Wat heb je gedaan om hem leeg te halen, dit omdat je blijkbaar zeker van je zaak bent....? een format? partities weggegooit?quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef JoPiDo het volgende:
Harde schijven zijn volledig leeg gehaald, er zit geen besturingssysteem op en het heeft geen zin om te recoveren voor mijn oude vakantie-foto's
Jarenlang niet op vakantie gaan....quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om hem leeg te halen, dit omdat je blijkbaar zeker van je zaak bent....? een format? partities weggegooit?
ctrl-a en dan deletequote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om hem leeg te halen, dit omdat je blijkbaar zeker van je zaak bent....? een format? partities weggegooit?
quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef beerten het volgende:
[..]
Jarenlang niet op vakantie gaan....
dan is het goedquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ctrl-a en dan delete
(opstarten vanaf dvd met daarop een speciaal programma, schijven zijn 30x overschreven met verschillende soorten methode's, grote jongen als je daar nog iets vanaf krijgt)
Pas vanaf de 34 wordt het moeilijkquote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ctrl-a en dan delete
(opstarten vanaf dvd met daarop een speciaal programma, schijven zijn 30x overschreven met verschillende soorten methode's, grote jongen als je daar nog iets vanaf krijgt)
haha dat programma van '' Zelfs de FBI kan het niet terug vinden!'' ?quote:Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef JoPiDo het volgende:
[..]jaja, het klinkt wat overdreven, maar het is zo ingesteld voor dat programma
Die desktops zijn te langzaam, die laptop kan nog wel mee, maar dan moet ik half Rotterdam doorfietsen. Wel bedankt voor de tip!quote:Op maandag 2 december 2013 09:10 schreef Elvander het volgende:
Is dit niet wat?
http://tweakers.net/acties/tweakershelpt
Ga ik even regelen inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 08:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Je kan ook in FHF kijken. Misschien dat dat iemand er iets aan heeft.
En 'gratis' in je TT zetten. Dan komen er geheid meer mensen.
Beggars can"t be choosersquote:Op maandag 9 december 2013 14:06 schreef bosatlas het volgende:
ik heb wel interesse in de laptop , ik kan mijn eigen handschrift niet meer lezen nadat ik aantekeningen heb gemaakt bij hoorcollege's en ben financieel (door studie) zo laag dat een laptop er niet in zit
hoe is het met de accuduur ? kan ik wel een paar uur typen zonder dat hij in stopcontact moet ?
edit: toetsenbord kapot((( , om een extra toetsenbord mee te slepen in collegezaal.. xD
Ik kan het meer dan prima gebruiken, maar Rotterdam is wel eeeerg ver weg voor moi ( Amsterdam/Huizen )quote:Op donderdag 5 december 2013 08:14 schreef JoPiDo het volgende:
Is er echt niemand die nog iets hiervan wil hebben? Je hoeft ook niet alles meteen mee te nemen, als iemand geïnteresseerd is in alleen de laptop of alleen een desktop is dat ook prima.
Ik vind het zo zonde om weg te flikkerenIk snap dat het geen waarde meer heeft, maar voor een projectje of een mp3-speler of iets dergelijks is het nog prima bruikbaar.
Uhmm dit slaat echt nergens op als er geen ruimte is voor me voor een extra toetsenbordquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |