quote:
Op zondag 8 december 2013 11:10 schreef Dave94 het volgende:[..]
Heel soms, maar als je iets hebt liggen kom ik graag even langs

[..]
Van alles! Maar voornamelijk computers van na 2006

Ik heb een (ik dacht) pentium 4 met W vista er op staan die niets doet. Werkt nog helemaal prima, mankeert volgens mij niets aan. Met de kerst ben ik een aantal dagen vrij, dan zal ik hem eens helemaal opschonen. Ding heeft iig sowieso een cd rom writer, een dvd writer, een floppydiskding (ja echt

) en is gekocht en in elkaar gezet door
PCL Hetzelfde geldt voor een (ik dacht) pentium 2 laptop met wXP er op, een dell insiron laptop is dat. Daar zit een hele goeie (voor die tijd) grafische kaart in, met een hele hoge schermresolutie (hoger dan de nu nagenoeg standaard 1900-1060 ofzo). Zit ook een cdom driver in. Enige wat daar aan mankeert is dat het batterijtje op de bios leeg is, dus hij doet het alleen wanneer hij op netstroom loopt en dan moet je bij aanzetten als eerste de datum naar vandaag zetten (staat dan op 1-1-1900, soort milleniumbug maar dan anders

) anders doet hij het nauwelijks

.
Dus bij interesse: doe jezelf een lolletje, en stuur me even een berichtje in de 1e week van het nieuwe jaar, dan kijken we hoe we elkaar zo makkelijk mogelijk kunnen treffen. Overigens zijn andere trefplaatsen sowieso voor mij:
Rotterdam
Den Haag
Bergen op Zoom
Oud Beijerland
edit: en ik heb nog ergens een grafische kaart liggen voor een pc, die zal ik ook ff opsnorren.