Pics?quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier.
Roy is zeker knapper dan Willis, maarja, mijn blote reet is knapper dan Bruce.
Maar welke kerel, sorry ik volg even niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die kerel is me daar een partij lelijk.
Dat is nog niet bekend.quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk leuk en mag ik weten wat precies?
Volgende meet mag je er eventjes aanzitten.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar welke kerel, sorry ik volg even niet.
Heb je tips nodig of al iets in gedachten?quote:
Een etentje of naar de bios.quote:
Zie bovenquote:Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je tips nodig of al iets in gedachten?
Wat?quote:Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet mag je er eventjes aanzitten.
[..]
Okidokiquote:Op zondag 1 december 2013 22:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een etentje of naar de bios.
[..]
Zie boven
Ik had er eentje vandaag in Leuven. En wat ga je doen?quote:
Drankje doen, en naar de filmquote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had er eentje vandaag in Leuven. En wat ga je doen?
quote:
Het vorige meisje was trouwens niet verliefd op mij. Hoe kan er voor zorgen dat het nieuwe meisje wel verliefd op mij wordt? (of in ieder geval de kans vergroten?)quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had er eentje vandaag in Leuven. En wat ga je doen?
Gewoon jezelf zijn Lex. Verliefdheid kun je niet sturen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Het vorige meisje was trouwens niet verliefd op mij. Hoe kan er voor zorgen dat het nieuwe meisje wel verliefd op mij wordt? (of in ieder geval de kans vergroten?)
Of iemand verliefd wordt op je , dat heb je niet onder controle, maar wel dat je aangenaam overkomt, er netjes uitzien, naar haar luisteren, lief zijn , wat lachen etc.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Het vorige meisje was trouwens niet verliefd op mij. Hoe kan er voor zorgen dat het nieuwe meisje wel verliefd op mij wordt? (of in ieder geval de kans vergroten?)
Geintresseerd doen, vrolijk zijn, met haar praten, beetje aanraken, leuke dingen samen doen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Aanraken op eerste date zou niet elke vrouw waarderen denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geintresseerd doen, vrolijk zijn, met haar praten, beetje aanraken, leuke dingen samen doen.
Ik heb het ook niet per definitie over eerste date.. verliefd worden op 1 date is sowieso al zelden het geval.quote:Op zondag 1 december 2013 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Aanraken op eerste date zou niet elke vrouw waarderen denk ik.
Dus geen tango dansen?quote:Op zondag 1 december 2013 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Aanraken op eerste date zou niet elke vrouw waarderen denk ik.
Verliefd worden heeft geen timing. Dat kan wel op een eerste date.quote:Op zondag 1 december 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet per definitie over eerste date.. verliefd worden op 1 date is sowieso al zelden het geval.
In die context zekerquote:
Daar kun je ook dansen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
In die context zeker, maar hij gaat in bos wandelen.
Lekker romantisch dansen zonder muziek mmmmquote:
Wij maken onze muziek in het hoofd, we hebben alleen elkaar nodig. En het denkbeeldige ritmequote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Lekker romantisch dansen zonder muziek mmmm.
Wat romantisch Roycoquote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij maken onze muziek in het hoofd, we hebben alleen elkaar nodig. En het denkbeeldige ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |