Nou nou.quote:Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet mag je er eventjes aanzitten.
Ik kan alleen geen tangoquote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat romantisch Royco, zo moet het mannen!
Tango is meer 'erotisch' het draait om gevoel/seksueel enzo. Maar salsa is ook leuk hoorquote:
En jij kunt me de tango leren?quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Tango is meer 'erotisch' het draait om gevoel/seksueel enzo. Maar salsa is ook leuk hoor
Is dit een retorische vraag.quote:
Ik ga echt niet naar NL komen om je speciaal tango te leren dansen hoor. Je kan toch in NL een tangoles volgen?quote:
Ja dat kan, maar is toch anders he.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar NL komen om je speciaal tango te leren dansen hoor. Je kan toch in NL een tangoles volgen?
Vraag aan je date vrijdag om eens met je een les tango te volgen. Je moet niet ver gaan zoeken als je het anders kan hé.quote:
Maar wat je van ver haalt is lekkerder hequote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag aan je date vrijdag om eens met je een les tango te volgen. Je moet niet ver gaan zoeken als je het anders kan hé.![]()
Is dat zo? Ik vind de mannen hier in BE wel lekker hoorquote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat je van ver haalt is lekkerder he
Sorry Cue_quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Cue_ het volgende:
Echt jongens.. ga lekker even in de PM verder
Wacht, het gaat hiet toch om versiertips?quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Cue_ het volgende:
Is het een goede indicatie wanneer je ergens alleen bent, dat een meisje zomaar op je af stapt en met je gaat praten?quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Cue_ het volgende:
Ja dat is zeker goedquote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is het een goede indicatie wanneer je ergens alleen bent, dat een meisje zomaar op je af stapt en met je gaat praten?
BE is een rijbewijs voor Auto + aanhanger.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind de mannen hier in BE wel lekker hoor
Dat kan veel betekenen hé Lex, en hangt er ook van af wat ze dan tegen jou zegt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is het een goede indicatie wanneer je ergens alleen bent, dat een meisje zomaar op je af stapt en met je gaat praten?
You are funnyquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
BE is een rijbewijs voor Auto + aanhanger.
''Wil je een foto van ons maken''quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan veel betekenen hé Lex, en hangt er ook van af wat ze dan tegen jou zegt.
Vond het geen kut grap zenne!quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit hier met een narcisten kop kut grappen te maken.
Het werd wel direct persoonlijk, als in "Heb jij dat ook?".quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan veel betekenen hé Lex, en hangt er ook van af wat ze dan tegen jou zegt.
Nee ik heb een piemelquote:Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het werd wel direct persoonlijk, als in "Heb jij dat ook?".
En wat zei ze verder? over wat ging het ?quote:Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het werd wel direct persoonlijk, als in "Heb jij dat ook?".
quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik heb een piemel
Ehh, je bent nogal wazig, wil je delen wat er gezegd is of nie?
Over onze problemen. Ze lijkt hetzelfde te hebben als wat ik heb, paranoïde, angst voor mensen enzo.quote:Op zondag 1 december 2013 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat zei ze verder? over wat ging het ?
Iemand die jou totaal niet kent, komt op je afgelopen en begint te vragen of jij ook paranoide bent en bang voor mensen?quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Over onze problemen. Ze lijkt hetzelfde te hebben als wat ik heb, paranoïde, angst voor mensen enzo.
Dat is niet helemaal waar. Ze kent mij wel een klein beetje.quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die jou totaal niet kent, komt op je afgelopen en begint te vragen of jij ook paranoide bent en bang voor mensen?
Ik weet niet hoe het gesprek begon, maar als jullie iets gemeen hebben is dat wel ok.quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Over onze problemen. Ze lijkt hetzelfde te hebben als wat ik heb, paranoïde, angst voor mensen enzo.
Was het bij je therapie?quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ander verhaal dan, maar geen slecht teken nog steeds, leuk dat iemand interesse toont tochquote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze kent mij wel een klein beetje.
Jaquote:
Zie bovenquote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:
Kan je niet een wat uitgebreidere post maken complex.. hoe kennen jullie elkaar, waarvan, hoe vaak zie j e der, wat doen jullie dan, wat hebben jullie besproken, hoe gingen de gesprekken.. dat soort info?
Kan je iets meer vertellen over haar en jullie ontmoeting etc?quote:
Klinkt alsof het iemand is waar je dan wel goed mee zou moeten kunnen opschieten en waar je je bij op je gemak moet voelen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zie boven
Ze zit in dezelfde groep als ik. Ze is een beetje een kopie van mij.
Ah zo, is toch leuk dat jullie iets gemeen hebben, maar ik zou wel niet te veel over therapie praten tijdens jullie date oid. Maar goed.quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zie boven
Dan weet ze in ieder geval al van je problemen. Dat kan een groot pluspunt zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zie boven
Inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet ze in ieder geval al van je problemen. Dat kan een groot pluspunt zijn.
Ga er voor Lex
Goed voor dat meisje.quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Comp Lex heeft natuurlijk ook nog een ander groot pluspunt
En daar weet jij meer van?quote:Op zondag 1 december 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Comp Lex heeft natuurlijk ook nog een ander groot pluspunt
Oh ik dacht dat het ging om 'wat' ik dacht dat het ging. Maar goed.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee helaas, slechts een voorgevoel.
En dat is......?quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tot op zeker hoogte kan je een meid wel verliefd maken hoor... maar dan moet je alleen maar zeggen wat ze wilt horen..
Ik ben het op sommige vlakken met je eens. Maar laten we het eens omdraaien.quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer en ik wil je ook niet iets opdringen. Ik denk alleen dat je op een andere manier juist veel meer kunt bereiken. Ik wil je ook totaal niet ontmoedigen, je doet namelijk wel wat en dat is het belangrijkste.
[..]
De basis van bovenstaande is heel makkelijk en geen hogere wiskunde. Je moet je geluk niet koppelen aan iets of iemand. Doe gewoon wat jij zelf leuk vind ongeacht wat andere daar van zeggen of denken. Iets wat je doet met plezier kost geen moeite namelijk. Iets wat geen moeite kost heeft het voordeel dat je niet je zelf moet dwingen om iets te doen. Stuk minder vermoeiend. Je houd mensen over die jou leuk vinden om hoe jij bent, vrouwen vinden je leuker omdat je bent wie je bent. En tegenslagen in bv versieren boeien je niet en dan kom je op het punt, wat heb ik te verliezen? Je stap op elke vrouw af die je leuk vind. Zelfde doel, minder moeite en je bent 100% je zelfEn heeft niks met geluk te maken.
[..]
En dit is exact het citeren van een standaard verhaaltje in een boekje of filmpje. Het klinkt allemaal zo leuk en je maakt je zelf bovenstaande wijs anders heeft al die moeite en "gedwongen" acties geen bestaansrecht. Werkt het zelfde als iets duurs kopen waar je 20% korting op krijgt. Je neemt je zelf in de maling om je in dit geval koop gedrag te verantwoorden. Net als dat je nu je zelf een "excuus" geeft om te doen wat je nu doet.
[..]
Juist wel dus! Het doet er JUIST toe wat jij van iets vind. Het doet er niks aan toe wat een ander vind.
Het magische zinnetje: ooga booga booga!quote:
Ik weet wel een ander soort magie, maar goed dan gaan we off topicquote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het magische zinnetje: ooga booga booga!
Ja ok, maar als je dat zegt dan neem ik aan dat het je al gelukt is?quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
verschilt per meid, en situatie..
We mogen best een keer off topic gaan hoor :p..quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet wel een ander soort magie, maar goed dan gaan we off topic
Nee man..quote:Op maandag 2 december 2013 00:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Tot op zeker hoogte kan je een meid wel verliefd maken hoor... maar dan moet je alleen maar zeggen wat ze wilt horen..
Rohypnol, GHB is een mythe.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
We mogen best een keer off topic gaan hoor :p..
heet dat soort magie trouwens.. GHB?
Ik zal je wel zeggen over welk soort magie het gaat als je eerst jouw stelling onderbouwt .quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
We mogen best een keer off topic gaan hoor :p..
heet dat soort magie trouwens.. GHB?
redelijk vaak.. maar ik kreeg er altijd veel gezeik mee..quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je dat zegt dan neem ik aan dat het je al gelukt is?
Ik ken ook een magisch trucje:quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet wel een ander soort magie, maar goed dan gaan we off topic
quote:Op maandag 2 december 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ken ook een magisch trucje:
[ afbeelding ]
wooowquote:Op maandag 2 december 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ken ook een magisch trucje:
[ afbeelding ]
Waarom niet?, het is echt neit alsof ik naar een meid toe kan stappen op straat een gesprekje houden en dan bam!.quote:
Dus eigenlijk is het je nooit gelukt en dus kunnen wel zeggen dat je niemand verliefd op je kan 'laten' worden! Verliefd worden is iets dat je overkomt! Tenzij we het over magische trucjes pratenquote:Op maandag 2 december 2013 00:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
redelijk vaak.. maar ik kreeg er altijd veel gezeik mee..
ik vond het altijd leuk om te zien hoe ver ik meiden kan krijgen zowel op fysiek als emotioneel niveau maar echt aardig is het niet.. doe het ook niet meer expres.. maar af en toe gaat het gewoon automatisch en dan zit ik weer met een meid die ik weer helemaal lekker heb gemaakt maar eigenlijk niet wil..
Waarom stel je altijd vragen die evident zijn! Waarom denk je dat men spreekt over verliefd "worden" en niet over verliefd "laten" worden?quote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom niet?, het is echt neit alsof ik naar een meid toe kan stappen op straat een gesprekje houden en dan bam!.
het kost wat tijd, veel gesprekken en vooral haar speciaal laten voelen
Al vind ik de theorie dat er een precieze combinatie van woorden en zinnen is die een vrouw verliefd op je laat worden al erg open voor discussie, elke vrouw is anders en je zult nooit weten wat je bij welke vrouw moet doen om dit te bereiken.quote:Op maandag 2 december 2013 00:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom niet?, het is echt neit alsof ik naar een meid toe kan stappen op straat een gesprekje houden en dan bam!.
het kost wat tijd, veel gesprekken en vooral haar speciaal laten voelen
Jep!quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Al vind ik de theorie dat er een precieze combinatie van woorden en zinnen is die een vrouw verliefd op je laat worden al erg open voor discussie, elke vrouw is anders en je zult nooit weten wat je bij welke vrouw moet doen om dit te bereiken.
Jawel joh, gewoon haar ophalen in een dure auto en een grote piemel hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Al vind ik de theorie dat er een precieze combinatie van woorden en zinnen is die een vrouw verliefd op je laat worden al erg open voor discussie, elke vrouw is anders en je zult nooit weten wat je bij welke vrouw moet doen om dit te bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Alle 5 gewoon toevoegen joh.quote:Op maandag 2 december 2013 00:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Trouwens de laatste keer dat ik genoegen neem met een naam voor facebook. Er zijn altijd minstens 5 vrouwen met precies dezelfde naam in Tsjechie, al de derde keer dat ik een leuk meisje niet kan vinden..
quote:Op maandag 2 december 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon haar ophalen in een dure auto en een grote piemel hebben.Het probleem is dat ze niet direct weet of je wel een grote piemel hebt, dus kan ze maar niet direct verliefd worden in die contextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Gewoon strakke broek aantrekken.quote:Op maandag 2 december 2013 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niet direct weet of je wel een grote piemel hebt, dus kan ze maar niet direct verliefd worden in die context
Dat zou wel gemakkelijk zijn om een grote piemel te 'herkennen' maar helaas is het niet zo in werkelijkheid door een strakke broek aan te trekken. Maar goed, laat ons on topic blijven.quote:Op maandag 2 december 2013 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon strakke broek aantrekken.
Vergeet dat dwangmatig versieren. Daar ga je al in de mist namelijk naar mijn inzien. Je moet niet iets doen wegens een bepaald doel maar omdat je het leuk vind. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen, het komt je niet aanwaaien.quote:Op maandag 2 december 2013 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik ben het op sommige vlakken met je eens. Maar laten we het eens omdraaien.
Hoe kan ik volgens jou mezelf persoonlijk sneller ontwikkelen en mooiere vrouwen daten dan wat ik nu aan het doen ben?
Dat is, in z'n algemeenheid, een leuk gevarieerd leven met een paar keer per week uitgaan om vrouwen te versieren.
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op maandag 2 december 2013 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vergeet dat dwangmatig versieren. Daar ga je al in de mist namelijk naar mijn inzien. Je moet niet iets doen wegens een bepaald doel maar omdat je het leuk vind. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen, het komt je niet aanwaaien.
Het belangrijkste is dat je doet wat jij wilt en je niet laat beïnvloeden door externe factoren. Meningen, angsten enz. Dat moet je allemaal niet boeien. Je doet wat jij wilt, dat is belangrijk. Durf 100% je zelf te zijn. Ga dus niet iets doen om er voor te zorgen dat mensen je leuk of leuker gaan vinden. Dodelijk vermoeiend en zonde van je tijd. Wees gewoon open, zeg gewoon mensen gedag enz zorg dat je een open karakter hebt. Je zult merken dat je in elke situatie je op je gemak voelt. Je lult tegen alles en iedereen met gemak aan. Toon interessen in mensen, geef ze een complimentje als je dat ook echt meent. Zie je nou een leuke vrouw, hop aanspreken niet nadenken maar doen. Je hebt immers niks te verliezen. En of dat nou tijdens stappen, in de file of in de supermarkt is. Dat maakt allemaal niks uit. Het feit dat je dat durft is omdat jij je zeker voelt omdat je gewoon je zelf bent en je niet afhankelijk bent van wat mensen zeggen denken, of een uitkomst van dat geen wat je doet. Elke situatie waar jij je in bevind is JOU situatie. Jij bepaald wat er gebeurd en niemand anders. Niet nadenken over stel dat of wat als gewoon op de situatie inspelen.
En zo kan je nog heel veel dingen meer doen maar laten we het even heel globaal houden.
Juist.quote:Op maandag 2 december 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
''hop aanspreken'' is wel degelijk iets wat in je karakter moet zitten of iets wat je forceert omdat je het resultaat prettig vindt.
Dat valt dus reuzen mee. Begin maar eens met "fijne avond en werkse nog" te zeggen bij de kassa. Of vergelijk het met gedag zeggen. Je kan een hoi heel saai of juist spontaan zeggen. 1 uitspraak die je totaal verschillend kan brengen met een zeer groot verschil en resultaat.quote:Op maandag 2 december 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
''hop aanspreken'' is wel degelijk iets wat in je karakter moet zitten of iets wat je forceert omdat je het resultaat prettig vindt.
Dwangmatig valt op. Ga maar eens na, je kent vast mensen die te graag "leuk" willen zijn. Dat merk je meteen.quote:En dan zeiken over ''dwangmatig''
Nou het is meer dat jij je plezier te veel laat afhangen van bv vrouwen. En dat je niet uit gaat omdat je het leuk vind, maar om te scoren. Dat komt bij mij over als bevestiging zoeken dat je leuk bent. Lukt het je niet dan is je dag avond minder leuk. Versieren kan je zoals gezegd ovenral doen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens.
Ik doe wat ik wil, en heb een leuk gevarieerd leven.
Interesse tonen in mensen en complimentjes geven deed ik vroeger niet, maar heb ik geleerd en dat doe ik nu regelmatig.
Hetzelfde met open karakter, en zeker met een leuke vrouw zien en aanspreken (dat gebeurt in de club nu eenmaal een aantal keer per avond). Als je dit altijd zou doen zou je de hele dag rondrennen achter de vrouwen aan
Laatste paar zinnen die je zegt spreken me aan. Jouw regels, jouw wereld, controle hebben over je omgeving en emoties.
Volgens mij is het enige waar we het over oneens zijn uitgaan als je er geen zin in hebt. En toch op die vrouw afstappen, ookal durf je het niet. Aka, jezelf pushen. Als ik hier niet mee was begonnen een jaar geleden, (lees, mezelf dwingen om stappen te nemen) was ik nu nog steeds computerpelletjes aan het spelenVerder vind ik het sowieso een goede manier om jezelf discipline aan te leren voor andere aspecten van je leven, zoals het opbouwen van een business, krachttraining, of elke andere vorm waarbij je iets nieuws wilt leren.
Het zijn dan ook niet precieze woorden hoor.. ik kijk gewoon wat een vrouw zegt en ik reageer daar op mijn manier op.. af en toe weet ik wel dat ik iets zeg wat zij serieus op kan vatten of zeg ik dingen waarvan ik weet dat ze het wilt horen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Noou.. voorbeeldje.. vorig jaar tijdens de kerst vakantie een meid leren kennen in NL mee gechilled, facebook uitgewisseld voordat ik terug ging naar Amerika. Sinds iets van 6-7 maanden lopen praten (echt veel skypen). op een gegeven moment krijg je echt van die gesprekken en begon ze mij te vertellen dat ze toch eigenlijk wel wat voor mij voelt etc etc..quote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het je nooit gelukt en dus kunnen wel zeggen dat je niemand verliefd op je kan 'laten' worden! Verliefd worden is iets dat je overkomt! Tenzij we het over magische trucjes praten
Het is belangrijk, maar niet het belangrijkste. De mensen hier geven meer om een positief eindresultaat dan het versieren zelf.quote:Op maandag 2 december 2013 08:21 schreef firefly3 het volgende:
Een maat van me had zo'n tien tel nummers op 1 dag en gooide de telefoonnummers weg van wie hij niet meer wist wie ze warenZorg ervoor dat je versieren en vrouwen benaderen leuk begint te vinden is denk ik het belangrijkste.
Maar het doen om het eindresultaat levert juist vaak weer een minder goed resultaat dan daar minder mee bezig zijnquote:Op maandag 2 december 2013 10:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is belangrijk, maar niet het belangrijkste. De mensen hier geven meer om een positief eindresultaat dan het versieren zelf.
Zit een kern van waarheid in. Gezien als je luchtiger erover denkt je eerder zelfverzekerd overkomt en dan eerder een partner kan krijgen. Maar van de andere kant zijn de mensen die daar minder mee bezig zijn vaak ook wel knap genoeg e.d. zodat ze er ook niet mee bezig hoeven. En dan is het logisch dat die mensen sowieso meer succes krijgen, als hoofdreden omdat ze gewoon wel leuk zijn en er goed uitzien. Het 'minder bezig zijn met het resultaat' en het gevolg daarvan is een bijproduct van het eerste.quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het doen om het eindresultaat levert juist vaak weer een minder goed resultaat dan daar minder mee bezig zijn
Werkt het een beetje goed?quote:Op maandag 2 december 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of gewoon een beetje mooi zitten wezen en wachten totdat de vrouwen zich aan je voeten werpen.
Snap ik.quote:Op maandag 2 december 2013 15:55 schreef K44S het volgende:
Joa, ik ben er beetje klaar mee dat de man altijd er op af moet stappen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou kom maar op danquote:Op maandag 2 december 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.
Moet zeggen dat ik de laatste tijd wel degene ben die op de mannen afstap. Of in ieder geval heel duidelijk maak dat ik wel zin heb in een gesprek. Niet meer zo bang ervoor als vroeger.
(en ja.. ik heb er nog wel drank voor nodig)
quote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hmm, beetje vaag wel. Waarom staan ze op die positie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
En waar is de legenda?quote:Op maandag 2 december 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, beetje vaag wel. Waarom staan ze op die positie?
quote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]De horizontale as is leukheid vanuit jouw gezichtspunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekent de verticale positie?
En de oplossing voor dit probleem is volgens jou niet uitgaan als je er geen zin in hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat valt dus reuzen mee. Begin maar eens met "fijne avond en werkse nog" te zeggen bij de kassa. Of vergelijk het met gedag zeggen. Je kan een hoi heel saai of juist spontaan zeggen. 1 uitspraak die je totaal verschillend kan brengen met een zeer groot verschil en resultaat.
[..]
Dwangmatig valt op. Ga maar eens na, je kent vast mensen die te graag "leuk" willen zijn. Dat merk je meteen.
[..]
Nou het is meer dat jij je plezier te veel laat afhangen van bv vrouwen. En dat je niet uit gaat omdat je het leuk vind, maar om te scoren. Dat komt bij mij over als bevestiging zoeken dat je leuk bent. Lukt het je niet dan is je dag avond minder leuk. Versieren kan je zoals gezegd ovenral doen.
Zo diep had ik er niet over nagedacht.quote:Op maandag 2 december 2013 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De horizontale as is leukheid vanuit jouw gezichtspunt?
Wat betekent de verticale positie?
Precies!quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het doen om het eindresultaat levert juist vaak weer een minder goed resultaat dan daar minder mee bezig zijn
Check.quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Versieren is een middel, geen doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |