer dit weekquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog in bed liggen....soortige van jaloers nu
Geen steak and blowjob?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
''van8''quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ik hoor die dikzak dat geluid ook echt maken....van8 heb ik er wel naar gekeken
Schmoke and a pancake?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
Ik heb nu alleen een foto met de test bril in de winkel. Maar die foto is niksquote:
Gewoon goed verzekerd zijn. Ik hoef maar 45 euro bij te betalen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuwe bril maar ik ben ziek kieskeurig plus hij moet goedkoop zijn
Altijd fijn de laatste jaren als PSV op bezoek komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen een foto met de test bril in de winkel. Maar die foto is nikspics wanneer ik de bril heb
![]()
feli van het weekend
jaja bla bla klaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altijd fijn de laatste jaren als PSV op bezoek komt.
Op het werk trouwens zag ik ook een kakkie op een heftruck rijden. Ik dus hem feliciteren reageert ie zo half vaag uh ja ze waren wel goed. zeg dan gewoon dankjewel ofzoquote:
kakkiequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op het werk trouwens zag ik ook een kakkie op een heftruck rijden. Ik dus hem feliciteren reageert ie zo half vaag uh ja ze waren wel goed. zeg dan gewoon dankjewel ofzo
ik snap niet waarom iemand het zegt, dat is het meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
inb4 dat mogen alleen joden zeggen
Ik ben goed verzekerd maar ik heb ook nog lenzen dus daar gaat al het verzekeringsgeld aan opquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon goed verzekerd zijn. Ik hoef maar 45 euro bij te betalen.
Ja prima, ik kan alleen niks meer op FOK doen met mijn chromequote:
Dat is balen. In chrome al plug-ings gereset en cache geleegd? Firefox is uitgebreider en chill om mee te werken maar heeft nu allemaal nutteloze functies.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja prima, ik kan alleen niks meer op FOK doen met mijn chrome
dus ik gebruik nu firefox..
met jou dan?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef Viro het volgende:
[..]
en straks heb jij een process verbaal aan je broek hangenbreezersletjes vandaag de dag
Omdat het werkelijk niet eens meer een klein beetje lijkt op stoners origine en te veel hier alleen maar lopen te klagen eigenlijkquote:
Verandering begint bij jezelfquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het werkelijk niet eens meer een klein beetje lijkt op stoners origine en te veel hier alleen maar lopen te klagen eigenlijk.
Valt weinig te klagen als ik hier amper tot niet meer post dus dat kan je achterwege laten hoor, ben niet de enige die dit vind.quote:
Maar wat doe je nu zelf vas?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het werkelijk niet eens meer een klein beetje lijkt op stoners origine en te veel hier alleen maar lopen te klagen eigenlijk.
je moerquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zeggen ze het zelf welquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt weinig te klagen als ik hier amper tot niet meer post dus dat kan je achterwege laten hoor, ben niet de enige die dit vind.
Geloof het of niet, zit 10x beter in m'n vel nu dus ik heb er geen reden toe. Neemt niet weg dat ik het topic minder vind en ik dat zeg.quote:
goede zaakquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, zit 10x beter in m'n vel nu dus ik heb er geen reden toe. Neemt niet weg dat ik het topic minder vind en ik dat zeg.
16 is gewoon legaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:46 schreef Viro het volgende:
[..]
en straks heb jij een process verbaal aan je broek hangenbreezersletjes vandaag de dag
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.quote:
Ja i know waarom denken zoveel mensen dat 16 illegaal isquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.
Te veel Amerikaanse invloeden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja i know waarom denken zoveel mensen dat 16 illegaal is
whehehequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En alles onder de 11 is voor papa zelf.
Ik trok er laatst een de bosjes in en toen moest ik toch echt rennen voor de politie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja i know waarom denken zoveel mensen dat 16 illegaal is
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:
God said to John, “Come forth and receive eternal life.” But John came fifth and won a toaster.
quote:SO I GET HOME AND THERE’S THIS RANDOM KID ON MY COUCH AND HE’S LIKE “ALRIGHT MAN I DON’T WANNA HURT U JUST PUT UR STUFF DOWN AND GET ON THE GROUND I JUST WANT UR MONEY” AND I FUCKIN ALMOST PUKED I WAS LIKE “OMG PLS NO I DON’T HAVE ANY MONEY I’M ONLY 15” THEN HE WAS LIKE “NAH MAN I’M JUST FUCKIN WITH U I’M UR BROTHER’S FRIEND HE’S IN THE SHOWER I’M JUST WAITIN FOR HIM”
Quoten voor later gebruikquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Tot 12 ben je pedo. Tot 16 kan je aangeklaagd worden door haar ouders, al is het geen gedwongen seks. Na 16 mogen ze losgaan. En alles onder de 11 is voor papa zelf.
WATWATWAT EINDELIJK EBAH WEER IN DA HOUSEquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
WATWATWAT EINDELIJK EBAH WEER IN DA HOUSE![]()
![]()
![]()
God said to John, “Come forth and receive eternal life.” But John came fifth and won a toaster.
And God said unto Abraham, “Abraham.”
And Abraham replied, “What.”
Ik blijf lachen.
Hoe lang was die ban eigenlijk dan? Half jaar?quote:
Wanneer ga je weer eten voor me met het cammen? Ik heb een Moira-aan-het-eten fetisjquote:
BRO!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eten voor met het cammen? Ik heb een Moira-aan-het-eten fetisj
Permban. 9 maanden gezeten. Heb nog één kans gekregen van Opa.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe lang was die ban eigenlijk dan? Half jaar?
Of heb je eindelijk yvonne gemaild?
hehehe, dat doen we/ik bijna nooit meer johquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eten voor met het cammen? Ik heb een Moira-aan-het-eten fetisj
Opa.Bakkebaard is een heldquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Permban. 9 maanden gezeten. Heb nog één kans gekregen van Opa.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is een held![]()
Nou wel braaf blijven he![]()
quote:
Doe eens ff je UI die je eerst had dan, misschien herken ik je dan weer wat beterquote:
Ik kon ze op een of ander manier niet meer gebruiken. Welke bedoel je trouwens?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens ff je UI die je eerst had dan, misschien herken ik je dan weer wat beter
Ik weet niet meer welke maar deze past iig niet bij de username die erboven staatquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kon ze op een of ander manier niet meer gebruiken. Welke bedoel je trouwens?
Real talk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We takin' over this shit, you hear?
Ik kan eigenlijk niet meer naar dat liedje luisteren nadat deze 2 die beat hebben verkracht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Tevens liedje omdat relaxed en in een nostalgische bui:
Ik luister het nu, ik moest al een traantje laten na de eerste 10 secondenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet meer naar dat liedje luisteren nadat deze 2 die beat hebben verkracht.
Gelukkig draaien ze geen muziek meer op MTV en bestaat TMF niet meer. Dus ik kan ik dat soort dingen gelukkig ook niet meer tegenkomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik luister het nu, ik moest al een traantje laten na de eerste 10 secondenthe fuck is dit mang?
Ja dit dus inderdaad, The Box was vroeger wel de shit, kon je gewoon dingen aanvragen als je stoned voor de buis zat te chillen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze geen muziek meer op MTV en bestaat TMF niet meer. Dus ik kan ik dat soort dingen gelukkig ook niet meer tegenkomen.
Deze baas weetquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit dus inderdaad, The Box was vroeger wel de shit, kon je gewoon dingen aanvragen als je stoned voor de buis zat te chillen.
The Box PUREquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit dus inderdaad, The Box was vroeger wel de shit, kon je gewoon dingen aanvragen als je stoned voor de buis zat te chillen.
Stelletje luxe paarden daar. The box was hier alweer van de kabel verdwenen toen Ruffneck nog de hardcore scene rulede.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon ik nooit zo waarderen, maar op zich nog best te behappen. Deze kerel echter:quote:
Wat vind je van deze dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke maar deze past iig niet bij de username die erboven staat
Beetje te old school voor mijquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon ik nooit zo waarderen, maar op zich nog best te behappen. Deze kerel echter:
En moet je nagaan dat hij ooit dit maakte:![]()
zo lelijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet meer naar dat liedje luisteren nadat deze 2 die beat hebben verkracht.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon ik nooit zo waarderen, maar op zich nog best te behappen. Deze kerel echter:
En moet je nagaan dat hij ooit dit maakte:![]()
Jij bent een jonge god manquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voel mij een oude man, bedankt
YaYquote:
Ok. Deze moet je wel accepteren want ik ben net zo ziek in mijn hoofd als Patrick Bateman.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
spongecarlton bankpants maar geen ebah
Jawelllllll lekker van genieten joh...maar wat voor soort HAZE is het?? piet van wiet kwam net bij mij en heeft me ook een haze soort gegeven...welk weet ik niet precies...maar hij is lekkertjes!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
YaY![]()
Ik ben stomtoevallig tegen een hele lekkere Haze aangelopen en nu ben ik bang dat ik het weer allemaal op rook zonder er van te genieten.
Geen idee welke soort het is. Werd verkocht als Amnesia maar smaakt heel erg naar cheese. Nu wil het toeval dat cheese hier niet goed te verkrijgbaar is en ik het wel verdomd lekkere wiet vind.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jawelllllll lekker van genieten joh...maar wat voor soort HAZE is het?? piet van wiet kwam net bij mij en heeft me ook een haze soort gegeven...welk weet ik niet precies...maar hij is lekkertjes!
Ik heb laatste keer cheese gerookt...maar ik vind het hier niet zo lekker..Amnessia is ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee welke soort het is. Werd verkocht als Amnesia maar smaakt heel erg naar cheese. Nu wil het toeval dat cheese hier niet goed te verkrijgbaar is en ik het wel verdomd lekkere wiet vind.
ik zie bloed, fair enough, da's ebah genoegquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok. Deze moet je wel accepteren want ik ben net zo ziek in mijn hoofd als Patrick Bateman.
Cheese heeft een fijne volle smaak oid. Vind het lekkerder roken dan silver.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb laatste keer cheese gerookt...maar ik vind het hier niet zo lekker..Amnessia is ook![]()
en ben knetter stoned op het moment
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef Channie83 het volgende:
laat verdomme gewoon mijn thee vallen op mijn been...pffffffffffffffff jodel acties hier
Komt geen rechter aan te pas als het legaal isquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon
[..]
Zeg dat maar tegen de rechter
Inb4: viro is pedo
hahaha nee ik zat met mijn natte handdoek op mijn hoofd/haar dus gelijk eerst op mijn been gedept...had geen pyamabroek ofiets aan....en nu met een koude doek en ijs erin op mijn beenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Cheese heeft een fijne volle smaak oid. Vind het lekkerder roken dan silver.
[..]![]()
![]()
Wel meteen op FOK! posten in plaats van die hete troep opruimen.
Dat waren goeie ouwe tijdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat waren de dagen broederen dan niet met je GSM bellen, want dat was echt ziek duur toen
Nee, want tegenwoordig heb je een mes tussen je ribben als 1 iemand het niet eens is met de relatie. Mocht degene noord-afrikaans zijn dan is het eerwraak en kogel door je kop. Lekkere maatschappij leven wij in. Ik zeg verhogen naar 18 en dan is er geen gezeik meer om dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Komt geen rechter aan te pas als het legaal is
Hard geworden, fapje gemaakt en heerlijk helicopterend gekomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nee ik zat met mijn natte handdoek op mijn hoofd/haar dus gelijk eerst op mijn been gedept...had geen pyamabroek ofiets aan....en nu met een koude doek en ijs erin op mijn been
silver is wel lekker maar dat is echt verschillend per mens
Ik heb anders nooit problemen gehad met het feit dat ik een 16-jarige neukte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat waren goeie ouwe tijdenVoel me nu onwijs oud.
[..]
Nee, want tegenwoordig heb je een mes tussen je ribben als 1 iemand het niet eens is met de relatie. Mocht degene noord-afrikaans zijn dan is het eerwraak en kogel door je kop. Lekkere maatschappij leven wij in. Ik zeg verhogen naar 18 en dan is er geen gezeik meer om dit soort praktijken.
Tja onder invloed van GHB of ruffies krijg je geen problemen, nuchter is een ander verhaal. En van de reputatie kom je nooit meer afquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit problemen gehad met het feit dat ik een 16-jarige neukte.![]()
Nu zal ik het niet snel weer proberen maar waren weinig mensen die me voor de rechter hebben gesleept. Wel een reputatie onder vrienden opgelopen.![]()
In welke ghetto woon jijquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat waren goeie ouwe tijdenVoel me nu onwijs oud.
[..]
Nee, want tegenwoordig heb je een mes tussen je ribben als 1 iemand het niet eens is met de relatie. Mocht degene noord-afrikaans zijn dan is het eerwraak en kogel door je kop. Lekkere maatschappij leven wij in. Ik zeg verhogen naar 18 en dan is er geen gezeik meer om dit soort praktijken.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja onder invloed van GHB of ruffies krijg je geen problemen, nuchter is een ander verhaal. En van de reputatie kom je nooit meer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |