quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kon ik nooit zo waarderen, maar op zich nog best te behappen. Deze kerel echter:
En moet je nagaan dat hij ooit dit maakte:![]()
Jij bent een jonge god manquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voel mij een oude man, bedankt
YaYquote:
Ok. Deze moet je wel accepteren want ik ben net zo ziek in mijn hoofd als Patrick Bateman.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
spongecarlton bankpants maar geen ebah
Jawelllllll lekker van genieten joh...maar wat voor soort HAZE is het?? piet van wiet kwam net bij mij en heeft me ook een haze soort gegeven...welk weet ik niet precies...maar hij is lekkertjes!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
YaY![]()
Ik ben stomtoevallig tegen een hele lekkere Haze aangelopen en nu ben ik bang dat ik het weer allemaal op rook zonder er van te genieten.
Geen idee welke soort het is. Werd verkocht als Amnesia maar smaakt heel erg naar cheese. Nu wil het toeval dat cheese hier niet goed te verkrijgbaar is en ik het wel verdomd lekkere wiet vind.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jawelllllll lekker van genieten joh...maar wat voor soort HAZE is het?? piet van wiet kwam net bij mij en heeft me ook een haze soort gegeven...welk weet ik niet precies...maar hij is lekkertjes!
Ik heb laatste keer cheese gerookt...maar ik vind het hier niet zo lekker..Amnessia is ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee welke soort het is. Werd verkocht als Amnesia maar smaakt heel erg naar cheese. Nu wil het toeval dat cheese hier niet goed te verkrijgbaar is en ik het wel verdomd lekkere wiet vind.
ik zie bloed, fair enough, da's ebah genoegquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok. Deze moet je wel accepteren want ik ben net zo ziek in mijn hoofd als Patrick Bateman.
Cheese heeft een fijne volle smaak oid. Vind het lekkerder roken dan silver.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb laatste keer cheese gerookt...maar ik vind het hier niet zo lekker..Amnessia is ook![]()
en ben knetter stoned op het moment
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef Channie83 het volgende:
laat verdomme gewoon mijn thee vallen op mijn been...pffffffffffffffff jodel acties hier
Komt geen rechter aan te pas als het legaal isquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon
[..]
Zeg dat maar tegen de rechter
Inb4: viro is pedo
hahaha nee ik zat met mijn natte handdoek op mijn hoofd/haar dus gelijk eerst op mijn been gedept...had geen pyamabroek ofiets aan....en nu met een koude doek en ijs erin op mijn beenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Cheese heeft een fijne volle smaak oid. Vind het lekkerder roken dan silver.
[..]![]()
![]()
Wel meteen op FOK! posten in plaats van die hete troep opruimen.
Dat waren goeie ouwe tijdenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat waren de dagen broederen dan niet met je GSM bellen, want dat was echt ziek duur toen
Nee, want tegenwoordig heb je een mes tussen je ribben als 1 iemand het niet eens is met de relatie. Mocht degene noord-afrikaans zijn dan is het eerwraak en kogel door je kop. Lekkere maatschappij leven wij in. Ik zeg verhogen naar 18 en dan is er geen gezeik meer om dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Komt geen rechter aan te pas als het legaal is
Hard geworden, fapje gemaakt en heerlijk helicopterend gekomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nee ik zat met mijn natte handdoek op mijn hoofd/haar dus gelijk eerst op mijn been gedept...had geen pyamabroek ofiets aan....en nu met een koude doek en ijs erin op mijn been
silver is wel lekker maar dat is echt verschillend per mens
Ik heb anders nooit problemen gehad met het feit dat ik een 16-jarige neukte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat waren goeie ouwe tijdenVoel me nu onwijs oud.
[..]
Nee, want tegenwoordig heb je een mes tussen je ribben als 1 iemand het niet eens is met de relatie. Mocht degene noord-afrikaans zijn dan is het eerwraak en kogel door je kop. Lekkere maatschappij leven wij in. Ik zeg verhogen naar 18 en dan is er geen gezeik meer om dit soort praktijken.
Tja onder invloed van GHB of ruffies krijg je geen problemen, nuchter is een ander verhaal. En van de reputatie kom je nooit meer afquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit problemen gehad met het feit dat ik een 16-jarige neukte.![]()
Nu zal ik het niet snel weer proberen maar waren weinig mensen die me voor de rechter hebben gesleept. Wel een reputatie onder vrienden opgelopen.![]()
In welke ghetto woon jijquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat waren goeie ouwe tijdenVoel me nu onwijs oud.
[..]
Nee, want tegenwoordig heb je een mes tussen je ribben als 1 iemand het niet eens is met de relatie. Mocht degene noord-afrikaans zijn dan is het eerwraak en kogel door je kop. Lekkere maatschappij leven wij in. Ik zeg verhogen naar 18 en dan is er geen gezeik meer om dit soort praktijken.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja onder invloed van GHB of ruffies krijg je geen problemen, nuchter is een ander verhaal. En van de reputatie kom je nooit meer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |