En toch gaat dat zo Lex.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinderlijk en oppervlakkig eerlijk gezegd. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt zo gaat.
Zeker niet in beginfase.quote:Op zondag 1 december 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch gaat dat zo Lex.
En ja, het is een beetje oppervlakkig, maar dat is sexuele aantrekkingskracht meestal he.
Vrouwen glijden meestal niet van hun kruk om je intelectuele capaciteiten.
Ja bij dat alcohol gedeelte gaat het foutquote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Zowiezo als je veel traint in combinatie van veel eiwitten en minder alcohol werkt het wel imo.
Minder drinken dan hé, want is trouwens niet goed voor je libido/seksuele prestatie op lange termijnquote:Op zondag 1 december 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij dat alcohol gedeelte gaat het fout
Dat vind ik beter alternatiefquote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Knuffelen dan? is ook lichamelijk contact.
Nou mijn libido is niks mis mee :pquote:Op zondag 1 december 2013 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Minder drinken dan hé, want is trouwens niet goed voor je libido
Dan moet je maar knuffelen hé? Trouwens hoe is het nu met dat meisje?quote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat vind ik beter alternatief
Als ik dat vorige zou zeggen dan zou ik denk ik opgepakt worden door de politie wegens seksuele intimidatie of iets dergelijks. Ik zou in ieder geval gezien worden als een creep.
Leuk een gezonde man hahaquote:
Zoals Bruce Willisquote:
Meestal niet, maar in sommige gevallen kan t wel. Oke miss het 'volspuiten' niet doen.. maar een seksueel getint gesprek kan zeker wel. Maar dan moet er wel al die spanning zijn. Kan natuurlijk niet in elke situatiequote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinderlijk en oppervlakkig eerlijk gezegd. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt zo gaat.
Dat heb ik niet dus ik ben heel erg afhankelijk van mijn andere capaciteiten.quote:Op zondag 1 december 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ja, het is een beetje oppervlakkig, maar dat is sexuele aantrekkingskracht meestal he.
Knuffelen is inderdaad okee en het meisje zie ik over een paar dagen wel weer.quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet je maar knuffelen hé? Trouwens hoe is het nu met dat meisje?
quote:
Ik krijg gemengde signalen hier.quote:
Ow wat leuk, en gaan jullie iets leuks doen?quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik niet dus ik ben heel erg afhankelijk van mijn andere capaciteiten.
[..]
Knuffelen is inderdaad okee en het meisje zie ik over een paar dagen wel weer.
Dan verdien je wel eenquote:
Blote reet?quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier.
Roy is zeker knapper dan Willis, maarja, mijn blote reet is knapper dan Bruce.
Nee ik heb geen probleem eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan verdien je wel eenje, maar eeeuuuh wat is je probleem dan met vrouwen versieren? of heb je er geen?
Mooi zo.quote:Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen probleem eigenlijk.terug
Nee totaal geen probleemquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen probleem schat ik zo?
Nee, we gaan niet iets leuks doen. We doen wel iets, maar het is niet perse leuk. Mijn idee is om met haar iets heel anders wat te gaan doen, wat dan wel leuk is.quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ow wat leuk, en gaan jullie iets leuks doen?
Leuk leuk en mag ik weten wat precies?quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet iets leuks doen. We doen wel iets, maar het is niet perse leuk. Mijn idee is om met haar iets heel anders wat te gaan doen, wat dan wel leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |