Nou nou.quote:Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet mag je er eventjes aanzitten.
Ik kan alleen geen tangoquote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat romantisch Royco, zo moet het mannen!
Tango is meer 'erotisch' het draait om gevoel/seksueel enzo. Maar salsa is ook leuk hoorquote:
En jij kunt me de tango leren?quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Tango is meer 'erotisch' het draait om gevoel/seksueel enzo. Maar salsa is ook leuk hoor
Is dit een retorische vraag.quote:
Ik ga echt niet naar NL komen om je speciaal tango te leren dansen hoor. Je kan toch in NL een tangoles volgen?quote:
Ja dat kan, maar is toch anders he.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar NL komen om je speciaal tango te leren dansen hoor. Je kan toch in NL een tangoles volgen?
Vraag aan je date vrijdag om eens met je een les tango te volgen. Je moet niet ver gaan zoeken als je het anders kan hé.quote:
Maar wat je van ver haalt is lekkerder hequote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag aan je date vrijdag om eens met je een les tango te volgen. Je moet niet ver gaan zoeken als je het anders kan hé.![]()
Is dat zo? Ik vind de mannen hier in BE wel lekker hoorquote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat je van ver haalt is lekkerder he
Sorry Cue_quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Cue_ het volgende:
Echt jongens.. ga lekker even in de PM verder
Wacht, het gaat hiet toch om versiertips?quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Cue_ het volgende:
Is het een goede indicatie wanneer je ergens alleen bent, dat een meisje zomaar op je af stapt en met je gaat praten?quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Cue_ het volgende:
Ja dat is zeker goedquote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is het een goede indicatie wanneer je ergens alleen bent, dat een meisje zomaar op je af stapt en met je gaat praten?
BE is een rijbewijs voor Auto + aanhanger.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind de mannen hier in BE wel lekker hoor
Dat kan veel betekenen hé Lex, en hangt er ook van af wat ze dan tegen jou zegt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is het een goede indicatie wanneer je ergens alleen bent, dat een meisje zomaar op je af stapt en met je gaat praten?
You are funnyquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
BE is een rijbewijs voor Auto + aanhanger.
''Wil je een foto van ons maken''quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan veel betekenen hé Lex, en hangt er ook van af wat ze dan tegen jou zegt.
Vond het geen kut grap zenne!quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit hier met een narcisten kop kut grappen te maken.
Het werd wel direct persoonlijk, als in "Heb jij dat ook?".quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan veel betekenen hé Lex, en hangt er ook van af wat ze dan tegen jou zegt.
Nee ik heb een piemelquote:Op zondag 1 december 2013 23:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het werd wel direct persoonlijk, als in "Heb jij dat ook?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |